Hé lieve Kim… Mag ik je zo tussendoor even feliciteren met je zwangerschap…!! Ik kreeg er kippenvel van toen ik het las…!! Ik vind het buitengewoon fantastisch dat je op deze manier weer zwanger bent geworden…!! Dat geeft de burger weer moed toch…?? Ik hoop zo hard dat de anderen snel zullen volgen…
Enne, laat “men” maar l*llen over je buik… Klinkt makkelijk, maar is moeilijk weet ik. Hoe vaak ik de laatste maanden al proefmonsters van buiken-striae-creme in m’n handen geduwd heb gekregen bij drogisten, en hoe vaak ze al niet gezegd hebben dat ik die en die zelfzorgmedicijnen niet mag gebruiken bij een zwangerschap, weet ik niet eens meer… (ik zie er ook nog steeds permanent uit als een 6-maanden-zwangere :roll: )… Het is JOUW prachtige lijf waarmee je al een prachtige zoon hebt gebaard, en met dat geweldige lijf ga je straks weer een prachtkind baren… :inlove: Zo, daar kunnen ze het mee doen… !!
Dikke kus
Yo
urs:het gevoel van je zelf voorbij rennen ken ik en ik heb niet eens kids(ja stief maar die zijn er niet 24/7)en dan voel je je echt niet lekker en je hebt dan echt andere gedachten over een gezinnetje waar je zo hard voor hebt moeten vechten.het enige wat ik kan zeggen en het is een cliche na regen en donderwolken komt weer een mooie zonneschijn al duurt het lang wordt niet bang het komt er echt wel aan.
ik vergeet die woorden zelf vaak als ik in een dip zit of bijna overspannen ben maar ik weet wel dat het klopt al zijn het maar kleine zonnestraaltjes je kan er je kracht uit halen.
kimmetje niets van die “men” aan trekken.het is jouw lichaam en niet die van een ander.jij hebt al genoeg aan je hoofd en dat is veel belangrijker dan die mensen.niet te hard denken dat het niet goed zit hoor(zegt de grootste angsthaas haar zelf)want je moet er wel van blijven genieten.
afro:ik hoop dat je de 15de niets gaat vinden.(de mijne is de 16de,maar ik zal gehaaid wel wat vinden al is het door de drukte en stress miss een dag of wat later)
chan:ik vergeet soms ook wel is dat ik diabeet ben nu ik er meer gewent aan begin te raken en heb ook al een paar keer de medicatie vergeten, maar helaas krijg ik daar de kous van op mijn kop.ik hoop dat het bij jou allemaal goed blijft gaan met een negen maanden resultaat.
met mij gaat het wel goed een slechte eetdag gehad dus suikers hoog maar dat gaat al weer beter en hoofdpijn door de regen hier en heeeeeeeel erg moe op het ogenblik maar verder gaat het goed met me.
groetjes annie
Dank jullie wel allemaal lieve meiden :-
Vandaag gaat het wel weer beter al word er iedere dag een aanslag gedaan op mijn geduld :?
Kim balen meid!!!sterkte!!!
Hoe is het verder hier???
Liefs Urs :-
he goeie morgen allemaal
wel fijn dat nog meer mensen dit probleem kennen
ik kon het niet laten ik heb er vanmorgen nog even een test tegenaangegooid en die was net zo positief dus ga ik nu ook maar een beetje positief denken
nu kan mvm met een gerust hart komen
hallo dames!
Ik kan het me zo goed voorstellen Kim! Zou ik ook doen zoveel testen…is gewoon omdat je dat niet kan geloven! En buikje…ik heb ook een klein buikje…zoveel mensen vroegen het al Goh ben je zwanger? NEE SUKKELS IK BEN EEN VROUW
Beter er gewoon niet op te reageren. 8)
Suc6 maandag met MvM , heb ik ook gedaan toen ik zwanger was van mijn dochter.
Urs het is een normale reactie van je zoon…Ik deed en doe dat nog(wel moeilijk soms! Negeren van het slechte en belonen van het goede gedrag…
Het is voor zo’n kind ook een hele ommezwaai , op school zijn ze harstikke lief en thuis moet het eruit!
Zo moet je het maar zien over een tijdje waait dat wel over!
