IVF/ICSI deeltje 10! Lustrum!



Eindelijk zwanger of zelfs al mama!

Moon; Jeroen geboren; 10-10-2005

Chan; aan het wachten op hun adoptiekindje

Kaatje; zwanger van 2

Tans; Stijn geboren; 2 januari 2006

Ang; mama van Vito 16-01-06 en 1 *

Aphro; zwanger en 2 *

Kim; zwanger van de tweede

Vrouw Holle; zwanger

Amidala; zwanger

Heidi; zwanger 1 *

Rennic; zwanger

Rhiannon; zwanger 1 *





Aan het behandelen.

Shouka; IVF eerste kindje 1 *

Nicje; IVF eerste kindje

Manon26; IVF eerste kindje

Allemaal super veel succes!
Als er iets niet klopt aan het lijstje of er moet iets aangepast worden....PB maar of zet het in het topic dan pas ik de lijst aan!

:smiley: Alweer een lustrum wauwww dat gaat hard…Nog maar 8! daagjes Rhi …ach voor je het weet zijn ze voorbij!



Annie gefeliciteerd met je nieuwe huisje!Vandaag de sleutel geniet ervan meid!



Rennic wat fijn dat alles goed is he! Heerlijk !

Heidi suc6 vandaag met de echo!



Jippie duim duim duim!!!



Ang en Moon hoe is het met de spruiten???



Shouka hoe is het met jou???





Hier verder weinig nieuws te melden en eigenlijk vinden we het op dit moment wel goed zo als het nu is…

Ik geniet met volle teugen van mijn Nieuwe aanwinst :inlove: :inlove:

En hebben het verder druk met werk huishouden tienerdochter enz!

Heb het erg naar mijn zin op het werk dus dat is prima!

Verder zijn de verhuisplannen om naar Belgenland te gaan steeds grotere vormen aan het aannemen!

Huisje met stalletje weiland …hopelijk vinden we snel iets .Kan ik het spul thuis zetten!



Hopelijk weer goede berichten vandaag van jou heidi! :mrgreen:



dames ik ga weer eens aan de strijk enzo :wall: :wall: :wall: :wall:





Liefs van mij :**:

zow alweer een nieuw deeltje :stuck_out_tongue:



jaaaa het kamertje is nu eindelijk af :dance: :dance: dat wou ik ff zeggen hihii



byjou oohh waauw met recht een huisje boompje beestje :wink:

Chan wat spannend! Verhuizen naar een tophuis met een giga wei erbij stallen en een prachtomgeving om lekker buiten te rijden! :inlove: Klinkt iig heerlijk! Ga je nog een mooie foto maken van je nieuwe prachtkerel? :wink:



Kim lekker dat het kamertje al klaar is! Sjee wat gaat de tijd toch snel zeg. Nog even en dan ligt jullie tweede wondertje daar al in te dromen! :inlove:



Hier gaat alles eigenlijk nog prima. Allerlei kwaaltjes die de kop op beginnen te steken…zere (.)(.) zo zeer dat alles met beugels erin hier heeft moeten plaatsmaken voor zonder beugels. En owww ik ben zooo erg…vanmiddag kwam mijn middageten er bijna weer uit :sick: en kon het niet laten een test te doen. Achterlijk hoor 8 dagen voor het eigenlijk mag en al helemaal omdat het midden op de dag was. Nu weet ik wel heel zeker dat de Pregnyl is uitgewerkt en ik was ook super sjocked toen ik er een tweede streepje op zag verschijnen :shock: :oops: Straks al mijn mannetje thuis is ook hem even laten kijken of hij het ook ziet *grr als ie zo kippig is stuur ik hem wel naar de opticien 8) *

Maar als ik mijn maag darmen boobs en test mag geloven denk ik dat het er misschien wel 2 zijn… Zo vroeg al een positieve test kan haast niet anders. Over 2 dagen gooi ik er een CB tegenaan en kijk ik wat die ervan vind. Zo en nu ga ik voor mannetje even een hartige pannenkoek met spek bakken en daarna door naar de Makro voor wat heftig shopwerk!

rhi dat klinkt goed!!! alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!



ik heb de sleutels en nu snel hier inpakken en nog voor mijn verjaardag zitten we in zutphen joepie kan niet wachten.



chan waar blijft de foto van je prachtige nieuwe aan winst???en lekker hoor een huisje met wei en stallen.



kimmetje lekker kamertje al klaar hoef je je daar niet meer druk om te maken.



heidi hoe is het gegaan???



groetjes annie

Nou Rhi, dat klingt als muziek in de oren!!!

