IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

Ang, wat zielig! Ik hoop echt dat ze er weer bovenop komt en dat je morgen niet voor een zware beslissing wordt gesteld :cry:

Veel sterkte.

Afro, wat vervelend dat je zo gespannen bent! Probeer afleiding te zoeken in bijv een goed boek of ga naar vrienden toe.

Positief blijven hoor…je bent er nu zo dicht bij.

Chant, ik blijf voor je duimen!!

Heidi, wat goed zeg dat je opnieuw 3 pogingen mag doen. Maar waarom eigenlijk als ik vragen mag?

Hopelijk gaat je verzekering er ook mee akkoord.

Ik heb nog 2 pogingen te gaan. De 1e ivf was een vroegtijdige abortus en de miskraam was van een spontane zwangerschap.

Het vloeien is nu gelukkig echt weg. Pffff gelukkig!

meiden een fijne zondag allemaal.

liefs rennic

Afro, vervelend is dat he dat je soms zo uit je slof kunt schieten. Ik ken het wel hoor, en weet je eigenlijk is het een ā€˜goed’ teken. Zoiets doe je alleen maar bij iemand waarvan je weet dat die het kan hebben. Ga maar na voor jezelf…bij ā€˜vreemden’ zul je je in weten te houden.

Een groter compliment kun je je mannetje dus eigenlijk niet geven…al zal het wel 1 van de minder gewaarde complimenten zijn :think:

Ik hoop wel dat je over een paar dagen ook de mooie kant kunt delen en je een positieve test mag hebben!

Ang wat ellendig is dat zeg. Zo’n hulpeloos klein hondje te moeten zien. Ik duim me helemaal wezenloos dat er morgen veel beter nieuws is en je meisje er helemaal bovenop komt heel erg veel sterkte! :-*

Hier valt er natuurlijk weer weinig te melden. Heb alleen mijn haar even de winter in geholpen door er een nieuw kleurtje in te doen…het is nu rood met lichtere streepjes…heeeeel anders dan ik had 8)

Gelukkig is mijn kerel wel wat van me gewend hahaha.

hoi allemaal hier is alles nog steeds goed :stuck_out_tongue: maar zo ontzettend moe

en de lettertjes draaien me dan ook voor de ogen het typen hier gaat zo snel dat ik soms gewoon moeite heb met het terug lezen van al jullie berichtjes

ik zag dat heidi de teller wer op nul heeft staan maar mijn vraag is dan eigenlijk gaat je teller op nul als je zwanger bent geworden??door de behandeling

afro ik ken het ik heb het ook met mijn hub gehad bijna slaande ruzie maar ook dat gaat wel weer over ik weet dat het heel moeilijk is maar voor een vrouw is dit natuurlijk meer ingrijpender dan voor een man

kijk naar de hoeveelheid hormonen je moet spuiten en niet te vergeten de zware punctie en het aller langdurigste wachten op het resultaat

het is dan ook geen schande (vind ik) dat je eens je stoom moet afblazen

ik hoop wel dat je snel er weer een beetje boven opkomt en dat je ww ook een beetje snel voorbij gaan :thumbup: :pray:

byjou ik ben blij voor je dat je er rustig onder bent (petje af hoor) ook hoop ik voor jou dat deze ww snel voorbijgaan

ikki heel veel succes morgen bij de dierenarts met diva ik hoop zo dat het nu weer een beetje beter gaat met haar (als ik ergen niet tegen kan is het wel met honden dus ik leef echt met je mee) een poot voor haar en een dikke hond kus van mijn 2 labbies

verder idereen die ik ben vergeten sorry daar voor maar inelkgeval tot morgen!!!

