IVF/ICSI deeltje 10! Lustrum!

Chantalle,

Wat een mooie foto van je paard!! Het is echt een edel dier, ik zou er niet op durven te zitten en te rijden! (Ben maar een klein wijffie :mrgreen: ).

Hoe gaat het verder met de adoptieprocedure?

Liefs,

Moon

hoihoi,

dames die mij alsnog gefeliciteerd hebben bedankt!!!

chan:ik ben een beetje jaloers op je :oops: ik mis het rijden zo erg niet te geloven, maar wel een super mooi beest hoor.

moon:ik heb nog niet alles uitgepakt, maar alleen in de pauzes(moet ook anders hou ik het niet vol) ZIT ik in de zon en vaak schaduw ivbm mijn ziekte is dat ook goed???

rennic:geslaagt???

kaatje:rustig aan doen hoor dat is in het belang van je zelf en je kindjes waar je zo hard voor gevochten hebt!!!

rhi:WAAR BEN JE???ALS JE NIET GAUW HIER WAT NEER ZET GA IK JE BELLEN EN ANDERS STA IK ZO BIJ JE THUIS. want ik weet dat je nog niet op vakantie bent.maak me zorgen!!!

nou met mij gaat het nog steeds goed, vermaak me prima in dit huis en heb al weer heel wat geregelt, maar steeds kom je er wel achter dat je weer wat vergeet enzo ppffff het is wat.

verder “klussen” we genoeg in de hoop op een evt spontane zwangerschap, want ik moet nog steeds redelijk wat afvallen om via het zkh geholpen te worden en op het ogenblik sta ik stil :evil: en daar baal ik van , maar het zal ook wel door het warme weer komen want dan hou ik altijd veeeeeeel meeeer vocht vast.

ik ga mijn huisje weer schoonmaken.

groetjes annie

Ang, wat een schatje is Vito, leuke foto en Moon, Jeroen is echt een lekkere knul zeg…heerlijk!!!

Chantalle, je hebt niks te veel gezegd over je paard…mooi hoor.Lijkt me heerlijk om nu met dit mooie weer te rijden 8)

Ja Rhi, hopelijk is alles goed met je???

Nou, gisteren zijn we in Veenendaal geweest en in Kesteren en in Kesteren hebben we ´ons´babykamertje gevonden!! :inlove:

Echt super leuk was het!

Ook wat kinderwagen betreft zijn we er redelijk uit…wl wordt het toch de Buggaboo!

Meiden, geniet van het mooie weer (ga iknu ook ff doen, want heb lekker pausze) en tot gauw weer.

:-* Nic

byjou wat gaaaaf jamaica :inlove: :inlove: :inlove: ik ben daar getrouwd :inlove: :inlove:

het is een geweldig land

Hoi dames,

Maken jullie je maar niet ongerust over Rhiannon hoor ze is sinds vorige week donderdag op vakantie naar volgens mij Italie en ze ging voor een weekje dus… ze zal weer bijna thuis zijn.

Hier gaat alles verders wel goed hoor druk aan het werk en weinig op kok even afstand nemen, maar lees wel regelmatig jullie verhalen. Daarom maar even deze reactie wat Rhi betreft. grinnn

Nou allemaal een fijn lang weekend en tot koks

gr. es

Hallooooo dames!!

In alle drukte van het inpakken en vertrekken en dan ook nog met schoonmoe helemaal vergeten even overal waar ik tik een berichtje achter te laten. :oops:

Maar we zijn weer heelhuids thuis na een prachtige bruiloft (die helaas in het water is gevallen maar regen brengt geluk zeggen we dan maar) en verder alleen maar prachtig weer gehad, Venetie gezien. onwijs lekker gegeten daar soms 2 keer per dag warm :oops:

En ben nu eigenlijk nogal kapot van het lange autorijden…Dus morgen tik ik ffies meer. En dan heb ik ook rustig de tijd om wat bij te lezen…en kan niet wachten tot ik mijn kleine mannetje weer op kan halen!

Gelukkig Rhi, das een pak van mijn hart! Je bent weer terug en veilig en wel :slight_smile: .

Ik was bang dat er iets mis was gegaan met de zwangerschap!

Maar wat zie ik…alweer 10 weken :dance: :dance: :dance:

Nog 2 weken en dan ben je over de kritieke fase! Is er al wat te zien? Buikje ofzo :mrgreen: ?

Fijn Es, dat je even een berichtje had neergezet voor een paar zeer ongeruste dames!

Rennic, fijn dat je al geslaagd bent voor een baby-kamer, dat is leuk shoppen hé! :lol:

Zo, vandaag/vanmiddag gaat Jeroen voor het eerst uit logeren!

Vandaag zijn wij 5 jaar samen, dus wij gaan uit eten en een filmpje pakken. Jeroen gaat naar mijn broer en schoonzus! Ben benieuwd!

