afro heel veel succes
Lieve Meiden
Dinsdag was mijn 1e ongidag. Echter de bloeding zet niet echt door en lijkt nu gestopt.
Kan dit komen door de progynova.
Ik heb hier nog maar 3 tabletjes van geslikt…
Wie heeft hier ervaring mee…???
liefs Afro
Hai dames,
beetje weinig te vinden hier de laatste tijd. Deze maand is niet echt een toppertje voor me maar dat zullen jullie vast ook hebben. Al dat terugkijken op het afgelopen jaar doet een mens sommige jaren niet echt veel goeds. Maar we komen er wel weer doorheen! Zoeken flink veel afleiding door zondag bv te gaan skieën en daarna de operatie.
Na de operatie ben ik tijdelijk weer fulltime thuis dus dan ga ik weer aan de slag met een nieuwe lijst voor de openingspost hier.
Aphro van die pilletjes weet ik helaas niets af maar wil jullie wel alvast heeel erg veel succes wensen met de ontdooiing en de TP!
Lieve Rhi
Ik herken je gevoel, dat terugkijken is verdrietig he? En nu krijg je ook nog een operatie vlak voor kerst…niet echt leuk…het helpt wel niet maar ik zal aan je denken!!
Jullie zullen het wel herkennen: op oudejaarsavond sta je daar met je borrel en je man en je denkt : misschien hebben we volgend jaar om deze tijd een kleintje. Maar voor je t weet ben je weer een jaar verder, en nog steeds geen kleine kabouter te zien. Nu zijn we al 5 jaar verder…
Mijn lichaam houdt me weer lekker voor de gek. Na dinsdag (dag 1)is mijn ongi gestopt. Echt geen druppel meer te zien.Als het niet doorzet moet ik maandag naar het ziekenhuis voor een zwangerschapstest. Ik weet dat het niet zo is…maar toch knaagt het.
Ik vind de natuur echt wreed. Wil ik ontspannen deze cryo cyclus in, krijg ik dit weer.
Liefs Afro.
Hoi Hoi
Hier ben ik ook weer even…
Chant; logosch als je thuis bent heb je het altijd drukker dan anders, ik heb ook steeds wat te doen en eigenlijk nergens tijd voor gek eigenlijk he. Ja precies ik kan nog zo vaak op vakantie en ja hoor genieten van me verlof dat is iets wat ik zeker wel doe. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Gaaf joh lekker een nieuwe start in het nieuwe jaar zet hem op. :dance: :thumbup:
Annie; weer een dagje minder voor je, ik blijf duimen dat er eindelijk goed nieuws jou kant uitkomt.
Afro; lekker eigenwijs! Haha maar je hebt groot gelijk als je door wilt gaan moet je dat zeker doen. Ik heb mijn behandelingen ook eigenlijk altijd wel achter elkaar aangedaan zonder enige “stoptijd�. En je hebt gelijk het komt natuurlijk nooit uit als je behandeling mislukt, ongeacht welke tikjd of dag van het jaar; GA ERVOOR! :thumbup: Het is jullie beslissing, dus altijd de juiste. Ik duim iig weer heel hard met je mee. Oh ik heb geen evaring met progynova dus kan je geen raad advies of antwoord geven, misschien een ander iemand?
Rhi; Meid, niet erg hoor dat je een tijdje wat minder bij ons te vinden bent. Ik snap heel goed wat je bedoeld. Ook jij Afro, ik ben nu dan eindelijk wel zwanger maar heb het ook allemaal meegemaakt en ik weet echt heel goed hoe het voelt al die onzekerheid en dergl ik denk aan jullie en hoop dat 2006 echt een vruchtbaar jaar gaat worden voor allemaal hier. Dikke knuffel vanuit mijn kant aan jullie allemaal. :-*
Nou hier gaat zoals gewoonlijk weer alles lekker zijn gangetje, ben nu wat rustiger omdat ik nu weet dat eindelijk de babykamer in zicht komt, was allemaal een ellende omdat het fabriek brand had gehad en ze konden niet aan de levereisen voldoen. Kwamen ze lekker laat mee. Nu komt ie dan eindelijk dinsdag zo spannend. Ben benieuwd en ik zal hier een foto plaatsen. Als het goed is heb ik dan een andere digi-camera. Het begint alemaal lekker te korten en krijg nu toch wel de kriebels voor alles pff. :**:
Nou tot tiks weer. Liefs Angela
:inlove:
Hi
Gisteravond 3 van die nieuwe digitale clearblue testen gekocht bij de drogist. Daarbij lees je het woord als het positief is.
Vanacht 2 x gedroomd dat het positief was.
Vanochtend gestest::::ZWANGER
Help ik ben helemaal de kluts kwijt…ik jank en lach tegelijk…
ik kan en durf het niet te geloven ben zo bang dat ik weer in de maling word genomen.
Liefs Afro
afrooooo dit is toch geweldig nieuws kan me voorstellen dat je nog wat onzeker bent maar het is je waarschijnlijk overduidelijk gegund :dance: :dance: :dance: :dance:
en akls ik het goed begrijp ben je natuurlijk zwanger geworden of niet?? nou het mooiste kadootje heb jij al gekregen voor de kerst
VAN HARTE GEFELI
Afro,
Ik zit hier met kippevel achter de compi nadat ik je bericht heb gelezen!
Zou het echt waar zijn? Meid, fantastisch nieuws!
Ik heb ook 3 keer getest hoor -->maandag, woensdag en vrijdag! Alle 3 keren gaven positief aan. Ik had ook digitale clearblue test! en 2 andere test waar niet zo gauw de HCG-waardes te meten zijn.
Wanneer mag je naar de gyn? om zekerheid te krijgen?
Wow…ik ben zo happy voor je
Veel liefs,
Moon
gefeliiiiiiiiiiiiiii
Wat een goed nieuws zeg…!!! Gefeliciteerd! En dan ook nog eens op de normale manier!
Meid wat ben ik blij voor je!!!
Rhi dat terugkijken dat ken ik…het doet je gestel geen goed…maar af en toe is het goed stil te staan bij dingen die aan je voorbij zijn gegaan…
Je moet alles toch een plek geven …
Hier weer nieuws uit het adoptiefront…
We hebben besloten om een kindje uit Suriname te adopteren…
Bij de stichting Meiling!
We zijn al helemaal blij!
Dag allemaal!
Liefs van mij :inlove:
Hey,
Afro; Meid wat een geweldig nieuws zeg;
JIJ EN JE HUBBIE GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP :inlove:
En zo zo vlak voor de afsluiting van het jaar. Op de natuurlijke manier neem ik aan? Hoe zit het nu met die pilletjes? Niet meer slikken dan of wel?
Ohhhh wat een gaaf nieuws zeg. Het is jullie van harte gegund. Helemaal geweldig!
Chant; Gaaf om te horen dat het op het adoptiefront bij jullie ook doorgaat. Een kindje uit Suriname. Leuk hoor, hoop dat het allemaal heel snel gaat en dat jullie snel jullie kindje op mogen gaan halen. Hoe kom je eigenlijk tot zon keus? Want eerst gingen jullie toch uit van Haïti? Ik blijf duimen op een snelle procedure.
Nou meiden, ga hier wat ruimen en rommelen. Daarna boodschapjes doen en kerstzegels en zo halen druk druk druk dus. Ben helemaal hyper en zenuwachtig voor a.s dinsdag voor de kamer en de rest van de spulletjes. Raar he. Pfff wel heel super gaaf allemaal. Nou ik ben blij dat ik weet goed nieuws heb gelezen. Tot tiks x Angela
Annie gefeliciteerd zeg wat fantastisch voor jou en je man, heb je die zware tijd en al je inzet niet voor niets gedaan.
Liefs Es
shouka het is afro hoor ik weet het dinsdag pas, maar ben blij dat je zo met me mee leeft!
AFRO: GEFELICITEERD MEID .het is je van harte gegunt en tuurlijk blijft de onzekerheid nog een tijdje maar meid geniet ervan de “negen” maanden zijn zo om.
chan:leuk hoor een kleintje uit suriname en schiet het al een beetje op?geniet eerst ook maar lekker van je logeetje uit polen.
meiden ik weet met mezelf even geen raad meer.de ene kant van mij zegt je bent zwanger hoor kan bijna niet ander. de andere kant schreeuwt heel hard nee hoor ben je niet je lichaam houdt je gewoon voor de gek. het geluk is voorlopig voor jou nog niet weg gelegt. wat moet ik hier nu mee?heeft iemand al is zon aan/uit knop gevonden?dan wil ik hem graag lenen.ppppppffffff
nou ja we zullen maar denken nog drie dagen daar zaterdag al gebroken is en dinsdag smorgens er al moet zijn. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
sorry moest het even van me af kletsen.
groetjes annie
AFRO gefeliciteerd , geweldig nieuws zo bij de Kerstboom, nu maar hopen dat Annie er dinsdag ook officieel bij komt zou wel geweldig zijn!!
