Ff kort berichtje want ik spring zo onder de douche want we komen net terug van het sporten (en nee ik heb iig nog geen spierpijn :mrgreen: )
Kim de menstruatie komt weer op gang een paar dagen nadat je, in jouw geval, de laatste Pregnyl hebt gespoten. Tot dan houd je je baarmoederslijm kunstmatig in stand. Was dat wat je bedoelde met je vraag?
Annie goed van je zeg! Wel een lekker gevoel he dat je dat voor jezelf doet! Vasthouden en mee doorgaan want je kunt het zeker.
Ik ben weer ff off om onder de douche te springen anders krijg ik mijn haar niet meer droog voor het slapen gaan :shifty:
Goedemorgen dames , ik ben weer volop in de race! Heb rechts 4 en links 5 eitjes! En nog wat kleintjes dus we hopen dat alles mooi gaat doorgroeien!
Het was toch weer spannend…Ergens midden of eind volgende week de punctie…ik ben benieuwd!
Vrijdag weer een FM.
Maandag de laatste adoptiecursus , dat schiet al echt op voor ons gevoel!
Oh enne Rhi…er bestaat ook nog zoiets als een fohn om je haar mee te drogen :shifty: :mrgreen: :idea: :drool:
dames was t ff voor nu!
toedeloe
liefs van mij
Chan,wat spannend weer zeg!!! :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
En ook voor Kim draaien mijn duimen hoor :thumbup: :thumbup:
Annie,ik heb ook net je site bekeken heel overzichtelijk mooi hoor :thumbup: Je (stief)zoon ken ik niet,maar hij woonde in krispijn geloof ik toch???Ik woon daar best een stukje vandaan.
Rhi,meis hoe is het met jou???
Moon,die kleine is echt een prachtventje zeg :inlove:
Aprho,ook bij jou is het spannend en mijn duimpjes draaien hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Rennic,hoe gaat het nu met je???Kop op hoor meis :thumbup:Ik weet helaas ook hoe het voelt ik heb ook 2 mk,s gehad sterkte verder!!!
Heidi,alles goed???
Tjee ik vergeet er vast een paar maar het is hier nu ook best druk!!!Sorry :oops: als ik iemand ben vergeten maar ik duim voor iedereen hoor!!! :thumbup: :thumbup:
Liefs Urs :-*
hoi urs,
dat klopt hij woont in oud krispijn.ja ik wist niet meer of we het daar al wel is over gehad hadden vandaar mijn vraag hihihihi.ik ben een nieuwsgierig aagje :oops:
rhi lekker hoor geen spierpijn.ikke wel maar van het fietsen en niet in de benen maar in mijn bips. :oops: :shock:
ik blijf met man en macht al het goede wat ik nu doe vast te houden!
vandaag binnen een half uur klaar met mijn ronde alleen het fietsen duurde langer.door de afstand.
vanmorgen zouden mijn zus en ik eerst gaan zwemmen maar dat werd verandert en nu vanmorgen gelopen.ongeveer een uurtje en nu gaan we morgen zwemmen en morgen ga ik ook echt zwemmen!!!
ik wil het echt 1x in de week volhouden.
het gaat nl zo goed door dit bewegen dat ik met de insuline alweer verlaagd ben!!!
soms wat pieken en ik merk dat het vooral savond is wanneer ik dus wat rust neem want anders kan ik niet slapen en ik slaap vaak al zo slecht.maar overdag gaat super en niet iedere avond zijn mijn suikers hoor gelukkig.nu maar hopen dat het goed genoeg is voor in december. :oops: :oops: (ben echt niet ongeduldig hoor :mrgreen: )
groetjes annie
Hallo meiden,
Chantalle, je bent weer back to the race! Ik ben echt benieuwd wanneer de punctie plaats gaat vinden! Echt ik hoop zo dat deze behandeling gaat lukken! Wanneer komen jullie eigenlijk in aanmerking voor een adoptiekind? Oftewel; moeten jullie nog lang wachten? Lijkt mij erg moeilijk hoor om te wachten. Hoe is het met Sammie? :inlove:
Urs, bedankt voor je kaart! Heb ut vandaag binnen gekregen! Hangt nu aan de lijn :inlove: !
