Moon: Wat een lieve foto’s…vertederend… :inlove:
Annie: Heb je zulke slechte ervaringen met werk zoeken dat je er zo tegenop ziet?
Byjou: We zullen inderdaad wel gelijk op gaan, mijn dochter is ook in '88 geboren. Toen ik 4 jaar geleden zwanger was ben ik met haar een reisje naar engeland gaan maken omdat ik dacht dat dat er voorlopig niet meer van zou komen. Helaas kreeg ik tijdens de reis een miskraam. Ik heb het niet verteld, en pas thuis ben ik even ingestort. Omdat we net een jaartje bezig waren dacht ik dat het volgende keer wel raak zou zijn. Die volgende keer was dus weer een miskraam, en nu zijn we alweer 5 jaar verder. Balen hoor!
Maar wie weet hebben we deze maand geluk Byjou, ook al weet ik dat jij het niet echt meer ziet zitten, toch denk ik aan je…en hoop ik op goed nieuws voor iedereen hier
Heel veel liefs
AFRO
Hey Meiden,
Chant; Suc6 meid vandaag met de echo . Hopelijk mag je snel met de puregon starten en dan op naar de punctie! enne dan zwanger op kraamvisite bij Moon en Han. Ik zet er mijn turbo graag voor in. :thumbup: :thumbup:
Kim; Suc6 met de punctie, wellicht lees je dit niet meer maar ik denk aan je. Hopelijk valt het allemaal mee. :-* en heb je een superscore.
Annie; Meid op naar het groen licht he, word nu ook eindelijk wel eens tijd.
Rhi; meid hoe gaat het met jou?
Moon; Wat een heerlijk ventje hebben jullie zeg. Heerlijk om het zo vredig te zien. :inlove: IK KAN NIET WACHTEN :inlove:
En hoe gaat het met de rest van de lady’s ?
Met ons gaat alles wel ok, ik groei goed! Ik moet echt weer eens een nieuwe buikfoto maken, dat is echt te lang geleden…
Ik denk aan een ieder van jullie en duim heel hard.
Liefs ANgela
Hallo allemaal,
Kimmetje,
IK wens je heel veel sterkte vandaag! en wij gaan :thumbup: :thumbup: en
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
:thumbup:
:thumbup: :thumbup: dat er vandaag een SUPEROOGST is voor de bevruchting!
Chant, veel succes met de echo! Het gaat vast en zeker lukken! Blijf positief meid…ook wij gaan duimen voor jou :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Afro, aangezien jij gelijk met Chant opgaat, kan het niet anders dat jullie beidjes zwanger gaan worden! Dus elkaar op en top steunen hoor, jullie lijken in vele opzichten op elkaar! Dit kan haast niet mis gaan!!
Kaaaaaaaaaaatje!!! Heb je al wat nieuws??? Wij zijn nieuwsgierig en leven enorm met je mee!!!
Ang…moet nodig een ernstig woordje met je spreken :naughty: :naughty: , foei foei…nog steeds geen verse buikfoto’s??? Dat is niet goed hé :snooty: :naughty:
De volgende keer foto’s? beloofd?
Rhi, hoe is het met jou? heb je al enig idee wanneer jullie weer mogen starten?
Annie, erg hé wanneer je geduldig moet zijn, terwijl je zooooooo graag iets wilt hebben! Ik begrijp het volkomen hoor, maar ja…als het beter is om eerst groen licht te krijgen. Sterkte met geduld en I’ll crossed my fingers dat jouw suiker snel in balans is en blijft!
Es, lukt het nog meid? Deze maand toch een gesprek?
Ik hoop op goede berichten van iedereen!
Veel liefs,
Moon
Eeeeeej Moon,
Wat een scheetje zoontje Jeroen!!!
Liefs
Mira :-*
kimmetje 100000000x escusses ik dacht dat het kaatje was die door de puntie moest.ik hoop toch dat het je mee gevallen is.ik :thumbup: :thumbup:
voor je.
chan succes met de cho.
aphrodite:met werk zelf heb ik geen slechte ervaringen maar wel met werkgevers en collega’s.
moon,ang en anderen bedankt dat jullie mij steuenen en ook graag wensen in een snelle groen lichtperiode.
ang volgende keer neiuwe buik foto he.ben zo nieuwsgierig hoe de kleine aan het groeien is en hoe hij/zij er straks ntl uit ziet.
groetjes annie
hier ben ik weer
ik kom net terug uit het zh. de punctie viel me nu wel wat mee maar heb nu wel buikpijn en de medicijnen zijn ook nog niet uitgewerkt
volgens mijn hub hebben ze 5 eitjes gevonden en zijn zaad was ook goed en genoeg voor icsi
nu afwachten op woendag en dan bellen ze tussen 12 en 2 uur
ik ga weer plat want voel me een beetje erg wazig
Hoi Kim,
Wat fijn dat het goed gegaan is, ik wens je veel sterkte met herstellen en zal duimen dat het mooi bevruchte embryootjes worden.
