IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

:smiley: Ben ik weer!

Even over de adoptie! Adoptiekinderen komen uit je hart , biologogische kinderen uit je buik …dat is voor mij het enige verschil…

Ik denk niet dat het wat uitmaakt de liefsde die je voelt voor een kind zal hetzelfde zijn!

Voor ons maakt het echt geen verschil…

We gaan waarschijnlijk uit Haiti adopteren!

Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Overigens na een hoop verdriet voel ik nu vooral opluchting dat de de tijd van behandelen voorbij is…

Ik stort me nu op andere dingen…

Het zal altijd een deel van mij blijven , vooral als iemand me komt vertellen dat ze zwanger is…

Maar op den duur zal het slijten en kan ik het een plekje geven!

En wellicht met de komst van ons adoptiekindje(s) dan zal ik het voor een groot deel verwerkt hebben!

Langzaam maar zeker ga je merken dat je toch sterker bent dan je zelf weet…

Gelukkig heb ik mijn paarden waar ik veel in kwijt kan…

En natuurlijk mijn dochter waar ik iedere dag blij mee ben!

dag dag

Liefs van mij :smiley: :mrgreen:

hoi hoi.

van je vriend moet je het hebben.hij heeft me voor het blok gezet en de fert arts op gebeld.

nu heb ik dus op 13 december om 10.30 een afspraak voor een echo want ik ben ook 15 dagen overtijd en geen 13 als ik dacht had verkeerd geteld.

ow ik hoop zo dat het raak is. :oops: :oops: :oops:

groetjes annie

Hoi meiden,

hier ben ik weer even snel,druk druk druk druk :roll:

Maar Ik wil toch op de hoogte blijven hier en ik leef met jullie allemaal mee!!!

Chan,tjee meid wat kan ik zeggen???Heel veel sterkte het was jullie echt zo gegund!!!

Annie,meid hoe is het met jou???

En hoe is het met jullie allemaal???Afhro trouwen???Geweldig meid!!! :thumbup:

Hier gaat het sinds een week weer beter met Donney,maar het is echt ellendig geweest,soms dacht ik zelfs(misschien is dit niet de goede plek om dat neertezetten maar zo voelde ik dat)waarom wilde ik er perse nog een kindje bij(voor de mensen die mijn verhaal niet kennen dit staat bij vlinderpraat opnieuw mijn verhaal)We hebben zoveel rotdingen meegemaakt,maar ik zou het ventje echt niet kunnen missen hoor,soms is het een draak van een kind maar hij kan ook wel weer heel lief zijn en we hebben nu ook weer lol met hem!!!Sorry voor mijn klaagzang :oops: :oops: :oops:

Tot gauw weer hoor veel liefs van Urs :-*

Hi there!

Byjou dank voor de info! Ga er zeker achter aan.

Annue: spannend meid, ik hoop voor je dat het raak is.Heb je al een thuistest gedaan of heb ik dat gemist? :?

Voel je maar niet schuldig over die 2 snaaidagen. Ik begrijp dat het niet goed voor je suiker is maar het is gebeurd en je hebt jezelf nu weer onder controle toch? Ik zal duimen voor goed nieuws hoor!!! :pray:

Blijf maar lekker veel schrijven hier, dat doet ons allemaal goed…

Tans: Valt niet mee he die laatste loodjes…Oh wat zal je nieuwsgierig zijn, ik begrijp dat je ook niet weet of het een jongen of meisje wordt. Dat hoor je tegenwoordig niet veel meer. Lijkt het op papa of op mama? spannend hoor…succes hoor !!!

Urs: omdat wij niet zo makkelijk (weer) zwanger worden wil niet zeggen dat je niet mag mopperen hoor! Ik weet zeker dat als ik zo gelukkig ben dat ik nog een kleintje mag krijgen er ook heus dagen komen dat ik me nog eens achter de oren krab. :think:

Ondanks dat een kindje zo lang gewenst is kan het soms gewoon wel eens tegenvallen omdat het zo zwaar is. Heel normaal dus laat je lekker gaan hier, en een knuffel voor je :naughty: draakje!!

Vandaag ben ik al de hele dag met vlagen een beetje misselijk. Nuh…dat kan toch niets betekenen een weekje na de eisprong?

Ach ik weet ook wel beter ook …ik ben al zoooo vaak misselijk geweest de afgelopen 5 jaar. Was toch nooit wat.

Voor de zekerheid geen wijntje meer deze cyclus!

Liefs Afro

hoi aphrodite,

ik heb al 3 thuistesten gedaan alledrie negatief, dit was ook bij mijn eerste zwangerschap zo die gaf pas na bijna 2 maanden aan dat ik zwanger was.dus daarom krijg ik nu over twee weken een echo om te zien of ik toch zwanger ben of de boel toch ontregeld is.

