Nou Annie dat zou helemaal fantastisch zijn ik zal voor je duimen de dertiende.
gr Es
Hallo meiden,
sorry dat ik hier inbreek maar ik heb eigenlijk een vraagje over IVF voor mijn vriendin. Zij heeft nu de 1ste poging gehad en vanochtend mocht ze gaan testen in het ziekenhuis, 18 dagen na de terugplaatsing. De test was echter negatief helaas.
Mijn vraag is: kan het zijn dat er dan toch nog kans is dat ze wel zwanger is of is dit uitgesloten. Ze is dus nog steeds niet ongesteld maar ze moet wel progestan inbrengen. Ik vind het zo erg voor haar en ik zou haar graag nog wat hoop geven. Heeft iemand van jullie hier antwoord / evaring mee?
Bedankt.
Hoi Jolande,
het kan wel hoor. Ik ben zelf voorstander van de bloedtest omdat die de meeste zekerheid geeft. Want net als met een ‘gewone’ zwangerschap kan een test pas later uitsluitsel geven omdat bv het hormoonniveau in de urine nog niet hoog genoeg is.
Wie weet is zij ook iemand die toch zwanger blijkt en hopelijk kom je dan nog even hier posten ivm de uitslag!
P.S. houdt er wel rekening mee dat de progestan de menstruatie uitstelt maar als ze niet meer wil/kan wachten wat ik me kan voorstellen kan ze gewoon het ziekenhuis of haar huisarts bellen voor een bloedtest.
Hallo meiden
Ik heb jullie advies nodig:
Vanavond bezoek van :twisted: :twisted: gehad. Dat betekent dat ik morgen het ziekenhuis moet bellen.
Nu twijfel ik of ik de cryo terugplaatsing (als het allemaal door gaat natuurlijk) in december of in januari moet laten plaatsvinden.
Ik ben namelijk al aan het rekenen gegaan, als het niet lukt die kans is toch erg groot, word ik zo rond oud en nieuw ongi. Ik ben zo bang dat ik dat niet trek! Jullie begrijpen wat ik voel…wat zal ik doen???
een twijfelende Afro.
:?
Hoi Afro,
ik kan je alleen maar aangeven wat ik in mijn geval zou doen. Ik zou gaan genieten van de feestdagen in alle rust en zonder extra hormonen. Lekker eten wat je wilt eten, een drankje als je daar zin aan hebt en energie opdoen en dan vooral positieve energie voor het komende nieuwe jaar!
Zelf wist ik al van mezelf dat ik het dit jaar ook niet zou trekken als ik rond de ‘feestdagen’ ongesteld zou worden dus heb ik spul gevraagt om mijn cyclus zelf te kunnen regelen en nu wordt ik pas volgend jaar weer ongesteld.
Ga dus samen met je partner na wat jullie willen, doorgaan of even pauze. Niet vergeten het er samen over te hebben want dat maakt dat jullie het ook echt samen hebben besloten. Succes!
Hey Apfro,
Ik sluit me helemaal aan bij RHi. Ik zou hetzelfde hebben gedaan. Lekker genieten van de feestdagen en een nieuw begin. Maar jullie moeten natuurlijk samen de keus maken. :thumbup: Zet hem op meis.
:-* Angela
hoi afro, ik zou ook niet weten wat ik zou doen, maar ik zou de keuze samen met mijn partner maken. Wat ik echter wel weet is dat ons ziekenhuis met de ivf afdeling tussen kerst en oud en nieuw gesloten is en dat dat voor meer Ziekenhuizen zo is dus ze nu al bij ons niemand meer laten starten dus ik weet niet hoe dat bij jullie is want anders is de keuze al voor jullie gemaakt.
succes met de beslissing.
Rhi hoe is het met jou al contact gehad met Zh of huisarts??? Hoe is het ermee??
Gr Es
Zow vandaag heb ik al wat meer duidelijkheid gekregen! Zoals het er nu naar uitziet mag ik 22 december naar het ziekenhuis! De operatiekamer is al gereserveerd alleen een bed heb ik nog niet :shock: toch wel handig als ik bijkom denk ik…
Dus deze kerst zal ik het heel rustig aan moeten doen want dan ben ik bijna net uit de narcose 8)
Kaatje hoe is het met jou?? Je schrijft al zolang niet meer op ons draadje en we zijn zo nieuwsgierig hoe het gaat!
