IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

hey annie

ik hoop dat je je alweer wt beter voelt

ik heb ook even op je site gekeken en vond em erg mooi

ook erg duidelijk ik hoop ook dat voor jou het licht snel op groen springt

byjou en afro het schiet nu voor jullie ook lekker op he

ik hoop dat dit ook jullie “lucy shot” word

hoe gaat het eigenlijk met han en moon en de kleine het laatste wat ik van ze gelezen heb is dat hun nachtrust erg ontregeld was

ik hoop dat ze er een beetje regelmaat in gevonden hebben

kaatje, rhi , heidi, shouka hoe gaat het met jullie???

Hey meiden,

Er breken weer spannende tijden aan voor sommige onder ons, ik wil dat jullie weten dat ik voor een ieder van jullie heeel hard duim.

Chant ; Meid het gaat weer de goede kant uit! Je bent lekker op weg. Mijn duimen draaien volop en denk vaak aan je.

Afro; Je loopt samen met Chant, ik hoop voor jullie beide op een geweldig resultaat, ook voor jou draaien mijn duimen.

Kim; Wat een goed nieuws zeg! Bevruchtig is gedaan, nu afwachten. Het moeilijkste gedeelte van alles vond ik steeds. Ik duim hard. Het is al eens eerder gelukt meid, dus ik ga ervan uit dat het nu weer goed gaat komen, zet hem op.

Moon; Hoe ist in huize moon en Han? Slaaptekort al ontdekt? Ik denk dat jullie dat graag over hebben voor die geweldige jeroen. Ik had je een kaartje gestuurd, hoop dat die aangekomen is. Valt het allemaal een beetje mee?

Rhi; Meisje alles ok? Je werkt halve dagen heb ik gelezen? Lekker aan jezelf denken hoor, maar volgens mij lukt dat je aardig. Jullie gaan lekker samen sporten , pff niet mijn hobby haha

Ik wens jullie veel suc6.

Annie; Leuke site heb je hoor. En niet zo negatief over jezelf. Het gaat je eens lukken! De kiloos vliegen eraf en dan er snel weer aan, door je zwamgerschap. Dus zet hem op en hou vol.

Nou hier gaat alles zijn gangetje, buikfoto’s moeten nog gemaakt worden, maar we hebben het zo druk met van alles en nog wat maar ik beloof jullie ze komen eraan. Ik moet nog 8 weekjes werken voor halve dagen en dan ga ik met zwangerschapsverlof! :dance: Heerlijk ik heb er zin in. Ben al over de 25 weken, de tijd vliegt voorbij nu.

Nou meiden tot gauw weer. Dikke kus Angela en ???

:-*
[/b]

oh ik heb nog een foto van mezelf toen ik zwanger was van lucas 25 weken

echt gigantisch!!! moet je voorstellen hoe ik er op het laatst heb uitgezien nu kun je ook begrijpen waarom ik 30 + kilo ben aangekomen

WOOOOOOOOOOOOW Kim,

Iedereen zegt dat ik HUGE ben! :mrgreen:

Maar jij spant de kroon. :oops: Ik ben over de 25 weken en ik ben 5 kilo aangekomen. valt mee toch? Wel denkt iedereen dat het niet lang meer duurt…

Foto volgt. hiiihi

x Angela

Hoi Annie,

Wat een mooie site met veel info. Had al toen je vertelde over je eetstoornis opgezocht wat het exact inhield, maar nu hebi ker nog meer over kunnen lezen.

Verders vind ik je ze op de foto een leuke vrouw om te zien (dat wou ik nog maar even kwijt)

Kimmetje mijn duimen draaien volop voor je en hopelijk wordt vrijdag jouw dag.

Hier gaat alles zijn gangetje ben op arbeidstherapeutische basis halve dagen aan het werk de eerste 2 dagen vielen lichamelijk wel tegen had weer meer last van de overstimulatie maar dag 3 al weer mijnder, maar wel erg moe.

Maandag naar het ziekenhuis voor de evaluatie en eens horen wat ze te zeggen hebben en dan hopen dat we in november voor poging 2 mogen.

Alle andere groetjes van mij en Angela lekker hoor aftellen.

Gr Es

Zo nog gauw even wat tikken want we gaan straks naar de sportschool.

