IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

Hi there :?

Hallo meiden.

Ik heb een paar ellendig dagen achter de rug maar het gaat nu al weer een stuk beter!! Ik heb de schouders van mijn hubbie nat gejankt maar nu hou vind ik het mooi geweest. Ik heb gelukkig ook vrolijk nieuws:

we gaan trouwen! :inlove: :inlove:

Byjou: hoe gaat het meid. Wat ga jij goed met je nieuwe job! Klinkt allemaal reuze leuk en wat een welkome afleiding zeg.

Ik hoop voor je dat die ongi wegblijft…

Moon: leuk dat je blijft schrijven ook al heb je het zo druk met Jeroen.

Het is overigens wel heerlijk weer om buiten te wandelen met de kleine he?

Rennic: lekker in de tuin gewroet? Mag ik zelf ook graag doen. Lekker buiten staan , verstand op nul en onkruid wieden.

Kim: Ik begrijp je zorgen wel hoor…maar ik hoop dat je binnenkort hoort dat alles goed gaat en je kan genieten van je groeiende buikje.Sterkte ook met die kleine banjer van een Lucas.

Heidi: ik wens jou ook veel sterkte toe. Ik hoop dat je mannetje wat aardiger voor je wordt want dat verdien je!

Ang hoe was het bij de dierenarts?

Kaatje: hoe gaat het met jou???

Urs: bedankt ook voor je medeleven hoor!!

Ik ben deze maand weer aan het temperaturen geslagen

je weet maar nooit.

veel liefs

Afro

Hey meiden,

Kim; Bedank je ouders maar van me! Nee je had misschien bij lucas geen lichamelijke klachten maar ik bedoel die bezorgdheid. Pfff om gek van te worden. In het begin is het helemaal erg maar dat word wel minder. De zorgen blijven meid.

Rennic: Dank je voor je sterktewensen. O jee koud hoor dat wroeten in de tuin. Ik ben al zon kouwkleun, blijf extra lang in bed liggen zodat ik niet vernikkel onder de douche. Maar helaas eens moet ik eruit!! L

Aphro; gefeliciteerd meid! Wat een geweldig nieuws, JULLIE GAAN TROUWEN.

Geweldig voor jullie. Wanneer is de grote datum? Echt gaaf.

Chant; Meid hoe gaat het met je? Druk druk met je nieuwe baan?Ik duim me suf en stuur wat geluk jou kant uit.

Heidi; Gaat het al wat beter tussen jullie?

Nou met Diva gaat het heel langzaam beetje bij beetje beter. Ze kan nog niet lopen, maar de kracht in haar achterpootjes is wel wat versterkt. Gisteren riep vriendlief kom diva we gaan naar bed en ze zette 2 stapjes met der achterpootjes GOED NIEUWS!! Wij natuurlijk helemaal blij. We gaan vanavond naar de Fysiotherapie om te kijken welke oefeningen en dergl we nog meer met haar kunnen doen. Anders zijn we bang dat ze aandacht te kort gaat komen. Want wandelen en spelen kunnen we nu ffe niet. Dus vandaar maar ffe extra vertroetelen en oefeningen om te kracht te herstellen. Ik hoop zo dat het lukt zeg.

Nou ik ga werken. Heb geen zin maar goed ik hoef maar even.

Tot snel weer. X Angela

waaauw afro je gaat trouwen!!! van harte meid

wanneer heeft hij je gervraagd???en is ie op zijn knieen geweest???

ikki nou dat is ook al een filnke stap (letterlijk en figuurlijk) voor diva

er moet toch ook vast wel een manier zijn om haar lief te kozen??

maar hoe gaat het verder met je zwangerschap en je beeb? ik hoor je er niet meer zoveel over (is ook wel begrijpelijk) maar ben wel weer nieuwschierig

is de baby kamer al af?? of ben je dr nog niet aan begonnen?

byjou hoe is het met je zo te lezen bevalt je nieuwe baan zeker wel goed en hoe gaat het met de ww schiet het voor je gevoel al een beetje op??? wanneer mocht je nou testen ook alweer ik dacht iets van de 18e of heb ik het mis

ik duim nog steeds mijn duimpjes hebben nog nooit zo snel gedraaid, nog een paar daagjes en ik hoop dat die ook een beetje snel gaan

heidi hoe gaat het nu tussen je vriend en jij en natuurlijk hoe gaat het nu met jezelf???

rhi hoe gaat het met jou weet je al wanneer je geopereerd word?? was toch ergens in december of niet

urs is die jongen uit polen al gekomen?? ben benieuwd wat voor leuks jullie allemaal in petto hebben voor hem en dat jullie hem een hele leuke tijd gaan bezorgen (of heb ik nu de verkeerde :oops: :oops: )

kaatje hoe is het met jou??