Annie, nog een ‘paar’ nachtjes slapen en dan weet je meer! Spannend hoor!
Ik ga nog gauw even wat surfen en op tijd naar bedje vandaag want ik heb ongelofelijke hoofdpijn gekregen na een drukke dag op het werk en ellendige verwarming en airco en toch muffe lucht op het werk…brrrr.
Hallo Rhi: Gelukkig gaat er wat gebeuren en word je onderzocht. Ik hoop dat het
allemaal meevalt en dat de uitslag jullie gerust stelt. Ik zal de 22e aan je denken hoor…
liefs afro
Hey meiden,
Wat wordt er weinig gekletst hiero.
Rhi; Eindelijk heb je zekerheid. Pff een operatie vlak voor de kerst. Maar dan is je mannetje ook lekker thuis en dan kan hij je lekker verwennen Ik denk aan je en hopelijk hebben ze ook een bed voor je :shock: Komt allemaal goed.
Nou hier alles zijn gangetje, gisteren de geboortekaartjes besteld :mrgreen: en dan kunnen we 16 december de proefdruk ophalen. Het schiet hier allemaal lekker op. Ik ga gauw beginnen met mijn kerstspulletjes, vind ik zo leuk lekker gezellig heel het huisje versieren met mooie kerstspulletje heerlijk genieten. Nou meiden tot typs :-* Angela
anders neem je luchtbed mee rhiannon :mrgreen:
maar fijn meis dat het nu eindelijk gaat gebeuren
Hoi meiden,
Hier ben ik weer een keer. Ik heb het de afgelopen dagen erg druk gehad en dus geen tijd om mee te schrijven. Ik heb wel alles gelezen, dus ben helemaal op de hoogte.
Rhi, hoeis het met je. Meid, wat maak jij een hoop mee! Weten ze nu al wat het is geweest? In ieder geval fijn dat je de operatie nog voor het nieuwe jaar hebt. Dan kun je het nieuwe jaar weer fris beginnen. Zo’n luchtbed is helemaal geen gek idee :lol:
Afro, ik sluit me ook aan bij het advies van Rhi. Maar de keuze is aan jullie. Succes!!
Annie, hoe gaat het bij jou? Zijn er nog steeds geen :twisted: . Ik hoop het zo voor je. Heb je nog een test gedaan? Nog maar een paar dagen en dan heb je zekerheid. Zet 'm op!!!
Ikkie, lekker he dat kerstsfeertje. Daar geniet ik ook zo van. En zeker jullie met dat fantastische vooruitzicht. Nog even en dan is het zover!!!
Hoe is het nu met Diva?
Es, hoe gaat het bij jou?
Jolanda, hoe is het met je vriendin afgelopen? Ben erg benieuwd.
Byjou, nog 11 daagjes en dan komt jullie logee. Hoe lang blijft ie. Verder alles goed met je?Kun je het allemaal nog behappen?
Rennic, hoe staat het bij jou?
Hier gaat alles zijn gangetje. Over een paar dagen is mijn nod. Soms lijkt het wel of ik af en toe iet of wat misselijk ben en ook steken in mijn linker lies. Dan moet ik meteen aan de vorige keer denken. We zullen wel zien. Als ik over een paar dagen ongi wordt, mag ik weer met de pil beginnen. Dan gaan we lekker 2 weken op vakantie en dan weer volop er tegen aan.
Succes allemaal.
Liefs Heidi :-*
Hallo!
Ook ik lees wel jullie berichtjes, maar had niet zo veel tijd te schrijven… :oops:
Rhi, nu wordt het echt concreet he?! Wat gaan ze ook weer precies doen?
Ik hoop zo voor je dat het daarna helemaal :thumbup: is!
Afro; ook wij hebben besloten de december maand over te slaan, maar ook omdat het ziekenhuis dan dicht is. Maar ik vind het wel een heerlijk vooruitzicht…lekker wijntje, eten, mmmm ff nog rust voor we in januari weer gaan starten. Maarrrr. Jullie moeten dit zelf beslissen :**:
Annie, ik vind het echt super spannend zeg…ik :thumbup: voor je dat het een hele dikke + is!