Kim meid wat een prachtfoto! En dan te bedenken dat dat 25 weken was pffff. Letterlijk en figuurlijk zware laatste loodjes. Je hebt er wel een pracht jochie van gemaakt!

Ang ben benieuwd naar je nieuwste foto! 5 kilo valt wel heel erg mee hoor. Het zal wel per persoon verschillen natuurlijk en je startgewicht speelt ook vast wel mee.

Annie, mooie site heb je er van gemaakt hoor!! En ja een foto van jezelf kijk je toch altijd anders naar dan anderen dat doen hoor! Dus niets van aantrekken want het is best een leuke foto! :smiley:

Chan en Afro, gaat het spuiten nog zonder al teveel blauwe plekken?? Ik duim hier iig door voor een mooie score!

Vandaag naar de anesthesist geweest en ik ben volgens hem gezond 8)

bloedruk van 100 over 70 en hartslag van 84. Ik ben zelfs afgevallen in de vakantie! :shock: weeg nog maar 63 kg. Ik snap er nix van hahaha

Hij gaf aan dat de wachtlijst rond het einde van het jaar meestal redelijk kort is en dat ik dus best wel eens snel aan de beurt zou kunnen komen! Nou ik verheug me nog maar even nergens dan valt het alleen maar mee. En ik moet ook nog een nachtje blijven na de operatie voor observatie. Dus niet poliklinisch. Nu ja met een fijne narcose vliegt de tijd voorbij :stuck_out_tongue:

Ik ga gauw even omkleden en dan op naar de sportschool! Tot later!

:smiley: Hey Rhi wat ben jij sportief zeg… :smiley: zal je morgen en overmorgen wel krom lopen van de spierpijn! :stuck_out_tongue: Ach is altijd wel lekker!

Enne je operatie kan maar beter snel zijn des te eerder ben je r vanaf!

Es hoe is het met jou ???

KIm wat een buik zeg…

Toen ik zwanger was van mijn dochter begon ik echt uit te dijen na 6 maanden , ik was 19 kilo bijgekomen :oops: jee wat was ik dik…pfff we hebben er even aan gedacht dat het er mischien wel 2 zouden worden hihihihi

Moon hoe is het met de mooie jongen ? ik lees t toch wel op jullie site!

Ang lief dat je nog zoveel aan me denkt ! Doet me goed…

AFro ik ben deze keer ook al lang :evil: en t gaat niet echt over.Komt van de deca zeggen ze…tis niet iets waar ik me zorgen over ga maken…

Heidi alweer klaar voor poging 2???

Dat heb ik ook nog iedere keer gehad , meteen door naar de volgende ronde!

Even een update hier…Sammie groeit als kool en wordt al 12 weken maandag gaat echt snel .Ze kan al zitten goed he???

Ze is snchts al zindelijk overdag is ze vaak in de war :mrgreen: en doet ze het binnen…ach dat maakt niet uit…kleine plasjes ruimen we wel op.Fles dettol staat binnen handbereik!

Verder 1 blauwe plek van het junken! Ben blij als dat weer klaar is…

Heb er echt moeite mee deze keer…pfff ik had gehoopt dat t over ging maar t blijft de angst de hoop…

Kan nu lekker alles gooien op de hormonsters :roll: :roll: die maken me harstikke gek :lol: :silenced: :liar:

Ach wat maakt het uit , dit is een periode vol met emoties die mekaar afwisselen ,! Geeft niet gaat wel weer over weten we inmiddels.

IK las ergens iets en vond het erg mooi , op mijn lijf geschreven deze ronde…

Er valt niks uit te stippelen

geen dag, geen uur, niet een

Heb geen zorgen, laat je gaan

Ook al weet je niet waarheen

Ga t me inlijsten denk ik …vond het prachtig geschreven…

zo genoeg gel…ld…

bedtijd!!!

Dag dag

liefs van mij

en Kimmetje heel veel plezier morgen met het ophalen van je emmies!

Hallo allemaal,

Hier een berichtje van een vermoeide mama :wink: . Jeroen slaapt weer, ik mag weer op blijven tot een uurtje of 00.30 uur voor zijn laatste voeding voor vandaag. Han doet nog steeds de nachtdienst, hij heeft zijn wekker om 4 uur gezet, wij laten Jeroen 's nachts zoveel mogelijk slapen, des de eerder hij de nachtvoedingen overslaat :pray: :pray: :pray: .