Ik zie dat je ook meteen een banner hebt aangemaakt :smiley: :thumbup:



Alvast een voorzichtig joepie!!! gefeliciteerd!!!



Annie , gefeli met je huis!! super !!!



Heidi, hoe is het gegaan?



Kaatje, hoe is het met jouw? Begint het al zwaar te worden?



Hier weer een tegenslag gehad…gisteren weer bloedverlies…net zo veel als een bloedneus zeg maar en het kwam ook heel spontaan en overwachts…Ik stond weer te shaken joh! Daarna was het ook weer over en vandaag wat oudbloed nog verloren… Dit is zooooo erg. Je wordt echt heen en weer geslingerd :roll: :? :x

Ik was gisteravond echt totall loss…mijn darmen waren ook druk in de weer en ik ben er maar vroeg in gekropen. Ik hoop toch echt niet dat dit zo door gaat…mits het geen kwaad kan natuurlijk…

Maar je vertrouwen gaat er wel aan zo :oops:



Meiden fijne avond allemaal



liefs Nic

Thnx Annie en Rennic. Ja een voorzichtig bannertje maar gemaakt, mijn gevoel is zooo sterk heel maf.

Nu ja nog een test er tegenaan gooien over een dag of 2 van CB en dan op de eigenlijke testdatum (23e pas!) gooien we er een Predictor in. Heb altijd gezegt dat als ik die posi kan piesen dat het dan echt wel helemaal goed moet zitten :mrgreen:



Maar Rennic misschien is het juist wel omdat je darmen zo druk zijn dat je kleine bloedinkjes hebt? Even een ernstig onsmakelijk stukje wat niet geschikt is voor mensen die nog moeten eten…zal het in een spoilertje knikkeren.



als je heel erg verstopt zit zoals zo vaak gebeurd als je zwanger bent, kan er ontlasting ‘vastzitten’ in het laatste stukje van je darmen. En je endeldarm en baarmoederhals zitten echt in je lichaam heel dicht bij elkaar. Dat kan extra druk geven op je baarmoederhals die toch al super gevoelig is en super goed doorbloed is nu. En dan kan er wel eens een adertje knappen.

Rhi



Een voorzichtige proficiat meid. Ik hoop zo dat het op de 23ste ook allemaal positief is… Waaw, dat zou tof zijn hé!



Groetjes

AMi

Hoihoi



Rhi, ik zat net te denken, toen ik het nieuwe lijstje zag, dat het wel tijd wordt, dat jij ook bovenaan komt te staan…

En ik ga lezen en zie daar !!! Oh wat spannend… fijn dat het zo goed voelt, hooooooop heel hard dat je alleen maar meer posi gaat testen en eindelijk jullie droom mag uit komen!!! :pray: :pray: :pray:



Lieve Nic, wat een rot gevoel moet dat geven zeg… Het hoeft helemaal niks te betekenen, maar je maakt je toch zorgen, kan ik me voorstellen.

Hoop dat het weg blijft en dat Rhi gelijk heeft :wink: :pray: Ook jou is het zo gegund… :pray:



Kim lekker dat het kamertje klaar is. Lekker op tijd, dus idd hoef je je daar geen zorgen meer over te maken… :wink:



Hier is alles rustig. Ik heb geen bloedverlies, dus ik neem aan dat de Provera goed z’n werk doet… Ga ik maar vanuit…

Het afvallen gaat niet zo geweldig meer; stomme paaseitjes :silenced: :cry: hopelijk helpt het wandelen elke dag een beetje… Ik wil afvallen, ik wil zwanger worden!!! :shifty: :wink:

zo, mezelf even moed ingepraat :wink: :mrgreen:



Ik ben the Nanny aan het kijken, mén, wat maken die ouders en kids het elkaar moeilijk zeg…



