Hoihoi
Heidi, zou wel heel bijzonder zijn om nu jullie kindje al te kunnen voelen. Over een tijdje weet je het zeker (of het gevoel van nu DAT gevoel is :inlove: )
Nic, zielig is dat he… Wij hadden ook zo’n oude poes, ze is doodgegaan aan uitdroging, omdat haar niertjes ook niet meer werkten. Erg zielig was dat Zij was ook al 20 jaar en mijn maatje…
Sterkte ermee en hopelijk heeft ze er niet veel last van :-
Zorro voel je je weer wat beter? Ongi zijn is zo kl*****te…
Wij zijn vanmorgen naar Nijmegen geweest, daar heeft de gyn weer een echo gemaakt. De cyste is van 4,7 naar 3,5 cm gegaan, dus dat is heel mooi!!
Nadeel is wel, dat ie dus hormoongevoelig is en ik dus nog 6 weken door moet gaan met de Provera-pilletjes en we nog niet voor de 2e poging door mogen
Op 7 juni moeten we terug en dan mogen we wel meteen weer door. Dus geen wachtlijst gelukkig, meteen daarna over op deca :dance:
Maar nog even geduld dus… :think:
Liefs Nicje :-
Nicje: het gaat weer de goede kant op gelukkig, dank je! Waarom halen ze je cyste niet gewoon weg met een lapa? Ik heb er nu 3 en ze willen dus Lucrin geven om de endo stil te krijgen, maar ik snap het niet ivm de cystes… Die moeten toch eerst weg voor IVF? En dat doet Lucrin toch niet? :think:
Het kan zijn dat endo cystes weggaan door de hormonen.
En een kijkoperatie is bij mij een grote buik operatie geworden in feb 2005.
De cyste was er binnen 3 maanden weer. En om nog meer verklevingen en littekenweefsels te voorkomen, kiezen ze voor een hormonale behandeling ipv weer een operatie.
En de kans dat de eierstok eruit moet, is dan ook vrij groot… En dat willen we niet
Dus hormoongevoelige cystes, zoals endo-cystes zullen reageren op hormoonbehandelingen.
Snap je m nu??
hoi hoi
zorro welkom hier en ik hoop dat je al wat beter voelt.
hier gaat het nog steeds lekker,al vind ik het jammer dat ik mijn doel van 90 kilo op mijn verjaardag(vandaag dus) niet gehaald heb, maar ja moet ik toch maar weer meer gaan bewegen. de buurt hier beter verkennen.
verder is het erg rustig in zo verre dat we nog steeds lekker in het huis bezig zijn en tussendoor heerlijk in de tuin zitten van het zonnetje genieten.
groetjes annie
GEFELICITEERD ANNIE :dance:
Fijne verjaardag…geniet maar lekker van het mooie weer!!!
Gefeliciteerd Annie en een hele fijne dag. het weer werkt in ieder geval goed mee.
Gr Es
Annie, van harte gefeliciteerd! :dance: :dance: :dance:
Hoe jong ben je geworden :mrgreen:
Ben je een beetje verwend? Geniet nog lekker van je dag!
Liefs,
Moon
hallo allemaal,
Gisteravond zijn mijn man en ik naar de voorlichtingsavond in het UMCG geweest.
Het was wel interessant.
Maar het meeste wist ik wel, want dat had ik allemaal al opgezocht op het internet etc.
Nou dacht ik dat de wachttijd ongeveer opgelopen was tot een half jaar.
Maar wat schijnt, de wachttijd vanaf de intake is ongeveer 3 a 4 maand.
Dit was dus een dikke meevaller.
Nu moeten we 31 mei op intake.
Dus we hebben iets om naar uit te kijken.
Verder hoop ik dat alles een beetje goed gaat met iedereen.
Ik kan er voorlopig weer even tegenaan.
