IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

Hallo meiden

Moon: lieve foto’s hoor. Echt een kereltje om op te vreten…

Heidi: Hoe gaat het met je meid?

Byjou: Ik hoop dat er rust komt als je eenmaal je adoptie kindje in

de armen hebt gesloten. Part-time werken heeft nog nooit een mens kwaad gedaan. Goede keuze hoor!

Ikkie: 6 pond is toch niet verkeerd? Ik denk dat het reuze gaat meevallen hoor. Rust in ieder geval zoveel mogelijk uit. Maar dat hoef ik je niet te vertellen he?

Tans: Geniet lekker van je verlof…en ook voor jou: rustig aan hoor!

Rhi: inderdaad moeilijk hoor. Ik weet zelf dat ik geen rust meer vind als ik stop met de behandelingen. Dus hoe ik ook baal en hoe zwaar ook ik ga door tot de laatste poging. Daarna zie ik wel.

Kimmetje: Ik vind het jammer voor je dat last hebt van vervelende klachten. Maar ik zou toch nog steeds zo met je ruilen hoor!

An: Kan je die rekening niet declareren bij je verzekeraar? Ik hoop dat je binnenkort goed nieuws krijgt. Wel spannend als je binnenkort weer groen licht krijgt om te klussen. Ik duim voor je dat het allemaal goed komt. Hoe vroeg stond je ook al weer op?

In december of Januari afhankelijk van mijn ongi datum krijg ik een cryo teruggeplaatst, als de ontdooifase tenminste goed verloopt. Ik weet dat de kans op succes slechts 10% is maar ja het is een extra poging waard.

Ik houd jullie op de hoogte. In de tussentijd wordt er geklust in de hoop op een spontane zwangerschap. Je weet maar nooit. De medewerksters van het ivf centrum zei vanmiddag nog tegen mij: er gebeuren hier honderden wondertjes per jaar. Ik hoop dat ik daar ook eens bij hoor!

Heel veel liefs allemaal!!!

Afro

Hey dames,

al dat gewerk ook altijd pffff. Het neemt zoveel tijd in beslag enzow 8) :mrgreen: nee geintje de sfeer is wel goed op het werk dus dat zit wel goed.

En ik voel me ook weer steeds beter. Op wat kleine frustraties na ivm de anticonceptie die niet sterk genoeg is denk ik. Mijn eigen cyclus wil een bloeding maar ikke niet dus af en toe wat bruinverlies en het lijkt een beetje op fulltime mini PMS of zo. Maar goed een echte bloeding wordt er gelukkig wel mee tegengegaan en dat is waar het me om gaat samen met de makkelijker planning voor de operatie.

Kim gewoon wel genieten van je nieuwe zwangerschap hoor! Dat het voor sommigen van ons niet lukt of misschien niet gaat lukken en de frust en het verdriet die daarmee samengaan zijn helaas niet te voorkomen. Maar een zwangerschap gaat zo snel voorbij dat je echt wel ‘moet’ genieten hoor! Het is juist ook fijn om te lezen dat het wel goed kan gaan en dat het ook snel kan gaan zeker voor evt nieuwkomers enzo. Wel fijn dat je met ons allemaal meeleeft thnx :-* Sterkte met je hormonsters en hopelijk heb je er niet al te lang last van want het kan rond de 12 weken ook beter gaan lees ik wel eens!

Ang meis wat een gedoe met je meisje. Heel fijn om te lezen dat er vooruitgang is want ondanks dat ik je hondje niet ken weet ik hoeveel pijn het doet als je niets voor ze kunt doen om het meteen direct beter te maken. En ik hoop wel dat je straks lekker kunt genieten van je verlof met een hondje wat steeds beter gaat lopen zodat je een flinke zorg minder hebt! En ja ik weet ook dat ik ws tegen de tijd dat we weer accoord hebben om ons aan te melden ik weer sta te popelen om te starten hoor. Maar ik besef ook terdege dat ik nu aan mezelf merk dat ik ergens een grens wil gaan trekken. Voor de derde, na de derde of mss de vierde of zo. Maar ik wil weten dat ik straks ergens kan nagaan wanneer de maat vol is. En dat gevoel begint nu echt dichterbij te komen heb ik het idee.

