IVF/ICSI deeltje 10! Lustrum!

Hoi meiden,



Het is hier rustig…

Hoe gaat het met iedereen?



Rennic: Hoe gaat het met je?

Hopelijk heb je niet meer bloedverlies gehad!

Wanneer mag je weer voor een echo?



Heidi: Alles nog goed met jou en de beeb?



Rhiannon: Bij jou ook nog alles goed? De testen worden steeds duidelijker positief? Hoe gaat het de 23e dan? Is dat de datum dat je officieel zelf een thuistest mag doen, of heb je dan een bloedonderzoek? Wanneer zou je voor de eerste echo mogen? Ik ben zoooo nieuwsgierig, misschien zijn het er wel twee! 8) Succes, meid!



Met alle andere meiden ook alles goed?



Groetjes,

Jippie

Urs heel veel succes met Donney en toch super dat je telkens een stukje komt schrijven bij ons! :mrgreen:



Jippie hier is alles nog helemaal toppie de digi van de CB was vanmorgen ook positief! Dus de hoop is er nog steeds dat alles ditmaal wel goed mag gaan.

Hoe zijn jou FM’s gegaan? ik spiek straks wel ffies bij de IUI-ers

Het is hier zeker rustig. Maar weet je hier schijnt het zonnetje ook zomaar ineens…het voelt haast lenteachtig aan dus wij gaan straks ook even de stad in boodschappen doen. En vrijdag gaan we lekker met zijn 3-en (ma, zusje en moi) naar de huishoudbeurs :mrgreen: Heb ik ook wel onwijs zin aan.

Rhi ik was nog een beetje voorzichtig maar wil je graag van harte feliciteren ! Super goed nieuws en dat je een fijne onbezorgde zwangerschap mag hebben.



Groetjes Daantje

:smiley: :thumbup: Gefeliciteerd Rhi! Dikke zoen van mij!





Enne dames !!! Hier is mijn stuk dan eindelijk ben helemaal verliefd op hem! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :mrgreen: :inlove: :thumbup: :stuck_out_tongue:

:smiley: Vooruit dan maar nog een…hihihhi :lol: :lol:

Chantalle: Wat een mooi paard, zeg! :inlove:

En echte Gigolo! :mrgreen:



Rhiannon: Ik moet morgen voor de 2e fm, dan zit ik op dag 14. Ik verwacht nu nog geen groei, omdat ik meestal pas na dag 20 mijn eisprong heb. Het zou wel wat sneller kunnen gaan deze keer, want ik spuit nu al sinds dag drie 1,5 ampul. Dus wie weet slaat het deze keer wat sneller aan? Maar ik verwacht zelf ergens volgende week de inseminatie, heel misschien aan het eind van deze week. Afwachten maar weer.



Trouwens, mijn vorderingen op follikelgebied kun je inderdaad lezen op het IUI-topic. Ik vind het ook een beetje vreemd om dat hier te gaan vertellen, dit is het IVF-topic. Ik wil jullie ook niet vervelen met mijn verhalen. :wink: Ik vind het erg leuk en gezellig om hier mee te kletsen, maar ik kan me voorstellen dat mensen hier niet op mijn dingetjes zitten te wachten, daar is weer een ander topic voor. Maar in elk geval wel erg lief dat je belangstelling toont! :angel:



Welterusten, meiden!



Groetjes,

Jippie

Whaaaa Chan wat een lekker ding!! :inlove: Echt een prachtige kleur vooral! En hij staat er echt super stoer bij! Kan me voorstellen dat je helemaal weg van hem bent! :mrgreen: En thnx voor de feli! Ik heb nu echt besloten ik ga morgen bellen voor een afspraak voor een echo.



Jippie je mag hier ook gerust tikken over je FM’s hoor :wink: maar ik kan me ook voorstellen dat alles dubbel tikken niet echt bevordelijk is :wink: Ik lees wel lekker mee met het IUI topic was er alleen nog niet aantoe gekomen :oops: maar wat je tikt…als je nu echt meer spuit dan de vorige keer kan het zeker sneller gaan hoor. Het begin zal niet veel schelen maar naarmate er eitjes groeien (merk ik altijd bij mezelf) dan stimuleren ze elkaar en gaat het gelijk sneller, en voor nu ben ik hard aan mijn bedje toe dus trusten allemaal!

chantalle ik ben ook verliefd :inlove: :inlove: :inlove: wat een prachtig mooi groot paard, echt helemaal geweldig ik heb er net maar ff een stukje mee gereden :mrgreen: :mrgreen: (virtueel dan he) maar hij doet et geweldig :wink: :wink: :wink:



rhi het gaat nog steeds goed he :dance: :dance: :dance:



jippie heeel veeel succes vandaag bij de fm ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



hoe gaat het met de rest van hier???