ben iknu nog iemand vergeten??? het zijn dr idd ook zoveel geworden

gisteren is mvm geweest en de test was weer (nog steeds)positief

ik mocht al gelijk beginnen en ik mag doorgaan tot 23 januari dan ben ik alweer 16 weken

verder gaat alles goed hier!!!

zo dames,1 dagje niet op of om kunnen en jullie typen er weer heel wat af.ik heb een flinke buikgriep te pakken(rhi heb je toch niet stiekum mijn kant op gestuurd he? :wink: )…gister hield ik niets binnen en de spieren in mijn nek en rug waren vast geslagen waardoor ik niet meer op of om kon en dus ook hier niet komen kijken.vandaag gaat het al weer wat beter en ik hoop eindelijk wat eten binnen te kunnen houden.(tot nu toe blijft het droge beschuitje binnen).

aphro:gefeliciteerd jullie gaan trouwen!!!

chan:volgens mij bevalt de nieuwe baan je wel en wanneer moest je testen???ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: nog steeds ondanks mijn beroerdheid hoor.

rhi:al wat gehoord over de operatie of nog steeds niet?en al weer hard aan het werk?

ang:heb je nog handige tips om diva te helpen gekregen???

moon:foto’sssssssssssss van je binkje graag.of moet ik dan naar showforum surfen???

kaatje alles goed nog daar?

heidi:gaat het al weer wat beter tussen jou en je man of is hij nog steeds alleen met zichzelf bezig?

rennic:in de kou tuinieren zou ook niet mijn hobby zijn maar ik wil wel dolgraag een tuin en dan in de wat warme dagen bezig zijn :lol:

pffffff lijstje word wel erg lang hoor volgens mij heb ik nog niet iedereen gehad.

urs:hoe is het nu bij jullie word donney al wat rustiger?

tans:al met zwangerschaps verlof?

nou dit was het wel weer even dacht ik.

groetjes annie

Hee meiden

Heb net mijn laatste werkdag achter de rug, heerlijk lekker niets doen. Vanmorgen kwam de kinderwagen dus kan ik lekker oefenen.

Afro, wat leuk dat jullie gaan trouwen, leuk al die voorbereidingen , mooie jurk uitzoeken hmmm…

Ik hoop dat het met Byjou dit keer gaat lukken meid we duimen hoor!!

Daaag allemaal , Tans

Afro, gefeliciteed! Hebben jullie al een mooie datum?

Tans, al weer met verlof!!! Wat gaat de tijd toch snel zeg. Geniet er maar lekker van :!: Wanneer is je uitgerekende datum ook alweer?

Tussen kerst en Sinterklaas?

Rhi, hoe is het met jouw? Volgens mij ook erg druk of niet?

Annie, jij ook al ziek…pffff het heerst wel hoor, je hoort verschillende mensen die in de lappenmand liggen (ik vorige week) Beterschap!

Chant, hoe is het met je nieuwe baan en jullie lieve kleine pup? Groeit zeker goed! En hoe gaat het met jouw? Hopelijk nog geen :evil: in zicht :!: :!: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Kim, fijn om te horen dat alles goed gaat! Houen zo!

Heidi, alles goed met jouw? Hopelijk is de storm bij jullie weer een beetje gaan liggen…hou je taai meid!

Ik ga naar huis…de regen in BAH!

Dag allemaal!

dag allemaal…

wat een lief geluksbloemtje Ang…het heeft helaas niet mogen helpen…mijn ongi zit er aan te komen.

weet even niet meer wat ik moet voelen…heb het gehad met kinderen (zelf)krijgen.ivf en alles wat erbij komt kijken.ik wil niet meer en ik kan het niet meer…de koek is op!Bah 5 keer en 5 keer blijft mijn baarmoeder leeg…ik snap het niet en niemand snapt het…

sorry ben ff boos en verdrietig…stort me maar op mijn werk…

liefs van mij

Lieve Chantalle,

Ik weet even niets meer te zeggen :cry: . Wat vind ik dit verdrietig voor jullie (en voor ons). Wij hadden het jou zooooooo gegund! Ik baal hier enorm van :evil: . Waarom kan het leven zo hard zijn voor vele mensen?

Dit raakt mij heel diep! :cry: :cry:

Ik wens jullie heel veel sterkte!!

Heel veel liefs van

Han & Moon

Hoi meiden,

Ik kom even inbreken om Chantalle heel veel sterkte te wensen!

Wat vreselijk voor jullie, meid! Ik kan me het heel goed voorstellen dat je het nu even hebt gehad met alles.

Een dikke knuffel voor jullie en sterkte, hè? :-*

Alle andere meiden hier ook heel erg veel succes & sterkte met alle behandelingen en tegenslagen!

Sommigen van jullie ken ik nog van het IUI-topic, vandaar.

