Woowwwwwwwwww zeg, Kimmie! Je kan in ieder geval zien dat er een babietje in je buik aan het groeien is :mrgreen: !
Wel mooi hoor, mag je echt wel trots op zijn!
Aan de ene kant mis ik het zwanger zijn best wel, zeker de beginmaanden was nog makkelijk te dragen, maar de laatste maanden pffff…en het was ook nog zooooooooooo warme zomer! :shock:
Rhi, ik heb je echo’s gezien hoor, wat een mooie beeb zit er in! Het is er uiteindelijk 1 kindje geworden hé?
Nog 4 weekjes en dan ben je de 12 weken gepasseerd! Ik heb een zeer goed gevoel bij jou hoor! Volgens mij ben jij 's avonds echt doodmoe :mrgreen: Ik zie je nl niet veel meer online!
Nicje, fijn dat het weer lekker met je gaat! Die paar dagen weg doen het ookk :mrgreen: ! Effe lekker bijkomen en alles passeren wat er de laatste maanden gebeurd is. Jullie hebben het een plekje gegeven en jullie zijn nu klaar voor de volgende behandeling!
Annie, meid…ik merk dat je zoveel plezier hebt in je nieuwe huis!
Ik gun het jullie zo van harte! Lekker wat meer ruimte, strakkies lekker in de tuin zitten mmmmmmm, daar hoef je echt niet voor op vakantie hoor! Straks weer lekker bezig zijn en afleiding! Is ook goed voor je balans van je lichaam! Lekker blijven genieten hoor :inlove:
Afro, heerlijk dat het goed met je gaat! Hebben wij al eens een buikfoto van jou mogen bewonderen? :think: Zou misschien eens tijd worden?
Geniet maar lekker van je buik, het is echt zo voorbij! Het lijkt lang, maar voor je het weet heb je de kleine in jullie armen!
Urs, hoe is het gegaan met Donney? Beter gegaan met die narcose? Vorige keer ging het niet helemaal juist hé?
Heidi, mooi hé zo’n emotioneel moment van het vertellen van het mooie nieuws! Het drong mij nog niet echt door hoor de 1e paar weken! Maar zodra mijn buik begon te groeien (dat ging erg snel), moest ik het wel! hahahaha
Chantalle, wat een poepies je honden! (Jij ook hoor ) :inlove: Ze kijken altijd zo lief wanneer hun koppie scheef staat! Sammie is alweer een flinke hond! Hoe is het met je paard? Je hebt het maar druk met je beestenboel :lol:
Angelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…hoe is het met jou en Vito? Gaat alles nog goed?
Tans, ook alles goed met jullie? Wordt het niet tijd voor mooie recente foto’s?
Nou meiden, ik ga hetzelfde doen wat Rhiannon nu ook vast aan het doen is: BANKHANGEN!!!
Morgen een klein feestje (broerlief gaat trouwen), wij krijgen een etentje!
Jeroen gaat morgen naar oma Henny (is onze overkantbuuf). Ze is gek met Jeroen en al oma, dus…ik heb de grootste vertrouwen in haar.
Liefs,
Moon
Hoi Meiden,
Met Donney is alles goed gegaan deze keer!!!Ook werd hij nu snel wakker na de narcose en geen bloed uit zijn oor dit keer!!!Nu moeten we vanmiddag weer naar de ka voor zijn darmen dus dat ik ook weer even afwachten!!!
Hoe is het hier met de meiden???
Kimmetje,tjee meid wat een buikkie :mrgreen: en 8 juli schiet al op zeg!!!
Liefs Urs :-*
Urs: Heel veel sterkte & succes met Donney!
Fijn dat de buisjes zo goed zijn gegaan! Hopelijk gaat het bij de ka ook goed vandaag!
Rhiannon: Gefeliciteerd met je mooie echo!
Kimmetje: Mooie buik heb je! :thumbup:
Nicje: Ik hoop dat je maandag te horen krijgt, dat je mag beginnen met de 2e IVF-poging.
Heidi & Rennic: Ik ben blij dat het nu zo goed met jullie gaat! Eindelijk de 12-wekengrens voorbij.
Dus nu wordt het tijd om te genieten!
Alle andere meiden: Zet’ em op!
Deze keer een kort berichtje, want ik ben de slaapkamer aan het behangen met een oom van ons, dus ik schrijf eventjes snel tussendoor. :mrgreen:
Wij moeten morgenochtend weer voor de eerste fm. Als de Menopur deze keer weer zo snel aanslaat, verwachten we ongeveer maandag de 7e IUI. Duimen maar weer!