Net gebeld met het ziekenhuis…de Predictor was positief en eerst kreeg ik 10 april als datum maar binnen 2 minuten had ik de secretaresse weer aan de lijn en het is nu een week eerder! Al op 3 april mogen we gluren! :mrgreen:

Ik sta helemaal door de kamer te jompelen, en helemaal omdat ik zo’n supergyn heb! :inlove:

Hallo Allemaal



Onze laptop is kapot vandaar dat ik nu pas weer reageer en wat zie ik RHI ZWANGER!!!

Geweldig nieuws meid ik hoop echt dat het deze keer goed gaat moet eigenlijk wel!!! Ik duim nog even voor de zekerheid, jeetje zoveel zwangeren in het laatste half jaar echt mijn mond valt open en ik sta te juichen op mijn stoel!!!



Rennic ik hoop dat het met jou ook nog steeds goed gaat ben erg benieuwd hoe het met je is?



Met Stijn gaat het prima is al een hele grote jongen aan het worden zal vandaag eens naar het weeguurtje gaan denk dat hij wel rond de 6-7 kilo zit…



Groetjes Tans

hoi hoi



even een pauze ingelast om hier te kijken.



chan:ik ben verliefd :inlove: :inlove: :inlove: op jouw paard hihihihi

het is echt een knap ding hoor.waarom moet je zo ver weg wonen???anders was ik echt komen gluren.



rhi:super hoor zo snel een echo(al weet ik dat het voor jouw gevoel toch te lang duurt :stuck_out_tongue: ) ow en ik heb even gekeken maar ik woon redelijk dicht bij je in de buurt straks(1,6 km afstand).



tans:begon je al een beetje te missen maar daar ben je weer en super dat het goed gaat met stijn.



rennic:alles nog goed???



kaatje???



urs:ik hoop dat het weer beter gaat met doney.



zo nu ga ik nog even verder surfen en dan weer aan de inpak.



groetjes annie

Hoi meiden,



Rhiannon: Nu mag ik je toch echt wel feliciteren, meid! Als zelfs de Predictor vet positief is, ben je lekker zwanger!

GEFEEELICITEEEEERD! :-* :smiley: En over een kleine twee weken al voor de eerste echo, dus dan zou je 6 weken zwanger zijn? Misschien dat het dan nog wat te vroeg is voor hartactiviteit, maar dan kun je tenminste wel zien of het er één of twee zijn en of de rest wel allemaal goed is. Spannend, zeg!



Annie: Alles goed met jou? Druk met het huissie in de weer?

Succes met inpakken & de rest!



Urs: Alles goed met Donney? Ik hoop dat het goed is gegaan in het ziekenhuis. Ik ben niet helemaal op de hoogte waarom je naar het ziekenhuis moest met hem, maar in elk geval sterkte gewenst!



Kimmetje: Alles goed met jou en de beeb? Ik heb je buikfoto gezien, wat een joekel, meid!

Echt mooi, kun je tenminste zien dat je zwanger bent! :wink: Jullie hebben ook een mooie babykamer, heb ik gezien!



Tans: Krijgen we ook weer eens een foto te zien van Stijn?

Wordt al een hele vent, zeker? Geniet ervan!



Hoe gaat het met de rest van de meiden?



Toch maar even het goede nieuws melden, hier. Ik ben vanochtend voor de tweede fm geweest, ik zit vandaag nog maar op dag 14 en er zat een follikel van zo’n 17 mm! Ik wist echt niet wat ik zag, want normaal valt mijn eisprong rond dag 25-28. Ik spuit nu wel al vanaf dag drie een hogere dosis Menopur, maar ik had nooit verwacht dat het ineens zo snel zou gaan. Morgenavond de Pregnyl zetten en dan hebben we vrijdagochtend de inseminatie, op dag 17! Wordt weer erg spannend! :shifty: Ik heb mijn NOD dan op vrijdag 7 april. Donderdag 6 april ben ik jarig, zou toch wel een heeeeel mooi cadeau zijn… :pray: :thumbup: :wink: Nou ja, we wachten het af.



Succes iedereen!