En ik blijf voor jullie duimen, hoor! :thumbup: :wink:

Liefs,

Jippie (IUI-topic)

jeejtje chan dit kan gewoon niet waar zijn!!!

ik weet ff niet wat ik moet zeggen… maar weet wel dat ik hier (ik denk met velen van ons) zit te huilen achter het beeldscherm

…waarom…

Gatverdamme!! :cry:

Wat lees ik hier weer akelig nieuws. Ik heb en geen woorden voor.

Meid heel veel sterkte, ik wou dat ik iets voor je kon doen.

Ik denk aan je, ook al heb je daar weinig aan. :-* Angela

Oh chant, wat vind ik dit erg voor jullie! En dat is nog zacht uitgedrukt :cry: Ik kan me voorstellen dat de pap op is.

Sterkte en ik denk aan jullie :-*

Liefs Rennic

hoi,

Chantalle wat erg voor jullie, ook ik heb er even geen woorden voor de rillingen en het verdriet schieten door mijn lichaam, het was jullie zo gegund. Heel veel sterkte en ik denk aan jullie.

Liefs Es

Lieve Byjou

Wat vind ik dit erg! Je hebt er weinig aan maar de tranen staan in

mijn ogen. Ik voel zo met je mee…

Sterkte met het verwerken van deze zware teleurstelling

liefs Afro

Hoi meiden,

Byjou, wat vind ik het verschrikkelijk om te lezen dat ook deze poging niet gelukt is :cry: Heel veel sterkte meid!! Ik denk aan je!!

Annie, Beterschap!! Het is trouwens lekker weer om de hele dag op bed te liggen.

Tans, wat heerlijk dat je nu met verlof bent. Geniet ervan.

Afro, wat leuk dat je gaat trouwen!! Hoe heeft hij je gevraagd???

Ang, dat is een goed teken dat Diva al een paar stapjes met haar achterpootjes heeft gezet. Twee kleine stapjes in de goede richting.

Kim, succes met de potjes. Ik vond het erg onhandig plassen :wink: Maar het is voor een goed doel. Wie weet krijgen wij jouw hormoontjes!

Moon, gaat alles nog goed bij jullie? Kom je al wat meer toe aan je nachtrust?

De rest die ik niet genoemd heb: Ik denk aan jullie!!!

Hier is de storm weer gaan liggen. Mijn man kwam gister thuis met een hele mooie bos bloemen. Hij gaat in ieder geval meer rekening houden met wat hij zegt en doet. Zodra hij te ver gaat, geef ik hem een seintje en hopelijk doet hij er dan wat mee.

Ik kreeg vandaag een rekening van het ziekenhuis thuis gestuurd van 840 euro. Ik begrijp alleen niet zo goed hoe dat kan. Als ik het goed gelezen had was het van de punctie. Ik dacht dat alles meteen naar de verzekering ging. Misschien omdat ze de brief met daarin de medische indicatie nog niet hebben (en het dus niet officieel is aangevraagd) Als het goed is komt deze brief deze week nog binnen. Ik ben benieuwd. morgen maar even bellen.

Succes allemaal,

Liefs Heidi :-*

chan he bah wat is dit niet leuk zeg en ik kan het me heel goed voorstellen hoor het er genoeg van hebben.sterkte met het verwerken van dit alles.

sorry meiden dat even niet op jullie reageer ben van dit bericht gelijk een beetje van slag en met mij is het nog steeds pet maar ga toch weer aan het werk want ze zitten hoog.

groetjes annie

Oh Chan heb geen woorden voor wat ik nu voel, wat zul jij je %%$##

voelen… ik hoop dat jullie veel steun krijgen uit de omgeving en van mij krijg je een knuffel door de computer heen :-
:-* :-* !!!

Nou meid heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel sterkte en je bent een kanjer !

Groet Tans

Gatverdegatver Chan! Wat een ontzettend dubbel gevoel, eindelijk die wachtweken voorbij alle stress etc maar dan dit als uitkomst. :-* zal niet veel helpen maar ik kan zo weinig meer voor je doen!

lieve allemaal…

bedankt voor al jullie lieve woorden…Jippie lief dat je even inbreekt!

doet me echt goed…

ik kan alleen maar huilen verder komt er weinig anders uit mij…

Mijn baan wordt niets denk ik…te veel uur van huis…

ik weet t allemaal ff niet meer…moet alles een plek geven…ik dacht dat ik het had zien aankomen…maar het doet zoveel pijn…lijkt wel of er een steen op mijn borstkast zit…

dag dag

liefs van mij…

chant, de tranen springen mij in de ogen. :cry:

Het is moeilijk woorden te vinden die troost kunnen geven, woorden zijn nu slechts een teken van medeleven :-* heel veel sterkte met het verwerken en ik hoop toch dat het met je nieuwe baan gaat lukken.

Je was er zo enthousiast over!

Liefs Rennic