IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

Hee meiden,

Afro, wat lees ik nu weer voor geweldig nieuws?? :shock:

Je bent ZWANGER!!! :dance: Gefeliciteerd!!!

Ik kan heel goed begrijpen dat je nog erg voorzichtig bent, zou ik zelf ook zijn. Wanneer mag je komen voor bloed prikken of een echo??

Annie, nog maar 2 daagjes en dan weet jij ook meer. Hoe laat moet je er zijn?

Chant en Sammie, van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie diploma :clap:

Kim, hoe gaat het met de zwangerschap. Al een beetje gewend aan het idee?

Jolan, wat jammer voor je vriendin. Ik hoop dat ze de moed kan verzamelen om nog een behandeling te ondergaan. Wens haar sterkte namens ons!!

Ikkie, mannen!!! Het is ook altijd wat met ze. Net een klein kind. :lol:

Shouka, hoe gaat het bij jou?

Hier nog niet veel nieuws, nog geen :evil: mijn temp is nog 37.0 dus het zal vandaag niet komen, want dan is mijn temp altijd rond de 36.5 Maar ik had deze keer voor het eerst hele onduidelijke ovulatie testen, dus ik weet eigenlijk niet eens wanneer mijn nod is. De teststreepjes bleven lichter dan de controle streep. Ik heb vanaf dag 14 tot en met dag 18 getest. Ik ben meestal laat met mijn eisprong. Maar mijn testjes waren op. We hebben wel extra geklust al die dagen en erna. We wachten maar af.

Succes allemaal.

Liefs Heidi :-*

Afro…GEFELICITEERD!!! Nog wel voorzichtig…maar toch Super. Ik ken dat gevoel…

Annie…hopelijk kan ik je morgen ook feliciteren…SPANNEND!!!

Rhi hoe gaat het met jouw? Komt ook snel dichtbij nu zeg. Ben je al zenuwachtig?

Heidi, nog geen voortekenen van de :evil: ?!?

Chant, heb je nog een recente foto van Sammie? Is het nog steeds zo’n schatje? :inlove:

Jammer dat Kaatje niet even laat weten hoe het met haar gaat…

Ben zo benieuwd of alles goed is.

Hier is niks nieuws, alleen merk ik dat ik het niet uit mijn hoofd kan zetten terwijl het de bedoeling was dat deze 2 maanden juist rust te nemen en ons te richten op de 2e IVF poging :x

Ijdele hoop dat ik toch spontaan zwanger zal raken…maar na dik 3 jaar is die kans natuurlijk heel klein. Alhoewel 2 maanden geleden hadden we dat ook niet verwacht…en toch was ik toen spontaan zwanger. Ik denk dat ik daarom nu die hoop heb dat dat weer zou gebeuren… :think:

Maaaaar het zal wel niet :doh:

Meiden een fijne maandag!

:**: Nic

Hoi meiden,

Rennic, ik ken dat gevoel heel goed. Zeker omdat het toh al een keer spontaan is gelukt. Ik snap hoe je je voelt. Wanneer is je nod? Jullie mogen toch ook weer in januari starten?

Kaatje, waar ben je???

Hier nog geen tekenen van de :evil: :twisted: , mijn temp was vanochtend 37.1 Dus vandaag komen ze in ieder geval nog niet. Ik baal alleen ontzettend dat ik niet weet wanneer mijn eisprong was. Want altijd precies 14 dagen erna wordt ik ongi. Nu is het toch nog afwachten. Mijn langste cyclus was 35 dagen dus dat duurt nog 3 dagen. Langer heeft het nooit geduurt, dus als er dan nog niets is, dan kan het toch al bijna niet anders :?

Succes allemaal

Liefs Heidi :-*

Hoi Meiden,

wat gebeurt hier weer veel zeg :shock: :shock: :shock:

Ik moet zoveel blz terug lezen.Aphro meid hoe is het nu???Geweldig zeg

beter kan je het jaar niet beeindigen :thumbup: :dance: :thumbup: :dance:

Annie,hoe is het met jou???vervelend is dat afwachten toch he!!!Ik hoop echt van harte dat het wel zo is!!!

