IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

Hoi lieve Byjou,

Sterkte meissie!! Ik denk aan je :-*

Liefs Heidi

ik vind het zooo verschrikkelijk dat alles nu echt tegen zit tlijkt wel of de :evil: er mee speelt en dat kan ik gewoon niet begrijpen

ik zit hier met zoveel ongeloof dat ik elke keer hoop dat het toch nog goed zit…

dag allemaal ,

mijn baan alweer opgezegd…pfff kan dit nu ff niet…

Even rust helemaal niets…

Hele weekend krijg ik 2 logeetjes van 3 jaar dat is gezellig en leuke afleiding…

Kan mijn draai nergens vinden , sorry dat ik even niet zo positief ben…

dag dag

liefs van mij

Lieverd,

Ik heb het zo met je te doen, ik weet echt niets te zeggen! Ik zou je nu even willen omhelzen en je willen knuffelen.

Gelukkig heb je van het weekend even afleiding! Ik hoop dat de adoptie snel voor elkaar is en dat jullie een kindje mogen ophalen!

Liefs,

Moon :-*

Het lijkt wel of alles van al die tijd er nu uitkomt,…dikke ogen van het huilen heb ik , zoveel verdriet heb ik lang niet meer gehad…

Het is zo anders nu telkens dacht ik ach we kunnen nog 1 keer en nu is het echt over en kan het NIET meer…

we hopen inderdaad dat we snel ons adoptiekindje op kunnen halen, maar gezien de procedures zal dat nog even op zich laten wachten…

Ik kan geen zwangere meer zien , ach ik weet wel dat het over gaat tis nu zog zo vers allemaal…heb zelfs nog niet het zh gebled…kon ik even niet opbrengen…

dag

liefs van mij

Lieve Chan,

ik denk dat ik nix kan schrijven wat de pijn bij je/jullie kan verzachten. Wil je alleen even laten weten dat ik heel erg aan je denk, met je meevoel en hoop dat de afleiding van je logees en de tijd die verstrijkt je goed zal doen. En hopelijk heel veel moois en een schitterend adoptiekindje voor jullie in petto heeft! Ook een adoptie kindje zal de pijn niet kunnen wegnemen dat is een ding wat zeker is, maar misschien toch dat ‘gezamelijke’ wenskindje van jullie zijn/worden.

Verder een onwijze knuffel van hier :-*

En over dat gevoel van die laatste keer…daar zit ik op dit moment ook nogal mee in mijn maag. Wij hebben ook nog 1 keer te gaan en mijn hoofd en gevoelens slingeren nogal tussen de laatste keer hoop mogen hebben of ‘de eer’ aan onszelf houden en zelfs al voor die laatste keer de hele molen stop te zetten. Als we doorgaan laten we de IVF de keuze maken door het wel of niet slagen van de behandeling, wanneer we zelf stoppen dan hebben we die keuze zelf gemaakt (of ik heb dan die keuze zelf gemaakt aangezien Daan mij hierin helemaal vrij laat. Hij geeft natuurlijk wel zijn mening en voorkeur (doorgaan is dat) maar omdat ikzelf het vervelendste stuk van de behandeling moet ondergaan is de definitieve keuze aan mij) en blijft ‘de eer’ (voor zover je daar al van kunt spreken :oops: ) bij onszelf.

Nu ja dit zijn natuurlijk van die dillema’s waar we allemaal mee in ons hoofd zitten lijkt me. En de oplossing zal nooit simpel zijn.

Hoi meiden,

byjou, hoe gaat het nu met je??

Ik had vanmiddag met een vriendin afgesproken, lekker gezellig. Verteld ze dat ze voor de tweede keer zwanger is. Ze heeft al een dochtertje van net 1 en ze heeft 2 maanden geleden een miskraam gehad. Ik vind het leuk voor haar, maar het doet me zo’n pijn van binnen. Ze weet ook niets van hoe het bij ons er aan toe gaat, ze denkt dat we nog willen wachten. Ik zou het haar zo graag willen vertellen.

ik voel me verschrikkelijk klote nu. mijn man is nu niet thuis, dus zit ik hier in mijn eentje te janken.