Hoi meiden,

Volgens het ziekenhuis gaat de teller weer op nul als je zwanger bent geworden, omdat de behandeling is aangeslagen. Tenminste dat is in mijn geval wel zo, ik weet niet wat ze doen bij een (zeer) vroege miskraam ( ik denk niet dat dat meetelt) De gyn gaf aan dat het bij ons een sterk vruchtje was dat goed is gaan delen en zich heeft ingenesteld en dat het helaas een verkeerd plaatsje had uitgezocht, maar ze zien dit wel als een zwangerschap en dus geslaagde behandeling.

Nu heb ik de verzekering gebeld om te vragen of zij dit ook zo zien. Ze wisten niet eens dat we met ivf bezig waren, maar nog steeds met iui. Je moet dat blijkbaar eerst aanvragen. :eh: Dat hebben wij niet gedaan. Jullie wel? Ik dacht dat dat via het ziekenhuis ging. Volgens de verzekering hebben we nog maar 2 pogingen, maar er zijn een aantal uitoznderingen waarbij de teller weer op nul staat. Zij wist alleen niet welke dat waren en haar collega die er verstand van had was er niet. Nu wordt ik daar nog over terug gebeld dus ik ben benieuwd of een bbz ook een van de uitzonderingen is. Weten jullie ofdat die 3 pogingen je hele leven gelden ofdat dat geldig is voor een paar jaar? (dat je bijv 2 of 3 jaar na de 3 pogingen weer opnieuw 3 pogingen krijgt?) :?

Mijn mannetje is weer helemaal negatief nu en ziet alles somber in. Ik kan er niet goed meer tegen. Ik weet dat dat slecht is, maar ik heb het zo gehad met al die negativiteit. :oops: Ik wil gewoon positief blijven en als het niet lukt jammer dan. Dan maak ik iets moois van mijn leven zonder kinderen. Mijn man kan dat niet, hij heeft geen leven zonder kinderen zegt ie.

Sorry, hoor maar ik moest het even kwijt.

Liefs Heidi :-*

:smiley: Lieve Heidi!

Potverdorie schop die man van je eens onder zijn k…nt!

Jullie hebben zowieso nog 2 pogingen toch?

Mischien moet hij het even een plek geven…of er samen veel over praten dat helpt ook!

Tis een moeilijke tijd dat is wel zo!

Sterkte met alles!

Hier gaat het nog steeds goed , ben erg rustig en er helemaal niet zo mee bezig…

Eerlijk gezegd ben ik blij als we deze weken achter de rug hebben .

Dan kunnen we verder , of ik ben zwanger of adopteren.

De vorige 3 keren heb ik me iedere dag druk gemaakt of ik wel of niet zwanger zou zijn maar inmiddels weet ik verstandelijk en gevoelsmatig dat het er niets aan toevoegd…

Ik vind het wel prettig zo moet ik eerlijk zeggen…

IK ga dan ook niet zelf testen maar wacht tot de 18e .

Dames suc6

liefs van mij

Aj Heidi jij bent al verder in het proces dan hij is. Mss ook wel logisch omdat het voor jou een sterkere uitwerking heeft lichamelijk ook. De mijne is inmiddels ook wat rustiger onder het hele proces. Je leert er langzaam mee omgaan en bij de ene duurt dat nu eenmaal wat langer dan bij de andere.

Voor onze eerst IVF was ik nog collectief particulier verzekerd en moest ik zelfs een brief hebben van de behandelend gyn hebben voor we mochten starten. En uitzonderingen heeft de vorige en deze verzekering helaas niet. 12 weken zwanger is voor ons de grens. Daarna moeten we weer zelf betalen. Ook is er geen grens aan het aantal jaren. Je hebt 3 pogingen per te realiseren zwangerschap (die 12 weken weer) en dat komt op naam van de vrouw te staan ook nog. Stel je zou als stel uit elkaar gaan en na 2 jaar een nieuwe partner hebben en weer willen starten dan moet je die pogingen zelf bekostigen. Terwijl de man dan bv een ā€˜vruchtbare’ vrouw kunnen zoeken en daar kinderen mee krijgen of een vrouw die nog nooit IVF heeft gehad.