Annie, knap hoor dat je nu flink aan het bewegen bent. Dat mag ik ook wel eens doen pfffffffff. Ik loop gelukkig veel met Jeroen op de arm wanneer hij last heeft van krampjes. Dan ben ik toch ook in beweging
Kim, wanneer mag je testen? Ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Net zo voor Aphro: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En voor Chantalle :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Rennic: hoe is het met jou?
Rhi, pas op hoor, je wordt nog verslaafd aan sporten hoor :lol:
Maar ik merk aan je schrijven dat het lekker met je gaat!
Angela, WAAR BLIJVEN JOUW FOTO’S??? Ik wacht met smart op je foto’s…en de echo’s!
Es, heb jij al een gesprek gehad? Jij zou toch in oktober naar de gyn moeten?
Liefs,
Moon
Hi
Byjou: mooie score hoor! Spannend he?
Vandaag (sd 12) echo gehad, 6 grote follies!
Ik moest vandaag stoppen met de deca en gonal!
om 21.30 uur de pregnyl spuit gezet, en vrijdag al de punctie…
Het gaat nu echt supersnel, als alles goed gaat hebben we
maandag of dinsdag de tp. Nu maar hopen dat ze van goede
kwaliteit zijn en dat er 2 bevrucht worden.
Ik vind het heel spannend, mijn hubbie heeft de spuit vanavond
klaar gemaakt want ik ben te zenuwachtig.
Ik ga nu lekker slapen want ik ben erg moe.
liefs Afro
Oeh ik doe ff in omgekeerde volgorde;
Afro toppie!! Die buit is iig al binnen nu op naar die mooie emmies! Vrijdag wordt er hier extra geduimd!
Moon :oops: je kaartje ligt hier nog op tafel…die gaat morgen op de bus want dan ben ik lekker de ochtend vrij! Het is echt een lieve al zeg ik het zelluf En ja het gaat lekker hier. Ik geniet van het sporten, alles wat ik nu kan en mag doen omdat we niet aan het behandelen zijn en wie weet helpt een betere conditie ook wel met sneller herstellen van de operatie straks.
Annie toppie!! Gaat dus echt goed zeg en daar mag je zeker trots op zijn! Ik ben het iig wel! Geeft zeker goeie hoop voor december dus houd je daar lekker mee bezig want een betere motivatie kan ik me niet indenken. Ja voor jezelf natuurlijk maar wat goed is voor jou is straks ook goed voor een beebje in de maak
Urs blijft heerlijk je berichtjes weer hier terug te vinden
Hopelijk gaat het met jou ook zo goed! Je werkt meer begreep ik en tussen werk en de afwas lekker genieten van je mannen! Hier gaat het iig wel goed.
Chan speedeitjes! Ik gooi er een
tegenaan. Euh fohn en mijn haar gaan niet samen helaas…hahaha. Maar het is zo dun dat het wel snel droogt gelukkig.
Hallo meiden,
Afro, dat is goed nieuws! ik ga voor je duimen vrijdag :thumbup:
Chan, dat gaat ook de goede kant op. En dan die adoptie…ben ook wel benieuwd hoe lang je nu dan nog moet wachten :?:
Rhi, lekker he sporten!!! Ik vind het ook heerlijk. Je hoofd raakt helemaal leeg en het is ook nog eens goed voor je lichaam.
Annie, je klingt de laatste tijd positief…vol houden! :thumbup:
Kaatje, ben jij al terug van vakantie…ennnnnnnnnn :?:
Urs, thanks again voor je support :-
Ik ben vandaag naar het ZH geweest voor een echo. Er was niks meer te zien, even dachten ze wel wat te zien in bij de eileider, maar dat was een bloedvat. Wel nog bloed moeten prikken voor de zekerheid en daar krijg ik morgenmiddag de uitslag van.
Ik ben nog steeds aan het bloeden…´k wou dat dat ophield :wall:
We hebben wel weer een nieuw schema…beginnen met primolut op 31dec.! Dus met de feestdagen hebben we rust en in het nieuwe jaar gaan we er weer vol goede moed tegenaan
Ik ga kijken of ik nog ff naar buiten mag…het is zulk mooi weer!
liefs Nic :-
moon:je doet meer aan beweging als dat je denkt hoor.daar zorgt jeroen wel voor. :lol: en een zwangerschap en bevallling is ook niet niks.geef je lichaam wel genoeg tijd om weer tot rust en in een goed ritme te komen.(miss de pshychiater :mrgreen: ) mag ik trouwens ook je adres(pb) dan kan ik mijn kaartje ook naar je op sturen.