Liefs Nicje :-*

rhi ook van mij alvast een hele voorzichtige gefeli,

ik heb het stukje van je gelezen wat je getypt hebt voor rennic, en ik ken het fenomeen :oops: ik ben wel eens bijna flauw gevallen door dat ik ook een hoopje moest en toen ik op ging staan zag ik dat de hele wc rood was v/h bloed, ik dacht toen echyt dat het mis was maar het bleek ook een adertje te zijn geweest die geknapt was (ja dat hang je natuurlijk ook weer niet aan de grote klok hé



ik heb nog meer goed nieuwes we hebben zojuist een nieuwe badkamer gekocht :inlove: :inlove: :inlove: ben dol gelukkig en hoop dat het nog voor de bevalling gerealiseerd kan worden maar ja das ff de vraag want we kunnnen hem al in mei geleverd krijgen maar we krijgen pas juni/juli geld van de belasting, misschien dat mijn schoon ouders ons zover het geld kunnen lenen dat we er mooi op tijd mee klaar kunnen zijn anders gaat het pas na de bevalling worden :?



annie ook druk aan het klussen geslagen???eindelijk de sleutel van jullie nieuwe leventje, en ik hoop dat jullie daar meer geluk hebben :-*

Thnx dames…ik kan nog amper geloven dat de test toch echt al positief aangaf vanmiddag. Zit me nu haast op te vreten dat ik niet meer goedkopere testen heb geregeld zodat ik kan vergelijken met een ochtendurine test. Nu ja ben nu eenmaal blont :doh:



Kim geloof dat er maar weinig zijn die zulke dingen op een forum zetten inderdaad :wink: en best een beetje jammer natuurlijk want misschien kan iemand anders ermee uit de stress komen/blijven. Dus toppie! Hopelijk lukt het met de badkamer en zit ie er nog voor je bevalling in!



Nicje ik wil echt iedereen die hier meeschrijft naar de bovenkant van dat lijstje hebben hoor! Ik hoop zoooo dat je er ook snel achteraan komt! Helemaal voor jezelf een beebje is zelfs super goed voor je met de endo dus dubbel duimen hier! :thumbup:



Ami hoe gaat het met jou eigenlijk? Alles nog prima in orde en lekker aan het genieten?



Kaatje heeft ook al lang niet meer geschreven hier…hoe gaat het met jou en jullie beide frummels??

Rhi: wat lees ik nu voor fantastisch nieuws? :dance:

Oh wat geweldig…een voorzichtige felicitatie hoor…het klinkt allemaal erg goed moet ik zeggen. Ik ben zo blij voor je! :smiley:

Dit wordt wel een topjaartje he?



Lieve Rennic: meid wat zal je geschrokken zijn! Ik voel met je mee.

Mijn vriendin had vorige week nog een bloedinkje bij 20 weken.

Ze was helemaal in paniek maar gelukkig was het niets bijzonders.

Zoals rhi al schreef het kwam van het persen, was er een adertje gesprongen.

Als het hartje eenmaal klopt is de kans op een miskraam zoveel kleiner.

Houd je daar maar aan vast. Het komt allemaal goed hoor, weet ik zeker!

Ik hoop dat je geen bloedverlies meer krijgt en dat je weer volop kan genieten van je zwangerschap, want dat heb je wel verdient!



Vandaag ben ik naar de vk geweest, alles was goed, en we hebben het hartje weer gehoord. Ik was weer enorm blij, want het blijft onwerkelijk hoor!



Liefs afro

Hallo dames,



Alweer een lustrum!! Wat gaat dat hard zeg, of zijn wij zulke kletskousen? 8) 8)



Rhi, mijn duimen zijn gekruist, ik wil je toch heeeeeeeeel voorzichtig feliciteren

Ik hoop zo uit de grond van mijn hart dat jullie over 9 maanden met stralende gezichten 1 of 2 wondertjes aan iedereen kan laten zien! Ik wou dat de officiele testdatum en de 12 weken al voorbij was, zo nieuwsgierig en hoopvol ben ik!



Annie, JIPPIEEEEEEEEEEEEE, eindelijk ook iets wat jouw van harte gegund is en dat heb je ook eens verdiend na al die ellende! Ga jullie nieuwe huis maar lekker gezellig inrichten!