Maar zelf maak ik me over die dingen niet meer druk. Als ik kijk wat adoptie kost dan kunnen we dat nu toch niet veroorloven en mss dat we bv 2007 wel de centen bij elkaar krijgen voor een nieuwe IVF behandeling en dan hebben we de meeste kosten gelukkig al gehad met de operatie etc. En misschien stoppen we er na de volgende behandeling wel helemaal mee. Ik weet het nog niet, kan me er niet druk over maken nee dat zeg ik verkeerd ik WIL me er nu nog niet druk over maken. Wil straks al mijn energie in die laatste poging stoppen.

Chan meid wat goed dat je er ditmaal zo goed mee overweg kunt! Ik hoop dat dat de hele twee weken lukt en dat de 18e een leuke bonus wordt voor dat geduld!

:-*

Hoi meiden,

Afro en byjou, hoe gaat het met de ww??? Ik :thumbup: volop!!!

Ang, hoe is het met Diva?

Rhi, wat zit het toch oneerlijk in elkaar!! Alsof we dit voor onze lol doen. :?

Wat mijn man betreft, misschien heb je wel gelijk dat ik verder ben met de verwerking. Maar het probleem blijft dat hij een leven zonder kinderen niet ziet zitten (adoptie wil hij absoluut niet) Hij vind dat hij dan een zinloos leven heeft. Het is zelfs zo dat hij niet eens weet of dat er wel een toekomst voor ons is als het niet gaat lukken. Terwijl ik zoiets heb van we hebben onvoorwaardelijk voor elkaar gekozen en met of zonder kinderen is hij degene met wie ik oud wil worden. Hij vind dat allemaal maar onzin. Het leven draait niet alleen maar om kinderen, ik kan best iets moois maken van mijn leven zonder kinderen. Ik zou het echt heel jammer vinden, maar het betekent niet het einde van de wereld. En voor hem wel (dat zegt hij het letterlijk)

Op zo’n moment is het moeilijk om daar goed mee om te gaan en weet ik niet wat ik moet doen of zeggen. Hij gelooft er in ieder geval niet meer in, hij hoopt er wel op en wil de laatste 2 pogingen nog wel proberen. Maar hij kan niet zeggen of dat ie bij me wil/kan blijven als het niet gaat lukken.

he bah heidi wat naar dat je hub nog steeds met zijn gevoel in de weg zit

ik hoop echt dat ie wel weer bij draait en dat hij er straks net zo over denkt als jij

mijn hub was er helemaal niet zo mee bezig ja van binnen misschien maar hij is geen prater, dus dat botste bij ons heel erg, ook wij hebben in die ww zo’n heftige ruzie gehad dat ik bijmezelf dacht doe eens ff normaal

byjou ik vind het zo knap dat je er zo rustig onder bent echt waar nogmaals petje af hoor meid

mijn duimen draa1ien nog steeds vollop voor jou en afro

rhi, annue, moon, kaatje, en rennic hoe gaat het bij jullie???

ik heb zaterdag de rekening ook gekregen 2100 euries ppffff en dat alleen maar voor de mediceinen, ik snap niet hoe jullie dat elke keer op kunnen brengen je moet er toch financieel totaal van aan de grond raken

gelukkig kan ik die rekening nog naar het ziekenfonds brengen

maar wat ik niet snap ik heb al een ivf/icsi gehad en eenzwangerschap voldragen en dit is en blijft gewoon de 2e behandeling de teller gaat bij ons niet op nul het zal vast wel goed zijn misschien verschilt het per zh of zf

hier gaat verder alles nog steeds goed ik ben nog steeds zwanger en begon nu ook echt steeds meer kwaatjes te krijgen ik moet echt eten anders val ik gewoon om en ik ben ook zo misselijk dat ik soms geen eten lust (toch ben ik blij dat ik last heb van al die kwaaltje dan weet ik zeker dat alles nog goed zit)

ik probeer ok al vanaf donderdag te bellen met de gyn voor een afspraakbij de echo maar ze wimpelen me iedere keer af omdat het te druk is ivm die pcstoring, ik ga het zo meteen nog maar eens proberen kijken of het nu wel kan!!!