Liefs,

Moon

Hey meiden,

Moon; Jeroen voor het eerst lekker uit logeren? Gefeliciteerd met het 5 jarig samen zijn. :smiley: Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Rhi; 10 weken wow wat gaat het hard he. Lekker op vakantie geweest lees ik, ik hoop dat je een geweldige tijd hebt gehad.

Chant; Wat een mooi paard heb je zeg, het was inderdaad een echte actiefoto kei leuk op te zien zo. Hoe gaat het met de adoptieprocedure? Ik hoop dat het opschiet. En naar Jamaica? HEERLIJK MEID. Maak er leuke vakantie van, maar dat gaat zeker wel lukken. Denk aan mij. 8)

Annie; Fijn dat je het naar je zin hebt in je nieuwe huisje. Lekker genieten.

Urs; Hoe gaat het met jou?Nog steeds lekker druk aan het werk?

Tans: echt een heerlijk manneke die Stijn van jullie. gaat ie ook lekker?

Wij zijn met de tuin bezig en dat is niet zon kleintje ook, nu is vriendlief 6 kub geel-zand aan het bijgooien en dan kunnen de tegels voor het teras komen eindelijk, nu het lekkere weer eraan komt willen vito en ik ook wel lekker van het terras genieten. :smiley:

Ja dames het gaat inderdaad allemaal heel erg hard met de beebjes en de zwangeren onder ons, dus 1 tip GENIET ER ALLEMAAL VAN.

Nou ik ga nog wat rommelen hier in huis, mijn manneke ligt nog ffe in bedje en dan kan ik lekker wat doen, vanmiddag gaan we met mijn nicht lekker wandelen, in het zonnetje. en een mijn 1e wk shirt halen. Heb ik in een boekje gezien en is zo grappig voor het wk. :inlove: Nou meiden ik spreek jullie snel weer. Dikke kus van ons :-*

:smiley: Hello again !

Even snel tussendoor! Rhi fijn dat je weer boven water bent! En alweer 10 weken !

Ang de adoptie bestaat veelal uit wachten…wachten en nog eens wachten…

Na de vakantie ons eerste gesprek bij de RVK!

eerst maar eens met vakantie en dan ons voorbereiden op ons gesprek!

Meiden tot na mijn vakantie!!!

Dag dag!

Liefs van mij

rhhi:joepie je bent boven water wil je ons nooit meer zo hard laten schrikken!!! net als moon was ik ook bang dat het mis was en je in het zkh lag ofzo. ben blij dat je gewoon op vakantie was en ja nog een paar weken en dan is de eerste trimester(?) fase gehaalt.

shouka bedankt voor het berichtje voor deze onrustige dames.

tans:wat ziet stijn er lekker uit, gaat hard hoor.

moon:gefeliciteerd met je vijf jarig samen zijn en zal toch wel goed gaan het uitlogeerpartijtje van jeroen??

chan:je zal het wel niet meer lezen, maar pretige vakantieeeeeeeeeee

ang:hoop dat de tuin snel klaar is met dit lekkere weer is er niets lekkerders dan met vito buiten zitten.

rennic:zo geslaagt dat is dan al vast weer gebeurt nu binnen krijgen en neer zetten, masar dat gaat ook lukken :lol:

hoe gaat het met de andere dames onder ons???

hier erg rustig moet 10 mei weer naar de fert arts om te zien wat het plan van aanpak gaat worden die ze dan doorstuurt naar de andere gyn, omdat ik nu van woonplaats ben verandert ga ik over naar een ander zkh en andere gyn.zal blij zijn als alles eindelijk helemaal geregelt is.

verder merk ik dat het warme weer invloed heeft op mijn suikers en ik dus weer aardig moe begin te worden, maar doe mijn best om alles in huis bij te houden.

nou ik ga even van het zonnetje genieten en dan maar weer wat huishouding(gaat helaas gewoon door).

groetjes annie

Ffies een snelle update met klein fotootje wat ik net provisorisch geflanst heb.

Moon gefeli en hopelijk een heerlijke avond om lang met plezier op terug te kijken! :-

Annie zal niet weer zo lang wegblijven hoor of we moeten een aanbod krijgen deze zomer om met pa en ma mee te gaan op vakantie maar dan kondig ik dat ruimschoots van tevoren aan :wink: :-

Chan!! Mega wat een vakantie heb je geregeld! Geniet ervan en hopelijk schieten ze vanaf nu wat meer op bij de RVK! :-*

Nu gaan we richting mijn zusje en spullen halen voor de BBQ want het is zulk lekker weer dat we er even van willen proviteren :mrgreen:

hahaha Rhi weet je zeker dat je 10 weken bent en dat het er maar 1 is grinnnn :lol:

Iedereen een prettig weekend

Groeten Es

Jeeeeee, Rhiannon wat een buik! Ha, je hebt er lang op moeten wachten, maar nu krijg je er ook wat voor terug :-*

Aaaaaaahhhhh, Rhi, wat een mooie buikje al! Extra genieten hé!

Liefs,

Moon

hoi meiden,

Moon, Tans en Ikkie, wat een heerlijke ventjes hebben jullie!!! :inlove: En wat groeien ze hard!