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis



Kimmetje, lekker hoor een nieuwe badkamer! Willen wij ook, maar ja…centjes die gaan nu allemaal naar Jeroen!



Nicje, ik heb net ook de Nanny (opvoedpolitie) gekeken, maar inderdaad het was geen leuk gezin! Maar ach, een weekje nanny in huis en de kids zijn ineens engeltjes geworden :angel: :angel: . Is dat geen doorgestoken kaart :think: :think: .

Misschien een tip; paaseitjes verstoppen in de tuin, terwijl je aan het zoeken bent, ben je in beweging, verbrand je vetten, dus mag je weer paaseitjes eten :mrgreen: :mrgreen: :wink: :wink: !



Rennic, probeer te genieten! enneh…dit blijf je de hele zwangerschap houden hoor, de angst dat er toch nog iets verkeerds gaat!

Ik heb het nu als Jeroen ligt te slapen, toch de angst voor de eventuele wiegedood. Zal altijd wel zo blijven, straks is het wat anders!



Chantalle, wat gaaf als het lukt om een mooi boerderij te vinden in Belgie, dan komen wij zeker langs! Voor Jeroen ook leuk, al die dieren te zien! De huizen zijn daar in Belgie ook goedkoper hé!



Hier gaat alles prima, morgen weer naar de consultatiebureau! En big news: Jeroen kan rollen van rug naar buik! Wij hebben het op film gezet, deze kunnen jullie op het showforum bekijken! Wij zijn zoooooooooo trots!

Jeroen slaapt nu echt door van 19.00 uur tot de volgende ochtend 7.00 uur! Heerlijk!



Angela, hoe is het nu met Vito?



Tans, hoe gaat het met Stijn?



Liefs,

Moon

He Rhi, ook van mij een voorzichtige felicitatie.



En annie, gefeliciteerd met de nieuwe woning.

Ga het maar lekker opnieuw inrichten.



Groetjes manon26

dank jullie wel!!!



eerst ben ik hier aan het inpakken en dan kom je er achter hoeveel “rommel” je wel niet hebt zeg foei :oops:

als mijn vriend vrij kan krijgen gaat hij volgende week al beginnen met klussen daar en ik ga de week daarop er heen dus voor nu hou ik het nog bij inpakken. :shifty:



groetjes annie

Dames, ik duim voor jullie allemaal. Dat jullie inderdaad maar allemaal boven aan ons lijstje mogen komen.



Rhi: jaja, hier gaat alles goed. Van zodra je zwanger bent, vergeet je echt wat voor moeite je ervoor hebt moeten doen hoor! Zaalig, binnenkort begrijp je perfect wat ik bedoel… Ik mag helemaal niet klagen, heb geen enkel zwangerschapskwaaltje, zelfs geen pijnlijke borsten, heel raar en toch heel zwanger want mijn buikje zet aardig uit! Dit, gun ik jullie allemaal van harte.



Veel groetjes en veeeeeeeeeeeeel succes.



Ami

Hoi meiden,



Jeetje deel 10 alweer. Wat een kletskousen zijn we toch!! :lol:



Rhi, wat zou dat fantastisch zijn meid. Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd. Ik hoop dat de test de 23e ook positief is. Ik :thumbup: en :pray: op volle toeren.



Rennic, meid hoe gaat het nu met je? Is het bloedverlies opgehouden. Heb je het hier nog over gehad met je gyn? Lieverd, ga er vanuit dat alles goed is. Je hebt 2 keer een kloppend hartje gezien en de gyn stuurt je na de volgende keer niet zomaar naar de vk. Hij zal er vertrouwen in hebben. Nu jij nog! (ik weet, dat is heel makkelijk praten)



Aphro, wat fijn dat alles goed is. Kun je er toch wel lekker van genieten ondanks die onzekerheid af en toe?



Kim, heerlijk een nieuwe badkamer. Heb je een plaatje ofzo om te laten zien. Ben wel benieuwd.