Groetjes,

Jippie

Tans welkom trug…zoooo irri he als je laptop stuk is. Maar goed te lezen dat verder alles op rolletjes loopt! Ben een beetje zwanger 8) Nog niet heel erg veel hahaha. Nee dat zullen we 3 april wel zien. Het lijkt er iig aardig op :mrgreen:



Jippie!!! :shock: Wauwie dat klinkt heeeeeel erg goed meid! Zou wel heeeel erg gaaf zijn als je op je verjaardag een prachtig verjaardagskado mag krijgen. Ik ga er iig heeeel hard voor meeduimen! :mrgreen: :thumbup:



Annie suc6 met inpakken. Het is een rotklus maar het gaat je lukken!



Zo en nu voorzichtig meer wakker worden…ik werd zo gaar van de gevelprutsers en het lawaai aan mijn oren dat ik maar even een uurtje (of 2) bij de katten ben gaan liggen :oops: Maar er moet straks natuurlijk wel gekookt worden 8)

Hoi allemaal,



je gaat een weekje op vakantie en er is ineens een heleboel gebeurd.

Rhi zwanger gefeliciteerd hopelijk volgen dit jaar nog meer mensen jou. Annie een nieuw huis fantastisch het is je van harte gegund, succes met inpakken en verhuizen.

Baby kamers worden opgebouwd

Paard wordt op de foto gezet wat is Gigolo mooi zeg krijg bijna zelf zin o paard te gaan rijden.

Jippie alweer op voor de volgende poging.

Er zijn weer echo’s gemaakt

Met de pas geboren baby’s gaat alles goed en zo gaat het maar door.

Het 10 lustrum alweer wat typen we toch veel weg hier ga zo door met zijn allen.

Nou hier hebben we een heerlijk weekje weg gehad met sneeuw en mooi weer veel gefietst en dan ben je nog geen dag thuis en dan alweer snotter verkouden mensen wat word ik daar moe van vind het zo wel genoeg voor dit jaar. Mijn lichaam is door het vroegtijdig stoppen compleet de kluts kwijt ben maandag echt super ongi geworden en ik dacht dus dat dat ene dagiie 14 dagen terug het al was maar dus niet. Of ik heb nu een zeer korte cyclus maar dat zal wel niet. Volgens mij is dat ook de reden dat ik lichamelijk alles meepik wat er momenteel aan griepjes heerst. Jippie lang leve de hormonsters.

We zijn wel weer aan het werk en ik krijg steeds meer plezier in de nieuw verdeling op het werk.



Nou ja ik stop maar weer eens tot lees dames.



gr Es

haaaai Es,



fijn dat je weer terug bent en zo genoten hebt van je vakantie. Maar nu weer verkouden sjips hoor. Hoop dat dat snel weer over is.

Goed ook om te lezen dat het op je werk allemaal beter gaat, heel belangrijk want je bent er zo vaak dan moet de sfeer ook goed zijn en niet met tegenzin erheen hoeven!

mensen kok is verslavend :oops: :oops:



ik hoor nu te lunchen en dan door met inpakken, maar ik kan het niet laten onder de lunche even naar kok te komen :oops: :oops:



maar es welkom terug jammer dat je gelijk weer verkouden bent dat is niet leuk, maar gelukkig gaat het wel beter op het werk. dat scheelt ws weer een hoop spanningen en is gewoon veel beter en leuker dan.



jippie dat klinkt goed. ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor een heel mooi verjaardagscadeau.(ik kan het ws net niet meer lezen, omdat we de 8ste ongeveer over willen en dan daar ws nog geen internet hebben, vraag dan rhi wel als ze het niet erg vind).



nou ga nog even verder surfen en dan weer inpakken en ja op een gegeven moment is het niet echt leuk meer maar ik weet waarvoor ik het doe dus even door bijten.



groetjes annie

Hoi hoi meiden,

hier ben ik weer even :smiley:

Rhi echt onwijs gefeliciteerd meis echt geweldig hoor :-* :-* :-* En 3 April schiet al op!!!

Annie meis hoe is het met jou???