Moon! Wat een poepie! En een onwijs gave trui heeft hij hihi echt al een ‘grote mensen trui’ en het staat hem schitterend :mrgreen: :inlove:

Jammer idd dat de tijd zo vliegt zeg. Het genieten is daarna nog zeker niet voorbij maar je hebt wel weer meerdere dingen aan je hoofd. Hoe gaan jullie het trouwens doen, jij minder uren en Han ook minder uren of zo?

Chan neem je tijd, niet alleen maar schoonmaken al werkt dat wel zwaar therapeutisch geloof ik want in tijden van stress doe ik het ineens ook nogal fanatiek…en nee huisvrouw zijn is echt normaal niet aan mij besteed :silenced: Tijd lijkt wel iets wat de ene stil lijkt te staan en de andere keer weer voorbij te vliegen. En je weet het als er wat is gooi het eruit… :-

Afro hoe is het met jou ondertussen? Krijgen jullie ook na iedere poging een evaluatie gesprek? Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je wat afleiding weet te vinden! Al dat wachten is toch het meest frustie vind ik altijd, tussen de pogingen na de poging en kort ervoor lijken de dagen wel weken te duren ineens.

Heidi ik hoop dat jij je ook beter voelt na jullie gesprek. Is toch ook belangrijk dat je goed in je vel zit. En weet je zo nu en dan een jankdagje zoals ik het altijd noem kan best opluchten. Niet meer als het elke dag gebeurd maar zo nu en dan overkomt het de besten hoor! Sterkte :-

Echt ik vergeet vast weer van alles en allerlei mensen maar ik ben een beetje munt. Heb een nieuw rooster en ik was gisteren vergeten dat ik niet om 8 uur al moest beginnen maar pas om half 9 dus ik was ruim een uur te vroeg op het werk… :wall: en tja vanmorgen moest ik dus wel al om 8 uur beginnen…dus weer om 6 uur eruit :shock: Vanavond maar eens vroeg mijn bedje opzoeken want morgen moet ik weer werken en als ik in slaap val is ook zo lullig :shifty:

hoi aphrodite,

de verzekering declareert niet alles.maar een heel klein bedrag helaas.kan gelukkig wel wat regelen met de podotherapheute om het in 2 termijnen te betalen.dus dat scheelt een beetje(want de feestdagen zijn ook niet goedkoop).verder ben ik best een beetje nerveus voor 14 december wel of niet groen licht en ik sta smorgens om 04.15 op uit mijn heerlijk warm bedje in de kou bibberrrrrrrrrrr.

veder ben ik heerlijk snipverkouwden en hoest mijn longen uit mijn lijf maar we gaan stee vast door.

meiden als jullie het niet erg vinden reageer ik even niet verder.wil vlug door het forum heen moet nog wat dingen doen en dan moet ik al weer lopen dus de volgende keer zal ik er meer tijd voor uit trekken(best nadelig als je de pc moet delen :oops: :smiley: )

groetjes annie

Hoi meiden,

Byjou, ik ben blij dat het al iets beter met je gaat. Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten op een adoptie kindje.

Moon, wat is het toch een lekker ventje!! Jammer he dat je verlof weer zo snel voorbij is. Time flies when your having fun!!

Ang, wat fijn dat Diva weer aan de beterende hand is. Voor je het weet dartelt ze weer in het rond.

Kim, hoe is je echo gegaan vandaag? Ik hoop dat alles goed is!! En geniet nu maar van dat wondertje in je buik!!!

Rhi, af en toe kan je lichaam lekker eigenwijs zijn :roll: weet je al wanneer je voor ok moet?

Aphro, wat fijn dat je in ieder geval nog een cryo hebt! Hopelijk slaat ie wel aan. En inderdaad de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet :wink:

Annie, beterschap meid!!

Tans, heerlijk verlof. En zeker met dit weer!! Geniet ervan.

Hier gaat alles zijn gangetje, we zijn weer flink aan het klussen rond mijn ovulatie, want je weet maar nooit. Mijn mannetje is gelukkig helemaal bijgedraaid. En ik sta weer wat steviger in mijn schoenen, dus volgens mij komt alles op zijn pootjes terecht.

Na mijn volgende ongi mag ik gaan starten met de pil en dan is het weer bijna zover. Op het moment kijk ik er eigenlijk best naar uit. Want dan hebben we weer een grotere kans op een zwangerschap. We hebben wel met z’n tweeen afgesproken dat als het gelukt is dat we ons inhouden wat betreft de blijschap over de zwangerschap totdat we zeker weten dat alles goed is. Nu ik zo achteraf alles bekijk, had ik eigenlijk vanaf het begin al het gevoel dat het niet goed zat. Op dat moment had ik het alleen niet zo door. Hopelijk voel ik de volgende keer dat het wel goed zit.