Rhi,tjee meid wat een ellende allemaal,en dan nog zo,n operatie zo vlak voor de kerst!!!Sterkte hoor meis!!!

Ang,alles goed???

Chantal,nog gefeliciteerd met je baan!!!En hoe is het verder met jou???

Moon,wat een lekker ventje is Jeroen zeg!!!hij heeft echt een heerlijk koppie :inlove:

Heidi,hoe is het ???

En natuurlijk ook met,Shouka,Rennic,Kaatje,Nic,meiden hoe is het met jullie???

Liefs Urs :-* :**:

Lieve meiden allemaal,

Shame shame shame on me dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Maar ik kon zo slecht jullie verhalen lezen de afgelopen weken. Ik was zo onzeker, van waarom ik wel en de rest niet. Werd ook zo verdrietig om te te lezen dat het lang niet allemaal goed gaat bij iedereen. En ik was enorm bang of het allemaal wel zou gaan met mij. Het maakte me heel emotioneel. En ik denk ook dat ik de confrontatie met IVF heel zwaar vond. Ik heb geprobeerd mezelf beetje af te sluiten, geen forum even maar proberen te genieten en heel veel duimen dat ik de eerste drie maanden goed door zou komen. En nog steeds durf ik eigenlijk niet te zeggen dat het goed gaat. Ik ben nog steeds erg bang dat het dus niet goed gaat…maar gelukkig krijg ik steeds meer vertrouwen. Het heeft ook allemaal zo veel moeite gekost. Maar goed klinkt vast ook weer erg stom. Het is immers gelukt! :slight_smile: Ik vraag nog heel vaak aan mijn man van knijp in mijn arm of denk van dit is een droom!

Ondertussen zitten de ukkies nog steeds in mijn buik. Ben dol blij met ze en hoop dat we hele fijne maanden tegemoet gaan. Ik gun het jullie allemaal zo erg! Ik duim veel voor jullie en denk nog veel aan jullie :thumbup:

liefs Kaatje

Kaatje ik herken je gevoelens wel hoor, vind het soms ook moeilijk dat mijn eerste ivf gelukt is en ja dat gun ik de rest ook!!!

Maar goed duimen en meeleven helpt denk ik altijd ookwel en wie weet ik heb er ook lang op moeten wachten dus ik hoop zo dat de rest van de meiden het mooie wonder ook (weer) mee mogen maken!!!

Ben blij te horen dat het goed met je gaat Kaatje

Groetjes Tans

AFRO !!! Moest jij vandaag niet bloedprikken of zoiets?

Laat hier even iets weten , ikke ben van het nieuwsgierige soort :smiley:

goemorguh dames,

nog even wat werk verzetten met pijnlijke voeten(heb steunzolen gekregen ggrr) en dan richting zkh.

ow wat ben ik zenuwachtig foei niet leuk meer.

alsof ik voor straf weer terug naar school moet en daar de juf staat met of het vingertje te wijzen of heel blij te lachen.

had ik het maar achter de rug dan wist ik waar ik aan toe was en of het een droom of nachtmerrie word.

nou sorry dat ik even niet reageer maar dat komt wel weer.

ik zeg iig tot vanmiddag(zkh heeft de neiging om ver uit te lopen)

groetjes annie

Annie, heel veel succes en sterkte in het ziekenhuis!

Wij blijven hopen! en :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kaatje–> dat gevoel had ik ook zo erg, je voelt je haast schuldig!

Ik gun het iedereen zo graag, iedereen verdient een kindje! Zeker op deze toppic. Daarom ga ik ervan uit dat het jaar 2006 HET JAAR WORDT!

Afro, wij zijn errug benieuwd! Hoe is het met jou?

Heidi, ook al zo spannend!

Tjeempie Angela, alweer bijna 33 weken zwanger! Meid, dat gaat hard hé!

Voor je het in de gaten hebt, ligt de kleine al in je armen! :inlove:

Oeps…ik hoor Jeroen! Alles gaat hier prima, Jeroen groeit echt als kool, begint te kletsen, oké, oké geluiden te maken. Hij is langer wakker en alerter op andere mensen! Erg leuk om te zien!

Tot gauw!