aphrodite:wat super zeg 6 stuks nu :thumbup: :thumbup:
voor goede bevruchtingen.
rhi:ik ben best een beetje trots op mezelf nu hoor :oops: 8) en dank je wel!
lekker he sporten als je iets doet wat bij je past.
rennic:ik doe mijn best om het vast te houden, maar ik beloof niets want de winter komt er aan en dan ben ik redelijk vaak depri.
geven ze je niets om het bloeden te stoppen???nadat ik een keer 3 maanden lang en een keer een maand lang bloede heb ik tabletten gehad voor een paar dagen daarna 5 dagen bloeden en toen was het over en met de 3 maanden die keer was dat wel fijn want ik had al bijna bloedarmoede.zo slap voelde ik me iig.
vandaag weer gezwommen en gelopen.zometeen nog even kranten lopen en dan heb ik mijn beweging voor vandaag wel weer gehad hoor.
maar ik ga.
groetjes annie
hee hallo
ff snel een berichtje van mij, moet zo ff weg namelijk
nog steeds geen :evil: :twisted: dus dat is nog steeds goed nieuws
die misselijkheid komt wel weer terug :think: vooral tegen de middag en na het eten, ik heb het gevoel dat overgeven erg in aantocht is maar vaak is het alleen maar een beetje gal (sorry voor de vieze details) of net niet. ik hoop zo dat het een goed teken is
ik ga donderdag testen dus nu over 7 dagen in het ivf boekje (van de gyn) staat namelijk ook dat ik dag 17 na de punctie mag testen dus scheelt dat weer een dag
en nu maar hopen dat die :evil: :twisted: wegblijven
afro heeeeeeel veeeeeel succes morgen en ik hoop dat er heeele mooie eitjes en emmies uitgaan komen ik zal heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
en verder iedereen natuurlijk ook
Hallo meiden
rennic: wat Annie al zegt, als het bloeden te lang duurt kan je hormoontabletten krijgen om het te stoppen. Gaat het een beetje met je?
mamamoon: bij jullie gaat zo te lezen ook alles goed. .als ik dat lieve knulletje van je zie… :inlove: Wat een geluk toch he?
Rhi: Ga zo door,met sporten ik vind het knap hoor…ik heb zelf ook sinds kort weer een abonnement op de sportschool omdat er van hardlopen weinig terecht komt in de winter. Ook al vind je het leuk het vereist toch steeds weer
veel discipline om de deur uit te gaan…maar het is zeker weten erg lekker.
Kimmetje: dat wordt aftellen naar de testdag. Spannend!!
Verder wil ik even kwijt dat ik het
Hartstikke lief vind dat jullie voor me duimen, dat doet me goed :-* .
Ik ben best wel wat nerveus niet zo zeer voor de punctie zelf maar meer
voor wat er allemaal mis kan gaan. Bang dat we ons verslapen of in een megafile terechtkomen je weet wel van die stomme dingen.Ik ben de hele dag al een beetje knorrig en afwezig. Nou ja ik meld me wel weer als het achter de rug is.
nogmaals thanx for the support
Liefs Afro
Nou Kimmetje en Afro en Chan
ik ben weer mega aan het duimen hoor!!!
Hier gaat alles prima, merk wel dat ik moeier aan het worden ben, het trappen lopen valt me wel zwaar maar goed nog dikke twee weken en dan ga ik lekker met verlof!!! Zal nog even een mooi fototje meesturen al ben ik nu wel dikke 3 weken verder dus nog dikker hihi!!
Groet Tans
hey Tans wat een mooie foto’s! :inlove:
Afro suc6 vandaag!
Hier ff een update van mij , dinsdag de punctie donderdag of vrijdag de TP.
Spannend dus weer , was best gespannen vanmorgen , wilde al gaan zitten voor ik me aangekleed had… :oops: :oops:
heb ik nog nooit last van gehad eigenlijk…hihihih
dag dag
Liefs van mij :inlove:
Tans, wat een prachtige buik zeg!!! ben er wel jaloers op :oops:
Afro, veel suc6 vandaag :thumbup:
Chant, oei wat spannend!!! Dinsdag al de punctie! :thumbup: Gaat snel allemaal zeg!