Es
Hallo dames!
Angela inderdaad! Nieuwe foto’s graag!
Rare dag vandaag…kom ik vanmorgen buiten is er in mijn auto ingebroken …balen…
ZH geweest , mag woensdag beginnen met de puregon…
dan hoop ik over 2 weken de punctie te hebben!
Vanmiddag de voorlaatste adoptiecursus…trekt me ook heel erg…
pfff ik moet me deze keer iedere dag motiveren om de moed erin te houden…
Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal!
Ga maar eens vroeg naar bed …helpt wellicht!
Kim goed gedaan meid!
liefs van mij
Annie: Je hebt het vast niet getroffen met vorige collega’s, dat is erg jammer. Waren wij maar collega’s he? We zouden het vast gezellig hebben met elkaar. In ieder geval veel succes meid, en laat je niet op je kop zitten hoor!!! 8)
Kim: Hoi!!! Je hebt het achter de rug, weet je nog wat je vorige week zei?
‘Als de punctie achter de rug is, kan ik de hele wereld aan’.
Ik :thumbup: voor je dat hele mooie emmy’s krijgt!
Byjou:
Ten 1ste ontzettend lullig dat er is ingebroken in je auto. Getver…hebben ze veel schade veroorzaakt? Als die @#$% een raampje inslaan heb je daar zoveel last van, na maanden vind je nog de splinters…
Wat een gedoe met die adoptiecursus zeg, ik vind het wel erg dat
jij/jullie je zo moeten bewijzen terwijl (sorry dat ik het zeg), soms de grootste idioten kinderen op de wereld zetten waar niemand naar omkijkt.
Ik begrijp het wel, maar gevoelsmatig is het soms onrechtvaardig. In ieder geval veel succes…Wij hebben ons eigenlijk nog niet echt verdiept in adoptie omdat we nog zo hopen op een kindje van ons samen. Als straks blijkt dat dat er misschien niet in zit dan zijn we natuurlijk voor adoptie al weer te laat…Maar goed a.s. woensdag begin je met Purgegon en nu niet vergeten te prikken he, je moet die follikels laten groeien, iets sneller dan die van mij, dan kunnen we samen op voor de punctie en tp…en dan die vreselijke ww :shifty: :shifty: :shifty: …ben erg benieuwd wanneer we onze punctie hebben.
Ik heb in ieder geval vandaag mijn chef ingelicht…
per email…dat kwam toevallig zo uit omdat er geen gelegenheid was om
prive te spreken. Ik heb verteld dat ik met IVF bezig ben en de komende dagen vaak naar het ziekenhuis moet, en waarschijnlijk de dag van de punctie helemaal niet kom.
Hij mailde terug dat het in orde was, en wenste me veel succes.
Ik had eigenlijk niet anders verwacht, bij de IUI behandeling was hij ook
zeer begripvol maar toch was ik opgelucht… …de collega’s van de afdeling weten (nog) van niets. :silenced:
Nou ik zie dat het weer veel te laat is…dit forum is verslavend!
Iedereen een goede nachtrust ben alleen bang dat dit voor Han en Moon, niet opgaat…maar ondergetekende zou het graag van jullie overnemen hoor!!!
Heel veel liefs
AFRO
Hoi meiden,
Kim, wat fijn dat de punctie weer voorbij is. Voel je je al iets beter nu? Ik :thumbup: en voor mooie emmies!!!
Byjou, balen zeg dat ze hebben in gebroken, dat kun je er nu al helemaal niet bij hebben :? Hebben ze nog wat weggehaald?
Als deze cursus voorbij is, hoelang moet je dan nog wachten? Ik hoop dat jullie alsnog een kindje van jullie zelf krijgen. ik :thumbup: voor je!!
Kaatje, hoe gaat het bij jou? Hopelijk nog geen :twisted: te zien. :thumbup: :thumbup:
Es, hoe gaat het met jou?
Rhiannon, wanneer mag je weer beginnen met een nieuwe poging, of moet je eerst die operatie krijgen???
Aphro, succes met de shotjes!!
Moon, gaat alles nog lekker met Jeroentje?
Annie, succes met alles. Je weet waar je het voor doet, ik hoop dat dat je wat extra steun, moed en motivatie kan geven. Zet 'm op!!!
