IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

Han en Monique, Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Jeroen!!! :inlove:

Heel ontroerend, krijg er een brok van in mijn keel.

Geniet lekker van dat mooie ventje :wink:



liefs Rennic

Han en Moon,



Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jeroen!!!



En geniet maar lekker van hem hoorrrrrrrr.



Knuf

Mira

han en moon gefeliciteerd met jullie zoon jeroen.

het is een plaatje om te zien :inlove:



groetjes annie

:smiley: :inlove: Gefeliciteerd met jeroen!

Wat een mooi kind…ik worde er stil van…





liefs van mij :inlove:

wat een mooi ventje zeg echt zoooooo lief



van harte gefeliciteerd han en moon met jeroen



:dance: :dance: :inlove: :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Han en Moon van harte met jullie zoon Jeroen, hopelijk mogen moeders en kind snel naar huis.



Liefs Es

HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE PRACHTIGE ZOON! :lol:



SUPER



groetjes Kaatje

Moon en Han Van harte met jullie prachtige zoon!!! :inlove:

Ga lekker van elkaar genieten!!!

Na zo lange tijd eindelijk je mannetje in je armen jullie hebben hem dubbel en dwars verdient!!!Heel veel geluk met elkaar!!!

Liefs Urs :-*

Heb bij de okt mama’s al gereageerd maar nog een felicitatie kan er wel vanaf.



Han en Monique heel erg geleficiteerd met jullie zoon.



Gr Bella

Van harte gefeliciteerdt met de geboorte van jullie zoon.!

en wens jullie heel veel geluk,liefde,gezonheid toe.!



kuss beertje

Hee monique en han wat een schitterende foto’s!!!



GEFELICITEERD met jullie kleine Jeroentje!!!



Groet Tans

HOERA!!!



JEROEN IS GEBOREN!!!





Han en Moon van harte gefeliciteerd met jullie zoon!





Liefs Heidi :-*

:smiley: Hallo allemaal!



Wat heerlijk dat Moon en Han eindelijk hun Jeroen in de armen kunnen houden!

het maakte mijn hele week goed! :inlove:

Geniet er maar van!

Hier weinig nieuws…moet mezelf elke dag motiveren om te prikken en alle vitamientjes te nemen…

Ik weet t . het zou niet moeten maar toch…

Moeilijk vooruit kijken nu , ik heb er weinig hoop op dat het deze keer wel zal lukken maar wie weet…



We zijn ook al zo met onze adoptie bezig mischien is het dat wel…

Maandag alweer de eerste echo , gelukkig hebben we een aantal drukke weken voor de boeg dus dat is wel fijne afleiding!





Fijne dag allemaal





Liefs van mij :smiley:

hoi hoi



hoe gaat het hier???

byjou wel de moed er inhouden he!! wat heb je voorn echo maandag?? follikelmeting of uitgangsecho??

ik zelf heb vrijdag de eertse follikelmeting

wat is jullie ervaring??na hoeveel echo’s waren de eitjes groot genoeg???



see ya

Hoi allemaal,



Chantal, ik kan me zo goed voorstellen hoe zwaar dat moet zijn, het gevoel van dit is de laatste poging. Als mijn poging nu niet lukt dan komt mijn laatste poging ook dichtbij en dat lijkt me vreselijk. Maar het is en blijft wel een volle poging met veel kansen! De wonderen zijn de wereld nog iet uit. Houd moed zei mijn arts en daar houd ik me nu maar aan vast! Pfff ww 13 echt zwaar…



Kim ik had tijdens mijn twee IVF pogingen (ik zit nu nog in de ww van de tweede) op dag 7 een eerste echo om naar te follikels te kijken. Ik heb alebei de keren twee of drie dagen later nog een echo gehad en toen werd de punctie datum al vastgesteld, niet veel later. Ik heb puncties gehad op dag 12 en op dag 13 na begin met spuiten van Gonal-f. Puncties vond ik goed te hebben dus maak je daar niet te druk over. Ik vond het zelfs mooi om te zien hoe de eitjes werden weggezogen. Voelt toch als dat artsen hun best doen om je te helpen. Terugplaatsing is ook erg spannend. De eerste dag nog heel leuk zo van wowie er zitten twee levensvatbare embryo-tjes in mijn buik, maar daarna wordt het al snel erg spannend. Zouden ze nog leven??? :?