En ik heb mezelf al weer in de hand wat eten betreft hoor.verder ben ik een jankend wrak.

groetjes annie

hey annue kop op meid je kunt toch niks anders dan wachten het is heel vervelend dat weet ik wel maar je moet je zelf niet te kort doen hoor

misschien heb je wel weer geluk en wijst de echo straks toch goed uit

byjou waauw uit haiti dat je dat nu al weet gewweldig en idd julliekindje komt echt rechtstreeks uit jullie hart en gewenster kan haast niet

ik hoop dat het allemaal niet zo lang meer hoeft te duren en dat jullie ook snel een kindje zullen krijgen (is dat eigenlijk een baby of is het indje al wat ouder???dat vroeg ik me nog wel af eigenlijk of is dat een rare vraag :oops: )

spooky het gaat idd erg snel maar ik geniet er dan ook vollop van :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

voor de rest natuurlijk ook veel lieve woordjes van mij maar ik ben zo ziek ik dnek buikgriep dus ik ga weer lekker languit op de bank liggen

Hallo dames,

Alles gaat hier goed!

Fijn Chantalle dat het met jullie nu ook beter gaat! En ben benieuwd naar de adoptieprocedure!

Annie, houd moed! Ik weet dat het makkelijk praten is, maar wij hebben het ook vol gehouden!

Afro, gelukkig houd je moed enneh…idd geen wijntje meer hoor! Je weet maar nooit!

Kimmetje, geweldige foto was dat in de sneeuw! Wij hebben helemaal geen sneeuw gezien in Noord Holland!

Ik wil Jeroen nog ff sjowen!!!

Liefs,

Moon

Jeroen zit liever bij mama dan bij die rare enge man met die donkere mensen er om heen :smiley: :smiley: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik doe hard mijn best niet iedere keer in janken uti te barsten soms heb ik het gevoel dat het die stomme hormonsters zijn en dat ik samen met de rest echt wel zwanger ben, maar ja ik weet ook hoe goed je lichaam je kan foppen en dan denk ik mens je stelt je aan je lichaam is gewoon weer ontregeld en jij staat voor aap de 13de daar.Maar ik blijf ā€œgewoonā€ mijn dingetjes doen die ik moet doen.ONdanks dat ik heeeel erg moe en futloos ben.

Maar hoe is het met de dames hier?

Ik zou me moeten :oops: :oops: :oops: ben op het ogenblik druk met mezelf en reageer niet eens op jullie.erg hoor.

rhi:druk druk zekers en al wat gehoord???nog steeds aan de sport?

Moon lekker kereltje is het hoor.

Kimmetje:al de puff gevonden om te pakken???(De mijne is ook ver te zoeken hoor :oops: :wink: )

Urs:hoe is tie met je???word donney al wat rustiger?en ja je mag best klagen ondanks wat je er voor hebt moeten doen,want soms zijn ze om achter het behang te plakken,maar dat wil echt niet zeggen dat je minder van ze houdt!!!

chan:schiet het al op met de adoptie???en wanneer komt het poolse jongetje logeren???

ang:hoe gaat het met jou en diva al weer wat beter???

heidi:had ik het goed dat jullie in januari weer mogen starten???

aphrodite:hoe is het met jou???

rennic hoe is het met jou???

Weet het vergeet er nog een heleboel maar weet even niet meer waar iedereen mee bezig is.

weet alleen dat ik vrouw holle al een hele tijd niet meer gezien heb en sam en pam zien we ook niet meer.

groetjes annie

Hoi dames,

even een kort berichtje want ik voel me niet echt super.

Ik heb een blaasontsteking gehad en voelde met niet echt lekker daarna,maar goed raar weertje, werk op een plek met erg veel mensen bij elkaar dus je bent nogal vatbaar voor verkoudheid en griep dus niets raars bij gedacht.