Hier gaat alles zijn gangetje. Wat ons betreft gaan we meteen door voor een volgende poging. Ik hoop natuurlijk dat het nu wel zo gaat lukken, zonder ivf. Mijn lijf weet nu toch wel wat de bedoeling is zou je denken.
Vandaag naar de bedrijfsarts. Ik ben benieuwd wat ie zegt. Als ik veel gedaan heb (stofzuigen en dweilen) ben ik bekaf en voel ik het af en toe wat trekken in mijn buik, maar het gaat steeds beter. Misschien dat ik eind van de week weer kan gaan werken?
Ik moet er nog wel veel aan denken. We hadden al besloten wat de kinderkamer moest worden en ik had zelfs al leuke meubeltjes gezien. Ik had in gedachten al helemaal gepland hoe we het gingen vertellen.
Helaas, mocht het niet zo zijn. Het vertrouwn in mijn lichaam is er niet beter op geworden. Ik probeer zoveel mogelijk de positieve dingen er uit te halen, maar dat is niet altijd makkelijk.
Iedereen heel veel succes!!!
Liefs Heidi :-*
hallo allemaal
ik heb nog redelijke buikpijn hoor
maar dat zal ook wel weer overgaan
ik ben zoooooo benieuwd of ze bevrucht worden als er maar twee goed zijn dan ben ik al blij pppffff zo snel het weekend ging zo langzaam gaat de tijd nu hahahaha
morgen tussen 12 en 2 bellen ze ons met hopelijk goed nieuws en dan do of vrij de tp :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
ppff moest vanmorgen nog met lucas naar het cb toe hij kreeg 2 prikjes heel zielig zo’n klein armpje nu maar hopen dat ie er niet te ziek van gaat worden
heidi:bedankt voor je steun en ik doe mijn best.
Jij sterkte gewenst met het verwerken van dit verlies.
aphrodite:waar werk je dan? :lol: :lol: :lol:
Ik laat me niet altijd op mijn kop zitten hoor,maar soms helaas wel vooral als ze door hebben wat mijn zwakke punten zijn en die dus in de strijd gebruiken.
Jij boft maar met zon makkelijke chef,ik heb ze moeilijker mee gemaakt.
chan:balen zeg dat ze nu net jouw auto uitkiezen,nou ja niemand is er blij mee en ze moeten gewoon van ieders auto afblijven.
een maandje geleden hebben ze ook in de mijne in gebroken was niet veel weg en er werd niets vergoed omdat ik niets kon bewijzen ggrr.zo slim worden ze al.maar is er veel weg?en heb je al aangifte gedaan?
Wel de moed er in houden hoor, want als jij die al niet hebt hoe moet ik die dan gaan opbrengen???
kimmetje:fijn dat het toch is mee gevallen.ik hoop dat er een paar toch is flink aan het groeien zijn zeg en alles goed met lucas of heeft hij erg veel last van de prikjes?
moon en han al last van slaap te kort?
rhi:alles goed?
ang:we wachten en wachten geduldig af maar euh waaaaar blijven de foto’s? :oops: :lol:
kaatje:de :evil: :evil: :evil: zijn die al geariveerd?
shouka:alles goed?
tans:hoe gaat het met jou?
zo volgens mij heb ik nu iedereen gehad.pppppfffffff lijstje lijkt wel steeds langer te worden.
aan de ene kant leuk ntl maar aan de andere kant bewijst het helaas ook dat het een teveel vaak voorkomend feit is dat zwanger worden niet voor iedereen makkelijk is.
ik ben vanmorgen is even bij een uitzendburo geweest om een typ test af te leggen.moest dus allemaal cijfers type en 135 aanslagen per minuut hebben.nou mooi niet gehaald dus ggrrrrrrr :evil:
dat viel nog zwaar tegen terwijl ik hier toch achter mijn pc best snel typ al zeg ik het zelf.
maar ja dat is ntl letters en uit het hoofd geen tekst die je over moet typen.
nu maar hopen dat mijn vriend van zijn collega die cd met typtesten mag lenen want ik heb volgende week dinsdag een nieuwe poging dus flink oefenen.
nou ik ga nog even verder lezen en dan weer aan de huishouding.najaarsschoonmaak…bah :sick:
geen zin maar moet wel.
groetjes annie
Hoi dames,
zooow Kim goed dat je de punctie weer hebt doorstaan! Nu draaien de duimen vollop dat er een stel heel mooie emmies komen!
Ang; jahaaa buikfoto!! Altijd fijn te horen dat beebje goed groeit en jij mee Geniet ervan je bent alweer over de helft zeg pfff de tijd vliegt!