Liefs,
Jippie
Hoihoi
Jippie wat spannend vandaag… duimerdeduim!!!
En Urs wat fijn dat het goed gegaan is met Donney!! Is toch wel heel erg eng hoor, als je kleintje wegmoet…
Succes vandaag bij de ka…
Ja Kim, ik heb het al eerder gezegd, wat een toeter!!! :inlove: Jij bent ECHT zwanger!! En die waterbakken :mrgreen: Kan me er een voorstelling bij maken
Annie, druk aan het klussen in het huissie… wanneer gaan jullie over??
Fijn dat het zo goed gaat Afro!! Lijkt me zo bijzonder, zo’n wurm te voelen bewegen.
Nog even en jullie voelen het ook meiden, Heidi en Nic!!
Heidi, heb je het helemaal stil gehouden voor iedereen?? Dus ook dat jullie in de medische molen zitten??
Ik heb er zoveel steun aan gehad om het te delen met iedereen… Doen we bij de 2de poging weer. Nadeel is wel dat iedereen rond de test datum vol spanning zit en regelmatig vraagt hoe het gaat…
We hebben er afgelopen keer een weekje voor onszelf ingelast. Helaas werd ik een week van te voren al ongi, maar mocht het de volgende keer wel lukken, zeggen we dat we mogen testen 5 dagen later dan we werkelijk mogen. (is het nog duidelijk :think: :mrgreen: )
Ik ga maar eens aan het werk !!! :oops:
wow kimmie wat een buik al zeg dat kan niet missen hoor daar zit een baby in hihihi.
moon:je slaat de spijker op zijn kop.ik ben hier heel erg tot rust gekomen en het huis(ondanks de dozen!!!) heeft er bij mij nog nooit zo schoon en opgeruimd uit gezien.en wie weet wat dit positieve gevoel straks nog meer voor resultaat heeft :oops: :oops:
jeroen blijft echt een lekker binkie hoor en hoe was de bruiloft???
urs:ben blij dat de operatie goed is verlopen, nu maar hopen dat de rest ook goed gaat met doney en hoe is het verder met jou?
nicje:we zijn al over sinds 8 april alleen moet er nog veel geklust en gedaan worden, want we woonde in een andere plaats er redde het niet om het voor de overhuizing klaar te krijgen.
ik snap best dat je zegt we zeggen een latere testdatum tegen de mensen zodat je niet tegen de tijd dat je mag teseten steeds krijgt van en??en??en??? ik geef je groot gelijk. wanneer mag je weer beginnen???
hoe is het met de rest van de dames???
hier nog steeds aan de klus etc en ook de instanties moeten weer geregeld worden ppppfffff wat een werk iedere keer en ze willen ntl weer het hemd van je lijf weten.
nou groetjes annie
:inlove: :mrgreen: :thumbup: :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
we hebben 22 mei ons eerste gesprek met de RVK!!!
Jemig wat ben ik blij zeg!!!
liefs van een blije mij
Oh Chan, wat spannend!!!
En al een idee wat er besproken gaat worden???
Snap wel dat je blij bent!!
Spannend spannend :dance:
waaauuw goed nieuws chan :dance: :dance: :dance:
spannend chan!!!
Nou het werd es tijd :roll: ! (Stelletje ambtenaren )
Maaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr…er is schot in de zaak! GEWELDIG!!
Ben zooooooooo benieuwd joh…
Liefs,
Moon
Joepieeeee Chan!! :mrgreen: Heerlijk dat er weer vooruitgang wordt geboekt! Hopelijk gaat het hierna allemaal wat sneller en van een leien dakje!
Nicje kan het me zooo voorstellen dat je het lekker wat daagjes voor je houdt. Welke kant het ook opgaat, een positieve test of een nega (en oeh wat duim ik hard voor een positieve!!) dan hebben jullie ook zelf even tijd eraan te wennen. En lekker geen stress van al die mensen die vragen komen stellen. Maar nu eerst hopelijk maandag goed nieuws en een verse start!
:mrgreen: Ben ook helemaal BLij!
Lief dat jullie zo meeleven!
En inderdaad die ambtenaren doen alles op het gemakkie!!!