Maar gisteravond voelde ik me ineens wel heel erg slecht. Ben natuurlijk nog nooit bevallen maar van de miskraam (deel 1 dan) had ik weinig last gehad en an sich was ik daar best gelukkig mee. Niemand wil er veel pijn door hebben en mijn pijngrens is best hoog. Tot gisteravond, want toenkreeg ik buikpijn, giga zere benen en pijn rechtsonder in mijn rug. Nu raak ik wel eens verstopt en daarom heb ik standaard bisacodyl (laxeermiddel waar je geen luie darmen van krijgt) in huis dus een pilletje voor het slapen genomen in de hoop dat ik er vanmorgen wel vanaf zou zijn. Rond 9 uur werd ik wakker en had idd het gevoel dat er wel wat zou komen. Toch schrok ik me wild want wat er kwam was een naar mijn idee stuk van ons vruchtje ter grootte van de bodem van een koffiebeker en het kwam er niet helemaal vanzelf uit want ik had het gevoel dat ik moest meeduwen ervoor. Gelijk was ook de pijn in mijn benen en buik en rug weg. Ik heb dan ook maar Apeldoorn gebeld want ik vraag me zo ontzettend af hoeveel schade het kan toebrengen en dan denk ik aan ontstekingen enzo heel erg is een ontsteking niet want dat is op te lossen maar ik sta nog wel op de wachtlijst voor de operatie en dan mag je echt niets onder de leden hebben :wall: . Een tweede miskraam geloof ik dus niet dat het is want ik kan echt niet spontaan zwanger worden dus het moet wel haast van de eerste zijn daarbij ben ik aan de Nuvaring dus 100% onmogelijk. Ik ben nu dan ook best ongerust en hoop maar dat ze me snel terug bellen. Waarom kan er nooit iets ā€˜normaal’ gaan bij ons? Nu weet ik ook waarom mijn borsten zo raar bleven voelen net alsof er druk op stond en ze zwaar waren en pijnlijk. Ook dat is nu een stuk minder geworden. En ow wat ben ik bang dat het deels/helemaal buitenbaarmoederlijk is geweest want op de echo’s was mijn hele baarmoeder schoon en door mijn altijd grote eileiders kan het ook zomaar over het hoofd zijn gezien. Maar aangezien ik dus geen enkele keer veel pijn heb gehad lijkt me dat ook weer niet logisch, maar waarom hebben ze het dan over het hoofd gezien? Nu ja ik stop met nadenken erover want anders ga ik nog flippen ook. Ik laat het over aan de experts en wacht het telefoontje af. Als ik meer nieuws heb kom ik weer langs!

Rhainnon, wat zul jij geschrokken zijn meid!!! :shock:

Ik hoop dat ze snel bellen met nieuws , hoe voel je je nu?

Sterkte meid, groet Tans

Thnx Tans… nou echt duidelijkheid heb ik nog niet en volgens de gyn zou het niet van de miskraam kunnen zijn…daar wordt je ook lekker van.

Daan is het er ook niet mee eens dus mss dat we dit weekend nog een uitstapje maken naar het ziekenhuis hier en anders de huisartsenpost.

Moet wel zeggen dat ik best teleurgesteld ben in het ziekenhuis want ik heb niet echt het gevoel dat ik serieus genomen ben…

Maandag bel ik iig terug en vraag ik een consult met mijn eigen gyn ergens eind volgende week. Ik duik iig nog even op de bank voor een uurtje slaap erbij want ben echt munt van vandaag.

he bah rhiannon heel veel sterkte meid en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

groetjes annie

Rhi, wat een raar verhaal zeg! Kan me zo voorstellen dat je erg verward bent! Wat zou het kunnen zijn? Heb je het ā€˜vruchtje’ of in iedergeval wat je bent kwijtgeraakt, bewaard? Moest je ongesteld worden ofzoe? Het lijkt inderdaad op een soort van weeen zoals je het beschrijft.

Ik hoop dat je snel ergens terecht kunt en antwoorden krijgt! Sterkte hoor! :-*

Annie, hoe is het nu met je? Hopelijk ben je toch zwanger! Zou toch super zijn :**:

Moon, nogmaals wat een prachtige zoon heb je! :smiley: echt een schatje.

Tans, bij jou nog alles rustig? Gaat nu hard zeg.

Kaatje, hoe is het met de twins? Heb je al weer een echo gehad? Hopelijk gaat alles goed met je. Ben erg benieuwd!

Chant meid hoe gaat het nu met je? Het lijkt me zoooooo moeilijk en dat is nog een understatement :!: :frowning: Wel fijn dat je je nu op nieuwe dingen kan richten en hopelijk vind je ook snel weer een leuke job! Benook wel erg benieuwd naar de adoptie procedure. Hebben jullie al een beetje zicht op wanneer? een 1/2 jaar of een jaar of nog langer?

Heidi, voor ons schiet het ook al op he? Januari weer beginnen. Ik ben alleen benieuwd of mijn schema nog wel klopt die we gemaakt hebben. Want door de miskraam is alles met een week opgeschoven. Ik ben vorige week ongesteld geworden en dat was zo’n 5 dagen later dan normaal…Bij de volgende maand ga ik daarover maar eens bellen.

Ik moet op 31 december mijn 1e tabletje primolut nemen. En dan nieuw jaar met nieuwe kansen!

Nou meiden, ik ga weer eens naar de tennisbaan. lekker aktief doen.

gr Nic

Potver Rhi, wat ontzettend vervelend zeg.

Balen ook als je niet serieus wordt genomen.

Ik hoop dat je snel onderzocht wordt zodat je wat meer weet.