O ja ladies. Ik ga as. weekend twee weken op vakantie. Ik weet niet of ik de komende dagen nog on line kan zijn. Hopelijk kan ik jullie wat laten weten volgende week hoe het is afgelopen. Maar dan weten jullie dat ik ergens onder palmboompjes lig happy te wezen of mijn verdriet aan het verdrinken ben.



sterkte Chantal, Kim en de rest succes met de IVF pogingen

Heidi hoe gaat het met je?

Rhiannon succes aan het einde van de maand in het ziekenhuis



groetjes Kaatje

Hey Allemaal,

Ben ik weer.

Moon EN Han Gefeliciteerd met jullie mannetje

Weer even geleden dat ik wat heb gewchreven, maar wegens de omstandigheden was het niet echt mogelijk en we hebben het onzettend druk. Ik ga me hier weer wat vaker laten zien.

Vanavond hebben we een 3-4d echo, ik hoop dat de kwaliteit goed is. Met de screeningsecho konden ze niet alles goed beoordelen, vanwege verdikte buikwand, litteken en ukkepuk lag niet echt optimaal voor de echo te maken. :lol:

Nou ik hou jullie op de hoogte. Ik moet veel bijlezen, maar dat komt wel weer. Chant meid ik heb veel aan je gedacht en mijn duimen liggen op turbo-turbo tempo, zet hem op en geef de moed niet op.

Oja wanneer gaan we met zijn alle naar Moon en Han? Dat zou toch meteen onze meet zijn! Op kraamvisite?

Nou tot snel weer. Liefs Angela :-*

Hallo allemaal!



Chant houd moed hoor! Wat Kaatje ook zegt… iedere poging is een kans!

:wink:



Kaatje, wat wordt het weer spannend! Wanneer mag je testen?

Hopelijk kan je ons een positief bericht sturen :smiley:



Ang, spannend die echo! Wil je ook weten of het een jongetje of meisje wordt? Veel plezier en suc6 :!:



Heidi, hoe is het met jouw???



Ik heb niet zo veel te melden, alleen dat ik nu op dag 30 zit en dat er nog geen :evil: in zicht zijn :?:

Ik ga ervan uit dat het nog de naweeen zijn van de hormonen en de ´miskraam´.

Ook wij gaan vrijdag lekker een weekje weg, maar ze hebben daar een internet cafe, dus ik ga zeker hier spieken!!



groetjes Rennic

Monique en Han, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie lieve mannetje!!! Ik hoop voor Monique dat de bevalling meeviel (ben erg benieuwd naar je verhaal!). Geniet van je kraamtijd, meid!



Enne… Jeroen heeft een hele mooie geboortedatum!!! (mijn trouwdag!) :smiley: :smiley: :smiley:



Groetjes,

Helena



Hieperdepiep Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk hoor daar is ie dan............................Han en Monique gefeliciteerd met jullie
mooie zoontje.........

vanmiddag hoorde ik in een liedje van Herman van Veen:
Er waren mooie baby's bij maar niet zo mooi als jij.... :inlove: :inlove:

Heel veel geluk met Jeroen

liefs Aphrodite

Hey meiden,

Ik ben terug van de 3-4d echo en ik moet zeggen, het is een super ervaring. Ik vond het echt geweldig om te zien.

We hebben beide een foto op ons mobiel, van de foto gemaakt!

Ik probeer het hier te plaatsten.

Het geslacht is en blijft een verassing.

:inlove: Ik ben helemaal verliefd. :inlove:

Liefs Angela en Ukkepuk