Kim…ik blijf duimen voor je hoor :thumbup: :thumbup:
Met mij gaat het wel. Een beetje op en af. Vandaag weer een bad day :silenced:
Uitslag van bloed gehad en bevestiging gekregen dat er HCG in zat maar van erg lage waarde, en dat moet vanzelf afnemen…
Meiden allemaal sterkte en suc6 en geniet van het mooie weer dit weekend
hallo meiden
ben erg benieuwd hoeveel eitjes afro heeft gelegd en of het allemaal goed is gegaan, ik zag nog niks staan inelkgeval ze zal nog wel suf zijn van de medicatie
byjou wat goed dinsdag de punctie bij jou schiet het ook al lekker op
thans wat een ontzettend mooie buik heb je echt waar :inlove: nog ff en dan mag ook jij net al han en moon ook jullie wonder in je armen houden
rennic wat rot voor je dat je weer naar het zh moet daar wordt je idd look niet vrolijk van het is zo naar allemaal zo wordt je er wel elke dagmee geconfronteerd
ik zelf heb ook een ongelovelijke bad day gehad, vanmorgen was er nog niks aan de hand maar smiddags ppfffffff ik was zo moe en voelde me zo kloten dus ik dacht mijn hub die let wel ff op lucas gaat die eikel zo ongelovelijk harde muziek opzetten beneden dat ik bijna uit mijn bed rolde, (omdat hij lucas niet stil kreeg hij was nogal vervelend)
ik helemaal shaggie natuurlijk tja dan denk ik bijmezelf ga eens wat doen met de kleine naar de kinderboerderij ofzo hij zat om 4 uur nog in de pyama en ik moet alles maar doen nou vandaag is de bom wel gebarsten hier
ik heb het gevoel dat hem het allemaal maar niks doet tja zegt ie dan ga dan eerder naar bed toe ooooogggghhhhh eergisteren hadden we ook al zo’n ruzie toen zei hij me iets wat me echt heeft pijn gedaan en dat ga ik dus maar niet herhalen maar dat blijft me door mijn hoofd malen hij kan soms zo gemeen zijn en dan denk ik bij mezelf : hallo ik doe dit allemaal ook voor jou hoor ppfff ik zal er maarr over ophouden want ik zit alweer te janken achter de pc (jullie zijn soms echt mijn uitlaat klep want met hem kan ik er gewoon niet over praten tanxxxx daarvoor)
ben vanmorgen trouwens nog met een vriendin naar een particuliere uitverkoop geweest met allemaal baby kleertjes was best gezellig maar wel ontzettend druk, ze duwen je gewoon aan de kant om er als eerste bij te zijn graaien in dat spul joh ach het is ook wel lachen om zoeits mee te maken, heb nog wel wat leuke kleren voor lucas gekocht
nou ik ga maar weer eens doeegie
afro: en alles goed gegaan?
chan:dinsdag :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: ik weer vol op voor je :!:
rennic:sterkte
tans:mooie buik hoor
kimmetje:mannen je kunt niet met maar vaak ook niet zonder ze.in sommige gevallen zijn we ze liever kwijt dan rijk…sterkte meid.
ik zelf heb vandaag ook een off dag.ben vanmorgen een uur anderhalf uurtje later opgestaan en ik was gelijk heel erg moe en dat is ondanks de beweging de rest van de dag zo gebleven.1x was mijn suikers hoog en na het kranten lopen had ik een hypo.zal denk ik komen door het toch te lang geslapen en al vanaf 4 okt iedere dag intensief bezig zijn dat dat nu toch zijn tol vraagt en dat ik even iets gas moet terug nemen maar wel iets en niet alles.
groetjes annie
Hallo meiden,
Chan, wat spannend zeg! Pffffffffffff…Ik ben nu 200% aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Dat jullie over 9 maanden ook een wondertje in jullie armen mogen houden!
Tans, gos meid nog ff, dan ben je ook mama!!! :dance: :inlove:
Een mooie buik zeg, ik moest mijn hoofd wel een kwart slag draaien :mrgreen:
Kim, mannen :evil: , je kan ze af en toe wel schieten! Dat waait gelukkig altijd weer over, maar laat je je niet over je heen lopen hoor en kwetsen.
Hij moet zijn grenzen ook weten! Wel met hem erover hebben dat hij je met opmerkingen pijn doet. Dat dat niet acceptabel voor jou is!