Angela, hoe is het met Diva? weer helemaal de oude?
Chant, hoe is het met je sollicitatie afgelopen?
Heidi, hoe voel je je nu? laat je niks wijs maken en gek maken door je lichaam hoor!!! Je weet hoe snel dat gebeurt!
Ik kan me voorstellen dat je hoop hebt…en ik hoop met je mee, want tenslotte weet je het maar nooit!!! :o
Ook wij hebben ff heerlijk extra geklust :oops: nu omdat ik rond de ovulatie zit…
You never know
hoi dames,
Hier nog geen :evil: :evil: te zien!!! wel de nagels al korter gebeten en tanden pijn van het knarsen en dat allemaal van de zenuwen!!!
Ik hoop echt heell erg dat het gelukt is en dat de volgende dag de internist ook nog is zegt dat mijn glychb onder de 6 zit.Dan is mijn week weer goed en ga ik een leuke kerst te gemoet.
rhi:geef wel straks de bezoektijden even door als het de 22 ste doop gaat.dan weet ik nl of ik na het lopen een kop thee bij je kan komen halen.
heidi:ik hoop dat hetv goed gaat hoor.
chan:hoe is tie?en nog even dan is het logeetje er.
kaatje:hoe is het met de 2ling alles nog goed?
angela:hoe is het met diva???lekker he dat nu langzaam aan alles rond komt wat de spullentje,kaartjes etc van de baby betreft?
tans:al zwangerschapsverlof???
afro:het is ntl helemaal aan jou wat je doet maar miss is de rust met de feestdagen wel even goed voor jou en je man.aan de andere kant ken ik heeeeeel goed het gevoel van maar ik wil nu verder.(heb dat gevoel nl zelf ook steeds)
urs:hoe is het nu met donney???en alles goed verder???
iemand vergeten???bij deze sorry!
groetjes annie
Annie spannend zeg, ik :thumbup: !!
Jajaj ik heb al drie weken verlof en geniet er heerlijk van!!
Tans
Boehhhhhhh
,ik heb nog maar 3 weken verlof en dan mag ik weer fijn beginnen met werken!
Rhi, fijn dat je snel geholpen wordt, dan kan je in het nieuwe jaar weer met “frisse” moed verder! Ik hoop dat 2006 voor iedereen een geweldig vruchtbaar jaar wordt!
Afro, ik zou ook voor het nieuwe jaar kiezen om weer verder te gaan met behandelen. Dus ik sluit mij volledig aan Rhi! Saai hé
Rennic en Heidi, wij blijven natuurlijk :thumbup: :thumbup: op een spontane zwangerschap voor jullie! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Annie, tjee je maakt het wel steeds spannend hoor, wanneer ga je nou eens testen?? 23 dagen overtijd is niet niks hoor!
Angela, gezellig hé je huis versieren in kerstsfeer! Dat moet ik nog doen hoor, ga ik van de week samen met mannetje doen!
Hoe is het met je buik? Ik wil nieuwe foto’s van je zwangere buik zien! Voel je jezelf nog lekker in je vel? Pffff…nog maar 8 weekjes te gaan! Zo’n zwangerschap gaat eigenlijk snel voorbij hé! Hoe is het met Diva???
Chantalle, hoe is het met jou? Nog eventjes dan hebben jullie een gast in huis :inlove: ! Hoe is het met je hond? Heb je nog foto’s?
Tans, nog even en dan ben je ook mama! Ben zooooooooo benieuwd!
Hoe voel je je?
Kaatje, hoes met jou?
Hier gaat het prima, ik ben met Jeroen nu aan het ‘trainen’ dat hij 's nachts door gaat slapen! Het is verder zo’n lieverdje :inlove:
Wij hebben natuurlijk kerstfoto’s gemaakt met hem erop! Leuk geworden!
Hij krijgt volgende week donderdag zijn 1e prik ! Ik hoop dat hij er niet ziek van wordt! Dat is altijd zo zielig! Brbrbr, nog maar niet aan denken!
Ik vond het bericht over Ryan vreselijk zeg! Niet ouder dan 2 maanden geworden, zo oud moet Jeroen nog worden! Ik hoop het nooit mee te maken! Ik heb Jeroen dan ook extra geknuffeld!