Mijn dochter had dat ook wel en zie nu! 16 :inlove: en een schat van een meid!precies haar moeder :silenced: :liar: :think: :eh: :wall: :wall: :inlove: :inlove: hihihihi
verder weinig te melden…mijn lichaam laat me wel weten dat mijn ongi eraan komt geloof ik,…
ik w8 het af!
dames fijne dag
liefs van mij
Oef dames…wat is er weer een boel geschreven! :shock:
Ik heb twee daagjes op de bank gelegen met koorts door de pilletjes die ik heb gekregen tegen de blaasontsteking. Maar het voelt beter en ik hoop dat het nu goed blijft gaan!
Kim laat ze idd maar kletsen hoor. Mijn buik wordt nooit meer plat door alle operaties en behandelingen maar ik kan er niet wakker van liggen. Ben de leeftijd voor naveltruitjes gelukkig al voorbij :mrgreen: en weet je jij hebt een nog veel mooiere reden dat ie niet (meer) superplat is…die zien ze zelf ook lopen en straks groeit ie lekker weer om de beste reden die er is! Geniet ervan en laat je niet gek maken door ze!
Chan; gefeliciflapstaart!! Heb je echt goed geregeld! Ga er ook van genieten want dat je het kunt en in je hebt om het werk goed te doen is wel duidelijk
Urs ook jij je niet gek laten maken hoor. Kids hebben geloof ik allemaal wel fases waarin je ze het liefste achter het behang zou willen plakken. Bij mijn neefje (nu 5) merkten we ook een heel groot verschil toen hij naar school ging. Hij was daar eerst wat druk maar dat trok snel bij en nu functioneerd hij daar echt toppie en thuis wordt hij ook rustiger. Heb het er desnoods eens met zijn leerkracht over die hebben soms nog wel tips en wie weet zijn er wat regeltjes bv die ineens op school gebruikt worden en thuis bv niet die je zou kunnen overnemen of andersom zodat de overgang voor hem wat soepeler is. Al met al twijfel ik er niet aan dat het goed komt met je mannetje hoor! Je bent en blijft een topmama en dat blijf je ook als je een keer een dagje rust neemt voor jou en je andere ventje(s) want ik neem maar even aan dat nu de meeste aandacht uitgaat naar je jongste omdat die verandering het grootste is. Al die aandacht zal hij ook wel eng vinden 8)
Ik vergeet vast weer een boel maar ben ff aan het bijlezen heb nogal wat gemist de afgelopen 2 dagen :oops:
hey meiden,
jeetje wat is er weer veel geschreven.
Kim; Ik heb een bbz gehad maar absoluut geen pijn in mijn schouder, meid laat je niet gekmaken hoor… Je denkt overal aan, pff ik herken het zo goed. Ik ben zo onzeker geweest :shock: En dat blijft.
En wat betreft je buikje, ook dat herken ik. Ik had al vanaf het begin een bolle zwangere buik. En ik kan je melden dat dat van de medicijnen voor de behandeling komt en dan nog je zwangerschap erachteraan.Ik kan alleen maar zeggen geniet er lekker van meid. Het hoort erbij en wij mogen er iets langer dan normaal van genieten.
Always keep on the bright side of life. :inlove:
Afro; Helaas moet je gewoon afwachten, je lichaam geeft je signalen af, maar ik had ook al snel geleerd dat dat niet altijd de juiste signalen zijn en dat het je allemaal lekker voor de gek kan houden. Dus ik hoop dat dit voor jou ook het geval is, en dat moeder natuur nog voor de laatste keer een positief loopje met je neemt.
Annie; jezelf al lekker verwent met een winterjas? ja dan weet je waar je voor werkt he. :? het vliegt je zak uit. Maar geniet er lekker van, je doet ook erg je best.
Chant; FIjn om te horen dat het allemaal lekker gaat met de afleiding, en dat je er niet zoveel mee bezig bent. Ook jij moet je niet voor de gek laten houden door je lichaam. Het kan echt 2 kanten op, en waarom zul jij minder geluk hebben dan bv mij?? Het kan zomaar bij jou ook LUKKEN. Dat heb ikme ook de laatste keer voorgehouden. Geniet lekker van je nieuwe baan en je autoooooo. ShOWEN he. ben benieuwd. x :-
Nou hier alles zijn gangetje nog allemaal hetzelfde. Ga zo weer wat doen. Krijg wel last van mijn benen en onderrug, maarjah hoort erbij. Ik klaag niet. Tot snel weer en zet hem op allemaal. Ik duim me suf voor jullie.
Dikke :- Angela
Hallo lieve meiden!
Toen ik hoorde dat Kaatje en Kimmetje zwanger waren wist ik eigenlijk al dat de kans dat ik ook zwanger zou zijn eigenlijk te klein was. Klinkt gek maar ik achtte de kans echt te klein.
Vannacht droomde ik dat ik ongi werd, ik heb liggen huilen in mijn droom en om 03.00 uur werd ik wakker van de tranen op mijn gezicht. Vanochtend ga ik op mijn werk naar de wc…ongi…Eigenlijk wist ik het al want de pijn in mijn rug was zo heftig.
Gelukkig was ik niet emotioneel. Ik had mijn traantjes al gelaten.
Dus deze 2e IVF poging is wederom mislukt… :wall: :wall:
Nu hebben we nog een of meerdere cryo’s ik weet niet hoeveel, dat mogen ze ons niet zeggen omdat we aan een onderzoek meedoen. Maar die moeten natuurlijk wel weer de ontdooifase overleven. :think:
Heeft iemand hier ervaring met cryo behandeling???
Lieve Byjou: je zegt dat je voelt dat je ongi er aan komt. Wat voel jij dan?
Ik word zo gek van die pijn in mijn onderrug iedere maand weer, het begint een week van tevoren. Eigenlijk heb ik dat pas sinds mijn mk in 2002, die kondigde zich aan met rugpijn, sindsdien heb ik onderrugpijn als ik ongi wordt.
Nou meiden in ieder geval is de spanning nu helemaal weg, je kan beter weten waar je aan toe bent ook al is het niet het bericht waar je op wacht.
Veel liefs
Afro :?
damn afro…
dit is niet iets wat ik had verwacht
ja jij zelf ook niet denk ik!!! ik vind het zo kloten voor je ik wou dat ik iets voor je kon doen
ik wens je de komende dagen heel veel sterkte voor jou en je hub, en hopen dat de cryo’s wel lekker blijfen zitten
dikke knuffel kim
Potver Afro…
Ik weet hoe je je voelt…sterkte… :-*
HIer weinig nieuws…behalve dat ik ook het gevoel heb dat ik ongi ga worden…moe hele dag honger (dat zijn echt van die symptonen…)
Gelukkig krijg ik een hele drukke week…
dat scheelt alweer…
Angela hoe is het met Diva???
Iedereen suc6 met alles!
Liefs van mij
Ships Afro, dat is echt balen!!!
Je blijft toch hopen tot het laatste moment en dan is de teleurstelling des te groter! Meid, heel veel sterkte!
Kim, je blijft de hele zwangerschap zorgen maken hoor! Dat had ik iig, probeer te genieten van de zwangerschap!
En dat dikke buik pfffffffff…dat had ik ook, al vrij snel! Nu had ik al een buik van mijzelf! Maar inderdaad de hormonen helpen zeker een handje mee! Niets van aan trekken, maar trots op je buik wezen! Hier hebben wij lang voor moeten vechten toch?
Chantalle, hou vol hé meid! En wowwwwww…een auto van de zaak! Je boert goed meid hahahahaha…Ik ben maar een gewone kantoormuts.
Als het maar leuk is voor jou, die nieuwe uitdaging!
Angela, hoe is het met Diva? Is er al vooruitgang te boeken?
Urs, jij moet ook opnieuw je weg zien te vinden en je kids ook! Ineens een mama die meer weg is. Het is voor je zoon ook anders geworden.
Je komt er wel hoor meid!
Heidi, hoe is het nou met de gemoedstand thuis? Ik hoop echt dat je man jou niet ziet als een broedmachine, maar dat hij ook straks wanneer deze behandelingen niet aanslaat bij jou blijft! Want dat is liefde! Houden van elkaar in voor- en tegenspoed! Ook al ziet hij het niet zitten, leven zonder kinderen! Hij heeft toch voor jou gekozen?
Rhi, wanneer mag jij nu beginnen? Ik ben bij jou helemaal de draad kwijt! :oops:
Ik hoop dat je nu lekker in je vel zit, eerst de griep, toen blaasontsteking en daarbij nog eens koorts hebben! Doe rustig aan hé!
Annie, lekker een 2e winterjas, eigenlijk moet ik ook een winterjas gaan aanschaffen! Heb alleen nog geen zin om te zoeken hahahahaha.
Ik hoop dat je gauw groen licht hebt om voor het grote werk te gaan!
Nou, hier gaat het goed, Jeroen groeit als kool! Hij was eergisteren bij de CB geweest, een tevreden mannetje vond de arts! Alles was goed, 4520 gram en 55.5 cm lang! Lekker eten, slapen en ontdekken! Begint al te lachen. Met papa en mama gaat het ook goed, alleen erg moe! Gebroken nachten!
Ik hoor um trouwens roepen!
Meiden, een fijn weekend!
Liefs,
Moon
Aprho,meissie wat ontzettend balen zeg!!!Echt kl#te dat je ongi :evil: bent geworden!!!Maar ook al is het moeilijk kop op hoor meid en op naar poging nr 3,3 keer is scheepsrecht hoor!!!
Chan,bedankt hoor meid het gaat dus heus goed komen allemaal met het ventje :? Ik geloof dat ook wel hoor maar met dit mannetje is het zo heftig allemaal,zowiezo al het zwanger worden het zwanger zijn de kraamtijd en de 8 maanden dag en nacht huilen,eindelijk keerde hier gewon weer wat rust terug en nu hebben we dit :? maar als hij alleen is met mij is het ook echt een scheetje hoor het is gewoon een ventje met een sterke eigen mening en dus zeer pittig maar ik zou hem voor geen goud willen missen hoor!!!
Kim,kom op hoor meid idd positief blijven!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Angela,hoe is het met jou???
Moon,al helemaal gewend aan het mama zijn
Rhi,met jou alles goed???
Liefs aan alle meiden hier(ik ben er zeker vergeten maar de groep word steeds groter :oops: )
Urs :-*
Hoi meiden,
Aphro, meid wat klte zeg! Wat ontzettend balen dat deze poging niet gelukt is. Sterkte meid!!!
Kim, positief blijven denken. Ook ik heb een bbz gehad, maar ik ben een dag voor mijn nod ongi geweest en heb steeds bloedverlies gehad. En dat is bij jou allemaal niet geweest!!! Je had meteen een super positieve test!! Probeer er vertrouwen in te hebben dat alles goed zit (ik weet dat dat ontzettend moeilijk is). Nog iets meer dan een week en dan mag je voor de echo!!!
Byjou, misschien is dat honger gevoel wel omdat je zwanger bent. Ik hoop het zo voor je!!
Urs, hoe gaat het bij jou?
Ikkie, alles goed met jou en de beeb? En met Diva?
Annie, doe het maar eens lekker rustig aan van het weekend!!
Rhi, alweer iets opgeknapt?
Moon, wat groeit Jeroen lekker!! Heerlijk om te horen dat alles goed gaat (behalve dan die gebroken nachten )
Mocht ik iemand vergeten zijn sorry :oops: !!
Ik heb nu weer 2 halve dagen gewerkt en dat was best lekker, veel met mijn collega’s zitten kletsen over alles wat er gebeurd is en dat heeft me toch wel goed gedaan. Ik ben blij dat zij alles weten.
Ik ben gisteravond ongi geworden. De sfeer was meteen weer verziekt en kreeg mijn mannetje het weer op zijn heupen. Het is weer ontzettend gezellig hier. Het leek weer even goed te gaan, maar dat was helaas maar van korte duur. Ik snap echt dat het ontzettend moeilijk voorhem is, maar dat wil niet zeggen dat ie alles op mij moet afreageren en kwaad en chagerijnig tegen mij moet doen. Dat heb ik hem ook verteld, maar dan zegt ie weer niets terug. Op het moment negeren we elkaar maar een beetje. Ook niet de beste oplossing, maar op het moment weet ik niets beters. Ik heb al geprobeerd om het weer een beetje leuk te maken, maar daar reageerd hij niet op. Dus ik wacht maar weer tot hij er klaar voor is. Ik begin steeds meer te twijfelen over onze relatie. Ik denk dat als we op een normale manier en al een paar jaar geleden kinderen hadden gehad het er allemaal veel anders uit had gezien dan zoals het nu gaat.
Succes allemaal
Liefs Heidi :-
he bah Heidi…ik krijg daar toch een beetje een nare bij smaak van als jou man je zo behandeld…Ik zou dat echt niet pikken dat gedrag.
Ik zou de deur openzetten en zeggen daaag bekijk het maar!
Sorry maar ik wordt daar ontzettend pist van! Mischien moet je de rollen eens omdraaien en zeggen dat je dat gedrag niet pikt !