Hier gaat alles prima, kindje is al helemaal ingedaald bed staat op klossen kinderkamer klaar alles gewassen en gestreken, envellopjes geschreven dus ons kindje kan komen!!! Slaap wel slechter maar ja dat hoort erbij!!
Ben zo benieuwd naar het gezichtje hoe het voelt enz., nog even en dan weten we hoe het voelt…
Groet Tans :lol:
Byjou:
Een lief kindje uit Suriname! Hoe lang gaat het nog duren, weet je dat al?
Heb je een speciale reden om voor Suriname te kiezen?
Spannend hoor…
Meiden bedankt voor jullie felicitaties…onwerkelijk ook.
Ik voel me wel heel heel erg onzeker niet echt blij nog…ik heb tenslotte wel bloedverlies gehad dinsdag…misschien is het wel een mk . Ik heb een beetje last van mijn onderrug. Verder totaal geen zwangerschapsymptomen behalve iets gespannen borsten maar dat mag eigenlijk geen naam hebben.
Ik slik sinds dinsdag iedere dag 1 tabletje progynova. Ik heb vrijdag nog met het ziekenhuis gebeld over het uitblijven van de menstruatie. Er is nog even overleg geweest met de arts die zei dat het geen kwaad kon als ik zwanger zou blijken . Hij adviseerde dan ook om door te gaan met de progynova. Maar toen had ik de clearblue test nog niet gedaan.!!!
Maar ik ben er helemaal niet gerust op, het liefst zou ik meteen stoppen met die hormonen. Maandagochtend ga ik naar het ziekenhuis voor een zwangerschapstest, ik neem aan dat ze bloed afnemen. Dan weet ik misschien wat meer. Het hcg gehalte in mijn bloed bijv. Voorals nog: ik wacht nog even met blij zijn tot ik wat meer zekerheid heb.
Ik ben ook wijzer geworden na 2x mk…
Wel lief dat jullie zo blij voor me zijn hoor!!! Ik houd jullie op de hoogte
Liefs Afro
Afro: gefeliciteerd, geweldig dat je zwanger bent.
Ik zou nog even iets laten weten…helaas is mijn vriendin na het stoppen van de progestan gewoon ongesteld geworden haar ivf poging is dus mislukt, heel verdrietig natuurlijk.
Biyou: Had je al zo’n bka nummer? Hoe lang duurt de hele procedure ongeveer voor adoptie? Ik zou zelf graag ooit willen adopteren namelijk maar eerst willen we zelf graag nog een kindje.
Rhiannon: bedankt nog voor je antwoord
En alle dames suc6, ik hoop dat jullie in 2006 allemaal zwanger mogen zijn!
Lief Jolan
Dag allemaal!
IK had al een BKA nummer sinds januari 2004 dus al bijna 2 jaar.
In sept / okt cursus (verplicht )gevolgd, volgende week medische keuring en dan drie of 4 gesprekken met de raad van kinderbescherming!
En dan hopelijk de toestemming , dan zal het nog ongeveer een jaar duren…Wij kwamen tot het Surinama besluit omdat de eisen voor dat land gelijk zijn aan die van NL. PLus en dat was mischien nog wel het allerbelangrijkste…je hoort daar altijd van de achtergrond van het kind en dat vind ik voor het kind zoooo belangrijk.Het gaat tenslotte om het kind!
En dan nog even iets leuks!!! Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaa
Sammie en ik zijn geslaagd voor de puppy cursus! GOed he!
We hebben een echt diploma gekregen!
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :inlove: :inlove:
Zo dames …ik ga lekker ff bankhangen!
Dag dag
liefs van mij
Hoi Afro ikke effe flink de kluts kwijt maar jij natuurlijk en je mannetje van harte gefeliciteerd met het zwanger zijn.