nog 3 weken en dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje en we hebben ons gisteren getrakteerd op een nieuw bankstel 2 zits 3zits een voetenbank en een forteul van leer gekocht bij de ikea echt een hele mooie bank het begint nu steeds dichter bij te komen vind het ook heel spannend dat we gaan verhuizen

Heidi… mischien moeten jullie eens samen met iemand gaan praten, waarschijnlijk zit er bij hem iets diepers…

Wens je sterkte!

Hier nog alles rustig , ik weet niet eens op wat voor dag ik zit…hihihih

En kimmetje wat ik al eerder aangaf na zoveel keer teleurstelling heb ik me daar zelf in getraind denk ik.

Kan er niets meer aan veranderen ,heb er alles echt alles aan gedaan om het te laten slagen! Meer heb ik niet in de hand!

Moon hoe is het met jullie? Ik volg jullie dagboek op internet!Wat kan Jeroen al goed schrijven :inlove:

Kimmetje wat een geld , ik zou het toch nog maar eens navragen bij de Verzekering of dat wel klopt???

Rhi hoe is het met je???

Ang hoe is het met DIva???

Afro alweer wat beter? Wanneer mag jij testen?

Liefs van mij

:mrgreen:

hey Lieve meiden,

Heidi; Wat schrik ik weer van je man zijn reactie. :? Jij moet zoveel doorstaan lichamelijk en emotioneel. Hij moet je steun en toeverlaat zijn.

Ik snap niet dat hij zo kan redeneren hoor sorry maar ik kan er geen begrip voor opbrengen.

Mijn vriendlief heeft zijn verstand op nul gezet tijdens de behandelingen en er was niks liever dat ie wilde maar wel een lief klein mensje van ons SAMEN. Daar gingen we voor. Hij is ook geen prater maar ik stond bij hem wel op nr 1 en dat sta ik nu nog… Ook als het bij ons niet gelukt was dan zou hij voor mij gaan. dat noem ik liefde. Sorry dat ik er zo fel op reageer maar ik vind het geen normale reactie. En praten met iemand lijk een oplossing maar dat ziet jou hub niet zitten. Meid ik wens je het allerbeste toe.

Chant lieverd! Fijn om te horen dat je er zo blanco instaat deed ik ook de laatste poging :mrgreen: Ik blijf mijn :thumbup: en :pray: inzetten. Het moet goedkomen. Ben blij dat je er zo mee omgaat. :dance: gaat de goede kant in.

Rhi; hoeist beetje aan het sollen met je gezondheid griepje en moe pfff rust lekker uit meid en ik hoop dat je snel weer opknapt.

Kim; Laat je niet afschepen meid. En blijven bellen, is wel spannend hoor zon 1e echo daar mogen ze wel rekening mee houden. Misschien zijn het er ook wel 2?? :shock: leuk joh

Moon; Hoe gaat het met jullie? Lekker blijven genieten van elke dag hoor. Maar volgens mij lukt dat jullie zeker wel. En ik denk dat je een ritme zo hebt gevonden.

Afro meis ik :thumbup: ook hard voor jou hoor, het word nu eens tijd dat er weer een feestje word gebouwd voor chant en jou :dance:

Met mijn hondje is nog geen verandering. We moeten geduld tijd en zorg hebben en dat krijgt ze volop. Mijn manneke ziet het als een uitdaging en gaat ervoor dat ze weer kan lopen. We kijken het aan en proberen alles. Voor zover het er nu uitziet heeft ze geen pijn. Dan over een paar weekjes maar eens kijken voor een polstoeltje. ze kan dan nog een gelukkig leventje lijden. ze is tenslottte pas 5.5 jr. Ik heb me moed weer terug maar is niet makkelijk als je haar zo ziet liggen. :cry: We gaan er weer voor.