Sterkte ermee…

liefs Afro

Hoi allemaal,

hier gaat het weer stukken beter. Ik heb vanmorgen gemeten en koorts heb ik niet een keurige 37.47 dus netjes. Ben dan ook iig niet meer bang voor een infectie. Ik wacht wel af hoe en wat en kijk maandag wel of ik het opnamebureau kan bereiken om te vragen hoe het ervoor staat met de wachtlijst. Dan kijken ze me van buiten en binnen helemaal na dus dat scheelt ook weer.

Kim sterkte met je mannetje en hopelijk is zijn temp morgenvroeg goed gezakt!

Nic ik geloof dat de primolut bij jou wel voor de regelmaat gaat zorgen zodat je schema gevolgt kan worden hoor. Neem niet aan dat de gyn je die voor niets heeft voorgeschreven en een paar dagen verschil kan ook geen kwaad want ze weten ook niet hoe je follikels gaan groeien dus ze moeten altijd wel speelruimte hebben op dat vlak! Succes alvast en lekker genieten van de feestdagen! Dat geldt natuurlijk voor iedereen!

Ik duik mijn bedje in want mannetje was laat vandaag omdat hij naar een wedstrijd van PSV is geweest. Morgen een beredruk dagje, eerst naar Hengelo crossen naar mijn zusje en daarna naar de verjaardag van mijn schoonmoeder…brrrr. Heb niet echt zin maar goed hopelijk wordt het toch gezellig.

update:hier nog geen druppeltje te zien en nog steeds niets te voelen van een ongi.

wel pijnlijke (.)(.),bij vlagen misselijk en erg emo,maar ja jullie weten net als ik dat je lichaam je goed kan foppen dus 13 dec kom nu snel want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

groetjes annie

Hoi hoi,

Ik lees hier nog wel regelmatig maar schrijf niet meer zoveel. Hier gaat alles zijn gangetje dus geen bijzonderheden.

hemel Rhi wat lees ik toch allemaal hopelijk weet je maandag meer en wat een vreemde reactie van het ziekenhuis. Ik zal nu wat vaker inloggen op kok en op msn dus ik lees of hoor het wel.

annie wat spannend ben hard voor je aan het duimen want positief nieuws is altijd leuk. Begrijp ik het dan goed dat als je nu zwanger bent dit op de "natuurlijke"manier is gegaan zonder medische poespas???

Nou doegies van Es

hoi es,

ja dat heb je heel goed begrepen.

als ik nu zwanger ben dan is dat spontaan gebeurt(kan je zien wat een trage schildklier en diabetes een invloed heeftb op je lichaam)

ik hoop ook dat het iig voor mij positief nieuws is en ntl dat andere straks ook positief nieuws mogen ontvangen hoor.

groetjes annie

hey meiden,

heb weer even niet geschreven, maar hier ben ik weer.

Druk druk regelen van de babykamer die ze niet echt snel leveren, we hebben hem al met een zwangerschap van 8 weken besteld en de fabrikant heeft brand gehad.en nu moet de hele productie opnieuw Dus ja wachten wachten wachten. 9 december weten we de precieze datum… krijg er de bibbers van. Ben ook eens achter de geboortekaartjes aangehold ben ik niet echt op tijd mee. maar goed de bestelling kan beginnen. Verder zijn gangetje.

hier ook veel geschreven lees ik;

Rhi; wat raar allemaal, hoop dat je snel uitsluitsel hebt want het is niet niks. Ik vind wel dat ze je serieus moeten nemen. laat je niet afwimpelen meid.

Annie; hoop voor je dat het snel de 13e is. dan weet jij ook meer . lastig he die onzekerheid…

nou ik hoop dat het allemaal goed gaat met de andere meiden.

Ik ga weer verder we hebben sinterklaas bij mijn jongere zusje en broertje 9 en 6 ! :slight_smile:

doei doei fijne sinterklaas allemaal.

x angela en beebje

:inlove:

:smiley: Dag allemaal!

Jee Rhi wat erg allemaal zeg! Sterkte en hopelijk heb je er niet al te veel last van!

Annie superspannend ! Ik duim voor je :thumbup:

Angela wat naar allemaal zeg …vooral die babykamer…dat is zo belangrijk! Maar het zal wel allemaal goed komen!

Rennic , het is inderdaad zwaar …zeg maar gerust heel erg zwaar en we merken nu wat alles voor een indruk op ons heeft gehad het afgelopen jaar…

Verder geen nieuws hierzo…

We zijn druk met ons Pools kindje die de 18e komt .Heb nog genoeg te doen.Krijg uit heel verrassende hoeken kleding en speelgoed…

Dat doet me echt goed!

Moon wat is Jeroen toch een lekker ding zeg! Zo’n leuke foto’s van het menneke!

Morgen heb ik een sollicitatie voor een parttime baan vanaf 1 januari…

:thumbup:

Fijne zondag allemaal nog!

Liefs van mij :inlove: