IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

Net terug uit het ziekenhuis en ik kan vertellen, dat er echt beginnende weeen zijn.

Op de CTG was dit duidelijk te zien en ze komen om de 5 minuten.

Bij Monique zelf openbaart zich dat alleen nog in af en toe wat krampjes en een zeer harde buik.

Het is het begin en ook nog spontaan wat we natuurlijk geweldig vinden.

Monique is erg vrolijk, en voelt zich erg goed, kortom is er klaar voor.

Nu maar hopen dat het door gaat zetten en wachten hoe de ontsluiting vordert etc.

Het kan dus nog wel even duren, vandaar dat ik ook gewoon naar huis wordt gestuurd (Tussen 1 en 3 mag er nooit iemand bij zijn).



Groetjes, Han.



http://home.planet.nl/~famvanempel/

spannend!!! han als ze je naar huis sturen zal het zeker nog wel ff duren en anders krijg je vanzelf een telefoontje.ik wens jullie suc6 de komende tijd en ik hoop dat alles op de natuurlijke manier blijft gaan.



aphodite ik ben zelf ook net thuis van het lopen.ben dus ook wel gegaan.

zo waar ben ik zelfs al weer meer in huis gaan doen.wat ik normaal bijna niet voor elkaar krijg door lichamelijke klachten en de dippen die ik dus ook heb.die ga trouwens 1x in de week ook zwemmen hoor en soms ook fietsen,al vind ik lopen leuker.

als ik wat af ga vallen gaat het ntl wel weer makkelijker alleen ik mag van de dieetiste in het zkh en de eetkliniek(heb b.e.d een eetstoornis) nog niet echt gaan afvallen.toch ga ik 8 nov daar even over discuseren met mijn dietiste om te kijken of ik toch miss niet een beetje kan afvallen ipv heel streng en een heleboel in 1x.

ik ben al wel aan het opletten met eten maar dat is meer voor de diabetes dan voor het afvallen.



shouka wat jammer zeg.sterkte met verwerken.



groetjes annie

Han en Moon,



Ik duim en teen nog steeds voor jullie hoorrrrr :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:



Liefs

Mira

:smiley: Dag allemaal!



Es wat erg voor je…Laad je op en ga voor pogong 2!Sterkte!



Aprodite we gaan echt gelijk op , ik w8 nu ook op :evil: en al over een week mijn eerste echo …

Ik moet eerlijk bekennen dat ik van deze poging niet veel meer verwacht…Ik koop geen testen doe wat ik doen moet en zal verder afw8en!

Vergeet nog wel eens de deca… :oops:

Ik weet t ! Een kans is een kans …maar al die keren had ik zoveel verdriet dat ik dat niet nog eens aankan…



Han en Moon…woooow zou het eindelijk dan gaan gebeuren???

Ik :pray: :thumbup: duim voor jullie!

Annie gezellig dat je weer bij ons bent !suc6 met alles



Rhi lekker even niets …heerlijk toch!



Heidi wat ontzetten balen meid…sterkte ermee…





Verder gaat alles zijn gangetje hier…Sammie groeit als kool en ik geniet vandaag van het mooie weer…

Mannetje heeft een opruimdag dus daar ga ik hem vooral niet in storen! :drool:







dag dag



Liefs van mij

Heidi,tjee meid wat ontzettend balen :thumbdown: Hoe gaat het er nu mee???

Moon,oooooooooooooooooooooh wat spannend :shifty: :shifty: :shifty:

Afro en chan,heel veel succes!!!

Shouka,oh meid wat jammer zeg!!!

Liefs voor iedereen van Urs :-*

Hallo iedereen



Ik hou jullie eventjes op de hoogte ivm onze 2de ICSI-poging. De eerste draaide uit op een missed abortion, een miskraampje op dag 17 na de terugplaatsing, maar het vruchtje was rond dag 9 na de tp gestorven.

Er was wel degelijk een zwangerschap geweest maar die was erg snel afgebroken.

