IVF/ICSI deeltje 10! Lustrum!

Thanks voor het duimen, meiden! :angel:



Rhiannon: Ga je dan van de week tot aan de officiële testdatum dan ook nog meer testen doen, of niet? Om te zien of de streep duidelijker wordt? Of wacht je de 23e af? Gek dat je zo’n duidelijk voorgevoel hebt over het zwanger zijn, vrouwelijke intuïtie! Ik hoop dat je gelijk hebt en in november twee beebs mag verwelkomen! Ik ben heel erg benieuwd, hoor!



Doei allemaal!



Groetjes :-* ,

Jippie

Hahaha euhm Jippie je kent me te lang 8) Ja ik doe denk ik nog wel meer testen voor de 23e bewaren we de Predictor die al klaar ligt. Die is het ‘moeilijkste’ positief te krijgen want daar heb je een hoge HCG waarde voor nodig. Van de test die ik gedaan heb heb ik er geen meer liggen dus vergelijken kan ik niet maar ik heb nog wel een oude klassieke CB liggen en heb laatst de digitale versie gekocht. Die doen we tzt ook nog denk ik. Misschien dat ik de CB morgen al doe en anders overmorgen. Nu ja zodra ik meer weet kan ik het toch niet voor me houden :shifty:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ken je al wat langer dan vandaag, ja.

Ik had al zo’n vermoeden dat er heel wat testjes doorheen zullen vliegen de komende week.

Als je er weer een gedaan hebt, verwacht ik hier wel de uitslag, hoor! :wink:

Anders zit ik weer helemaal in spanning, hihhi. Succes!



Doei,

Jippie

hallo allemaal



rhi nog steeds ziek zwak en misselijk???



annie hoe gaat het in het nieuwe huisje??



rennic hoe gaat het met je bloed verlies is het al weer weg?? en nog 2 weekjes voor de nieuwe echo??spannend…



afro hoe voel jij je nu



moon ik heb gezien hoe jeroen zich omdraait :inlove: :inlove: gaaaaf he, en hoe was het op het cb??



tans hoe is het met stijn??



angela hoe gaat het met vito??? wordt wel weer eens tijd voor een paar mooie foto’s :inlove:



ami het schiet ook al weer lekker op he dus je buik begint nu ook lekker te groeien



nicje hoe is het met jou??



ben dr vast weer heel wat vergeten he



wij hebben het kamertje nu ook zover af :dance: :dance: ik heb foto’s geplaatst in het showforum bij kamertjes dus daar kan je ze bewonderen :inlove: :inlove: vandaag gaan we ook nog ff op stap voor een lamp en nog wat schilderijtjes aan de muur

Ik kom even inbreken



Rhiannon wat werd ik net blij verrast want ik zie je zwangerbanner ipv je leeftijdsbanner :mrgreen: :mrgreen:



Meid van harte gefeliciteerd ondanks dat je te vroeg hebt getest een streepje is een streepje :dance:

Geniet samen er heerlijk van jullie hebben het verdiend.



Veel liefs Sam

Hahaha Jippie zodra ik op de testen die ik vanmiddag heb gekregen een hele dikke streep zie gaat de CB eraan…die ik vanmiddag met zwaar niet geconcentreerde urine deed was al wat duidelijker dan die van 2 dagen geleden. Lijkt me een goed teken. Nu ga ik voor de twee even dikke strepen :mrgreen:



Kim dat misselijk valt gelukkig nog reuze mee maar iedere avond in bed voel ik dat er van alles in mijn buik gaande is. Vreemd dat je dat dan nog beter voelt dan overdag… :eh: maar het zal mss iets zijn met tot rust komen of zo. Ben ook wel heel benieuwd of je ergens een plaatje weet te vinden van jullie nieuwe badkamer de babykamer is iig erg mooi geworden!