Langer dan 4 uur mogen wij Jeroen nog niet zonder voeding zitten. Overdag is het om de 3 uur.

Het is verder een vrij rustige beeb, alleen als hij krampjes heeft heeft hij vreselijke huilbuien wat soms 2 uur achter elkaar door kan gaan. Gelukkig is hij ook snel te troosten door lekker met hem te lopen. Vermoeiend hoor hahahahaha…Wij zijn echt heel erg gelukkig met Jeroen, vandaag hebben wij van de gemeente zijn sofi-nummer ontvangen! Er stond op de brief: aan de ouders/verzorgers van J.J. van Empel, gewichtig hé!

Afro, lukt het junken een beetje? Ben je al gewend aan het spuiten?

Ik moet zeggen dat ik het al eigenlijk helemaal vergeten ben, zo snel eigenlijk! Wij willen nog wel naar de kliniek waar wij onze IVF-behandelingen hebben onder gaan om met Jeroen te showen!

Chantalle, je bent ook zo druk bezig met Sammie, wat goed dat hij 's nachts al zindelijk is! Jeroen is helaas nog niet zindelijk, sterker nog, volgens mij hij gewoon tot wij hem gaan verschonen, zodra luier af is, gaat hij uitgebreid plassen! :roll: :roll: . Hij doet het er gewoon om :naughty:

Het is inderdaad een heel mooi gedicht Chantalle! Had je trouwens onze geboortekaart ook gelezen? (Hebben wij die gestuurd?) Die tekst is van ons echt van toepassing! Toen ik het voor het eerst las, kregen Han en ik spontaan tranen in onze ogen!

Annie, ook ik heb mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, ik heb ook op je site gegluurd. Ziet er erg leuk uit! Ik had je al gezien, dus ik wist al hoe je eruit ziet. Maarreh…niet zo minderwaardig over jezelf zijn hoor :naughty: :evil: . Het gaat om jouw innerlijke zelf, die is het belangrijkst. Dat zit echt wel goed bij jou. Ik vind mijzelf ook afschuwelijk om te zien (op foto’s dan). Toch weet ik dat geliefd ben onder de mensen, wat je uitstraalt, krijg je immers terug! Ga daar in geloven!

Ieder mens is een uniek wezen! Nu stop ik met psychiatertje spelen hihihihi…Nee hoor! Ik vind je gewoon een leuk mens Annie!

Rhi, zullen wij samen sporten? Ik moet ook de nodige kilo’s kwijt! :cry: :? Nog ff geduld maar, misschien dat ik ooit mijn oude broeken weer aan kan. Hoe bevalt je werk eigenlijk? Ik hoop zo voor je dat je dit jaar nog operatief geholpen kan worden! Kan je in 2006 met volle moed beginnen!

Ang, bereid je alvast maar op voor, ook voor jou de nodige vetreserve!

Maar het is dubbel zo dwars waard, Han maakt hem niets uit of ik nu een slappe dikke buik heb gekregen! Daar heeft Jeroen wel ingezeten!

In ieder gaval voor jou gaat het ook beginnen!

Schrijf jij eigenlijk bij de januari/februari mama’s??? Wanneer ben je precies uitgerekend? Je kaart heb ik ontvangen! Bedankt daarvoor.

O oh…wat ben ik trouwens moe zeg!

Ik ga weer verder neuzen!

Liefs,

Moon

Hoi meiden,

Kim, heeeeeel veeeel succes vandaag met de tp. Ik hoop dat het goed uit gaat pakken!! Zet 'm op! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Moon, wat fijn om te horen dat het lekker gaat met jullie. Die moeheid hoort er nu wel een beetje bij, maar voor je het weet slaapt ie de hele nacht al weer door.

Rhi, lekker gesport gisteravond? Heb je al spierpijn :lol: Ik hoop voor je dat je snel aan de beurt bent voor die operatie.

Byjou, ik wil inderdaad snel verder. Het moet deze keer gewoon goed gaan!! Wat fijn dat sammie snachts al zindelijk is, anders moet je snacht poep en plas gaan ruimen terwijl je nog half slaapt. :wink:

Succes met de shotjes!!!