Momenteel zitten we in de 2de ronde, heb er nu 10 dagen snuiven opzitten en moet vandaag op controle bij de gyn om te kijken of ik mag beginnen met de spuiten Menopur. Als alles goed is, verwacht ik de pick-up rond 23 oktober … Het worden weer spannende tijden …



Veel succes aan iedereen en … ooit komt onze wens uit!



X

Ami

Hoi allemaal,



Monique is vannacht d’r slijmprop verloren en heeft weer om de 5 minuten weeen, alleen is er nog nauwelijks ontsluiting.

We horen straks denk ik hoe het verder gaat.



Groetjes, Han



http://home.planet.nl/~famvanempel/

:smiley: Heel veel suc6! Han en Moon!



Jullie beeb heeft het veel te lekker warm daarbinnen!



Ik :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: voor jullie!





liefs van mij

Hoi meiden,



Han en Moon, wat spannend zeg!! Nog even en dan hebben jullie dat kleine frummeltje in jullie armen. Wens Moon succes! En Han, jij natuurlijk ook veel succes!



Es, wat balen meid, dat deze poging niet gelukt is! Hopelijk meer geluk de volgende keer! Zet 'm op.



Ami, en bij jou ook niet gelukt deze keer. Misschien een schrale troost: het had zich dan toch al wel ingenesteld enzo. Een slechte generale, geeft een uitstekende uitvoering! (zo probeer ik het maar te zien)



Hier gaat alles zijn gangetje, ik ga vandaag afspraken maken voor een nieuwe bloedcontrole. Om te kijken of het hcg goed zakt. En voor over 6 weken een lichamelijke controle. Hopelijk mogen we snel weer voor een nieuwe ronde. Zouden we nu gewoon weer opnieuw 3 pogingen hebben, omdat deze keer eigenlijk wel tot een zwangerschap geleid heeft?



Iedereen heel veel succes!!!





Liefs Heidi :-*

Hoi Heide,



Ik lees net je berichtje over de bbz. Waar je dus eigenlijk stiekem al bang voor was. Ik vind het echt super erg voor jullie. Was juist zo leuk dat er weer wat positiefs te melden was op KOK nav een IVF poging. Maar zoals je zelf al zei, het was wel een zwangerschap!! De volgende keer op het juiste plekkie en dan moet het helemaal goed komen. Sterkte de komende weken. Succes vanmiddag met bloedprikken.



Es: Het is allemaal niet eerlijk he. Waarom kan het niet gewoon goed gaan. Sterte!



Ik ga nu WW 2 in en ik vond de eerste al erg! Nog helemaal geen tekenen van niets helaas.



Zouden Han en Moon al papa en mama zijn? :lol:



groetjes Kaatje

Voorlopig is dit echt even mijn laatste berichtje.

Ik moest even snel naar huis om wat laatste spullen op te halen.

De baarmoedermond is zacht, de weeen worden sterker en Monique is naar de weeenkamer overgebracht.



Groetjes, Han.

:inlove: :inlove: zoooo spannend! Dan zal de kleine junior niet meer lang op zich laten wachten! En dat op de uitgerekende datum…wat een wondertje!



Vanmiddag heb ik cursus maar als ik terug ben kom ik gelijk kijken!



Heel veel suc6





liefs van mij :inlove:

spannend hoor bij Han en Moon,



Hier net op advies van het ziekenhuis toch een test gedaan, blijf namelijk misselijk en pijn in linker zij. maar test was negatief dus nu gaan ze weer overleggen met een arts wat het zou kunnen zijn ze denken toch nog aan een overstimulatie maar das volgens hun ook weer vreemd na zo’n tijd. had wel gekund als ik toch zwanger was geweest maar niet dus.

Nou ik houd jullie op de hoogte en misschien moet ik toch vandaag nog naar het ziekenhuis komen.



Ben in ieder geval flink moe.



Kaatje succes met ww 2 en nee het is allemaal helemaal niet eerlijk maar goed we moeten gewoon door en gelukkig heb ik een pracht van een neefje om van te genieten. Hopelijk verloopt bij jou alles goed en kan je op wachtdag 14 je test doen.