Succes allemaal.

Liefs Heidi :-*

hoi allemaal

ik ben nog helemaal in de wolken ik heb de echo gehad en er is 1 beebje blijven zitten, we zijn zoooo blij we hebben het hartje zien kloppen gaaf joh ik zal jullie de echo laten zien

(hij is een beetje wazig maar ik heb geen scanner dus vandaar)

we zijn ook weer een dagje verder dan ze dachten ik ben nu uitgerekend op 08-07-2006

O Kimmetje fijn om weer goed nieuws te horen enne het wordt vast een schatje want je bent uitgerekend op mijn man’s verjaardag…hihihi!!

Tans

kimmetje schiterende echo hoor.

ang:ben blij te horen dat het al weer wat beter gaat met diva en met jou en de kleine verder?en je man is hij al benieuwd?

moon:gaan de nachten al weer wat beter?

rhi:druk druk druk volgens mij?

chan:ben blij te horen dat het al weer beter gaat hoop dat het een beetje snel gaat met het adoptiekindje.

heidi:gelukkig gaat het al weer beter tussen jou en je man.

tans:geniet van je verlof.

hier gaat het redelijk goed.de verkouwdheid lijkt op zijn retour te zijn en verder ben ik heeeeeeeel erg moe, zal wel door het weersomslag zijn, want de suikers zijn goed.

verder niet veel te melden.

groetjes annie

Hey meiden,

Hier weer een berichtje van mij.

Kimmetje wat een gave echo, weet nog als de dag van gisteren dat ik de eerste echo in mijn handen had,. Heerlijk gevoel he. Geniet ervan meid. het gaat zeer snel. ik heb al bijna ons beebje in mijn handen. :inlove:

Nou hier alles zijn gangetje. vandaag de boven een grote beurt gegeven. pfff dat gaat allemaal niet meer zo makkelijk dan voel je wel dat je bijna 31 weekjes zwanger bent hoor. Maar ik klaag niet en ik heb het weer achter de rug. Morgen hebben we de verjaardag van mijn mannetje die word maandag 28 jaar :shock: hihi Nou dat vieren we dus morgen en we verwachten zon 35 mensen. :? wel gezellig maar ook ontzettend druk. Vanavond nog wat boodschappen bijhalen, alles aan de kant zetten nou en dan FEESTEN> :dance: Zondag is het grote schoonmaak beneden dus dan is alle weer picco in orde.

Ik hoef maandag alleen nog een half dagje te werken en dan heb ik vakantie met aansluitend verlof. Nou niks te klagen dan toch. Dan hoef ik pas weer 17 april 2006 naar mijn werk. Heb zin in me verlof want moet nog veel shoppen en klaarmaken en regelen. Ik spreek jullie weer.

Tot snel xx Angela en beebje… :inlove:

hoi dames,

ik voel me een beetje klte, want ik had gehoopt vandaag leuk nieuws te hebben, maar zo als bijna altijd is dat dus niet zo.ik ben nl 11 dagen overtijd en geen :twisted: te zien of te voelen maar de zw test zegt je bent NIET zwanger.het is mij gewoon niet gegunt en mijn lichaam loopt me daar dus ook lekker nog is mee te treiteren.mijn zondag is nu dus helemaal naar de klte en ik ga me denk ik maar is ouderwets vol proppen en binnen blijven want met dat vele dikke niet doorkomende sneeuw is het buiten ook geen doen.

meiden die zwanger zijn of een kleine hebben weer houdt je niet van leuke verhalen hier,aub niet om mij want dan voel ik me nog kl*teriger.

ik moest het alleen maar even kwijt.

groetjes annie :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Annue, wat een balen. Ik kan me voorstellen dat als je 11 dagen overtijd bent je hoop hebt stiekem al een beetje blij en dat wordt je weer teleurgesteld heel veel sterkte meid!!!

Groet Tans

Hoi meiden,

Annie, af en toe een baal dag hoort er bij. En zeker als je lichaam je zo in de maling neemt!! Sterkte meid. Ik denk aan je.

Kim, fijn dat alles goed is. Geniet ervan!!

Succes allemaal.

hee hoi

hoe gaat het hier???

annue weet je al wat meer???

en ik vroeg me af wie wanneer weer opnieuw kan en mag beginnen met de behandelingen???