Groetjes Manon
dank jullie wel!!!
ik ben 29 jaartjes jong geworden en heb veel kaartjes gehad,telefoon en van mijn vriend een fiets en nieuwe telefoon en van een vriendin een bos rozen(gelijk voor het nieuwe huis) en een paar nieuwe gympen die ik hard nodig had. de oude waren al hartstikke kapot,maar ja ik bezuinig wel vaker op de verkeerde dingen :oops:
ik heb heerlijk in de tuin van het zonnetje genoten, heb zelfs een beetje rode armen opgelopen,maar ja het is gelukkig goed gegaan met de suikers.
verder een beetje achter de pc gehangen en meer niet.
zelfs even 1 dagje niets aan het huis gedaan vond dat dat wel een keer mocht.
dames succes met alles.
rhi ben je zo moe???mis je een beetje hier.
groetjes annie
annie fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad
zit nu tegelijk stijn te voeden,hij wordt al echt een lekkere knul
echt fantastisch dat het hier zo goed gaat, zoveel meiden zwanger/ bijna moeder,( byjou) geniet er allemaal maar fijn van!!!
Annie nog van harte gefeliciteerd hoor, je bent lekker verwent he?
Tans: wat gaat dat snel met Stijn :shock: Wat is ie al groot…en bovenal een heerlijk kereltje… :inlove: :inlove: :inlove:
geef hem maar een dikke knuffel hoor!
Manon: intake gesprek al in mei! daar komt dan wel schot in he? Fijn om naar een datum uit te kijken…
Heidi: al lekker in de weer met je babykamer, gezellig hoor. Leuk voor je man ook dat ie nu eindelijk de babykamer mag gaan doen. Wat een beloning voor jullie geduld! Heerlijk…
Nicje: fijn dat de cyste minder wordt: 7 juni mogen jullie weer door, dat wordt weer spannend…kan je intussen mooi je batterijtje weer opladen
Meiden allemaal een fijne koninginnedag als jullie die gaan vieren!
liefs Afro
Hoi allemaal,
Oeps wel heel lang geleden he dat ik iets van me heb laten horen! Ik keek net op de eerste blz. en zag tot mijn grote vreugde dat Rhiannon zwanger is! :lol: :lol:
:lol:
Super gefeliciteerd echt mega fijn.
Met mij gaat het naar omstandigheden goed. Sinds week 24 moet ik het al wel wat rustiger aan doen ivm hoge bloeddruk. Die is gelukkig weer onder controle. Ik zit nu in week 33 al weer! Met de babies gaat het redelijk goed. Eén baby groeit wat te langzaam. Beide babies zijn kleintjes. Fijn voor de bevalling dacht ik meteen
, maar voor de babies natuurlijk iets minder. Vandaar wederom rust voorgeschreven gekregen. We hebben nu veel controles in het ziekenhuis. Misschien als de babies zo klein blijven dat ik zelfs wordt opgenomen een dezer weken. Wordt het nog lastiger om jullie op de hoogte te houden. Maar ik beloof, ik laat zeker weer van me horen.
Eerst maar eens door alle mailtjes van de laatste weken heen.
Succes allemaal.
groetjes Kaatje
De uitslag is eindelijk bekend Ik had dr. Willemsen gemaild met een heleboel vragen en die had me heel netjes gebeld op mijn mobiel om ze allemaal te beantwoorden, dat is toch super lief!!! Ik bedoel… De behandeling loopt nu via de gyn in Rijnstate en hij had best kunnen zeggen dat ik maar met hem moest overleggen… Hij had me helemaal gerustgesteld!
Daarna belde gelukkig toch nog mn gyn uit Rijnstate. Ze hadden overlegd en gaan accoord!! En nog beter nieuws! Ipv 6 maanden Lucrin houden ze het op 3 maanden!!! De cystes gaan ze niks aan doen. Die laten ze zitten. Dat zijn gewoon blaasjes gevuld met bloed (endo cystes) en scheiden geen hormonen uit of iets dergelijks. Door de 3 maanden Lucrin hopen ze de endo uit te drogen in mn lichaam, want die zouden evt wel voor bepaalde negatieve hormonen kunnen zorgen. Daarna gaan ze meteen stimuleren voor IVF! Dus we gaan meteen door! Even uitgerekend dat in het gunstigste geval ik 3 maanden Lucrin en dan 2 weken stimulatie, zit ik half augustus met de eerste punctie en eind augustus met de eerste uitslag Spannend!!! Ik ga ervoor! Ga ik eind juli mn vakantie wel doen, ben ik helemaal fris en fruitig
Ga nu naar het ziekenhuis om de eerste spuit te laten zetten
Volgens mij wordt ik mooi verkouden ook, ben niet lekker, warm, misselijk, hartkloppingen ppfff… Ik word oud
:mrgreen:
He Kaatje wat leuk om weer eens wat van je te horen!!! En jee, wat ben je al ver! Tja het is al wat je zegt…voor de bevalling wel ok dat ze klein zijn, maar voor je kindjes natuurlijk niet…neem lekker je rust en heeeeeel veel suc6 de komende tijd :thumbup:
Zorro, wat een goed nieuws zeg! Welke gyn heb je in Rijnstate? ik had dr. Banchi…een hele aardige man! en als fertiliteitsarts Marijke (vande wije geloof ik…) Ik moet zeggen dat wij erg tevreden zijn over Rijnstate!
HEEEEEL veel suc6!
Rhi, hoe gaat het bij jouw? Alles nog goed?!
Nicje, fijn dat jullie ook weer bijna mogen beginnen… de duimen gaan weer draaien voor jullie!
Hier is alles ok!
Ik voel me prima en mijn buikje begint nu toch wel te bollen. Vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aan
Vorige week zijn we nog bij de gyn geweest voor controle. Het beebje groeit goed alleen was er wel iets van een bobbel te zien op de placenta en helaas kon de gyn dat niet verklaren…dus over 2 weken (16 mei) weer terugkomen. Maar we hoefden ons geen zorgen te maken, dus dat doen we ook maar niet 8) :mrgreen:
Morgen weer naar de Verloskundige om het hartje te horen en we gaan de hele dag op pad op zoek naar een leuk babykamertje. Een leuke dag dus!!! :!:
Meiden een hele fijne (waar is die zon nu?!?) dag en tot gauw.
liefs Nic
Stijn is mede dankzij het Rijnstate geboren en wel in onze 1ste ivf poging dus meiden een goed ziekenhuis, wij hadden Dhr. Blokzijl als gyn.
Groetjes Tans
Rennic/Tans: Ik heb dr. Vosters! Een hele lieve man ook Eerst had ik Karin de Boer, maar die vond ik iets te snel en onduidelijk. Dr. Vosters neemt alle tijd om rustig mijn vragen te beantwoorden en evt. zelfs uit te tekenen :mrgreen:
heeeee hallo,
daar ben ik ook weer
ff een weekje naar de zon doet je wonderen, de winter dip is helemaal verdwenen, en nu wordt het hier ooknog mooi weer
we hebben het er heel mooi gehad veel leuke dingen gedaan, en lucas heeft zich ook prima vermaakt
gisteren ben ik ook weer naar de vk geweest en alles was zo goed dat ik nu zelfs thuis mag gaan bevallen :dance: :dance: daar ben ik best wel blij om omdat ik zeker ion het zh zou moeten bevallen en nu ma dat dus lekker thuis (mits ales goed blijft gaan natuurlijk) beeb was ook weer lekker gegroeiden de bloeddruk was ook weer toppie
ook het hartje was weer luid en duidelijk aanwezich
volgende week maandag hebben we een pretecho :inlove: :inlove:
hoe gaat het verder hier met iedereen???
zorro ik zag dat je 2 aug mag beginnen met ivf, das precies op mijn verjaardag hihihi geinig he
ohja annie ik zag dat je jarig was geweest, nou van mij ook nog een hele dikke pakkerd, en een gefeli
groetjes kim
Hoi lieve meiden,
Nou wat is het schandalig lang geleden dat ik iets van met heb laten horen zeg! :shock: :oops: iK DURFDE BIJNA NIET MEER!