Gr Es

Es je weet het…balen, huilen, opstaan en weer doorgaan, er is zo weinig meer wat ik voor je kan doen. Wel vervelend dat je zoveel klachten houd maar overstimulatie moeten ze toch ook met een echo kunnen zien? Was bij mij iig wel zo. Ik hoop dat je ondertussen meer weet en dat het beter wordt!



Han en Moon mensenkinderen wat houdt jullie kindje ons in spanning zeg! Ik wil maar even helemaal niet denken aan hoe spannend het voor jullie zelf is :silenced: . Ik hoop zo dat jullie ondertussen aan het genieten zijn van de kleine en de geleverde prestatie. Enneuh…als je een minuutje vind…fotootje misschien? :angel: Naampje erbij en dat alles goed is is voldoende hoor kunnen we best aan dag of wat op teren voor we verder nieuws krijgen hahaha.



Kaatje hoe gaat het wachten je af? Ik zal maar niet vragen of je wat voelt oid want dat telt niet…ik weet van mezelf dat je alles zes keer zo goed voelt en je lichaam strak staat van de hormonen en de spanning. Houd je taai en op naar de laatste loodjes!



Ik ben weer wezen werken vandaag, maar 3 uurtjes maar met reistijd en kletsen met collega’s etc en vriendin over de vloer voor een gezellig bakkie is de dag omgevlogen. Gelukkig niet een giga moeilijke dag en geen rare enge en moeilijke vragen gehad. Wel een mailbox die giga uitpuilt…en dan vooral ook leuke dingen als storingsmeldingen die je dus wel eerst moet lezen voor je ze echt weg kunt gooien dus ik ben de rest van de week denk ik nog wel zoet :silenced: .

Ook de HA gebeld en morgen kan ik de Nuvaringen voor 3 maanden afhalen! Wel super, 1 foontje en faxen die hap dus scheelt weer een tripje die kant op. En lekker dat het gelijk voor 3 maanden is hoef ik ws voor de operatie niet weer te bellen want tegen die tijd is het denk ik wel weer klaar.

Zo nu ga ik ff wat surfen en puzzelen! En natuurlijk af en toe hier kijken of er al nieuws is :mrgreen:

Jahaaaa eindelijk!!! Net bericht van Han. Ze hebben een wolk van een zoon, geboren om 20:12 bijna 7 pond en hij heet Jeroen Jowan. Alles goed met Jeroen en Moon en ik denk ook wel met Han!



Joepie!!! :inlove:

jippieeeeeeeee

gefeli met jullie zoon !!!

Han en Moon, gefeliciteerd met jullie zoon! :dance:

Dolblij wil ik zelf even iedereen mededelen dat om 20.12 uur is geboren:

Jeroen Jowan van Empel

3465 gram zwaar.

Om 13.00 uur zijn bij Monique de vliezen gebroken, waarna ze dus nog ruim 7 uur een enorme prestatie heeft moeten neerzetten.

Maar toen Jeroen er dan ook eindelijk uit was, ging er zo iets geweldigs door ons heen.

Op het laatst moest er nog wel een klein beetje hulp geboden worden en hebben ze Monique iets ingesneden en moest er een tang aan te pas komen.

Ook dat alles verliep zonder problemen en met Monique en Jeroen gaat alles zeer voorspoedig.

De kleine heeft zelfs al aan de borst gelegen.

Tot zover, leuk als je het Gastenboek op onze homepage volkalkt, Jeroen zal daar een warm aandenken aan overhouden.

En wij ook natuurlijk.



Groeten van een trotse papa.



http://home.planet.nl/~famvanempel/

En nog een foto van Moon met Jeroen, uitgerekend en bevallen op de 10e, geweldig toch?

Han & Monique: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jeroen!

Heel veel geluk toegewenst en geniet ervan!



Groetjes,

Jippie (IUI-topic)