Moon en Han; hopelijk gaan de nachten beter en komen jullie straks ook aan wat nachtrust toe!
Chan ingebroken ook nog. Ik ken het frustrerende gevoel wat je eraan overhoudt. Als ze zoiets doen is het gevoel vaak erger dan het feit dat ze iets meenemen ‘zonder te vragen’ . Ik hoop dat het bijna klaar zijn van de cursus je toch ook een beetje een goed gevoel geeft. Weer een stapje dichterbij en dan zo ook met de IVF poging. Weer een spuit erbij die mooie eitjes laat groeien!
Annie; doe je best meid! Die tweede keer die test gaat je echt beter af straks! Hopelijk kun je die oefencd lenen want dat helpt echt!
Afro, het spannendste stukje komt eraan. Maar ook het stukje waarvan je het resultaat kunt zien. Groeiende follikels, punctie met een mooie oogst hopelijk en je hebt deze ronde een maatje in Chan! Heel veel succes en voor jullie alletwee wordt er heel hard geduimd!
Heidi; straks weer op voor de volgende ronde maak ik uit je stukje op! Je kijkt vooruit wat een goed teken! Denk idd wel goed om je lichaam en je herstel en hopelijk krijg je alle steun en hulp van de arbo-arts!
Kaatje ik duim zo dat jullie een supervakantie hebben! Hopelijk mag je bij thuiskomst een heel mooi berichtje hier neerzetten!
Ik vergeet vast weer een heleboel, sorry daarvoor.
Even updaten van de perikelen hier. Donderdag dus naar de anesthesist voor testjes etc. En Daan en ik gaan donderdag beginnen met sporten!! :mrgreen: Gezond en leuk hopelijk! Verder ben ik dus begonnen met Nuvaring en tot nu toe moet ik zeggen bevalt het me best goed. Ik ben er via internet al achter dat ze 4 weken meegaan ipv de 3 die op de verpakking staan. Dus ik heb voor 12 weken liggen nu. Krijg er wel een klein beetje hoofdpijn van en dat merk ik eigenlijk alleen denk ik omdat ik normaal dus nooit hoofdpijn heb. De laatste IVF wel een beetje gehad van de Decaspuiten dus vandaar dat ik ook denk dat het aan de ring en de hormonen ligt. Maaaar als dat alles is (zou ook minder moeten worden bij de tweede ring ivm gewenning) ben ik errug tevreden met dat ding! Ik hoef lekker nergens aan te denken, geen pilletje elke avond die je kunt vergeten echt helemaal goed! Werk dus nog steeds halve dagen op het moment en eerlijk gezegt is dat ook wel even genoeg.
Ben ook niet echt aan het vooruit denken aan de poging volgend jaar en das ook best wel eens lekker. Geniet dus best een beetje van de rust. Hoef me alleen maar druk te maken om het werk en huishouden.
Wat me trouwens nog een lekkere verrassing opleverde afgelopen weekend. Kreeg de rekening van de voorlaatste punctie in de bus. Een whopping 780 euro waarvan me werd verzocht het ‘even’ (lekker zo na de vakantie) binnen 30 daagjes te betalen. Nu had ik al eerder een papier van IZR gehad dat de rekening afgewezen was ivm het niet hebben van een machtiging. Toen al gebeld en werd me verteld dat het geen punt was want de machtiging was er wel en moest me maar nergens druk om maken hij werd ws wel nogmaals aangeboden door het ziekenhuis.
Maar jammer genoeg kreeg ik hem dus en niet de verzekering. Hoppa weer in de telefoon geklommen en IZR gebeld. Bleek het eigenlijk een probleempje te zijn met de vermelde einddatum voor de DBC. Had die muts me dat gelijk verteld dan had ik dat natuurlijk ook gelijk aan het ziekenhuis gemeld. Uiteindelijk dankzij de voortreffelijke service van het ziekenhuis gaan ze de rekening nogmaals indienen en zelf overleg plegen met IZR om het rond te maken. Ze zagen ws de bui ook al hangen. Heb ze nog wel even verteld dat het best leuk is die DBC’s maar dat het ze ws meer zorgen en meer werk opleverde dan voordeel. Het is nu iig opgelost, ga ik voor de tweede keer maar vanuit :mrgreen:
er zijn zoveel mensen die ik allemaal heel veeel succes wil wensen maar ik weet zo alle namen niet meer
op het moment is mijn hele hoofd leeg
ik heb vannacht gedroomd dat de uitslag niet zo positief was
het leek zo echt dat ik met tranen in me ogen wakker werd ze waren helemaal nat…
en dan is er ook nog eens niemand die mij even kan vasthouden ppppffffff ik begin steeds meer te balen van die nachtdiensten van mijn hub, ik voel me zo ontzettend alleen savonds en snachts helemaal nu in deze onzekere periode
maar goed vanmiddag tussen 12 en 2 kunnen ze bellen
als het helemaal niet goed was hadden ze toch wel eerder gebeld???hoop ik toch
groetjes de onzekerheid haar zelf
Hai Kim,
zo spannend he dat laatste stukje. Dat voelt ook alsof dat het langste duurt. Maar de vorige keer had je ook superemmies! Dus deze keer zitten er ook superemmies tussen!