Met mij en de beeb gaat het allemaal voortreffelijk goed. Ik mag niet klagen en dat doe ik dan ook niet. Wat gaat de tijd toch hard he. :inlove: Nog ffe.

Dikke kus ANgela :-*

hoi meiden vandaag naar de dietiste geweest.ik doe het op het ogenblik goed met het spuiten en eten.ze vond het beter dat ik eerst probeer een tijd op 1 gewicht te blijven staan.ik was bij haar op de weegschaal in 6 maanden 3 kilo aan gekomen en dat was netjes volgens haar ivbm het stabiliseren van de suikers en de insuline.we zullen haar maar geloven maar ik wil het er liever af hebben, maar ach we wachten al zo lang op groen licht kan ik ook nog wel wachten met afvallen.

heidi:als het mijn man was met zon instelling had hij bij mij geen prettig leven sorry…ik vind het knap dat je het vol houd.

de rest sorry dat ik niet reageer even maar ik heb weer is een barstende koppijn en ik moet nog even dus sorry.

groetjes annie

Hoi meiden,

TJee KIM en KAATJE ONTZETTEND VAN HARTE GEFELICITEERD ECHT HELEMAAL GEWELDIG ZEG!!!ga er lekker van genieten hoor meiden!!!

Hoe is het met de andere meiden hier???Ik las dat het met Diva van Ang niet zo goed gaat heel veel sterkte hoor!!!Hoop dat ie toch gauw weer een beetje opknapt!!!

Annie,alles goed???sterkte met je hoofdpijn ik hoop dat het gauw wegtrekt!!!

Moon hoe gaat het met de kleine???

Heidi,wat vervelend allemaal weer zeg en idd je hubbie moet echt eens een schop voor zijn kont,hij hoort jou te steunen!!!Dit is iets wat je SAMEN doet heel veel succes en sterkte.Sorry hoor het is natuurlijk jou mannetje maar bij ons ging het gewoon allemaal heel anders en ik weet wat je allemaal te verduren hebt met IVF daarom vind ik het zo rot voor jou je moet juist op hem kunnen steunen!!!

Verder alle meiden veel liefs van Urs :-*

Hoi meiden,

Kim, wat stom dat ze je iedere keer zo afschepen. Gewoon blijven bellen!! Krijg jij de behandelingen niet vergoed van de verzekering?

Ang, wat balen dat er nog geen vooruitgang is bij Diva. Ik hoop dat het snel beter gaat!!

Annie, goed zo meid. Vol houden!!!

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Mijn mannetje heeft het ontzettend moeilijk en zit echt in de knoop met zijn gevoel. Er zijn de afgelopen jaren meer dingen gebeurt en dan komt dit erbij en dat is teveel voor hem.

Gelukkig kan hij me wel steunen op momenten dat ik hem nodig heb en ook tijdens de behandelingen is hij erg lief en bezorgd. Dus ik vind dat ik er dan ook voor hem moet zijn als hij het moeilijk heeft.

Het gaat nu weer wat beter, het zijn vaak even uitbarstingen en na een tijdje is dat weer over. Hij praat er ook met niemand over (en wil dat ook niet) dus alles kropt hij op en op een gegeven moment barst de vulkaan.

Ik heb ook nog goed nieuws. We krijgen van de verzekering gewoon weer 3 nieuwe pogingen. Ze belde vanmorgen terug dat na een zwangerschap de teller weer op nul staat. Ze zei er niet bij ofdat die zwangerschap een bepaalde duur moest hebben. (heb ik ook niet gevraagd)

Morgen ga ik weer werken. Eerst maar arbeidstherapeutisch en dan vanaf volgende week weer gewoon. Ik heb er best zin in.

Succes allemaal

Kim doorgaan met bellen hoor! Je hebt nog tot de 7e week dus een weekje daarvoor moeten ze je wel een afspraak kunnen noemen.