Jippie,ook voor jullie weer een spannende tijd!!!Ik moest met Donney naar het zh om even kennis te maken met een andere knoarts voor de plaatsing van buisjes deze dokter had eerder plek want het moet zo snel mogellijk gebeuren,Donney is vanaf de kerst weer aan het tobben met zijn oren,vandaag moest ik eigenlijk naar de Anesthesist maar hij was vannacht aan het spoken en vanmorgen ging ik koorts meten en had hij 40.27 :shock: Maar toen ik de ha belde moest ik gewoon met hem langs komen en hij is zo ziek hij hing daar in mijn armen het was echt heel zielig!!!Hij heeft nu de griep dus de operatie gaat niet door en is verschoven naar 11 April.verder bezoeken we in het zh ook een ka omdat Donney problemen met zijn ontlasting heeft dus we hebben een abbonement op het zh :roll: Het ventje gaat de laatste tijd wel heel erg vaak naar dokters en zhen maar goed als het goed is gaat het helemaal weer goed komen maar het is toch sneu hoor voor zo,n ventje :? Zo een heel verhaal maar nu weet je wat er aan de hand is :slight_smile: Heel veel succes en sterkte Jippie en deze keer hoop ik zo voor jullie dat het"raak" is :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Chantalle,wat een gaaf beest zeg :thumbup: :inlove:

Moon hoe is het met Jeroen???

Angela,hoe is het met Vito???

Aphro meid hoe is het???

En Heidi,Vrouw holle,en alle andere sorry sorry die ik nu vergeet :oops:

Liefs van Urs :-*

He meiden ff dan toch gauw een berichtje van mij ondanks dat ik hier nu met hele kleine oogjes zit en omval van de slaap. De laatste dagen waren erg druk en heb bijna geen tijd gehad om achter de laptop te zitten, zelfs op mijn werk is het te druk om ff tussendoor wat te tikken!

Maaar…hier gaat alles prima! Sinds zondag geen donkere afscheiding meer dus dat is erg fijn en verders geen kwaaltjes!!! Alleen plassen en moe, maar dat is alles! :inlove: :dance: :thumbup:



Heidi hoe is het met jouw???



Rhi, Nu dus echt GEFELICITEERD!!! :!: :thumbup: :dance:

Super zeg. Ben heeeeel benieuwd of het er 2 zijn. Ik moet ook op 3 april voor de 11 weken echo :inlove:

Spannende tijden…ook voor Jippie! Dat gaat ook allemaal zeer voorspoedig, ik ga heel hard voor je duimen dat je een super verjaardagskado krijgt :thumbup: :pray:



Annie, alles goed met huisje? druk aan het inpakken lees ik.



chant, wat een pracht paard zeg! Kan me zooooo voorstellen dat je er helemaal weg van bent! wauw!



Es, welkom back in het land der zieken…het heerst enorm op het moment…hopelijk voel je je snel weer beter.



Urs, ik hoop dat Donney zich ook snel weer wat beter gaat voelen. Suc6 !



Verders allemaal groetjes van mij en een dikke :-*



Liefs Nic

Hoi meiden,



Effe snel een berichtje.



Rhi, van harte gefeliciteerd met je ZWANGERSCHAP :dance: Ik hoop dat je straks een prachtige echo hebt!!! Kun je het al een beetje bevatten???



Rennic, heerlijk meid dat het goed gaat!! En die paar kwaaltjes nemen we wel voor lief toch?



Urs, sterkte met Donney!!





Hier gaat alles prima. Ook ik moet vaak plassen en ben soms ontzettend moe. Verder geen klachten.





Succes allemaal.



Liefs Heidi :-*

Op aanraden van Rhiannon kom ik hier even inbreken. Ik zit nogal met een dilemma eigenlijk.

In december hebben wij ons zoontje verloren aan de spierziekte SMA. We zijn net getest maar moeten de uitslagen nog terugkrijgen, maar als wij allebei drager blijken te zijn wordt ons de mogelijkheid aangeboden om zwanger te worden via PGD. Ik heb al wel het een en ander aan informatie ingewonnen, maar eigenlijk zegt het me allemaal niet zo veel. Ik lees over wachtlijsten, hormonen, eitjes ‘oogsten’ en dat soort dingen.

Het probleem ligt het hem eigenlijk in het feit dat wij geen problemen hebben om zwanger te worden, en dan toch voor dit traject zouden moeten kiezen. Ik zit nog heel erg te twijfelen, want met PGD weten we zeker dat we een gezond kindje krijgen (met een grote kans op een tweeling omdat er twee vruchtjes terug geplaatst worden), maar op de ‘normale’ manier ben ik waarschijnlijk met een paar maanden zwanger…

Aangezien jullie ervaring hebben met IVF en dergelijke, kunnen jullie me vertellen wat het inhoudt, zowel inhoudelijk als emotioneel? Met andere woorden, wat kan ik verwachten???