Liefs Heidi

Chantalle & Heidi: Heel veel sterkte, meiden!

Ik leef met jullie mee, hoor! En ik blijf voor jullie duimen!

Liefs xxx,

Jippie

Chantal en Heidi

Ik vind het zo erg dat jullie zo’n verdriet hebben. Ik leef erg met

jullie mee…Ik was zelf net een beetje uitgejankt…maar schiet nu ook weer vol.

Wat is dit toch KL***te!!!

Ik denk aan jullie

liefs Afro

jemig wat is dit toch weer kl*te allemaal.

chan en heidi denk aan jullie dat is alles wat ik kan doen.sterkte met het alles verwerken!!!

groetjes annie

hey Lieve Meiden,

tjonge jonge wat een rotnieuws allemaal. Ik weet niks te zeggen. Ik wil jullie allemaal een virituele knuffel geven. Wat is het allemaal toch moeilijk zeg. Ik denk aan jullie :-* Liefs Angela

ang wat een mooi plaatje!!!

hoi meiden,

Bedankt voor jullie virtuele knuffels!!!

Liefs Heidi :-*

Hallo allemaal!

Zo weer terug op aarde…Heb echt een paar k…t dagen achter de rug…

Maar goed het leven gaat verder hoe moeilijk ook!

Even weer iets anders aan ons hoofd dan alleen maar ivf!

Ga vanmiddag zh bellen had ik nog niet gedaan…

Verder weinig nieuws , heb mijn baan opgezegd …we hebben besloten dat ik geen fulltime baan meer neem…

Ook gezien de toekomst!

Richt me nu maar op onze adoptie!

Zo dames ik ga eens aan de schoonmaak…heb ik echt zin in :liar: :liar:

dag dag

liefs van mij

ps .Jullie zijn erg lief die knuffels en alle lieve woorden doen me erg goed!

Enne ik blijf lekkermeeschrijven hier!

Als ervaringsdeskundige zeg maar!

:mrgreen:

Hallo allemaal,

Chantalle, ik blijf het echt vreselijk voor jullie vinden, ik had het jullie zo gegund! Ik hoop dat je het een plekje kan geven in je leven.

En inderdaad het leven gaat verder, hoe hard het ook is!

Hoe is het met je hondje? Is tie al helemaal zindelijk?

Heidi, ook voor jou heel veel virtuele :-* ! Laat je inderdaad niet meer sollen door je hubbie. Ook jij hebt het moeilijk en verdriet hiervan! Gelukkig ziet hij dat ook! Als hij jou ooit gaat verlaten omdat jij hem geen kids kan geven…krijgt tie het met mij te doen! Je bent geen broedkip! Sorry, ik moest het nog ff kwijt hoor!

Angela, hoe is het nou met Diva? Al meer vooruitgang geboekt?

Hoe is het met jou zelf en je zwangerschap? Gaat het nog?

Afro, hoe is het met jou? Heb je je verdriet al een beetje verwerkt?

Het valt mij nu wel op dat ik veel verdrietige dingen heb gelezen bij deze toppic! Hopelijk komt er gauw weer goed nieuws!

Rhi, ik kan mij wel voorstellen dat je nu in 2-strijd bent om te beslissen of je de laatste poging wilt wagen! Voor mij was het alles of niets…gewoon ervoor gaan, ik kon mijzelf dan nooit verwijten dat ik er niets aan gedaan hebt. Voor mij was het natuurlijk wel iets gemakkelijker ivm mijn leeftijd! Ik had niet veel tijd om te twijfelen! Je ziet ut; dit oud wijffie heeft nu een prachtknulletje! :inlove:

Kim, alles goed?