Jee zeg…wat een l…l (sorry dat ik me zooo uitdruk…)
Heb daar geen woorden voor…bah…wat akelig…
Mijn vent hoefde me dus echt niet zo te behandelen …ik zou eens goed nadenken als ik jou was…wil je wel met zo iemand kinderen???
Heel veel sterkte wens ik je!
Liefs van mij
Hoi meiden,
het lijkt toch langzaamaan richting winter te gaan. Wordt al echt koud buiten, de Sint is in het land, het huis hebben we volgestopt met allerlei lekkers. Van chocoladeletters tot voor het avondeten mosseltjes jummie zo komen we het weekend wel door :mrgreen:
Afro meid het blijft toch iedere keer weer een klap in je gezicht dat ongi worden na een behandeling. Gatver…ik hoop dat je iig wel lekker steun hebt van je mannetje! Sterkte van hier!
Heidi het klinkt heel erg alsof je man een soort ideaalbeeld in zijn hoofd heeft. Maar ideaal bestaat niet! Wat nu als jullie geen IVF nodig hadden gehad om zwanger te worden maar neem nu twee andere extremen; jij had een postnatale depressie gekregen en de baby was een huilbaby geweest? Wat zou hij dan hebben gedaan? Jullie ook aan je lot overgelaten?? Als je dat kunt nagaan en het antwoord zou ja zijn…is hij jou en alle moeite, energie en pijnlijke behandelingen die je voor jullie ondergaat niet waard hoor!
En nee ook hier geen ideale relatie natuurlijk want die heeft geen van ons allen! Mijn ventje reageert zich ook wel eens af op mij, maar is daarna wel voor rede vatbaar als ik met hem praat. En hij kan dan ook gerust toegeven dat het om het afreageren gaat en niet dat hij mij niet meer wil. Als ik daar niet 100% van overtuigd zou zijn dan was ik nooit aan het hele IVF gebeuren begonnen. Het is zo belangrijk dat je beide weet dat je bij elkaar steun kunt vinden anders voelen de behandelingen nog veel zwaarder. En hij heeft nergens een andere uitlaatklep dan alleen bij jou. Je krijgt echt de volle laag lijkt het wel. Ik kan alleen maar voor je hopen dat het beter wordt.
Hoi,
even een snelle reactie, ook ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad met veel bloedverlies. In het ziekenhuis konden ze mij vertellen (ik had wel op de pijnlijke dag zelf pijn in mijn schouders) dat dat komt doordat mijn eileider aan het scheuren was met het kindje erin en er allemaal bloed in mijn buikholte en baarmoeder zat en daardoor ontstaat de pijn in je schouders. Ik kan je wel vertellen dat tegen de tijd dat je die pijn hebt in je schouders je al zoveel pijn hebt dat de schouder klachten bijna niet opvallen. Dus als ik jou wad zou ik je daar zeker geen zorgen over maken want volgens mij is daar bij jou geen sprake van.
bij mij was het allemaal al zover gevorderd doordat ik in het vliegtuig zat toen het begon en ik dus niet direct opgenomen kon worden voor onderzoek in het ziekenhuis en nog 6 uur vliegen voor de boeg had.
Hopelijk bied je dat wat rust en kan je genieten van het zwanger zijn en ja doe mee aan moeders voor moeders daar hebben we straks allen weer baat bij alvast bedankt voor je gift
Liefs Es.
Binnenkort als het met mij weer goed gaat hoop ik vaker te komen.