Heidi, lastig is dat he, eigenlijk is het zoveel beter als hij wel iemand zou hebben om mee te praten maar het is ook lastig om er over te praten. Voor beide kanten is wel wat te zeggen. Ben blij dat mijn man hier geen problemen mee heeft en tot nu toe heeft het hem nog nooit problemen opgelevert alleen maar meeleven en eenvoudiger afspraken regelen met het werk omdat ze weten waarvoor het is.

Jammer genoeg staan er trouwens in mijn verzekeringsvoorwaarden dat het per te realiseren zwangerschap is en de duur is 10 weken vanaf de punctie. Misschien dat jij dat ook hebt en dan zou je er net aan komen denk ik. Maar geen slapende honden wakker maken lijkt me wel het beste. Zorg dat je op papier krijgt dat je nog 3 pogingen krijgt dan kunnen ze er nooit op terug komen. Wie schrijft die blijft nietwaar?

Ang meis hoe is het nu met je hondje? Knap dat jullie er ondanks alles zo positief onder kunnen blijven! :-*

jjeeehhjj ik heb 24 nov een echo!!!spannend

maar nu lig ik weer met het ziekenfonds in de clinche bleehhh wordt er zo ziek van

ik heb die rekening gekregen van de medicijnen die wilde ik vandaag naar de zorgv bregen en die zei tegen mij dat alles opnieuw moet beoordeeld worden het kan dus zomaar zijn dat ik nu alles zelf moet betalen!!!WAARVAN!!!omdat ik de eerste keer gelijk zwanger ben geworden telt dat schijnbaar niet als een behandeling en staat de tellen nu weer op nul, en nu mag ik em wel gaan betalen, nou ik vraag me af of ze gek zijn g eworden daar???ik stuur die rekening gewoon weer op naar de zorgv en ik zie het wel maar ik weet wel dat ik zo op die manier echt niks kan betalen zoveel geld heb ik ook niet zomaar ff

kimmetje:verzekeringen je word er gek van.ze sturen je vaak van het kastje naar de muur heb ik het gevoel van.

heidi:mijn vriend is ook een binnenveter en ik zelf bij tijd en wijlen ook dus het is voor jouw man ook moeilijk om te praten totdat het hoog op loopt dat snap ik wel alleen de opmerking van als er geen kinderen zijn dan heb ik geen leven.gaat hij bij je weg dan als er geen kinderen komen?heeft hij voor een vrouw gekozen alleen voor kinderen of omdat hij van die persoon houd met of zonder kinderen?ja sorry ik ben daar heel duidelijk met mijn vriend mee geweest omdat ik voor dat soort verrassingen niet wil komen te staan.natuurlijk kan mijn vriend dag zeggen om wat anders maar dat hopen we maar niet.het zal best een hele aardige en fijne man zijn hoor dat ga ik niet tegen spreken .ik ken hem verder niet maar die opmerking stak me gewoon een beetje.

ang:hoe is het met diva?gaat het al beter?en hoe is het met de beeb in de buik en jezelf?

rhi:al weer aan het sporten of nog steeds last van de kwakkelende griep?

moon:hoe is het met dat lekkere ventje van je?

kaatje:voel je je nog steeds goed?

rennic:alles goed met jou?

chan en aphrodite:spannend het komt steeds dichter bij en al wat te merken?

urs:hoe is het met jou?met mij gaat het goed de hoofdpijn is weer weg.het is echt met vlagen en vooral als ik me druk maak.

ben ik nog iemand vergeten?

centen waren binnen en vandaag eerst even een tweede winterjas voor mezelf gekocht want iedere keer een bezweten jas aan is ook niet lekker en nu kan ik heerlijk afwisselen.morgen weer zwemmen dus word weer een intensief dagje kan zijn dat ik het dus niet red om hier te komen neuzen en anders word het iig savond dus niet teveel typen want dan kan ik het niet bij houden :angel: :stuck_out_tongue: 8) :smiley:

groetjes annie

Hoi hoi,

Annie,met mij gaat het wel hoor alleen zo druk druk druk,ik had echt gedacht meer tijd te hebben als Donney naar school gaat maar ik loop mezelf op het moment echt helemaal voorbij,en vandaag heb ik daar dus ook echt last van ik heb vandaag een zogeheten k#tdag en ik voel me ook zo,ik heb vandaag echt het gevoel dat ik niks goed doe met de kids(We hebben hier echt nannytaferelen Donney is sinds hij naar school gaat thuis echt onhandelbaar en vreet mijn energie en ook die van Rob en van zijn broer,want voor Jordin is het hier nu ook echt niet leuk!!!)Ik krijg nu echt het gevoel dat ik het allemaal niet aankan,ik had het me allemaal wel anders voorgesteld!!!Maarre :oops: sorry voor mijn klaagzang het gaat echt wel weer over hoop ik :?

Fijn dat je hoofdpijn weg is maar wel balen dat dat steeds met vlagen terugkomt!!!Ik hoop dat het nu gewoon weg blijft want hoofdpijn is echt vreselijk ik weet daar alles van.

Heidi,wat vervelend dat je man er met niemand over wil of kan praten!!!Maar volgens mij hebben veel mannen dat die willen gewoon niet over hun problemen praten met een ander ik hoop echt dat hij er toch uit gaat komen met of zonder hulp!!!

Meiden ik denk aan jullie allemaal hoor!!!Maar ik moet nu dus weer snel weg om Donney te gaan halen die is om 12.00 uit dus meiden allemaal succes sterkte en heel veel liefs van Urs :-*

Hallo Meiden

Even snel een berichtje van mij. Ik ben bang dat deze poging

niet gelukt is. Ik heb pijn in mijn onderrug, en het wordt steeds erger.

Dat is voor mij echt het teken dat ik ongesteld word.

Maar ja geen bloed geeft moed!

Ik heb gelukkig geen last meer van een dip, dat was gelukkig snel voorbij.

Ik zie wel hoe het loopt.

Byjou: Je bent lekker relaxed. Dat doe je goed hoor… ik hoop dat jouw symptomen beter worden dan die van mij…

Heidi: Het valt niet mee he meid. Mijn hubbie sprak gelukkig wel over onze behandelingen en wat bleek?Er bleken meerdere collega’s een ivf te hebben ondergaan. Het is heerlijk voor hem om ook dat soort verhalen te horen. Zeker omdat hij hoort dat het na jaren proberen toch positief kan eindigen. Mannen kunnen wel binnenvetters zijn maar ze hebben ook emoties en die moeten ze wel kunnen uiten.

Ik heb het verteld aan mijn chef en een collega. De rest vermoed het wel maar ik heb het er niet echt over. Ze mogen het wel weten maar ik heb geen zin om in details te treden.

Verder weet mijn directe familie het natuurlijk, belangrijk want anders is het niet te doen vind ik, dan word de spanning te groot.

Echt ik denk als jullie wat opener zijn naar de omgeving dat er dan zoveel spanning weg valt. Jeetje het is toch geen schande om IVF te ondergaan?

In iedere klas zit gemiddeld een ivf kind!

15 november is mijn testdag maar ik denk dus niet dat ik het ga halen. :cry:

Urs: leuk dat je toch tijd vind om ons te volgen ondanks je drukke program.

ikkie: sterkte met Diva, ik :pray: voor haar.

Annie: Goed zo! Jezelf af en toe lekker verwennen met bijvoorbeeld een 2e jas. Dat heb je verdiend hoor!!!

Kimmetje: wat zal dat spannend zijn die echo!!! Leuk vooruitzicht.

mag ik even jaloers op je zijn?

(behalve op je misselijkheid dan)

Iedereen veel liefs

Afro

:smiley: Dag allemaal!

Hoe is het met iedereen???

Moon hoe is het???

Kaatje aan t genieten van je zwangerschap???