Es, heel veel succes maandag, ik hoop dat je snel door mag!! Doe het ook nog maar even lekker rustig aan!

Angela, wat goed dat alles lekker gaat. Het is misschien alleen maar fijn dat je niet zo heel veel aankomt. Want: wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af!!! En wie weet komt het nog, je moet nog 15 weken!!! :wink:

De rest ook heel veel succes!!

De logeetjes zijn weer naar huis, wat een drukte toch met twee van die kinderen. Maar wel gezellig! Tot 7 november zit ik in de ziektewet en dan ga ik weer aan de slag. Ik doe het nog lekker even rustig aan. Ik hoop wel dat we weer snel verder mogen met poging nummer 2. We wachten maar weer af. (we doen allemaal niet veel anders geloof ik)

Liefs Heidi :-*

hoi dames,

Oke ,oke ik heb het al door ik moet niet zo slecht en minderwaardig over mezelf denken.zal het proberen niet meer te doen :oops: :wink:

ik ben blij dat jullie op mijn site gekeken hebben en hem goed gevonden hebben.het was dus duidelijk mooi.dat was de hele opzet.ik hoop dat het forum ook gaat lopen en ik ga even kijken hoe ik de pagina’s ga updaten.

zo nu hebben de meeste mensen een voordeel op mij men weet nu hoe ik er uit zie hihihihi.ik weet alleen hoe rhi en moon eruit zien.

ow ja over moon wanneer kunnen degene die op kraamschudden(zoals rhi zegt :lol: ) willen gaan?als het in het weekend word komt zaterdags mij het beste uit.

mijn hoofd loopt een klein beetje over omdat ik alles goed wil doen zoals goed eten,het huis grootte schoonmaak, stiefzoon bezig houden etc dat ik even niet op jullie kan reageren.

doe ik de volgende keer weer.hoop dat jullie het niet erg vinden omdat jullie wel naar mij toe gereageert hebben, maar het lukt gewoon even niet.

tot lees

groetjes annie

nou ik ben weer terug van zwolle

wat is dat een hel om in het begin van de spits te rijden de ene helft van ned heeft nu vakantie en de andere helft heeft het erop zitten en daar zaten wij midden in maar goed we waren net optijd

ze hebben er 2 terug geplaatst 1 hele goeie en 1 iets minder kwaliteit maar het is toch een kwestie van wachten nu ik kan er niks meer aan doen (alleen pregnyl spuiten dan)

de andere 2 emmies waren te klein om ingevroren te worden, dus dat is wel weer een min puntje ik zei al kun je ze niet allemaal terug plaatsen :wink: :wink: :wink: hij keek me aan… ik zei grapje hoor

ik moest 10 minuutjes blijven liggen en toen mochten we alweer naar huis

(auto stoel op de halve ligstand hahahahaha)

nu komen we in de verdomde ww de zwaarste tijd psychisch gezien, ik hoop zo dat ook nu weer een frummeltje blijft zitten

groetjes kim

:smiley: Hey dames!

Kimmetje suc6 ik ga hard voor je duimen!!

Tegen de tijd dat jij mag testen mag ik de punctie !

Ben benieuwd!!!

Heel veel geluk wens ik je !!!

Overigens we hebben gisteren gehoord dat we in december een mooi meisje uit Polen te logeren krijgen is dat leuk of is dat leuk?

Ik ga mijn eten maken …ben deze keer benieuwd hoeveel eitjes ik gekweekt heb!

Dag allemaal fijn weekend ! :inlove:

Liefs van mij

Kim das goed nieuws! En je weet het kwaliteit zegt niet zoveel hoor! Al is het wel lekker te horen dat 1 emmie super was! Heel veel sterkte met het wachten want dat is echt wel het moeilijkste stukje!

Heidi wat leuk logeetjes! En nu nog even rustig aan doen tot de 7e en dan weet een ritme oppakken. Succes daarmee en hopelijk mogen jullie ook snel weer starten!

Chan een logee uit Polen wat tof! Dat geeft toch nog weer meer afleiding! En wat goed dat Sammie al zindelijk is in de nacht! Hoe staat het ervoor met je eitjes? Hopelijk een mooie score!