Moon, hoe is het logeerpartijtje gegaan. Was jullie 5 jarig jubileum gezellig?

Byjou, wat een prachtig paard zeg. Lijkt me heerlijk om een regelmatig een rondje te gaan rijden. Alvast heel veel plezier in JAMAICA!!!

Annie, fijn dat het nieuwe huisje zo goed bevalt. De rest volgt nog!!! Houd moed!!! Nog gefeliciteerd met je verjaardag (een beetje laat sorry :oops: )

Kim, hoe gaat het bij jou? Ben je al ontploft? :lol:

Rhiannon, fijn dat alles goed gaat met je. Alweer bijna 11 weken. Nog even en je bent de magische grens over. En wat krijg je al een mooi buikje!!

Shouka, hoe is het?

Rennic, heerlijk een babykamer gekocht!! Wanneer komt ie? Hoe staat het met het kamertje?

Mocht ik nog iemand vergeten zijn, sorry :oops:

Hier gaat alles goed. De babykamer is helemaal geverfd. Precies naar onze zin. We hebben het oude ledikantje van mijn man (heeft hij vroeger ook ingeslapen)opgeknapt. Nu alleen de commode en kledingkast nog. En dan is het kamertje qua meubels compleet. De kinderwagen hebben we ook al gekocht. Een transformer van Mutsaerts. Rijdt heerlijk. Hij komt pas over een week of 10 binnen dus daar moeten we nog even op wachten.

Ik zal mijn buikje ook eens laten zien.

Liefs Heidi :-*

hoi hoi

rhi ik ben blij dat je me niet meer zo wil laten schrikken :slight_smile: en wat een mooi buikje begin je al te krijgen zeg.

heidi ook al zon mooie buik en zo te horen schiet de babykamer ook al op.

urs:hoe is tie???

kimmetje trek je het nog met de grootte buik van je???

shouka hoe is tie met jou???

hier is het iets minder gister telefoon gehad dat mijn oma is overleden, de laatste in de rij.

nou ja ze was al in de 80 en heeft een mooi leven gehad en ze wou zelf naar opa(die al een jaar of 7 eerder is gegaan), dus voor haar is het beter zo.ik baal alleen dat het weer zon verplicht familiecondoleren wordt.(onze familie is niet zo hecht met elkaar.)

het leuke nieuws is dat langzaam aan de 90 voor mij in de buurt komt(nog 7 ons) en dan nog zon 5 kilo en dan wordt ik als het goed is(want ik ga straks over naar een andere gyn) geholpen met clomid om vaker een eisprong te hebben en zo de kans op zwanger worden te vergroten.

ow wat hoop ik toch zo dat 2006 ook mijn jaar mag worden. :pray: :pray: :pray: :pray:

nou meiden geniet lekker van het heerlijke weer.

groetjes annie

annue: gecondoleerd met je oma :frowning: Zo te horen ben je goed aan het afvallen!

Rhiannon: mooie buik!!

Heidi: zow jij hebt ook al een behoorlijke buik zeg! Mooi hoor! :stuck_out_tongue:

Jee Rhi wat een buikje al…en Heidi!!! Oef dat is al een flinke zeg. Ik heb echt minder buik dan jullie hoor…en ik loop 1 week achter Heidi :eh:

Ik zal dadelijk ook eens wat erop zetten…is van vanmorgen.

Annie, gecondoleerd met je oma…is nooit leuk :cry:

Sterkte.

Wij gaan komende week ff lekker een paar dagen naar Zeeland (laat het daar nou net het minst worden qua weer :thumbdown: maar…misschien valt het nog mee…) We gaan lekker genieten.

Nou hier dan mijn buikje.

zorro ik ben nu 19,3 kilo in totaal kwijt en daar ben ik best trots op.

en ja een familielid verliezen is nooit leuk, maar ze heeft een mooi leven gehad.

rennic veel plezier in zeeland en wat je buikje betreft die kan later in een keer erg uitdijen hoor heb ik aan mijn zus gezien.was een lat en tot de 5 maanden bijna niets te zien(en ze is ook via ivf zwanger geraakt dus we wisten het al vroeg) en daarna kreeg ze een flinke buik hoor.

groetjes annie

hee ladies, het gaat hier goed allemaal las ik, en ik heb ook weer een boel mooie buikjes voorbij zien komen,

ik weet niet of ik dit al verteld had maar we zijn alweer een weekje terug van vakantie en het was heeeerlijk

annie nog gecondoleerd met je oma tis idd nooit leuk, maar gelukkig heeft ze een mooi leven gehad en kan ze nu bij haar man zijn

ik heb ook maar weer ff wat foto’s gemaakt van mijn buik

ik moet tegenwoordig al een uurtje uittrekken voor de supermarkt want in elke gang staat er wel iemand die vraagt hoeveel beebs het er zijn en hoelang moet je nog hgahahahaha, ach ik zie de lol er wel van in

ohjaaaaaa morgen hebben we een pret echo en mogen we weer naar ons beebje kijken