Annie, hoe is het nu met jou? Je suiker meer onder controle?

Al enig idee wanneer je groen licht krijgt? Zal waarschijnlijk volgend jaar worden?

Je vroeg nog om foto’s van Jeroen, doe ik erbij!

Bij ons gaat het prima, Jeroen is een heerlijk kereltje dat vrolijk is. Begint nu veel te lachen en is langer wakker! Een tevreden ventje waar wij supertrots op zijn!

Bevallingsverlof gaat wel heeeeeeeel snel zeg…nog maar 6 weken en ik mag alweer aan het werk :frowning: ! Morgen gaan wij kennismaken met onze gastouder waar Jeroen vanaf januari 2 dagen per week naar toe gaat. Ben benieuwd!

Liefs,

Moon

hier ben ik weer een keer

hoe gaat het nu met jullie???ik hoop dat jullie het al een plaatsje hebben kunnen geven al blijft het heeeeel moeilijk

ik vind het zo vervelend dat het bij ons 2 keer is gelukt na 2 pogingen omdat jullie eigenlijk nog aan het rouwen zijn omdat het niet lukt ik voel me daar heel rottig onder

dat ik niet echt mijn blijdschap met jullie kan delen

ik hoop dat jullie dat een beetje kunnen begrijpen

moon wat een ongelovelijk lekker ventje zech en wat lacht hij lief!!!

echt een skattie :inlove: :inlove:

het gaat hier wel goed op de misselijkheid de bekkenklachten die de kop weer op komen steken en de allerdaagse moeheid na

donderdag heb ik de eerste echo en ben zoooo benieuwd

ik heb vanaaf mijn dartavond er maar weer voor opgegeven want ik kan het gewoon niet opbrengen!!! en ben gister emotioneel ingestort bij een verjaardag gelukkig was het allemaal familie en kon ik even naar de woonkamer toe om ff uit te huilen :oops: :oops: :oops: echt die hormoooonen pppfffffff krijg ze met liefde maar het is soms best lastig :wink:

MOON wat een super lief kereltje is het toch en een heerlijk lachebekkie!

chan gaat het al weer een beetje?het is echt balen als al je kansen verkeken zijn en het doet pijn als mensen om je heen wel zwanger worden of iig de kansen nog hebben.ik hoop dat je het een plek kan geven en dat het goed mag gaan met de adoptie.

aphrodite hoe is het met jou???

heidi je man al weer bij getrokken?anders kom ik samen met moon hem even flink door elkaar schudden hoor.

kimmetje maar goed dan dat je alleen met familie was buitenstaanders snappen er vaak niets van en wel rustig aan doen he bekkeninstabiliteit is niets geen pretje(mijn schoonzus had het ook bij de laatste)

met mij gaat het goed hoor ben alleen van de buikgriep over gegaan naar hartstikke verkouwden, mijn lichaam denkt laten we alles maar in 1x doen dan zijn we er hopelijk voor de feestdagen van af.ik hoop het!

moon ik hoop 14 december de uitslag te krijgen met als antwoord u mag weer klussen.(en ik hoop ook dat dat antwoord dan al te laat is :oops: :oops: :oops: )

het vroeg op staan begint me op te breken moet nu echt even tussendoor gaan slapen anders trekt fikkie het niet maar verder mag ik eigenlijk niet klagen.

nou ja krijg een rekening van 210 euro van de podotherapeut voor steunzolen,consult en aanmeten ppppppppffffffffffff.

mijn lichaam is nl overbelast doordat mijn rechterbeen iets korter is dan mijn linker en daar is nooit wat aan gedaan.we zullen zien hoe dat gaat aflopen.12 december kan ik ze ophalen. :?

hopelijk snel weer wat vrolijker nieuws allemaal.

groetjes annie

Hey Meiden,

Hoe gaat het hier? Ik heb inderdaad ook de laatste tijd alleen maar verdrietige dingen gelezen. Moet echt verandering in komen hoor.