Liefs,

Moon

Hallo Lieve meiden,

Annie: Succes vandaag meid!! Ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt.

Spannend hoor!

Urs: Leuk dat je weer even inbreekt, jij woont toch in het zuiden? Is daar alles al in kerstsfeer?

Moon: Met Jeroen gaat ook alles naar wens. Dikke knuffel voor dat lekkere ventje.

Kaatje: Welkom terug hoor! We hebben nog vaak gevraagd of iemand wist hoe het met je ging. Gelukkig gaat alles prima met je!! de spannendste maanden zijn voorbij! Geniet er een beetje van!

Byjou: een diploma! goed hoor…een goed opgevoede hond is zo belangrijk. zeker bij zo’n eigenwijze labrador…

over mijn prille onzekere zwangerschap:

Zondag de 2e clearblue test gedaan weer positief.Maar zondag heb ik ook vreselijke pijn in mijn onderrug gehad. Ik denk dus dat deze zwangerschap niet goed is. Mijn ongi begint ook altijd met rugpijn en

een van mijn miskramen ook.

Maar goed gisteren voor het werk even bloed laten prikken in het zh. Ik heb ook een echo gehad maar daar was natuurlijk nog niets op te zien.

Behalve wat vocht achter de baarmoeder, kon ook bloed zijn. In ieder geval schijnt dat vaker voor te komen.

We konden wachten op de uitslag maar dat zou ong.2 uur gaan duren ik moest naar mijn werk. Vandaag ben ik vrij en word ik thuis gebeld…mijn rugpijn is minder maar toch…ik ben echt serieus zo vreselijk bang dat het fout gaat.

Misschien dat de hcg waarden iets meer kunnen vertellen. Ik weet niet hoe laat ik gebeld word maar ik laat het jullie weten!

Liefs Afro

Mijn ongi begint ook altijd met rugpijn en
een van mijn miskramen ook.

Afro, ik had ook last van ongi-verschijnselen, ik zei al tegen Han, dit kunnen wij ook wel vergeten, ik ga ongi worden. Meteen op internet gestort op zoek naar een puppie! :inlove: Het liefst wilde ik een golden retriever of een labrador! Een week later toch maar ff getest en blijkt dat ik toch zwanger was.

Ik ben echt benieuwd naar jouw uitslag!
Ik hou deze toppic de hele dag in de gaten!

Liefs,
Moon

goeiemorgen!

Zo de kerstboom staat , Sammie heeft al een paar ballen gemold! (leren ze dat niet op cursus?) Stofzuiger heeft het net begeven , andere hond is misselijk geeft over…gaat echt super hier :liar: :liar:

Geeft allemaal niks…stofzuigers verkopen we zelf dus dat scheelt!

Ik zal nieuwe foto’s van Sam maken.Ze wordt al zo groot!

Kaatje geniet er maar van meid! Je hebt het zooo verdiend!

Moon leuk he als ze wat groter worden he?

Vond ik altijd zo leuk als ze mij herkende …BIg smile na het slaapje!

Annie en Afro…heel veel suc6 vandaag , ik duim voor jullie :thumbup: :thumbup:

Ang meid wat gaat het hard , het ligt me nog zo voor de geest dat je een test deed…

Nog maar een paar dagen en dan komt Matheusz , ga nu aan zijn kamertje beginnen!

Lekker bedje maken sopje raampjes doen!

Dames suc6!

Liefs van mij

Hoi hoi,

aprho,tjee meid wat spannend zeg!!!Ik hoop het echt van harte :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: O ja en hier is alles idd in kerstsferen!!Wij zelf doen samen met de buren aan redelijk wat buitenverlichting!!Maar sommige buurten hier spannen toch de kroon :shock: :smiley: Maar wel gezellig allemaal!!!Vrijdagavond ga ik met mijn moeder,haar vriendin en mijn zusje naar de kerstmarkt hier in Dordrecht,die schijnt het grootst van nederland te zijn :dance:

Kaatje,ik begrijp helemaal wat je bedoeld!!!Maar probeer er toch nog een beetje van te genieten,dat heb ik echt te weinig gedaan en dat vind ik nu wel heel jammer!!!