Maar als het straks maar resultaat heeft…
daaaaaag
Liefs van mij :thumbup:
Hallo allemaal,
Nou ik ga me hier maar eens aansluiten. Gister bij de gyn geweest… Ik heb endometriose en heb op het moment 3 cystes zitten (het worden er steeds meer). Probeer al 8 maanden via ZI zwanger te worden van een goede vriend die daarna de vader zal zijn, maar het wil niet lukken. Afgelopen januari geopereerd om een andere cyste weg te halen en verklevingen enz. Na 2 weken zaten er alweer 2 nieuwe cystes. De gyn gaat nu as dinsdag in het teamoverleg bespreken hoe en wat en zijn voorstel zal zijn om 3-6 maanden aan de Lucrin te gaan in de hoop dat de endo rustig wordt en de cystes verschrompelen. Zodra dat is gebeurd gaat hij meteen stimuleren en beginnen we met de 1e IVF poging Ik zal dus in de tussentijd wat minder aanwezig zijn denk ik, maar zodra de 1e poging in zicht komt zal ik veel steun komen zoeken.
Wie van jullie is ook aan de Lucrin geweest en wat waren jullie bijwerkingen? Ik ben zo bang voor de opvliegers en paniekaanvallen, want daar ben ik gevoelig voor en ik ben alleenstaan, dus ik vind het doodeng! Veel enger dan de IVF hahaha :mrgreen:
Chan hebben jullie dit stapje ook al een beetje gevierd? Lekker met zijn allen uit eten of zo? Kan niet wachten op het volgende goeie nieuws van jullie kant! Kom maar op! :mrgreen: :-*
Zorro, ik geloof dat Nicje de enige (enigste ) hier is die aan de Lucrin is geweest. Zelf heb ik na de overstimulatie van de eerste keer ongeveer 2 maanden Decapeptyl moeten spuiten om alles tot rust te laten komen. En ze zeggen dat Lucrin bijna hetzelfde is als Decapeptyl. Heel in het begin moest mijn lichaam wennen aan de Deca en kreeg ik zo nu en dan een kleine opvlieger (was niet erg want heel erg warm was het nog niet buiten) het enige waar ik wat last van had was hoofdpijn. Heb ik echt zelden tot nooit maar toen was het wel even vervelend. Gelukkig mocht ik als ik wilde een paracetamolletje nemen en dat hielp gelukkig wel.
Hopelijk gaat het jou ook reuze meevallen! En lekker zeg dat er wat stappen genomen worden door de artsen! :thumbup: Heel veel succes!
Chan: dit wordt weer spannend! Eindelijk weer een beetje schot in de zaak! Ik ben zo blij voor je
Zorro: welkom! Ik hoop dat alles goed verloopt en dat je binnenkort groen licht krijgt voor ivf. Hopenlijk valt het mee met de Lucrin.Zal niet altijd meevallen als single, respect hoor!
Dit is een heerlijke plek om je zorgen op te schrijven, er wordt hier erg met je meegeleefd. Nogmaals welkom en heel veel succes!
Nicje : heel verstandig hoor! Best vervelend als er van alles gevraagd wordt en je bent zelf nog zo onzeker over hoe het gaat lopen. Het is allemaal zo goed bedoeld, maar soms heb je er geen zin in. Ik hoop dat jullie straks een positieve test hebben, mijn duimen gaan overuren draaien voor je!
Moon: Jeroen rolt om! Heerlijk hoor, voor je het weet loopt ie door de kamer! Gefeliciteerd met deze kleine mijlpaal.
Annie: Gefeliciteerd met je huisje en geniet er maar lekker van hoor! Blij dat het zo goed met je gaat
Kimmetje; ik heb erg gelachen om die omgeschopte waterbakken. Zo zei de verloskundige dat ik een klein spatadertje op mijn onderbuik heb. Dus onder de douche wilde ik even kijken maar dat lukte niet! Kan niet over mijn buik heen kijken als ik sta.Grappig.
alle meiden …groetjes en een fijn zonnig weekend!
liefs Afro
Hallo allemaal!
We gaan het vanavond vieren zeg maar…hopelijk zijn we dan nu eindelijk eens gauw ädoptiezwanger!"
Heel fijn zonnig weekend!
liefs van mij :inlove: :**:
Hoihoi
Zorro, wij hebben al eens gekletst over de endo idd…
Balen dat het nog niet gelukt is
Over Lucrin niets meer dan lof aan deze kant :mrgreen: Geef me nog maar een shotje…
GEWELDIG spul, tenminste, zo heb ik het ervaren!
Ik had eerst heel veel pijn en na die spuiten niet meer. Een verademing en die opvliegers heb ik voor lief genomen.
Verder had ik van de Decapeptyl ook erg vaak hoofdpijn, maar van de Lucrin niet, ik was erg fit.
Moet er wel bij zeggen, dat ik erg veel last had van de endo. Erg veel buikpijn en altijd moe. Dat hoort erbij helaas. Daarom denk ik zulke goede resultaten bij de Lucrin.