En net wat je zegt als er echt iets mis is zoals geen emmies dan hoor je dat wel, dan laten ze je niet extra lang in de stress zitten! Toch ga ik er echt niet vanuit dat ze je bellen. Als je hubbie er weer is mogen jullie zelf bellen om de mooie score te horen!
Sterkte met wachten en als ik weer thuis ben uit mijn werk lees ik graag het goeie nieuws!
Hoi meiden,
Kim, al iets gehoord??? Ik hoop op een super uitslag!! :thumbup:
Rhi, inderdaad wel lekker dat je je alleen maar bezig hoeft te zijn met werk en huishouden (nou ja alleen maar, dat vraagt soms ook om een hoop gestress :roll: ) Dan kun je eens lekker tot rust komen en er straks weer tegen aan gaan.
Gister gesproken met de bedrijfsarts. Hij adviseerde om het nog een weekje of twee rustig aan te doen en dan langzaam aan met een opbouwschema beginnen. Ik werk maar 3 dagen in de week dus veel werk mis ik er niet mee. Ik vind het eigenlijk wel lekker, dat ik nu gewoon helemaal niets hoef. Vandaag hebben we 2 logees, dus kunnen we daar onze aandacht en energie even in stoppen. Is wel gezellig.
Succes iedereen!!!
Liefs Heidi :-*
YES YES YES YES YES…
ze hebben 5 eitjes gevonden met de punctie ze waren allemaal geschikt voor icsi en er zijn er 4 bevrucht :dance: :dance: :dance: :dance:
vrijdag om 14.15uur de tp
mijn dag kan niet meer stuk
jullie ook allemaal succes
Kim wat een goed nieuws…
VRIJDAG 14.15 UUR MASSALE DUIMSESSIE VOOR
KIM…Succes hoor vrijdag, je hoeft nu niet veel meer te doen.
Heidie en Rhi : Doe allebei maar lekker rustig aan en Heidi veel plezier met je logeetjes!
vandaag ben ik al 9 dagen ongesteld :evil: :!: …dit is toch niet leuk meer hoor iedere maand hetzelfde liedje…en geen arts die er op reageert.
Terwijl dit pas is gekomen sinds ik 3 jaar geleden een mk heb gehad.
Mijn hormoonhuishouding is gewoon hartstikke in de war.
Maar goed, het zal wel weer overgaan
LIEFS AFRO
Kim wat een goed nieuws…we gaan keihard voor je duimen!
Hier weinig nieuws , ben vanmorgen met de puregon begonnen en was weer vertrouwd…
Tis niet zo dat ik geen hoop heb ofzo maar ik moet me zo mortiveren deze keer…pffff
Ach wie weet is dit ons lucky shot!
Ben ontzettend moe zal wel van de deca zijn denk ik…
Afro hoe is het met jou , wanneer heb jij je eerste FM? Ik volgende week woensdag!
Gaat daarna best snel!
Rhi hoe is het met jou???
Moon en met Jullie…?
Annie heb gister even op je site gekeken ziet er echt wel proffesioneel uit zeg! Heb ik jou in het bijna echie gezien!!!
Kaatje ik ben erg benieuwd hoe het bij jou is…
Hoop maar dat je ergens een internet cafe hebt!
Dames ik ga mijn mandje opzoeken!
Liefs van mij
Chan:dank je wel voor het kijken!ik doe mijn best om het zo mooi mogelijk eruit te laten zien en ja nu heb jij de voordeel er staan daar foto’s van mij op.dus jij weet hoe ik er uit zie en ik (nog) niet hoe jij er uit ziet.
dus de mensen die willen weten hoe ik er uit zie ga naar mijn site(link staat onderin)
ik zeg er wel bij ik vind mezelf er niet uit zien, maar ja dat zullen meerdere stevige mensen wel herkennen. :oops:
reageer even verder niet want ik heb een barstende koppijn door een hypo die ik net had en ga dus mijn bedje op zoeken.
groetjes annie