Ik ben zo benieuwd naar jouw test!! Zal het positief zijn??
Aphro, hoe is het gegaan vandaag? Vertel vertel…ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor hahahahaha :liar: :liar: :liar:
Hoeveel zijn er eruit gehaald? Heb je veel last gehad van de punctie?
Annie, de off-day’s horen erbij! Je hebt ups en downs nodig om door te gaan! Zo leer je wel je grenzen te kennen, niet meer uitslapen :naughty: en jezelf in acht nemen :naughty: Je bent echt op de goede weg! Dat doel wil je ook behalen omdat je graag ook een kindje wilt. Je komt er wel!!
Met Jeroen gaat het prima! Heeft bolle wangen en ligt weer prinsheerlijk te slapen! Gelukkig hebben wij een gemakkelijke baby, als hij erg aan het huilen is, hoef ik maar heel even te lopen met hem en hij valt weer in slaap. papa Han is ook zooooooooo trots op zijn zoon! Vandaag ben ik met Jeroen naar oma geweest en met zijn 3tjes naar een winkelcentrum. Heb alleen wat kleren voor mijzelf gekocht :oops:
Meiden, ik ga verder duimen!!!
Sterkte
Moon
hee hoi
ben nog steeds niet ongie en heb woensdag de laatste pregnyl gehad :lol: :lol: maar krijg wel een beetje buikpijn :? :think: maar dat had ik met lucas ook dus dat kan ook wel weer een goed teken zijn
oogghhh het is zoooo verschrikkelijk he dat wachten je weet gewoon niet waar je aan toe bent, ach zolang ik niet ongie wordt zit het wel goed (hoop ik) NOG 5 DAAGJES!!!
wanneer werden jullie eigenlijk weer ongie???toen het mis was ik weet wel dat eeen paar dagen na de pregnl de menstr op gang moet komen als het niet goed zit maar ben wel even nieuwschierig
PRETTIG WEEKEND ALLEMAAL
Hey meiden,
Goedemiddag allemaal.
Tans: meid wat een mooie buik heb je zeg. EN nog 2 weekjes werken en dan verlof. Ik moet nog 7 weken werken en ik heb dan verlof. Voor we het weten is ons wonder er. Moeilijk te bevatten af en toe hoor.
Apfro: Ben benieuwd naar de score. vertel vertel ik ben ook reuze nieuwsgierig.
Byou; dinsdag al de punctie schiet ook al lekker op. voor je het weet zit je weer in je ww. ik denk aan je
KIm; Spannende tijden meid :!: Ik hoop zo dat je test positief is hoor. Mijn duimen heb je. :thumbup: :thumbup:
Rhi; Nog lekker aan het sporten? Wel lekker als je het vol kunt houden. Ik ben nooit zon volhouder geweest wat betreft het sporten. Niks voor mij, maar wel heel gezon keep the spirit
Moon; Gaat het allemaal lekker met Jeroen zo te lezen hebben jullie een geweldige zoon. Heerlijk van genieten.
Rennic; meid wat een verwerking, ik denk aan je
Heidi; Hoe gaat het met jou?
Nou met mij alles ok. Kom strakt weer ffe terug ga nu eerst fffe douchen en aankleden en dan gauw naar de bakker en de slager.
Ik spreek jullie weer. Dikke kus Angela en Uk :inlove: :-*
moon:ik kan je zonder adres geen kaartje opsturen of ik moet het rhi even vragen als ik haar weer spreek?
kimmetje:ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
voor over 5 dagen zon hele mooie test!!!
ik heb vanmorgen de kranten al gelopen, word ik na mijn wijk op gebeld of ik er voor door de weeks en zaterdag ook nog een wijk bij wil hebben maar dan moet ik daar om 05.30 mijn kranten op halen.ppppffff wel vroeg maar toch heb ik ja gezegd,want kan de centen nu eenmaal goed gebruiken.ook heb ik gemerkt met gister dat uitslapen er echt niet meer voor mij in zit ben weer vroeger op gestaan en voel me vandaag gelijk weer veel fitter…raar hoor!
zo nu ga ik maar weer in huis aan de slag…moet nog 3 kamers een grote beurt geven en vanmiddag mijn vriend achter zijn vodden aan zitten dat hij de rest op zolder zet want de trap is te klein dus mij lukt het niet :oops:
prettig weekend allemaal.
groetjes annie