Sam thnx ook maar euh wat is er met je cyclus gaande?? Is ie een beetje maf aan het doen of??? Zodra de CB haske positief is kom ik een platje posten in elk geval :mrgreen:



Ben nu iig lekker aan het genieten van de gelhaard. Pfff zo maf hoor in de ochtend drijf ik haast mijn bed uit en kan er niet snel genoeg uitkomen om af te koelen en de rest van de dag heb ik het koud met een warm hoofd. Nu ja kan ik in elk geval mijn hoofd afkoelen met mijn koude handen :mrgreen:

ok hier dan een tekening van de badkamer :stuck_out_tongue: , hij komt in mei :dance: :dance:

zal ff een kleine uitleg geven, boven in zie je het bad daar rechts tegen aan een klein muurtje met glasblokken (die grote doorzichtige blokken) met een douche cabine zonder douchebak (met een gootje in de vloer) de deuren van de cabine kun je naar binnen zowel naar buiten draaien (dit is ivm het ruimte gebrekdus als je klaar bent met douchen kun je de deuren tegen de muren aan klappen zo benutten we de hele ruimte zonder dat we in een plas water staan als we net gedoucht hebben)

daar recht tegenover staat de was tafel met een spiegel kastje en daar naast het toilet

het is wel klein, maar alles zit erin dus van alle gemakken voorzien

snappie

Wauw!! DAt ziet er echt uit als een optimale indeling zeg en lekker hoor een bad! :mrgreen:

ja een bad is idd heeeeerlijk we wonen hier nu zo’n 4 maand en er zat al een hoek bad in maar die is zo klein dat ik er echt rechtop inmoet en je moet je er ook nog in douchen en dat is gewoon heel lastig ik ben zo bang dat ik uitglij helemaal nu met die dikke buik, normaal ging ik altijd samen met lucas onder de douche maardat durf ik nu helemaal niet dus lucas heeft de luxe nu om elke dag in bad te gaan hahaha

straks kunnen we fijn alles apart doen en hoeven we niet bang te zijn om uit te glijden ik zal eens kijken of ik nog een foto heb hoe het er nu uitziet monumentje

kijk hier zie je hoe krap de badkamer is in de spiegel zie je het reflex van de camera nou daar zit het toilet, en als je binnen komt lopen knal je elke keer tegen het was tafel meubel aan en hij is zoooooo donker de tegels zijn zwart :shock: :shock:

Gni gni Lucas mazzel! En jullie veel werk :stuck_out_tongue: maar ik snap je helemaal hoor wij douchen ook in het bad en een aparte douche lijkt me zooo fijn! Het wordt ook altijd zo glad in bad.

ja echt wel he, we hadden nu een financieele mee valler :stuck_out_tongue: dus dan kun je zoiets doen he anders was het er bij ons ook nooit van gekomen

Rhiannon: alvast een kleine gefeliciteerd. Wat spannend die komende dagen zeg!

Ik zie wel dat ik heeeeeel veeeeeel gemist heb de afgelopen internetloze periode. Dikke kus voor je :-*

Thnx Bagheertje! :-*



Voor alle nieuwsgierigen onder ons…zal ik hieronder het plaatje posten wat ik vanmorgen zag…nog steeds 5 dagen voor de ‘echte’ testdatum

In het ‘echie’ is ie een stuk minder vaag maar omdat het ding glimt krijg ik het er niet netter op helaas.

Wauw,



Dat ziet er goed uit zeg!!! Wat kan er nu nog mis gaan? Je hcg neemt toch toe na de innesteling?? Spannend hoor, en dan ook nog 2?? Super zou dat zijn zeg!! Ik leef met je mee. Vandaag nog maar 4 dagen…



Liefs Ineke

Rhi, superduidelijk zou ik zeggen…dat zit wel goed!

Spannend!!!



:-* Nic

:dance: :dance: :dance: :dance: ziet er goed uit rhi :dance: :dance: :dance:

Thnx dames ik heb er ook nog steeds een goed gevoel bij. Helemaal toen ik de test vanmorgen nog sneller positief zag worden, gister bijna mijn avondeten er weer uit moest spugen wat gelukkig niet gebeurd is en de streep die vanmorgen nog weer dikker was dan gisteren. :inlove:

En ik sta iig nog iedere ochtend op met een big smile op mijn gezicht.



En nu nog 4 nachtjes slapen voor ik mag bellen voor een afspraak. Kan bijna niet wachten en ik hoop zo dat we al vroeg mogen komen. Denk het wel na de vorige miskraam want mijn gyn heeft ook liever niet dat ik in de stress zit.



Zijn even een filmpje aan het kijken dus even kijken hoe dat afloopt.

Tjee meiden wat gaat dat hier toch hard zeg :shock: :shock: :shock: Er word hier echt heel wat afgekletst :smiley:

Rhi wat zie ik nou???Je banner is anders en dit is wel heel gaaf nieuws zeg!!!Meis een heel voorzichtige van harte hoor :-* :-* :-

Nou ik moet nu weer met Donney naar het zh dus ik ga alweer stoppen hier druk druk druk groetjes :-
Urs