afro ik heb het ook gehad met mijn hub dat het niet ging hij was ook zeer onredelijk…ik heb hem eventjes een paar dingetjes voor de voeten gegooid maar dan echt hele valse… zo ben ik helemaal niet dus hij schrok zich een hoedje en zette het ook op huilen misschien helpt het om hem even te laten zien dat niet alles om hem draait…
voor de rest ik moet nog ff wat dingen terug lezen… ben erg druk met de aankomende verhuizing nog 2 en een halfe week dus weet zo ff niet wat er allemaal is verteld :oops: :oops: ik hoop dat het met byjou alles goed gaat en dat de emmys nog lekker warm in je buik zitten
ff over mezelf
de pijn in me schouder is zo goed als verdwenen (gelukkig maar)
als ik het zo allemaal lees maak ik me weer druk om niks en lees ik weer veel te veel nare dingen op verschillende sites
morgen vroeg komt er een mevrouw van mvm en ik hoop dat ik nog een week of 10 mee kan doen zodat ik weer hormoontjes kan maken voor jullie die het heel hard nodig hebben
verder gaat alles goed hier, ik voel me steeds minder onzeker door al die kwaaltjes die komen opsteken (maar krijg ze met liefde hoor )
ik heb vanmiddag zomaar ineens uit het niets over gegeven :sick: ik moets hoesten en ineens bbrrbbbik stond gelukkig net bij het toilet dus heb het weer gered
ook hadden we nog wat films gehuurd die we moesten kijken vandaag want ze moesten weer worden ingeleverd
zitten er daar een paar zielige films tussen pppfffff dr was zo’n jochie die had een kikker en ja je kunt wel nagaan die kikker ging natuurlijk dood jemig ik heb gehuild niet meer normaal ik zat gewoon te snikken op de bank
ik zij nog tegen mijn hub met tranen en tuiten… pppffff rot kikker
hij begon me daar te lachen :? :? :? en iknog harder huilen het is wat die hormonen
hey meiden,
Hier weer een berichtje van mij. Ik heb het heel druk met ons zorgenhondje dus weinig tijd en energie om te lezen.
Afpro; Meid wat vind ik dit weer erg zeg dat ik weer een negatief bericht lees. Ik had zo gehoopt dat het aan zou slaan. probeer het samen met je mannetje te verwerken. :-*
Chant; Hoe gaat het? nog een paar daagjes en dan mag je testen. Ik duim :thumbup: en heel hard, en hoop heel snel een positief berichtje te lezen. :inlove:
Rhi; Morgen weer werken? ben je je griepje en dergl wel weer te boven? Ik hoop het voor je.
kim; het zorgen maken hoort er echt bij hoor. dat blijft de gehele zwangerschap denk ik wel. maar je hebt het met lucas ook meegemaakt dus dat weet je vast hopelijk vliegt de tijd en kun je je wondertje(s)??? bewonderen. :inlove:
Moon; lekker druk ook met jeroen? Ik nog een week of 11 en dan zit ik ook in de luiers en dergl. kan het me niet voorstellen. maa kijk ernaar uit. Al die veranderingen en hoe het leven dan gaat worden denk er veel aan. :inlove:
nou verder heb ik weer niks te melden, morgen weer werken, en met diva weer naar de dierenarts. ik merk wat kleine voorutgangen maar verder niks. Hopelijk gaat het snel veel beter en kan ze zichzelf weer verplaatsen. Het duurt nu al bijna 2 weken en weet me af en toe geen raad. we zullen zien wat de tijd gaat brengen.
nou meiden ga mijn mandje zo opzoeken anders kan ik morgen mijn bedje niet uit.
Slaap lekker xx ANgela en beebje
goede morgen
angela hoe gaat het nou met je doggy heeft hij nog zoveel pijn?
ik moest je ook ff sterkte wensen van mijn ouders (ik had nog ff gevraagd hoe dat bij jackie zat)
en nee ik heb juist nergens last van gehad met lucas daarom is het allemaal zo vreemd voor me, helemaal weer nieuw
maar straks komt mvm dus kan er weer getest worden
groetjes kim
Hallo meiden,
Afro, wat onzetend kl#te zeg! 2e poging niet gelukt. Gaat het een beetje met je?
Chant, ik hoop zoooooooo dat het bij jouw wel gaat lukken. Meid ik denk veel aan je :thumbup: :thumbup:
Kim, En?! Test nog +?
Kaatje, hoe is het met jou en de beebs?
Ang, sterkte met Diva, hopelijk gaat het haar snel weer wat beter!
Heidi, ik zit weer vol verbazing je verhalen te lezen, net als ongeveer een jaar geleden toen jullie met IUI bezig waren. Ik vind het zo egoistisch van hem :evil: Ik hoop dat je het op een of andere manier aan hem duidelijk kan maken, dat hij niet zo met jou om kan en mag gaan!
Ik weet best dat wij allemaal makkelijk praten hebben als wij zeggen dat je hem de deur moet wijzen, maar ik weet ook dat dat niet zo makkelijk is! Toch moet je wel aan jezelf denken :!: :!:
Zegt hij wel eens dat hij van jou houdt?
Heel veel sterkte hiermee :-*
Hier weinig te melden. Ik ga dadelijk ff lekker in de tuin vroeten en van het mooie herfstweer genieten!
groetjes Rennic