IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

Hey Meiden,

ffe een beichtje van mij op deze saaie zondag!

Ik reageer even op het weekend dat we gaan kraamschudden. Onze babykamer komt in dat weekend :inlove: , dus dan kan ik er niet bijzijn :? Op zaterdag kunnen we de spullen halen in het weekend van 14/15 november. Zijn er nog andere opties? Ik ga ffe wat doen hiero en kom later terug om eens lekker uitgebreid te reageren, misschien is mijn mannetje dan in staat om zijn kleine frummel in zijn huisje te fotograferen en dan krijgen jullie een vers van de pers foto…

Tot laters :-* xx Angela

hee hallo

ja we zijn er nieuwschierig naar de foto angela :inlove: :inlove: :inlove:

en ppppffff hier nog niks veranderd hoor nog steeds misselijk, ik hoop toch niet dat dit nog erg lang gaat duren (ja als ik zwanger ben maar al te graag) maar nu schiet het niet op omdat je niet weet waar je aan toe bent, ik hoef de vaatwasser (vieze) maar open te trekken en sta er gelijk boven te kokhalzen echt dit is zo iritant bah en nu moet ik ook nog eten, ach ik bak wel een snitzeltje en verder niks ik stel het steeds uit en mijn hub maar zeuren “wanneer gaan we nou eten???”

byjou

wat ongelovelijk byzonder dat je dit doet met zulke kids (laten zien dat het ook beter kan) maar het lijkt me ook wel moeilijk

heeeel veeel plezier samen

Hallo allemaal!

Kimmetje wat vervelend die misselijkheid he?

Dan moet je dus echt niet aan eten denken :sick: :sick: :silenced: :silenced:

Angela ooooh wat leuk de kamer van de beeb! Ik kan zowiezo de hele maand november niet…we hebben woonbeurs dus ontzettend druk!

Afro hoe is het met je follies???

Ik heb best al last links en rechts dus het zal mij benieuwen woensdag!

Michien heb ik er maar een paar maar daar maak ik me maar niet meer druk om want 2 is genoeg!

Pff ben wel blij als alles weer achter de rug is…ben moe en heb genoeg van dat prikken…

Enne Afro niet wrijven na het prikken maar ff iets kouds opleggen .

Als je in een adertje prikt dan wordt je harstikke blauw!!! :wall: :wall:

Ach ik heb een goed excuus!!!Iek ben blond! :doh: :lol:

Ik ga eens aan een immense berg strijk beginnen…heb ik ook echt zin in :liar: :liar: :liar: :liar: :angel: :eh: :eh: :thumbdown: :wall:

fijne dag allemaal!

Oh ja Moon wat een leuke foto’s op jullie site!

Liefs van mij

Hallo allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij na een bewogen week.

Vorige week vrijdag gingen wij op vakantie naar Denemarken en omdat ik nog steeds niet ongi was gworden en mijn lichaam bepaalde signalen afgaf, hebben we 's ochtends een test gedaan en …het was een dikke vette plus! Wij super blij natuurlijk. Een wonder! Zomaar spontaan zwanger :?: :?: :!: :!: Dat hadden we nog niet meegemaakt…

Die week ging traag voorbij met hoop en niet durven hopen. Tot maandag ging het goed…toen kregen we eigenlijk al onze eerste schrik…rood bloed! Het was maar heel weinig, maar toch…

Afwachten maar weer…Helaas…woensdagavond en donderdag ochtend was het gevreesde donkere afscheiding erweer…en ook weer wat rood. Toen wist ik het eigenlijk zeker…dit gaat niet goed. En gisteravond toen we weer thuis waren is het echt helemaal mis gegaan…Ik voel me echt vreselijk…ik heb met pijn en moeite 1 was in de wasmachine gedaan en moet me er toe zetten om de rest van de vakantie rommel op te ruimen en boodschappen te gaan doen. En dan is het ook nog zulk depri weer :cry:

Morgen zou het 6 weken zijn…dus het is nu voor de 2e keer achter elkaar in de 5e week al fout gegaan.

Maar mijn hubbie zegt…het komt goed…we gaan voor de 2e ivf poging. Vanmiddag mag ik bellen om weer een afspraak te maken hoe nu verder…

Ik zag dat er weer heel veel geschreven was, dus dat ga ik nu maar eens rustig nalezen.

liefs Rennic

Rennic meisje toch,he bah! Zomaar zwanger en dan gaat het mis…

Wat vind ik dat nu erg voor jullie zeg!!!

Ik geef je een digi knuff en wens je sterkte…

Liefs van mij

Chant, bedankt. Ik las dat je al weer druk aan het prikken bent…

Ik ga heel hard voor je duimen dat dit het gaat worden :wink:

Alles goed met de kleine Sammie? Lijkt me heerlijk zo’n klein ding!

Kaatje, hoe gaat het met jouw? Hopelijk heb je goed nieuws! :!: :?:

:-* Rennic

Rennic, wat klU&^te om te horen! Hoe gaat het nu met je? Krijg je nog een controle echo?

Zet 'm op!! Ik denk aan je!!

Liefs Heidi :-*

jeejtje rennic wat ontzettend kl*ten

ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wens je in elk geval veel sterkte de komende tijd want 2 in 5 weken is niet niks

Ik heb net gebeld naar het ZH, maar moet woensdag terugbellen want dan is de arts er die ik een paar weken geleden gesproken heb.

Op het moment zakt mijn buikpijn wel weg, maar ben erg lusteloos.

Mijn moeder wilt met mij de stad in, maar ik heb daar niet zo’n zin in. Ik denk dat ik mijn boekje pak en op de bank nestel…is ook wel weer voor :thumbdown:

Kim, hoe is het met je? ik las dat je al misselijk was?! Hopelijk zijn dat de goede voortekenen. (dat was het enige dat ik niet had…vaak is dat wel een goed teken :pray: )

Moon, wat een schatje! Zo lief tussen bert en ernie :!: :slight_smile:

Verders iedereen suc6 met prikken en met de ww.

:-* Nic

ik vind die misselijkheid zo ontzettend raar

het is met vlagen!!!dat wel maar toen ik zwanger was van lucas had ik nergens last van

en het is nog zoooooooo vroeg om te beslissen

Hallo meiden,

Tjee ik ben er even tussenuit geweest en er is hier zoveel gebeurd!!! :shock:

Ik ben lekker even met Rob samen een weekendje naar Oostende geweest en dat was echt heerlijk en daarna hadden de jongens en Rob een weekje vakantie en er moest hier flink worden geklust dus vandaar dat ik hier afwezig was!!!Maar ik ben er weer hoor om jullie te supporteren!!!

Moon,wat een scheetje is het toch :inlove: :inlove: :inlove:

Ang,je schiet al lekker op het gaat best snel zeg!!!

Annie,hoe is het nu met jou???Ik hoop weer beter en niet zo negatief overjezelf hoor!!!ook al ken ik je niet persoonlijk Ik vind je een mooi mens !!!

Kim,tjee meid wat spannend!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Mijn duimpjes maken overuren!!!

Heidi,hoe is het met jou???

Rennic,tjee meid wat ontzettend Kl#te :thumbdown: Heel veel sterkte!!!

Rhi,fanatiek zeg dat gesport!!!Hoe is het verder met jou???

En Aprodite,shouka en alle andere die ik nu vergeet :oops: hoe is het met jullie???

Liefs Urs :-*

:smiley: Om ons even op te fleuren zeg maar…vond hem wel grappig hihihihi :inlove: :thumbup: :dance: :angel: :idea: :roll: :shock:

Komt door het goede weer buiten , lekker vrij en de hele dag regen…getver de getver :stuck_out_tongue:

EINDELIJK WEER HUMOR :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Rennic:

Ontzettend naar dat deze spontane zwangerschap weer niet mocht zijn!

Je krijgt van mij een dikke knuffel! Ik hoop dat je snel weer opknapt.

Zelf heb ik ook 2x een mk gehad rond de 6 weken. Het is natuurlijk een kwetsbare periode, maar het doet wel pijn. Houd er in ieder geval de moed in want het kan dus wel he?

Byjou:

Spannend voor je woensdag, je voelt wel de spanning al in je buik? Ik ben benieuwd hoor! Ik hoop dat je mooie follies hebt.Dat kindje uit Polen boft wel dat het bij jou mag logeren zeg. Heb je dat al vaker gedaan? Het lijkt me wel superleuk om

zo’n kindje eens lekker te verwennen. Verder heb ik even gelachen om dat grappige plaatje. Vooral omdat die rooie kat zo geniepig kijkt, hij lijkt op de kat van onze buren! Die is altijd zo dominant naar onze poes toe.

Die lijkt weer op die masserende kat! GRAPPIG… :dance: :dance:

Kimmetje: toch wel raar dat je zo misselijk bent he? Het is dat het nog veel te vroeg is voor zwangerschapssymptomen anders zou je bijna gaan denken…

Heidi: Hoe is het nu met jou?

vandaag weer een fm gehad. Zeker 5 misschien 6. Woensdag moet ik weer terugkomen (sd 12). De arts was tevreden, dan ben ik het ook!

Ik denk dat ik daarna vrijdag weer moet terugkomen en dan maandag de punctie. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, zou wel handig zijn,dan kon ik vast vrij nemen. Wat een takkeweer he? Gisteren de hele dag bezig geweest, in de huiskamer een lange muur geschilderd. Er zijn nog klusjes genoeg te doen in huis dus voorlopig hoef ik me niet te vervelen.

Al is het ook wel verleidelijk om me op de bank te nestelen met een lekker boek, warme choco en een stuk speculaas. Daar is het echt weer voor…

Ik ga even naar spoorloos kijken, even lekker meesnotteren!

veel liefs…(foto hieronder van de kat van de buren)

Afro

Ow jeminee Rennic wat een moeilijke vakantie hebben jullie achter de rug. Ik hoop dat je ook deze teleurstelling weer te boven komt. En dan kan het nog zo een goed teken zijn dat je lichaam wel zwanger kan worden maar het moet ook zo blijven! Wat zwaar zeg.

Afro klinkt goed 5 mss zelfs wel 6 eitjes!! Ik duim nog flink verder!

Chan jij mag overmorgen weer…dan laat ik mijn duimen weer overuren draaien!!

Urs!! Hopelijk heb je ontzettend genoten met je mannetje samen! Je hebt het dubbel en dwars verdient!

Maar ook wel lekker dat je weer terug bent :mrgreen:

Hey meiden,

Rennic; Meisje wat erg voor jullie zeg en dan een spontane zwangerschap. Ongelooflijk!

Probeer het samen een plaatsje te geven met je mannetje.

Urs; Welcome back lekker zeg een weekendje Oostende, hopelijk hebben jullie lekker genoten. Maar dat zal vast wel zo zijn.

Apfro; goede score meid. Mijn duimpjes draaien verder.

Chant; jij ook overmorgen weer naar het ziekenhuis, de turbo staat al ingesteld.

Kim; Hoe gaat ie? Nog steeds misselijk?

Nou met mij gaat het allemaal heel goed hoor, ik ga de rest van de echoos in laten scannen door een collega en dan zal ik ze eerst plaatsten gevolgd door de nieuwste buikfoto. Maar dat word echt pas vanavond want eerder heb ik denk ik geen tijd. Ben echt heel erg druk aan het werk met van alles en nog wat. Dames zet hem op allemaal.

Heel veel liefs Angela en Uk

Morrege,

Tjee Rennic, wat erg zeg! Waarom wil het niet blijven zitten?? Ik kan mij heel goed voorstellen dat jullie nu even stuk zijn. Dat is niet niks zeg!

Afro, ik had ook altijd maar 5 eitjes, toen 6 en de laatste 4 eitjes. Geen 1 was kwalitatief goed genoeg voor het invriezen. Toch heb je maar 1 goede bevruchte eitje nodig. Je ziet ut, daar is onze wondertje Jeroen uit geboren! :inlove:

Kim, wij blijven duimen voor je!

Zo ook voor Chantalle en de rest die met de behandeling bezig zijn.

Met Jeroen gaat het goed! Hij huilt nu, gaat nu lekker douchen met papa!

Liefs,

Moon

afro ik had dit keer ook maar 5 eitjes en met lucas had ik er 13 dus daar kun je toch niks van zeggen, dit keer waren ze wel te zwak om inte vriezen dus als het nu niet goed is moet ik ook weer alles overnieuw doen, maar dat hoef jij niet hoor want jij wordt gewoon lekke5 zwanger dit keer :wink: :wink:

moon heerlijk he zo met jeroen onder de douche?? vind hij het leuk

lucas is meer het bad typje want dan kan hij lekker spetteren en spatteren en vooral mama nat maken

byjou hoe gaat het nu met het spuiten wil het alweer een beetje beter of was het nou afro ppppffff ik weet het ook niet meer hihiihi maar inelkgeval heel veel succes verder nog en hopen dat er mooie emmies mogen komen

urs heeeerlijk ff weg jammer dat het altijd weer zo snel weer is afgelopen

annie hoe is het nu met jou??

ikkie we zijn zoooo benieuwd naar je BIB leuk he die echo’s krijg je bij elk bezoek bij de echo een foto mee???

rhi hoest met jou? weer lekker aan het sporten geweest??en hoe gaat het op je werkt

en verder wie ik vergeten ben :thumbup: :thumbup: :thumbup: succes allemaal

zo nog 10 dagen oooh wat duurt dat lang he, ik was even vergeten dat het zoooo lang duurt

nog steeds een beetje misselijk, maar het wordt nu wel weer iets minder dus hopen dat het over een week ofzo wel weer terug komt hahahaha

och ik had vanmorgen een afspraak bij het gak en dat was ik helemaal vergeten

wat vinden jullie trouwens ik ben bezig om weer te gaan werken (altans het gak is daar mee bezich) ik zelf ben daar helemaal nog niet aan toe ivm de pijn en zo, maar ik moet er nu vrijdag heen moet ik hem vertellen dat we bezich zijn met ivf/icsi of hoeft dat niet??? je bent toch ook pas verplicht om het te vertellen als je een paar maanden zwanger bent??? ik weet niet wat ik moet doen!!@!!

en nog meer goed nieuws WE HEBBEN MISSCHIEN ONS HUIS VERKOCHT :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

we zijn nu in onderhandeling jjhhhheeeejjjjjwe hebben nu een tegenbod gedaan en het is nu wachten op reactie SUPER SPANNEND

nou ik brei dr maar eens een eind aan en ga ff wat met lucas spelen, voordat ie weer naar bedje gaat

doeiiiiii

wanner komt de menstruatie eigenlijk weer op gang???als het niet goed zit na de punctie of na de tp???

urs:lekker he zón weekendje weg.ik ben al minder negatief hoor :smiley: .heb al heel wat op mijn donder gekregen.soms nog wel een dipje :oops: maar ze worden al minder.

heb je de foto van mijn stiefzoon gezien? misschien herken je hem wel.

ang:waar blijven de foto’sssssssss??? :angel: :angel: :lol: :lol:

chan:helpt afkoelen ook tegen insuline prikken?ik heb al weer 2 blauwe plekken :oops: ik lag dubbel om het plaatje van je echt schitterend! :lol:

ik :thumbup: woensdag voor je…

rennic: he bah meid dit is geen leuke vakantie geweest.sterkte meid voor jou en je man met het verwerken van dit 2de verlies.

afrodite:5 misschien 6 eitjes is heel goed toch en het kan in een paar dagen erg veranderen heb ik hier wel geleerd.wat een kat hebben je buren schiterend die gekke bekkie van hem.ik had ook zon rooie kater maar die trok niet van zulke bekkies hoor. :lol:

rhi: jij of daan al spierpijn van al dat sporten???

moon:hoe beviel het jeroen onder de douche met zijn papa???

kimmetje: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: 10 dagen lang voor je.

leuk he gak.ik vind er niets aan want ik moet ook weer werk gaan zoeken van ze.

ow en ik heb dus een baanTJE gevonden.voor nu een middagwijkje kranten lopen(meer tijd kwijt met er heen fietsen dan met lopen,maar het is werk), misschien breid het nog uit naar smorgensvroeg 04.30 al daar zijn(slik) en misschien meerdere wijken bij elkaar maar dat is afwachten of dat gebeurt en of ik het dan nog aankan, want ik voel nu al mijn rug en nek.maar nu moet ik er eerst nog inkomen.

maar iig ik verdien weer zelf wat geld!!!

groetjes annie