Kimmetje hoe is het met jou???

Afro hou je het nog vol???

Hier weinig te melden…Ben er absoluut niet mee bezig…dat is echt relaxed…

Vergeet het de helft van de tijd gewoon en dus ook de progestan… :?

oepsssssss :silenced:

Druk met nieuwe baan , ging eerst niet door nu toch weer wel…(lang verhaal!)

Moet een heel nieuw filiaal gaan opzetten en mag mijn eigen personeel gaan aannemen… :wall: :shifty:

Krijg morgen mijn spiksplinternieuwe auto met navigatie…

wauuuwwww ik ben echt heel blij!

Ik maak morgen foto van auto :eh: (opschepper)haahahah

Zo zie je maar wat voor hele goede afleiding kan zorgen…!

dames suc6 met alles

Liefs van mij

hee hallo

hoe gaat het hier zo te zien wel goed alleen afro ik hoop niet dat je gaat menstrueren hoor!!! ik gun het je zoooo dat het nu eindelijk een keer blijft zitten

byjou ongelovelijk hey jij bent zowat directrice van dat bedrijf man wat gaaf, lekker je eigen inbreng je eigen personeel en een hele dikke vette bak onder je kont met navigatie zo’n baantje droom ik ook wel van hihihi

urs wat vervelend dat je nu ff niet het gezinnetje kunt zijn dat je graag wilde omdat alles nu ff niet lekker gaat, misschien een schrale troost ik ken het hier precies zo. lucas is op het moment zo zijn eigen willetje an het inbrengen dat hij de hele dag loopt te schreeuwen en dingen doen die wij niet willen hebben constant aan apparaten zitten waar stroom op staat zoals de computter aan en uit zetten de video aan en uit zetten (ja op record) en net als ik eeen programma heb opgenomen wat ik graag wilde zien, hij haalt me zo het bloed onder de nagels weg en dat geschreeuw doet gewoon pijn aan je oren ik ga soms gewoon van ellende even weg of breng hem ff naar me ouders toe om zelf even uit te waaien en dan komt ie weer thuis en dan is ie daar poes lief geweest dan denk ik ook WAT DOE IK NOU VERKEERD DAN???

weer wat nieuws van mij alsof ik al niet genoeg heb geklaagt hierboven :oops: :oops:

maar ik heb maandag een afspraak van moeders voor moeders ik zat nog te twijfelen om nog ff een test te doen voor die tijd, ik weet niet maar ik heb zo’n raar gevoel dat het niet goed zit. ik zit mezelf helemaal gek te maken, ik heb laatst op een site gelezen dat als je een bbz hebt dat je dan pijn krijgt in je schouder nou dat heb ik dus, maar nu weet ik niet of dat allemaal spanning is en dat mijn lichaam nu alles eruit gooit (en omdat ik dat dus heb gelezen dat ik dat nu pijn krijg in me schouder)

misschien praat ik mezelf die dingen wel aan. ik weet het niet… maar voel me echt niet lekker ik kan er tenminste nog niet echt van genieten misschien komt dat pas na de echo maar die is pas over 2 weken pppfffff

de mensen om me heen zeggen ook nog dood leuk oohh wat ben je al gegroeid!@#$ ja dat gaat wel sneller he met een 2e dan denk ik savonds maar ff wat lul je nou ik ben nog maar 5 weken praat niet zo dom, zit bijna elke avond wel een potje te janken blehh ik ben het ook zo zat om me maar elke keer te moeten verdedigen tegenover die buik van mij, ik weet ook wel dat ik soms een zwangere lijk van 25 weken maar om dat elke keer te moeten horen terwijl het nog niet eens zeker is of het allemaal wel blijft zitten… ik kan er inelk geval niet meer tegen

sorry voor mijn bemoedigende woorden maar zat er ff helemaal door heen en ik weet dat ik het bij jullie gewoon kwijt kan zonder iets te hoeven uit te leggen