Chant; Gaat het al wat beter met je? Ik las dat je je baan hebt opgezegd, heb je nu nog helemaal niks anders? Misschien wel goed ook. Kun je het allemaal in rust verwerken, het is niet niks wat er te verwerken valt. Ik hoop iig dat de adoptieprocedure snel gaat en dat je gauw jullie kindje kunt verwelkomen.

Apfro; Gaat het een beetje met je meis?

Annie; Spannend… In december krijg je te horen wanneer je weer mag gaan klussen. Ik hoop dat je snel groen licht krijgt.

Moon; Wat een heerlijk manneke is dat toch zeg. Geniet er maar van. Het bevallingsverlof gaat inderdaad snel voorbij. Zit ik nu al tegenaan te hikken, en dan is die van ons er nog niet eens haha.

Kimmetje; Meid geniet ervan hoor. Gelukkig heb ik helemaal geen last van hormonen en dergl. Ik mag niet klagen, want er valt niks te klagen ik heb een modelzwangerschap na die operatie en BBZ natuurlijk. Maar dat is verleden tijd. Ik heb alleen maar genoten vanaf het moment dat ik een positieve test in handen had.

Rhi; Moeilijke keus meid, maar ik ben ook voor de volle 100% voor de laatste poging gegaan. Ik had me voorgenomen dat ik niet zou stoppen na de 3e poging maar dat ik ervoor ging sparen en dat ik doorging. Ik had ook nergens geen last van en deed de pogingen heel kort op elkaar. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Ook ik zat met mijn leeftijd, ik ben nog zo jong dat ik qua leeftijd nog heel lang door had kunnen gaan. Maar jah. Ik hoop dat je de juiste beslissing neemt samen met je mannetje.

Heidi; Alles ok? Ook in de relatie? Ik hoop dat je mannetje nu snapt dat het om jullie draait en dat een beebje een liefdeskroon is op jullie relatie. Veel sterkte.

Nou hier gaat alles zijn gangetje. Zoals ik zei ik mag niet klagen. Ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest en alles was super. Bloeddruk goed, urine schoon, de suikertest van afgelopen vrijdag was ook super. Ik heb een groeiecho gekregen, dan kijken ze hoe de beeb het doet. Die was ook goed. We krijgen een klein beebje en het wordt geschat op 5.5 tot 6 pond. Ze zegt niet iedereen kan een 9 ponder krijgen. Mjah ik maakte me zorgen omdat het zo klein is. Maar ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken en dat alles super goed verloopt. En eerlijk gezegd het moet er toch uit he pfffff liever een 5.5 tot 6 ponder dan een 9 ponder hoor. Moet er nog niet aan denken. Nog 10 weekjes en dan is het zover gaat zo hard allemaal. Ik moet met deze week mee nog 4 weken werken en dan gaat mijn zwangerschapsverlof in.

Nou met Diva gaat het heel goed vooruit ze loopt weer!!! J

Had ik niet verwacht ze is nog niet de oude met de stapje maar er zit beweging in. Vanavond weer naar fysio. De dag na de 1e fysio wankelde ze haar bench uit. Nou verklaar dat maar eens… Wij zijn helemaal blij en gelukkig. Ik had al bijna de moed opgegeven.

Nou meiden jullie zijn weer op de hoogte.Het is een lekker lang verhaal geworden.

Ga wat goed nu. Spreek jullie snel weer.

Dikke kus allemaal Angela

mmmm Moon, wat een SCHEETJE!!!

Daar kan je met recht trots op zijn!

liefs Rennic

Oh Moon daar waren we even weer aan toe een positieve noot op dit toppic wat een lieverd :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

, ik hoop zo dat er snel weer zwangeren bijkomen!!!

Met mij gaat het goed , mijn kindje is al iets ingedaald en bloeddruk prima enzo nu afwachten en genieten van mijn verlof!

Groet Tans