Byjou gefeliciteerd voor jou en de pup met het behalen van jullie diploma
nou wij gaan zo naar de kerstmarkt bij ons in het centrum en hopen dan dat we door de kou wat wakkerder worden zijn gisteravond naar een concert van Blof geweest in de Ahoi en het is ergvroeg geworden hahah maar goed we hebben vakantie (tot dinsdag) dus we hebben nog even om bij te komen.
iedereen een fijne zondag en maandag gaan we weer verder met onze zoektocht rondom de nieuwe zorgverzekering en het “gerucht” dat alle behandelingen per 1 januari op 0 komen te staan. Zie ook aparte topic hierover onder als zwanger worden wat langer duurd.
chan:gefeliciteerd met het behalev van de puppycursus met sammie.ik wou dat ik het had kunnen doen met mijn hond dan had ik haar ws nu nog gehad. nou ja vergaane schepen nemen geen keer.
he maar zon adoptietraject is zo te horen nog ontzettend lang zeg en zeer intensief en dat samen met de ivfproceduren die je gehad hebt.ik neem me petje voor je af denk niet dat ik dat vol gehouden zou hebben!!!
shouka:geef niet hoor de kluts is kwijt te zijn. ik hoop dat je me dinsdag alsnog mag feliciteren hihihihihihihi.
ik heb een typcursusje nodig maak fouten bij de vleet vandaag of zullen het de zenuwen zijn???
rhi: wil jij pb even de bezoekuren door geven???ik weet nl wel de tijden voor op de kinderafdeling maar die zijn volgens mij anders dan de volwassen afdeling. want ik kom echt dat bakkie thee halen hoor.wil je nog wel even voor het neiuwe jaar zien.
moon:dat kraamschudden gaat vanaf mijn kant denk ik niet lukken.wegens te krap in de centen.SORRYYYYYYYY was graag gekomen om jeroen in real life te zien.maar ja ik heb zelfs mijn stiefzoon al een paar keer teleur moeten stellen zodat hij hopelijk wel met de kerst hier is.en volgend jaar word alles nog duurder en dat misschien met nog een kind o jee.
maar we redden ons wel alleen geen prive leven meer maar ja.
zo nu hou ik op met mijn geklaagzang!
hoe denken jullie over online verzekeren???ik weet het niet zo goed.er is nl een verzekering voor mensen met diabetes zoals ik dus maar het gaat dan wel allemaal online.ik ben bang dat dan iedereen alles over je te weten kan komen en rare dingen et je polis en zo kan uithalen en wat als ik even geen internet heb om de een of andere reden?kan ik dan wel info krijgen?zulk soort dingen spoken me door het hoofd moet morgen ofzo maar even bellen.anders blijf ik zitten waar ik zit.
verder nog steeds geen :evil: :evil: :evil: :evil: te zien.voel al wel vaker mijn buik maar ja dat kan bandenpijn zijn of toch de ongi. ik weet het niet meeeeer. ow was het maar dinsdag.
nou tot zo ver ikke weer.
ga even brood bakken anders moet ik iets anders voor mijn lunche verzinnen.
groetjes annie
Hey hey,
Een goedemiddag allemaal.
Afro; Ik snap het heel goed hoor dat je nu onzeker bent, het is niet niks als je dan al 2x een mk hebt gehad. Zelf ik had die onzekerheden bij deze zwagerschap ook, zo bang om het te verliezen. Hopelijk heb je na de zwangerschaptest wat meer zekerheid over de bloedwaardes.
Chant en Sammie; GEFELICITEERD MET JULLIE DIPLOMA.
Wat leuk zeg dat jullie geslaagd zijn.
Annie; Nog even en dan hebben jullie ook zekerheid. Ik blijf duimen .
Jolan; wat erg voor je vriendin, ik weet hoe het voelt, en hoop dat ze bij de vlgde behandeling meer geluk heeft.
Iemand had het over het kraamschudden bij jeroen? Ja dat hebben we nog steeds niet gedaan. Maar ik ben al bijna 33 weken zwanger dus hoe gaan we dat doen? Verre ritjes zie ik eigenlijk niet meer zo zitten.
Nou iki drink ffe me bakje thee op en dan ga ik douchen. Vanmiddag naar de 1e verjaardag van het kindje van mijn vriendin. Ben heel verkouden ineens geworden, dus hoop dat die thee een beetje mijn keel verzacht. Oja gisteren hadden we ook een feestje, mijn mannetje is met zijn kleren en al in bed gedoken nou zeg! Ik dacht ja laat maar liggen hoor, die kleed zich vannacht wel uit; NIET DUS ligt er nu nog met spijkerbroek en al in hahah lekker fris. Oh die mannen toch. Zal hem zo eens gaan wekken.
Nou ik spreek jullie nog liefs Angela