Hoi meiden,

Kim, ik mag in januari weer beginnen aan poging 2. Over een weekje of 2 begin ik weer met de pil.

Verder geen nieuws hier.

nog steeds geen :evil: :evil: :evil: te zien maar kan morgen de ha pas bellen en ik de bangerik durf niet zo goed ben bang voor “daar heb je die miep weer”.

groetjes annie

Goedemorgen allemaal,

Kimmetje, wat mooi die echo!!! GEWELDIG hé om te zien. Geniet er maar van, want je weet het zelf: zwangerschap is zo voorbij!

Angela, wat goed dat het met Diva beter gaat, pffffffffftttt…voor een hond of een kat is volgens mij een ramp wanneer ze niet meer lopen kunnen!

Enneh…je schiet ook al op hé met de zwangerschap! Schrijf jij eigenlijk mee met de a.s. mama’s op de KOK? Kan je ervaringen delen met elkaar!

Wanneer ben je nu precies uitgerekend?

Gefeliciteerd met je mannetje! Leuk feest geweest?

Annie; het is toch spannend, wie weet is het wel raak? Ik duim toch voor je hoor! Zolang er nog geen rode :twisted: :twisted: gekomen is, blijf er hoop! Maar inderdaad, jezelf beschermen tegen terleurstellingen is ook goed! Waarom gooi je morgen geen testje tegenaan, je bent dan weer een paar dagen verder. Waarschijnlijk zijn er nu wel HCG-waarden te meten? Enfin ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!

Heidi, eerst de feestdagen vieren en dan in januari met volle moed opnieuw verder! Hopelijk zijn er voor 2006 wel goede berichten te lezen!

Ik ben in januari precies een jaar geleden met de IVF behandeld, op 18 januari vond de TP plaats…Het resultaat ligt nu boven in bedje :inlove: .

Tans, ooooohhhhhhhh…meid voor jou gaat het helemaal opschieten! Ik volg je op de voet hoor! Ben zoooooooo benieuwd! Gaat het nog met je? De welbekende laatste loodjes hé!

Chantalle, hoe is het nou met jou? Heb je het een beetje kunnen verwerken? Ik hoop dat je er goed over kan praten, eventueel met een professionele hulp! Hoe is het met de adoptie-procedure? Hoever staan jullie nu?

Rhi, meid, hoe bevalt je moderatorschap het? Merk je dat je het wat drukker hebt? Hoe is het op je werk? Nog steeds erg druk?

Enneh…ben je er al uit of je nog verder behandeld wilt worden via de IVF?

Afro, hoe is het met jou? Heb ff niets meer gehoord van je! Kan ik mij wel voorstellen hoor, ff verdriet verwerken!

Wanneer mag je weer starten?

Esther, heb je al gesprekken gehad, ben je al begonnen met medicijnen?

Vrouw Holle, volgens mij mag jij snel starten? Hoe is het met je?

Meiden, ik ga ff tosti eten (heb nog niet gegeten)!

Liefs,

Moon

Hallo Allemaal!

Het gaat weer de goede kant op hier!

Gelukkig maar!

We schieten aardig op met de adoptie…Woensdag medische keuring en dan krijgen we het onderzoek van de raad!

Annie wat vervelend allemaal zeg! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Heidi weer starten in Januari! Goed hoor! Ik ga hard voor je duimen!

Ang jij schiet al op < is de beebkamer al klaar?

Ik ga aan de logeerkamer beginnen deze week , Matteuz komt al over 3!!! :inlove: :inlove: weken!

Moon wat een lieverd is Jeroen toch! Ik volg zijn dagboek en hij kan al zo goed schrijven :**: :inlove: :wink: goed he van hem! :angel:

:angel:

Meiden suc6!

Liefs van mij :thumbup:

Hallo meiden.

Ik heb weer even bijgelezen hoe het met jullie gaat.

Annie: Ben je wel vaker zoveel dagen overtijd? Van die baaldagen hebben we allemaal wel eens he? Gaat het weer een beetje? Je bent al zo lang op de goede weg, hou vol hoor!

Heidi: Blij dat het met jou en je man weer beter gaat! Spannend he weer beginnen in januari!

Byjou: Wat een mooi idee dat er ergens misschien een kindje op jullie wacht. Wat een geluk voor dat kindje om bij een gezin te komen waar het zo gewenst en geliefd is.