Maar we hebbe het hier zo druk gehad met het huis en en tuin en dergl,dat het er allemaal bij in geschoten is.
Nu dacht ik echt nu moet ik ffe reageren, ik heb veel positieve verhalen gelezen gelukkig maar.
Met Vito gaat het ook allemaal heel erg goed de laatste keer woog hij 5245 gram, groeit dus als kool.
Annie ik las dat je jarig bent geweest, alsnog gefeliciteerd meid.
Tans; Wat groeit jullie stijn goed zeg, echt al een lekker kereltje ook aan het worden he. geweldig.
Nou er zijn een hoop zwangeren dus we kunnen nog meer wondertjes verwachten. :thumbup:
Nou ik ga gauw wat werken in mijn huis en ik spreek jullie echt heel binnenkort weer. zet hem op allemaal. Ik zal nog ffe een foto van Vito bijvoegen.
liefs Angela :-*
Hallo allemaal,
Hier ook een die lang niet meer op deze toppic heeft geschreven :oops: :oops:
Angela, wat een poepie is Vito! Wat groeit hij snel hé!
Tans, ook echt een hele leuke foto van Stijn! Mensenkinderen wat groeien de beebs hard.
Jeroen is alweer bijna 7 maanden, tijd vliegt echt voorbij!
Rhi, hoe is het met jou? Ik mis je op deze toppic!! Trouwens helemaal op de forum! Gaat alles wel goed met jou? Ik maak mij zorgen.
Annie, alles al uitgepakt ? Niet stiekum in de zon liggen nu hé! Huppakee,eerst alles uitpakken hahahaha
Nog steeds helemaal happy met jullie nieuwe huis?
Kim, wat geweldig dat alles goed gaat! Pretecho…die zijn echt geweldig!!!
Wat dat betreft mis ik die tijd wel…maar ach…nu kan ik Jeroen echt pakken en genieten van hem! Alhoewel hij nu erg moe is, maar niet wil slapen :roll: . Nu ligt hij op een speelkleed, es ff kijken hoelang hij het volhoudt.
Zorro, succes straks in augustus! Ik heb je verhaal een beetje gevolgd.
Rennic, al geslaagd voor een babykamer? Spannend hé allemaal! Lekker genieten hoor van het zwanger zijn. want geloof me: het gaat heeeeeeel snel voorbij!
Ik was trouwens aan het einde wel blij dat ik er vanaf was hoor! Steeds opname in het ziekenhuis vanwege hypertensie (hoge bloeddruk).
Kaatje, ben zoooooooo benieuwd hoe het straks met jou gaat en de beebs! Jij bent volgens mij de eerste hier met een tweeling via de IVF!
En echt je moet het rustig aan doen hoor, ik was vanaf september steeds in het ziekenhuis pffffffffff…Dus, echt niets doen in huis en relaxen! Zeker met dit warme weer!
Manon, welkom!
Ik hoop dat voor jullie ook snel jullie wens uit zal komen!
Meiden, nog ff een fotootje van Jeroen en dan ga ik hem even voederen
Liefs,
Moon
:oops: Goeiemorgen dames…
Nog zo een die lang niet geschreven heeft…Druk met paard , huis , tuin enz enz!
Wat een leuke foto Ang!!!
Wij gaan maandag met Vakantie! JAMICA here we come!
Onwijs veel zin in…Ben nu druk aan de was strijk enz!
Sluit een foto bij van mij in aktie op mijn paard!
Annie (beetje laat) Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Rhi waar ben je toch…
Zal je es smsen …
Shouka hoe is het met jou???
Zorro welkom en suc6!
Dames ik ga verder met de was en dan lekker even rijden op mijn paardje!!!
Daaaag liefs van mij