Hopelijk bevalt het jou ook zo goed. Succes en nogmaals, ik vind je stoer. Een zeer bewuste keuze gemaakt voor het hopelijk krijgen van een kindje. Vind maar eens een man die dat wil (buiten een relatie dan he) Ook voor hem petje af!!!
Heel veel succes!!!
Liefs Nicje
We gaan nu naar mijn mama, vertellen dat we gaan trouwen, ik ben nog zenuwachtig ook hihi :inlove:
Bedankt meiden voor jullie lieve woorden welkom. Moet er bijna van huilen, zit er vandaag gewoon even doorheen, ben verdrietig en somber, ben ook al 2 dagen ongi met veel pijn dus daar zal het van komen. Over paar dagen ben ik weer opgeknapt hoor :-*
Nicje: wij zitten inderdaad in hetzelfde schuitje. Veel plezier bij je mamma!
Hoi meiden,
byjou, wat heerlijk meid, dat er nu eindelijk schot in de zaak zit. En heb je het lekker gevierd?
Zorro, welkom bij de club. Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal door heen zit. Het is ook niet niks. Heel veel succes en ik hoop dat het een mooi positief resultaat mag opleveren!!
Rhi, hoe gaat het bij jou met je hormoontjes?? Nog misselijk?
Kim, jeetje meid. Je ontploft bijna :lol: Gaat verders alles goed?
Aphro, alweer ruim over de helft. heerlijk! Geniet er lekker van.
Rennic, hoe gaat het bij jou?
Nicje, wij hadden het inderdaad tegen bijna niemand verteld waar we mee bezig waren. Behalve mijn beste vriendin en op mijn werk wist niemand iets. Mede om al die vragen van : en is het al gelukt etc. etc. tegen te gaan. Maar zoals jullie het hebben aangepakt is ook goed bedacht, dan heb je inderdaad nog even tijd voor jezelf om alles op een rijtje te krijgen.
En met de rest van de meiden???
Hier gaat alles prima. We hebben al verf uitgezocht voor de babykamer en deze is ook al helemaal leeg gehaald. Morgen gaat mijn man beginnen met verven. We houden de muren licht en met de meubels en accesoires brengen we de kleuren erin. Ik ben erg benieuwd.
Ik denk dat ik gisteren de kleine al heb gevoeld, maar dat lijkt me nog erg vroeg. Kan ook een toevalstreffer geweest zijn of ik heb het me ingebeeld. Ik wil het ook zo graag voelen. Dat lijkt me zo’n heerlijk gevoel. :inlove:
Over 2 weken mogen we weer op controle en even spieken en met 20 weken krijgen we een uitgebreide echo. Kunnen we extra lang genieten.
succes allemaal.
Liefs Heidi :-*
ha meiden!
Chan, wat een geweldig nieuws!!! Ik hoop zo voor jullie dat er nu snel schot in de zaak komt! Spannend!
Kim, tjeemig, wat een toeter! en je mag nog even1!!! :mrgreen:
Rhi, alles goed met jouw? voel je je zwanger?
Zorro, welkom en heeeeel veel sterkte en suc6!
Ik heb ook Lucrin gespoten, maar niet omdat ik endo had. Ik had helemaal geen last van bijwerkingen. Super dus!
Moon, wat een super boy is het toch!!!
heerlijk
Nicje, ik heb ook erg veel steun van vrienden gehad en nu het gelukt is lijkt iedereen dubbel zo blij…ook mensen die iets verder van je afstaan zijn zo ontroerd en blijf voor ons! Dat is heeeeeel bijzonder.
Ik hoop zoooooo voor je dat je ook weer verder mag met poging 2!!!
Heidi, hoe vonden je ouders het? waren ze blij?
Wij zijn wel met kamertjes bezig, maar nog niet echt stuctureel. Beetje aan het rondneuzen. Wel erg leuk moet ik zeggen!
Hier gaat het wel, ons lieve poesje is erg aan het aftakelen, maar ze is dan ook al wel 19 jaar. Maar het gaat nu wel erg hard ze is heel mager geworden en ze zakt steeds door de achterpoten heen. Eigenlijk lijkt ze wel uitgeput…ik denk zelf dat de nieren het nu echt begeven heben. Morgen ga ik met haar naar de dokter, maar ik denk dat we de laatste uurtjes met haar hebben…echt zielig!
Verders gaat alles prima met me. Komende donderdag weer naar de Gyn voor een echo…dus is toch wel weer spannend hoor!
fijne (zonnige??) zondag allemaal!
liefs nic