Het is wel een lange procedure zeg waar je doorheen moet. De laatste tijd denk ik ook veel aan adoptie, als ik vragen heb kan ik dan bij jou terecht? Heb jij ook een link voor info over die poolse kinderen? Het lijkt me leuk om zo’n kindje een fijne vakantie te bezorgen. Wij hebben een vakantiehuisje en daar zou zo’n kindje het misschien erg fijn hebben.

Moon: Soms als ik somber en negatief ben dan denk ik aan jou!

Ik ben immers ook al 39 geworden, soms denk ik dat ik daarom niet meer zwanger kan worden, maar jij bewijst dat het wel kan.

Blijf daarom schrijven het geeft de burger weer moed!!!

Knuffel voor die prachtige zoon van jullie.

Ikkie: nog gefeliciteerd met je man. Hebben jullie een leuk feest gehad?

Hier gaat verder alles prima. Volgende week dinsdag verwacht ik mijn :twisted:

:twisted: :twisted:

Voor de zekerheid wel met de thermometer aan de slag geweest, maar het is zo’n oorthermometer en die is niet zo erg betrouwbaar volgens mij.

Mijn rechteroor geeft een andere temp dan mijn linkeroor(!) 36.1 en 36.6 achterlijk he? We hebben in ieder geval weer goed ons best gedaan :inlove:

Iedereen veel liefs…

Afro

:smiley: hey hey!

Afro heb je een pb gestuurd!

liefs van mij

Hee meiden

Byjou, adoptie is inderdaad een mooie zaak mijn zus heeft net een adoptiekindje en ze is een schatje. Biologisch of niet van een kind houden en liefde geven is in beide situaties fantastisch en als je je kindje in de ogen kijkt gaat dat houden van vanzelf.

Wel erg vervelend dat de adoptieprocedure zolang duurt, gelukkig schiet het voor jullie al op. Weet je al uit welk land jullie willen gaan adopteren?

Nou hier gaat alles prima, slaap lekker uit , nu kan het nog, heb af en toe wel last van pijn in mijn lies, indalingsweeen geloof ik. Ik kan niet meer zolang winkelen en dergelijke maar goed ben benieuwd of mijn kleintje zich aan de datum houdt???

Wil zo graag zien hoe zij/hij er uit ziet? En ja of het een zij of hij is?

Nou ja meiden ik hoop dat jullie allemaal dit wondertje mee mogen maken en vergeet niet ik had de hoop ook al opgegeven en precies na 3 jaar werden we beloond!!! Dus blijven hopen!!!

Tans

hoi aphrodite,

Voordat ik wist van mijn diabetes en trage schildklier was het niets anders dan een onregelmatige cyclussen.van anderhalf jaar tot om de twee weken ongi.

maar sinds mei dat er dus aan de diabetes en trage schildklier gewerkt is ging het goed netjes om de maand ongi met max 4 dagen verschil,maar ja nu ben ik dus 13 dagen verder en geen ongi.misschien dat de boel weer ontregeld is maar dat zou wel heel raar zijn of nu ligt het echt aan mijn eisprong.Ik weet het niet meer.

De ha is er ook al niet de hele week en de plaatsvervangster kan ik niet mee op schieten dus dan wacht ik wel.misschien word ik in de tussentijds wel ongi en is al het gedoe toch niet nodig.En 14 december ga ik naar de ineternist en zeg gewoon tegen hem van nou ik ben sinds 16 okt(1ste ongidag) niet meer ongi geweest en heb van die klachtjes maar ja die kunnen volgens een aantal mensen ook onbewust door mezelf opgeroepen worden omdat mijn wens zo groot is.Wie weet is dat ook wel zo.Ik weet het echt allemaal niet meer.Het enige wat ik wel weet is dat ik twee dagen me heb laten gaan en heb lopen snaaien met gevolg redelijke hoge suikers dus ik raap me zelf weer bij elkaar want dat is ntl niet slim he hoge suikers als er een kansje in zit dat je zwanger bent, dan verpest ik het voor de kleine euh niet echt de bedoeling.Maar ja ik kan er niet echt over praten en wat ga ik dan altijd doen?eten(b.e.d) en het moet dan altijd slecht zijn(verboden lijstje principe) en daar verpest ik het dus iedere keer mee voor mezelf.Maar ja nu ga ik ophouden met mezelf analyse want dat heeft gister de maatschappelijk werkster al voor me gedaan.

groetjes annie