Moon krampjes brrr vervelend. Maar hopelijk gaat dat straks ook beter! Neem aan dat je alle tips al wel kent over Venkelthee enzo dus dat zal ook allemaal wel goedkomen. En lekker dat Han in de nacht voed dat geeft je toch net dat beetje meer nachtrust.

Es hoe staat het ervoor met je cyclus? Enig idee hoe het dan met starten zit?

Nu ja hier ook nog steeds aan het afwachten he. Ondertussen lekker aan het sporten gegaan. Vanmorgen hadden we een fittest en daar kwam ik toch verrassend goed uit de bus. Vetpercentage maar 23%…heel vaag en hartslag en bloeddruk gewicht etc was ook goed. Moet zeggen dat het wel weer lekker voelt wat aan sport doen. Daarna voel je je altijd zo lekker afgemat met een buzz in je hoofd van het inspannen!

Ik ga even lekker wat drinken en dan douchen en wat zaakjes regelen voor de verzekering wat ik telkens heb uitgesteld. En daarna eens een lekker bakje koffie zetten!

Als er iemand data heeft voor het kraambezoek gooi het hier maar in de groep! Ikzelf zit te denken aan 5 november of zo? Dat weekend iig. Dus Moon geef maar aan wanneer het uitkomt!

Fijn weekend allemaal!

Hallo allemaal,

Jeroen ligt nu heerlijk te slapen :inlove: Dus ik kan heel ff KOK-ken!

Ik zal zo ook wat foto’s plaatsen van Jeroen, er zijn zoveeeeeeeeel foto’s gemaakt hihihihi.

Alles gaat goed, af en toe hebben wij echt slapeloze nachten. Dan heeft hij veel last van krampjes! Echt heel zielig hoor.

Kimmetje meid, ik ga echt heel veel :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Eerst maar de ellendige WW door komen! Ik hoop zo dat het lukt, dat je emmies lekker gaan nestelen in je baarmoeder!

Chantalle, hoe gaat het verder met junken? Wat leuk zeg, een logeetje uit Polen! Hebben jullie opgegeven voor gastouders vakanties? Knap hoor!

Sammie al zindelijk? Dat is Jeroen nog niet hoor :frowning: . Duurt wel ff!

Verder kom op hé,ook jij moet slagen met goede eitjes en de bevruchting! Wij gaan er met ons allen ervoor!

Rhi, mmmmmmm, je bent wel erg gezond bezig :roll: . Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen! Ik ben zo lui hahahahahaha en mijn buik mag wel ff wat vlakker :oops: :roll:

Annie, kraambezoek, dat moeten jullie zelf even met elkaar bespreken wanneer jullie willen langs komen! Het zou natuurlijk wel leuk zijn als jullie lekker de hele middag komen, dat zal voor jullie in het weekend zijn.

Kom maar met ideetjes en data’s, dan kan ik ook kijken wanneer Han vrij is! Is wel zo gemakkelijk als hij erbij is.

Het gaat een stukje beter hé met jou Heidi? Het belangrijkste is dat je het een plekje hebt gegeven. En weer met volle moed opnieuw een poging ondergaan! Dit heb ik ook steeds gedaan!

Angela, heb ik nou al foto’s van je buik gezien? Ik weet het niet meer!

Ik wil het zieieieieiennnnnnnnnnnnnn 8)

Hoe is het met Es en met vrouw Holle?

Nu komen de foto’s!!!

hoi hoi,

kimmetje ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: voor je dat de emmies gaan aanslaan.

nog even wachten en dan weet je het.

trouwens je had best een bolle buik met je zwangerschap van lucas.kan me voorstellen dat de laatste loodjes echt het zwaarst waren.

ang waar zijn de buikfoto’s :?: :?: :lol: :lol: :lol:

chan al een fmecho gehad?hoe gaat het met spuiten?ik ben al weer blauw van mij soort spuiten :oops:

super zeg dat sammie overdag al zindelijk is,overdag komt dan ook best snel hoor.kan gewoon niet anders.leuk zeg een meisje uit polen te logeren. ow en een mooi gedicht trouwens.

moon daar deed ik samen met rhi al een poging toe maar niemand reageert verder en jullie moeten dan natuurlijk zelf ook kunnen he.