Ik ga ff bank hangen!
Liefs,
Moon
Hey meiden,
Hier ben ik weer.
En ineens weer volop door iedereen geschreven, zo wisselend hier he.
Nou zal ik maar eens ffe gaan reageren. Pff typen gaat niet makkelijk meer mijn nagels zijn zooo lang voor mijn doen, maar goed. :shock:
Heidi; Meid ik duim voor je dat het toch nog spontaan gebeurd. Het kan natuurlijk altijd. Je moet je niet gek maken met de vorige keer meid. Ik heb ook een bbz gehad in deze zwangerschap en ik heb niks gevoeld tot het moment van klappen aan. En de kans is toch zo klein. Ik duim mee voor je NOD. En dan heerlijk op vakantie lees ik. Lekker hoor, wij zijn afgelopen jaar niet geweest met de verbouwing van ons huis en de ivf behandelingen. We hadden afgesproken dat we dan in de decembertijd zouden gaan, maar dat gaat niet ivm de zwangerschap, nou ik blijf met alle liefde thuis en we gaan misschien vlgd jaar dan wel lekker met onze kleine druif. Kan niet wachten. :dance: :inlove: :drool:
Rennic; voor jou geld hetzelfde wie niet waagt, wie niet wint gewoon lekker doorklussen zo erg is dat soort klussen niet toch? Zet hem op ook voor jou wordt geduimd. :thumbup:
Annie; jeetje meid wat een spanning! Nog even en dan heb je zekerheid. Ik had gelezen dat je het vaker meegemaakt hebt neg test en toch zwanger?
Nou ik hoop het zo voor jullie. Het word ook inderdaad eens tijd nu he. Nog een paar daagjes en dan weten we het , niet teveel nagelbijten en al helemaal niet tandenknarsen oefff spannend… :shifty:
Moon; nog maar 3 weekjes thuis wat vliegt de tijd toch he. Zit je dan niet met de kerstvakantie? Want volgens mij heb je dan weer vrije dagen. Kun je die nog lekker meepikken? Jullie zijn jeroen aan het trainen om door te slapen? Zou wel lekker zijn als je weer moet gaan werken dat je dan een lange nacht lekker door kunt slapen. Ik hoop dat het lukt meid.
Je vroeg buikfoto’s nou ik ga er werk van maken hoor, onze digi camera doet het geweldig maar mijn software laat wat te wensen na. En wat denk je kan de dcrom nergens vinden. Dus moet ik bij mijn moeder de digitalecamera en de software halen, is wel makkelijk ook voor na de geboorte toch? Zo gauw ik dat geregeld heb komt er een nieuwe buikfoto.
Bij de mooie kerstboom denk ik hihi :**:
Je vroeg hoe ik me voelde? Ja eigenlijk wel lekker hoor, niks te klagen. Alleen begint het s’nachts ik slaap slecht wordt echt zo vaak wakker.
Ik heb van sinterklaas een voedingskussen gekregen dat kun je ook gebruiken om te slapen maar ik zal niet weten hoe. Tips? :?: Ik dacht dat dat slecht slapen later in de zwangerschap zou komen. pfff
chant; hoe is je sollicitatie afgelopen? Hopelijk een nieuwe baan in het nieuwe jaar.
Kim; Hoe gaat het met jou? en je zwangerschap? Gaat alles nog lekker? geniet ervan het is zo voorbij. :!:
Nou even een update over diva. Het gaat best goed met haar, ze kan zich al een tijdje verplaatsen, ze loopt. Niet zoals het hoort maar ze heeft er zelf geen hinder van en allerbelangrijkste ook geen pijn. Nu gaat het beetje bij beetje beter met haar. En ze is weer helemaal happy. Nou ik heb er weer een lekker verhaal van gemaakt. Ik ga nu ffe mijn huisje aan kant maken want ik heb er gisteren een lekker zooitje van gemaakt met het versieren en was pas laat klaar. Meiden tot tiks Liefs Angela
:inlove:
Hallo allemaal!
Ben ik weer! Schijnt dat ik het nu drukker heb dan anders…pffff
Maar ach het houdt me van de straat he?
Annie ik ga hard voor je duimen!!!