Annie,alles goed???Hier is alles weer redelijk rustig met Donney!!Het is gewoon een heel pittig ventje met een hele sterke eigen willetje :wall: en dat gaat nou eenmaal niet altijd goed en soms dus gewoon even helemaal niet :wall: :wall: :wall: ,maar goed nu gaat het wel weer met hem,maar zijn broer van 10 is volgens mij nu al aan het puberen :shock: dat is ook soms heel gezellig :? maar het zou allemaal wel weer goed komen hoor,ik was ook niet altijd zo,n lieverdje en kijk nu eens ik ben nu zoooo lief :drool: :drool: :drool:

Liefs Urs :-*

Hoi

Hoi Urs klinkt gezellig bij jou in de buurt. Mijn lieverd heeft gisteren het hele huis buiten versiert met lichtjes. Was een verrassing voor me toen ik uit mijn werk kwam.

Byjou: wat een dolle beestenboel daar bij jou! Ik heb alleen een kat die heeft haar wilde haren al een beetje verloren.

Even het laatste nieuws

Ik ben net gebeld door het zh de hcg waarde in mijn bloed is 114 schijnt ok te zijn voor een prille zwangerschap.

Volgende week dinsdag een echo.

Ik wacht het wel af…ik ben heel voorzichtig…en heel erg bang…

liefs Afro

Nou Afro, dat klinkt positief dus nu maar proberen dit gevoel vast te houden!! :wink: :wink: !

Ben erg benieuwd hoe het met Annie is, het is haar zo gegund zou zón mooi kerstkado voor haar zijn , nou ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!

Groet Tans

Afro, Dat is dus +…je bent zwanger! :thumbup: postitief blijven hoor!

Kaatje fijn om te horen dat het goed met je gaat en de beebs!

Ik ben zo blij voor je! Wel heel spannend hoor 2 van die ukkies!

Hoe ver ben je nu? Geniet er maar lekker van!

Ben benieuwd hoe het met Annie is!!!

Heidi hoe gaat het bij jouw? Krijg je ook al de zenuwen? Wanneer ga je evt een test doen?!?!?!? Of heb je al iets op bezoek? :?

Suc6 met de spanning allemaal… :thumbup:

gr Nic

nou met annie is het pet!

er was op de echo niets te zien…het lijkt zelf dat ik weer helemaal terug bij af ben zo als ik meer dan een jaar geleden begonnen ben.

ik moest wel een zwangerschapstest in het zkh doen en daar hoor ik nog de uitslag van einde van de middag , maar ik ga er maar vanuit dat mijn lichaam schijnzwanger is (mijn dus in de boot neemt)

ik voel me er zwaar klote onder en het lieft deed ik niets anders dan janken.ik wacht af wat de internist morgen zegt over evt groen licht.als dat zo is dan mag ik weer een afspraak bij de fert arts maken anders moet ik over 4 weken bij haar terug komen om te zien of de ongi zelf al gekomen is(al leek op de echo dat ook die voorlopig nog wel weg blijft ondanks alle pijntjes etc) en ander krijg ik pilletjes om het op te wekken.

dan wil ze daarna kijken of mijn lichaam het zelf weer oppakt of(als ik dus groen licht heb) dat het weer clomid etc gaat worden.

we zullen zien.ik hoop alleen maar dat ik groen licht krijg zodat ik toch nog iets heb om naar uit te kijken, want zo is het niet leuk meer en mijn kerst en oud en nieuw is voor het zoveelste jaar verpest!!!

groetjes een zeeeeer :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: annie

Lieve Annie

Wat een teleurstelling! Ik begrijp dat je vreselijk baalt.

Maar als ik het goed begrijp heb je de uitslag nog niet gekregen.

Wacht die nog heel even af, dan pas weet je het zeker. Sterkte vanmiddag…

Ik wens je veel sterkte en ik knuffel je dwars door de computer heen…

liefs Afro.

He bah Annie wat vervelend voor je!

Knuffel van mij voor jou!

dank jullie wel voor jullie knuffels kan ze nu hard gebruiken.

het zal vanzelf wel weer goed met me gaan maar nu even niet.

groetjes annie