mooie foto’s trouwens weer.

rhi ik kan 5 nov niet dan zit ik met nicolay.ik heb hem om de 2 weken dus of de week ervoor of de week erna. ik hoor wel als je een andere datum bedenkt.netjes toch dat je conditie enzo beter is dan dat je verwacht had en nog goed zelfs ook.hoe bevalt daan het sporten?ik ben ook al weer een paar weken bezig(zwemmen,fietsen,lopen) maar soms heb ik het gevoel dat mijn conditie helemaal niet vooruit wil of juist wel omdat ik steeds mijn grenzen opzoek.maar ook de pijn werkt tegen al doe ik mijn best om die te negeren.

heidi lekker rustig aan doen hoor en na 7 nov proberen weer in je ritme te komen dat je iig weer met frisse moed de 2de poging in kan gaan.

zo nu heb ik hopelijk weer op alles en iedereen gereageert als ik iemand vergeten ben bij deze sorry :!:

zo na 2 dagen flink hard en intensief in huis bezig te zijn geweest vond ik dat ik wel weer 1 avondje verdient had om lekker rustig achter de pc te gaan zitten en op de forums te lezen en typen.

ik baal als een steker ik kan niet oefenen om het cijfertypen te leren gggrr.dus de typtest dinsdag zal ook wel niets worden.dinsdag moet ik ook weer naar het cwi kijken of ik voor het laatste maandje nog ww krijg en ook ben ik weer afgewezen voor ander werk dat gaat dus weer lekker.wel kan ik dinsdag de diabetesverpleegkundige zeggen dat het met mijn suikers steeds beter gaat nu ik kan bijspuiten en ik nog beter oplet waar mijn lichaam allemaal opreageert.dus ik heb nu ook een lijstje die ik de dieetiste 8 nov kan voorleggen en of ze daar evt een vervanging voor weet en voor mij kan het niet snel genoeg 14 dec worden dan moet ik weer naar de internist en weet ik of ik nog op de valreep van 2005 weer mag starten of dat het pas weer in 2006 mag.ik hoop ook dat 21 nov de podotherapeut mij wil helpen met mijn ingegroeide nagels ik word gek van de ontstekingen er onder :evil:

verder heb ik het gevoel dat het steeds beter met mij gaat als mijn forums nu ook nog gaan lopen dan ben ik helemaal blij.

al is een goed maandsalris extra ntl ook mooi meegenomen :wink:

groetjes annie

hee hallo

annie,

wedden dat je die typ test wel haalt, je typ er hier ook altijd wel op los dus dat moet wel goed gaan je weet nu wat je te wachten staat dus ik ga heel hard voor je duimen dinsdag

moon,

wat een gave foto’s zeg echt zooooooon schatje

lekker in bad en heeeerlijk slapen tussen bert en ernie

ik heb vandaag ff een rot dag gehad

ik was zo beroerd vandaag en zoooo moe ik ben vanmiddag bijna flauw gevallen in de stad joh ooh het zweet brak me uit ik ben er maar ff bij gaan zitten ik dacht echt oh ik val zo neer

ik ben maar ff om 3 uur naar bed gegaan en heb tot 17.15 geslapen, na het eten was ik pas weer een beetje goed te pas

ik vind het nog wat te vroeg om het te gooien op een eventuele zwschap dus ga er maar van uit dat alle spanning van de laatste tijd eruit is gekomen, straks maar weer vroeg me nestje in en hopen datr ik me morgen weer wat beter voel

Kim: Rust maar lekker uit, en neem je vitamientjes! Ik hoop dat je je nu snel weer beter voelt, en dat je over een paar weken wel hartstikke misselijk wordt :wink:

Ik snap dat van die pregnyl niet, dat hoef je toch niet te gebruiken na de tp? Bedoel je soms progestan?

Byjou: vertel eens over dat logeetje uit Polen>? Fijn dat het goed gaat met sammie, wat een verzorging he? Het is net een peuter…

Annie: Leuke website hoor, je bent echt goed bezig. Aangezien jij je nogal druk maakt over je uiterlijk wil ik toch nog even zeggen dat ik je

een leuke vrouw vindt!! Succes met je typtest…gaat lukken!!!