Moon wat een sjattie is Jeroen toch he…Bij Sinterklaas op schoot…zoooo leuk die foto,s!
Ang jij schiet al op he…Ach vakantie kun je de rest van je leven nog met jullie spruit! Geniet maar lekker van je verlof!
Rhi , dat is al snel zeg…Moet je dan ook nog blijven???
Ook wel fijn ben je er maar vanaf!
Afro suc6 met je volgende poging!!!
rennic xtra klussen altijd goed :inlove: !
Wij klussen ook gewoon stevig door …je weet het nooit!
Enne JA IK HEB DE BAAN! :thumbup: SUPER HE!
voor 20 uur de week …heerlijk!
Heb er echt zin in …volgende week donderdag hele dag meelopen!
Over 1.5 week komt Matheuzs al!
Ben druk met Kamertje enzo!
Heb al heel veel kleding gekregen van buurtjes en vrienden!
Hij zal niets te kort komen! :inlove:
IK was aan de poets …heb ik echt zin in… :liar: :liar: :sick: :sick:
Maar ja soms moet het he…
dag allemaal liefs van mij :-*
moon:
ik durf niet te testen meer door de neg testen.ik wacht tot 13 dec ben ik zwanger(via de echo te zien dan) dan ga ik daarna thuis testen om te kijken of de hcg nu wel te bespeuren valt zo ja dan bel ik mvm op om me aan te melden. erg he zon angsthaas???
chan: gefeliciteerd met je baan!!!
ang:dat was met mijn eerste zwangerschap(mk). daar werd er ook pas hcg aan gegeven toen ik al 2 maanden heen was en dat was bij ha.zou die andere testen gebruiken??? maar ja ook ik hoop het heeel erg hoor :oops:
aan mijn nagels valt al niet meer te bijten :oops: 8) en mijn tanden doen nu te zeer om te knarsen en ik moet nog 5 daagjes geduld hebben.pfff wat lang.
ben blij te horen dat het beter gaat met diva.vind het zo erg als dieren wat mankeren.
tans: lekker he zwangerschaps verlof kan je alles klaar maken(huis schoonmaken etc) voor de aankomende geboorte.heerlijk.(ik wil ook!!! :oops: :oops: :oops: :oops: hoe bedoel je hoe erg graag wil je het?)
ik voel soms van alles in mijn buik dat ik denk van zie nu ga ik :evil: :evil: krijgen,maar nee hoor nog steeds niet en die altijd typerende onderrugpijn(weet dan echt zeker dat ik :evil: :evil: word) is nog steeds nergens te bekenen.ik word helemaal gek van mezelf.wou dat ik voor de laatste 5 dagen plat gespoten kon worden en daarna weer gewekt kon worden.ik weet alleen heel zeker mocht ik niet zwanger zijn dan ga ik door draaien snap nl niet meer waarom het zo lang weg blijft.eerder was het nl zo dat de trage schildklier en de diabetes de oorzaak was, maar dat is nu al heel ver op de rit en ben al heel wat maandjes netjes op tijd met uitzondering van miss 4 dagen overtijd maar geen 24 dagen meer.maar ja we gaan nog maar even 5 dagen duppen en zweten.en laten we hopen dat ik met het beste nieuws allertijden voor mezelf naar buiten kom en niet als een jankend wrak.
sorry moest het er even uit spuien.
groetjes een hevig zenuwpesende annie
Byjou gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!
20 uur…dat is relaxed…veel geluk!
Annue: Sterkt met deze zenuwslopende dagen!!
Alle meiden: ik heb alles gelezen en ben weer helemaal bij, wat is er ineens weer veel geschreven zeg.
Nou bedankt voor jullie advies maar ik ben bang dat ik toch erg eigenwijs ben. :eh: :eh: Ik ga toch voor december. In januari gaan we een lang weekend weg met familie, zal je zien dat het ook niet uitkomt. En die borrel kan ik ook wel missen :liar:
Ik hoef deze maand in ieder geval maar 1x naar het ziekenhuis, op 20 december voor de tp…
geen bloedtesten, geen echo’s …heerlijk!!!
Ik hoop alleen dat de ontdooifase goed gaat…
Ik ga snel naar bed want ik moet morgen heel vroeg op!
Veel liefs Afro