Hier gaat alles goed. Gister de echo gehad. Het was al goed gegroeid en weer een kloppend hartje gezien :inlove: Ze konden al via mijn buik kijken en ik had nog geneens een volle blaas. Is dat al niet erg snel? Maar goed ik vond het fantastisch. Zo lijkt het echt helemaal echt. We hoeven pas over een maandje terug te komen voor de volgende echo. Dan ben ik al 13 weken. Ik vind het wel jammer dat we het niet eerder kunnen vertellen aan de familie en dat we nog zolang moeten wachten.

We zijn al een beetje bezig met namen verzinnen. (erg vroeg, maar wel leuk om te doen) Een meisjesnaam hadden we al heel lang. Al voor we kinderen wilden. Maar een jongens naam is toch nog erg lastig. We willen allebei wel een nederlandse naam, dus dat scheelt, maar daar zijn er ook nog zoveeeel van. :?



Succes allemaal.



Liefs Heidi :-*

Heidi: Gefeliciteerd met de mooie echo, weer! :smiley:

Ik denk dat je je nu niet zoveel zorgen meer hoeft te maken, het hartje klopt, dus dat zit wel goed, meid! Ik hoop dat je een hele goede zwangerschap mag hebben! Wanneer ben je eigenlijk precies uitgerekend? Eind oktober, of november al?



Rhiannon: Spannend, meid! Ik moet eerlijk zeggen dat ik je bannertje wel een beetje eng vind, en dat je nu al getest hebt. :shifty: Ik had het zelf nog niet gedurft. Maar goed, desalniettemin alvast een voorzichtig gefeliciteerd, het is je van harte gegund! :-* Ik hoop dat de testen steeds dikker positief gaan worden de komende week en dat jij over een tijdje ook maar een lekkere dikkerd mag worden! :mrgreen: Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je in november jullie beeb(s) mag verwelkomen!



Rennic: Vervelend zeg, weer bloedverlies…

Maar zo te lezen zou het inderdaad wel eens iets anders kunnen zijn, dan dat het uit je baarmoeder komt. Je hebt al twee keer een goede echo gehad en het zijn steeds maar kleine beetjes bloedverlies, zonder krampen. Dus dat zit allemaal nog wel goed, hoor! Maar ik zou wel eens aan de gyn vragen waar het dan wel vandaan kan komen, want je schiet ongelooflijk in de stress steeds, natuurlijk. Sterkte, meid! :-*



Alle andere meiden ook veel sterkte & succes met alles!



Voor ons gaat morgen het hele fm-traject weer beginnen. Morgen zit ik op dag 10 en ik verwacht de inseminatie rond dag 20-24 ergens. Dus nog wel een paar echo’s te gaan. Maar goed, we houden vol. Hopelijk gaat het deze keer wel lukken. :pray: :thumbup:



Liefs,

Jippie

Jippie ik ga weer heeeeel hard voor je duimen dat deze poging wel gaat lukken!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:



:-* nic

Vanavond even koffie gaan drinken bij vrienden altijd gezellig. De heren boven achter de PC en wij dames beneden beppen :mrgreen:



Heidi super dat de echo een prachtmensje liet zien! Is je mannetje nu ook wat minder onzeker?



Ami ja ik kan het me helemaal voorstellen hoor. Denk haast dat het bijna zoiets is als een nare bevalling en dat bijna vergeten door het prachtresultaat. Maar dat weten een aantal andere dames hier wel :inlove:



An lekker hoor! Hoop dat ie snel wat vrije dagen kan krijgen om te gaan klussen!



Jippie klopt helemaal hoor is een giga vroege banner. Maar mijn gevoel is zo maf en zeker. Blijf misselijk (dus echt geen eendagsgriepje) wordt iedere morgen wakker met een halve zweetaanval lijken wel opvliegers, en langzaamaan begin ik ook het gevoel te krijgen dat er iets aan het ‘oprekken’ is in mijn buik links en rechts. Nu ja we zullen wel zien wat de testen gaan zeggen. Al zou ik haast zonder durven ondertussen :oops: Ik kan alleen maar hopen dat mijn intuitie het niet bij het verkeerde eind heeft.

Alvast toi toi toi voor de aankomende FM! Ik hoop dat er een lekker eitje aan het groeien is voor een toppoging! :thumbup:



Zo nog even wat drinken en het eten laten zakken het nieuws kijken en dan gaan we op pad! Fijne avond allemaal!