Moon: Wat een lieve foto’s, ik vind Jeroen echt een schatje… :inlove: Lekker druk zo he met jeroen…die huilbuitjes vanwege de krampjes kunnen je toch wel onzeker maker hoor. Zeker als het lang duurt. Gelukkig krijg je hem wel weer rustig…ik hoorde laatst dat je niet meer mag kloppen om te laten boeren, is dat zo? Bij mijn nichtje van 16 maanden heb ik dat nog wel gedaan toen ze kleiner was.

Rhi, lekker aan het sporten…goed van jullie, hou vol!

Iedereen die ik niet genoemd heb: allemaal succes!!!

over mezelf:

Afgelopen vrijdag ben ik weer naar het AMC geweest voor echo, stimulatiedag 7.

4 follikels gevonden van 1cm, en een paar kleinere waarvan nog niet zeker of ze meekomen. Ik vond het echt tegenvallen. Ik had gedacht dat ik er meer

zou krijgen dan vorige keer (8 )nu ze de dosis naar 225 hebben gebracht.

Ik was best teleurgesteld, zeker omdat ik me in tegenstelling tot vorige keer nu best beroerd voel van die Gonal. Hoofdpijn, duizelig, misselijk…, heb nu ook een plek op mijn buik die bijna zwart lijkt. Gisteravond een pijnlijke spuit gezet, zeker in een vaatje geprikt ofzo…was venijnig.

Enfin maandagochtend weer naar het amc voor een echo, ben benieuwd.

Morgen ga ik verfen in huis, ik ga me de komende weken even lekker bezig houden met verfen. Lekker klodderen en kliederen…

Dat lijkt me wel een goede afleiding…

Welterusten allemaal!!!

Ondanks het slechte weer hoop ik dat jullie allemaal een fijne zondag hebben…

liefs Afro :-*

ik heb pregnyl (hcg) gekregen voor het bevorderen van het innestelen op dag 0 (de punctiedag) dag 3 dag 6 en dag 9

dit is in plaats van progestan

het voordeel hier van is dat je maar 4 injecties hoeft te nemen en (progestan) ,moet je 50 keer inbrengen

het nadeel van hcg (pregnyl) dat bij een dreigende overstimulattie deze niet kan worden gebruikt

en kwa vitamines ik slik nu femnatal daar zit van alles in ook foliumzuur die heb ik ook gebruikt toen ik zwanger was van lucas

ik hoop dat er voor jou nog een paar meer mooie follikels in zicht komen aangezien je ook een hogere dosis gonalf hebt gekregen

wel vervelend dat het spuiten niet zo lekker gaat en die blauwe en zwarte plekken heb ik ook gehad ik prikte schijnbaar ook nog wel eens verkeerd en zo’n adertje dat kan idd erg pijn doen (ik zette hem gewoon ergens anders als ie zoveel pijn deed in het begin van de vloeistof)

wat ben je aan het verven dan??? een muur of schilderijtjes

:smiley: Hallo allemaal!

Afro dat valt tegen he??? Ik had bij de 2e poging ook maar 6! :cry: folikels maar wel 2 terugggekregen!

Ik spuit 250 eenheden , laatste keer had ik 11 follies!

Woensdag mag ik voor de echo dus ik ben benieuwd!

Enne ons “vakantie KIndje” Zij of Hij woont in de sloppenwijken in Polen en komt vaak uit een gezin waar vader en of moeder veel drank gebruiken…Zo’n kind is niets gewend …

Hier in NL zien die kinderen hoe het anders kan in een gezin…Wij hopen dat we het kind kunnen laten zien hoe het er in een "normaal "gezin aan toegaat!

Ga ze in ieder geval lekker verwennen en nieuwe kleertjes kopen!

:smiley: Verheug me er enorm op!

IN de ww ga ik me zoveel mogelijk met de logeerkamer bezighouden!

Heb ik fijn afleiding!

Moon wat een mooi kind hebben jullie…ach die slapeloze nachten je bent het zo vergeten en nu je niet werkt kun je s’middags nog ff plat!

Het is het allemaal waard…Zo’n klein lief menneke!!!

Kimmetje , Vergeet niet dat alle medicijnen plus de ingreep toch heel wat van je lichaam vergen…Ik heb altijd dik 2 weken last van mijn buik en ben dan ontzettend moe!

Gewoon lekker een tukkie doen in de middag dat helpt! IK ga ontzettend hard voor je duimen!!! :thumbup: :thumbup:

Annie suc6 met alles! Waar een wil is is een weg!!!

En dat gaat jou zeker allemaal lukken , blijven oefenen!!!

Rhi lekker sportief en waaaauww geen vet da’s altijd super !!!

Heerlijk na zo’n avondje sporten voel je je al gauw 10 jaar jonger hihihihi(in mijn geval dan he :inlove: :angel: )

Als ik intensief paardgereden heb dan voel ik me heerlijk !

Dames fijne zondag ! :inlove:

Liefs van mij

Arg Afro je hebt dus niet echt geluk op het prikvlak zeg. Ik weet niet of je de tip al kent van eerst afkoelen met een ijsklontje? Als op een bepaald moment echt je hele buik gevoelig prikken is kan dat wat verdoven vooraf. En geloof dat Chan me eens uitgelegt heeft dat wrijven over de net geprikte plek blauwe plekken veroorzaakt…*kwam ik te laat achter :silenced: Succes met de FM. Ow en minder eitjes hoeft nog niet eens een slecht teken te zijn, in mijn laatste ronde had ik er stukken minder dan ervoor. De eerste was OHSS met 32-35 stuks dus ook geen punctie, de tweede rond de 25 en de laatste die was gelukt had ik er ‘maar’ rond de 15 waar dus maar 5 eitjes uit zijn gekomen maar wel 4 heel netjes bevrucht en 1 dus aansloeg. Soms denk ik wel eens dat je met minder eitjes een soort betere kwaliteit eitjes maakt omdat je lichaam zich kan concentreren op die paar eitjes. Veel plezier met schilderen!

Kim meid nu al misselijk en slecht geweest. Pfff zou dat van de spanning en de Pregnyl zijn? Ik hoop dat het straks een stuk beter gaat en dat wanneer je je aan het eind van de ww nog misselijk voelt het een goed teken is!! Wel lekker dat je Pregnyl mag spuiten zeg is echt fijner dan dat gepruts met die capsules… :shifty:

Moon wat een mooie foto’s zeg! Vooral dat badderen is mooi, hij kijkt echt met grote oogjes rond en lijkt er echt van te genieten!

En nog niet denken aan afvallen hoor! Eerst maar eens lekker bijkomen en genieten. Als je knip geheeld is langzaam denken aan wat je zou willen gaan doen. Misschien eens beginnen met babyzwemmen? Is voor jou en Jeroen (en misschien ook wel voor Han?) leuk? Wij doen dus cardio fitness om zo optimaal mogelijk resultaat te hebben met eigenlijk zo min mogelijk inspanning en spierpijn hahaha. Dus wij zijn ook best wel lui hoor. En ik ben echt geen fanatiekeling op dat vlak. Die eerste stap van het aanmelden is vaak het grootste drempeltje. Als je eenmaal een soort routine hebt wordt het met de week makkelijker. En je hoeft echt geen gehannes met gewichten te doen. Wij doen bv alleen maar fietsen, crosstrainer, squats en legpress. In principe zijn we met een uurtje klaar. En je kunt het zelf zo rustig opbouwen als je zelf wilt! Teveel en te snel is ook weer niet goed :wink:

Annie, klinkt wel alsof je heel goed bezig bent met lopen fietsen en zwemmen zeg! En verwacht nu idd geen resultaat binnen 3 weken hoor. Wij hebben nu bv een programma voor 3 maanden gekregen en pas rond het einde daarvan zouden we resultaat merken. Ook blijft het steeds dezelfde oefeningen zonder over grenzen heen te gaan telkens. Alleen al het bewegen is gezond en daarvoor hoef je niet giga pijn te lijden of hard te rennen etc!

Dames wat dachten jullie van het weekend van 12/13 november? Gaan we dan nog iets doen als verzamelen bij mij en Daan? Wij zitten wel ongeveer in het midden van de reis geloof ik. Ik hoor/lees wel of dat wat is! Ik ga even aankleden en dan naar mijn ouders toe want we gaan daar lekker mee-eten :mrgreen: