IVF/ICSI deeltje 10! Lustrum!

My goodness, wat een buik :shock: :shock:

Heb jij geen moeite met uit bed komen, schoenen (lees Veters) vastmaken! Ik had heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel last op het einde hoor. Maar nu ik jou zie, was dat maar een kleine hihihihihi

Annie, gecondoleerd met je oma! Tja, je weet dat je oma nu bij opa is en het verplichte familiebezoek! Daar ontkom je gewoon niet aan.

Fijn dat het afvallen goed gaat, laat dat de stimulans zijn om nog sneller het groene licht te krijgen! Ik hoop echt voor jou dat 2006 ook het jaar voor jou wordt.

Zoals jullie het misschien wel gelezen hebben; vandaag ga ik op vakantie! Voor een week naar Drenthe!

Tot volgende week!!!

Liefs,

Moon

Annie sterkte met je oma hoe goed haar leven ook was het is altijd rot dat er een eind aan moet komen. En super dat je er al zoveel af hebt! :thumbup:

Kim lekker dat jullie zo hebben genoten en tja je buik is nu met recht een buik :mrgreen: niet zo maf dat ze je dan vragen hoeveel hihi. Nog maar eventjes en dan heb je die kleine al in de armen!

En ja wij hadden ook een super echo vandaag! Een heerlijk trappelend frummeltje die meer trappelde als ik lachte. Prachtig om te zien en helemaal uitwendig gemaakt. :inlove: We hebben uiteraard ook weer een fotootje meegekregen voor de collectie en we mogen een afspraak gaan maken bij een VK aangezien alles zo goed gaat en ook mijn bloeddruk zo super is.

Oh meiden wat een goed nieuws (op oma Annie na dan, gecondoleerd meis!!)

Jeetje wat ben ik jaloers bij het bekijken van jullie buikies… :oops: 8)

Zowieso al omdat ze zo mooi slank zijn :wink: Maar vooral vanwege de mooie bollingen!!! :inlove: :inlove: Uhm en Kim… slank is bij jou niet meer het juiste woord haha maar wel een mooie bolling :mrgreen: :lol: :inlove: Mooi beebje Rhi!!!

Kippenvel momenten genoeg als ik hier kom… :wink:

En dat ik het ook wel een beetje moeilijk vind, blijkt ook wel uit het feit dat ik niet zo vaak schrijf…

Nog een paar weekjes, dan ben ik er weer volop… Dat zorgt ervoor dat ik me ergens op kan richten, 7 juni mogen we (hopelijk) weer beginnen…

We hebben de nodige kraambezoeken al gehad en overleeft :wink: dus nog eventjes (hoop ik)

Vandaag weer op de fiets naar mijn schoonvader gereden en samen naar kantoor. Goed voor de beweging, ik fiets zo 2 keer per dag een half uur…

Dag kilootjes!!! :mrgreen:

En verder weet ik het ff niet… moet terug lezen, zoveel geschreven.

Iedereen die op vakantie gaan, veel plezier!!!

Ik ga weer aan het werk, lekker 3fm opstaan met 80 request… Super allemaal muziek uit de jaren 80!!! Sentiment :wink:

Liefs Nicje :-*

Kanonnen!!! Wat een buik Kimmetje! :shock: :shock:

Annue: wow 20 kilo al bijna, goed zeg!!! :clap:

Nicje: leuk weer wat van je te lezen! Ik vind het ook moeilijk hoor, maar onze tijd komt gewoon nog! :mrgreen:

Hoi meiden,

Annie, gecondoleerd met je oma.

En wat goed dat je al zoveel kilootjes kwijt bent!!! :clap:

Rhi, wat een mooie foto. Heerlijk dat alles goed gaat en dat je naar de vk mag. Geniet ervan meid!!

Kim, jeetje :shock: Ik kan me voorstellen dat iedereen demkt dat je er al bijna bent. Zit ie niet in de weg?

Rennic, jij krijgt ook al een aardig buikje hoor. Misschien haal je me nog wel in :wink:

Nicje, ik kan me goed voorstellen dat je nu wat meer afstand neemt van kok. Ik hoop dat je in juni meer succes hebt met de volgende poging. Zet 'm op!!

Zorro, hoe staat het er bij jou voor?

Urs, hoe is het met je en met je mannen?

Liefs Heidi :-*

ach meiden ons beebje heeft een 5 sterren hotel aan mijn buik, hahahaha ruim gevuld met vruchtwater, dit was vanmorgen te zien op de echo

als jullie ze willen zien ze staan in het show forum bij de echo’s

echt ze zijn zooooo sweet

nog 8 weken en 5 dagen…te gaan

groetjes kim

:inlove: :inlove:

Annie , goed zeg bijna 20 kilo er af!! :smiley: :smiley:

En ja de buikjes van Rhi Kim Heidi mooi om te zien zeg!!!

Gaat de goede kant OP!! :shock: :shock:

En ja Vito en Jeroen zijn ook heerlijke schatjes!!!

Onze Stijn wordt al een echte flinkerd is de 8 kilo al gepasseerd maar is wel in verhouding gelukkig!!

Doei , Tans

het wordt hier stilletjes

is dat een goed teken???of zijn jullie allemaal in de tuin verdwenen op ligbedden :mrgreen: :mrgreen:

kom morgen wel weer ff spieken of er alweer gepost is

Hard aan het werk en na het werk idd in de tuin… :wink:

En verder niet veel te melden hier…

Nog wel iets liefs… Maandag heb ik een cadeautje gekregen van hubbie. Zomaar uit zichzelf!! (heeeeeeeeel zeldzaam :wink: )

De dvd : In the Womb

De docu van National Geographic, van conceptie tot geboorte!!

Ik vind het zo lief van hem. Wel jammer dat het een regio 1 dvd is en onze speler natuurlijk 2…hahaha

Je had z’n gezicht moeten zien, zo zielig!! Ik ga deze op het forum aanbieden, hopelijk is er iemand met een regiovrije dvd-speler. En dan kopen we alsnog de nederlandse (als die uitkomt)

Ik ga weer aan het werk!!!

Nicje ik laat even mijn mannetje zoeken op internet… :wink: Als het lukt laat ik het je weten dan kun je het hoesje en alles lekker houden en heb je toch een ‘leesbare’ DVD versie.

Erg lief van hem dat ie dat voor je heeft meegenomen :inlove:

En ja hier ook heel rustig wennen aan het warmere weer enzo :smiley:

Hoi luitjes,

Nou ik zit thuis met een flinke dip, alles leek net zoals de voorgaande keren goed te gaan maar weer 1 dag voor dat ik mag testen gaat het fout volgens mij heb ik daar een abonnement op. Ik ben dus iedere keer zwanger maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…

Laat zo ondertussen aardig de moed in mijn schoenen zakken. Die hele ivf behandeling gaat me goed af en valt me nog steeds 100% mee maar dat mijn lichaam me dan iedere keer op het laatste moment weer in de steek laat dan raak je het vertrouwen in je eigen lichaam wel super kwijt.

Heb niet eens tranen om erom te huilen ben gewoon lam geslagen en dan niet om het feit dat ik niet zwanger ben maar om het fewit dat het steeds wel goed gaat maar op het laatste moment weer niet.

Heb echt zoiets van ik wil nu leuke dingen gaan doen en niet mijn leven om ivf behandelingen heen plannen. Zou zo graag weer eens lekker bv naar de sauna gaan met mijn manneke, rust in mijn hoofd en om mij heen.

Heb gewoon niet zin om te gaan werken wil tiojd voor mezelf maar zullen ze dat begrijpen ben al zo vaak ivm de behandelingen uit de roulatie geweest.

Hemel wat gaat er toch een hoop door mijn hoofd heen.

Weet je waar ik wel om kan huilen is dat ik het zo erg vind voor mijn man en bang ben dat ookal zegt ie nu dat hij ook wel bij me blijft als ik hem geen kinderen kan geven ik me dat gewoon niet kan voorstellen (ben dus echt al het vertrouwen in mezelf kwijt en niet in onze realatie want we houden ziels veel van elkaar). Maar toch als we dit hadden geweten. Het word eens tijd dat het na al die jaren tegenslag gewoon eens goed moet gaan.

Brrr wat een zelf beklag is helemaal niets voor mij maar moet het gewoon even kwijt omdat we deze keer tegen niemand in de familie en vriendekring hebben gezegt dat we weer bezig waren.

Nou ja over een paar dagen krabbel ik wel weer op hoop ik. Maar moet er wel eens goed over na gaan denken hoe ik de aankomende dagen invulling ga geven aan alles.

Doei een sippe Es

Sjesus Es wat een sjitzooi :frowning:

Iedere keer is er toch echt veel hoop want het is wel al eens gelukt het is nu dat het moet blijven!

En niet twijfelen aan je man hoor! Die is met je getrouwd om JOU en niet vanwege het feit dat je een baarmoeder hebt! Je bent zoveel meer dan dat! Niet dat ik kan ontkennen dat ik niet ook bang voor zoiets ben geweest hoor.

Het is zo lastig om advies te geven over wat je het beste kunt doen, even niets, pauze inlassen om tot rust te komen (die keuze werd voor ons genomen ivm de operatie dus ik heb er nooit zelf bewust voor gekozen) juist wel weer doorgaan of samen eens met heel andere dingen bezig zijn. Het enige wat ik voor je kan doen is er zijn dat je alles van je af kunt schrijven hier zodat je niet alles hoeft op te kroppen.

Iig vanaf hier een dikke knuffel en veel sterkte :-*

Heel veel sterkte, Es! Ik hoop dat je je snel weer een heel klein beetje beter voelt!

Doe lekker rustig aan & denk inderdaad maar weer eens een beetje aan jezelf! Ga iets leuks doen met je hubbie, lekker naar de sauna, uit eten, of iets anders. Ik weet dat het weinig helpt, maar misschien dat je je dan in elk geval weer ietsjes beter voelt over jezelf. Je moet niet aan jezelf gaan twijfelen, hoor! Dat is helemaal niet nodig. Ik hoop echt dat het zonnetje weer voor je gaat schijnen, meid! Dikke knuffel voor jou! :-*

Liefs,

Jippie

hoi dames,

bedankt voor jullie lieve reacties het leek wel of nadat ik alles hier eruit gegooid had ook de sluizen zijn open gebroken, ik blijf huilen.

Heb ook heel sterk het idee dat de innesteling het grote probleem is bij ons, heb ook al veel gelezen over dat een lage dosering asprine daarvoor een oplossing zou kunnen zijn. maar goed ga vanmiddag maar eens het ziekenhuis bellen voor een afspraak om eens te gaan praten over wat en hoe.

daarnaast zo maar eens het werk bellen dat ik oa ook naar de bedrijsarts wil enzo. Zie werken volledig echt even niet zitten.

Nou ja we spreken elkaar wel weer

es

ppppfff es tjemig hey,

wat ontzettend klten hey, blijf idd maar lekker ff een tijdje thuis en bespreek maar met de bedrijfsarts hoe en wat

kan je helaas alleen maar een hele dikke knuffel geven :-

hoi es,

ik denk dat ik goed weet hoe je je voelt zit ook in zon dip.

ik weet niet waar je woont maar hier nog 1 die de hele dag jankt dus heb nog wel 1 droge schouder over die je mag lenen hoor.

meiden helaas ook ik ben weer naar de diependalen.

moest vandaag bij de soos komen ,waar uit gekomen is dat we die NIET krijgen als ze dat dus gewoon in een brief gezet hadden had ik naar mijn oma’s crematie kunnen gaan waar ik nu dus niet naar toe heb kunnen gaan.Ik ben weer op dat punt belandt waar ik was voor de verhuizing, het niet meer zien zitten alles duurt zo lang ,niets is zeker waar gaat dit heen???

ik weet het niet en baal er van.

ik denk dat als mijn ha er achter komt dat ik me zo voel de 22 ste mei dan zal ik nog niet mogen stoppen met de ad’s en zal ik ws ook nog niet verder mogen met hormoonbehandelingen al moet ik daar ook nog 5,7 kilo voor afvallen(wat wel meer zal worden daar ik weer aan het snaaien geslagen ben).

Zal er ooit een oplossing komen???zal er ooit een eind aan het vechten komen???zal ik ooit echt rust krijgen???zal ik ooit ECHT gelukkig en blij kunnen zijn???

groetjes een tweede in de dip zittende persoon annie

Och meiden toch…

Es, wat ongelooflijk balen (understatement) dat het niet gelukt is… Wat oneerlijk!! :frowning:

De kracht komt wel weer, dat weet je, maar nu mogen de tranen er ook zijn hoor… pfff…

Dikke knuf meid!!

En Annie, hoe is het toch mogelijk!!!

Ik kan me heeel goed voorstellen dat je je nu zo teneergeslagen voelt. En niet bij het afscheid van jouw oma kunnen zijn. Wat een keuze heb je moeten maken zeg!! :think: :cry:

Misschien lukt het je, maar als je nu eens met jezelf afspreekt, dat je je 1 of 2 dagen heeeeeeel klte mag voelen, maar jezelf daarna weer bij elkaar pakt.

Als dat lukt, ben je niet alles waar je voor geknokt hebt weer kwijt. Dat zou toch zonde zijn!!

Kom maar zoveel praten als je wilt, als het helpt, zeker doen!!!

Kun je je hart luchten bij iemand prive, of op msn bijv? Je mag me altijd toevoegen. (pbtje voor mijn msn)

Lieve meiden, heel veel sterkte!!

Dikke knuf van mij!! :-

Ach annie wat balen nou zeg en dan toch nog lieve woorden voor mij over hebben. Dat geeft toch maar aan wat een liefdevol persoon je eigenlijk bent en hoeveel kracht en steun je aan anderen kunt bieden. Als je die kracht nou ook nu op dit moment voor jezelf in kunt zetten hoe moeilijk dat ook is, dan heb je alweer de helft gewonnen.

Ook ik hou me nu zelf goed voor dat er nog zoveel andere dingen zijn die mijn leven goed en mooi maken. Lieve man mooi huis fijne vrienden en familie en jullie die ook steeds de draad weer oppikken etc. en nog zoveel andere dingen die er nog te doen zijn. Heb dan ook gisteravond me op het olieen van de luiken van de boot gestort en dat hielp al wel een beetje.

Wel ben ik van plan om even pas op de plaats te maken en ik heb voor 7 juni een afspraak bij mijn favoriete ivf arts ook het ziekenhuis reageerde zo van hemel er blijft je ook niets bespaart hier moet eens goed naar gekeken gaan worden.

Nou Annie ik duim en bid dat jij ook weer de kracht bij jezelf kan vinden ook al is het soms diep graven maar je bent al zover gekomen dus kom op meid laten we samen knokken en als je ook met mij op msn wilt dan laat je mij dat maar weten.

Knuf en groeten Es

Es: die gevoelens zijn zo herkenbaar! Wij kennen ze allemaal. Het is alleen niet eerlijk om jezelf zo tekort te doen, en je man trouwens ook!

Jullie hebben een hele fijne relatie, daar komt de afwezigheid van een kind echt niet tussen hoor. Dat lossen jullie echt wel op samen.

Wie weet trouwens wat voor moois de toekomst je nog brengt! Daar zijn wij meiden van dit forum toch wel het bewijs van…

Rust een paar dagen lekker uit en ga straks weer leuke dingen doen met je man. Sterkte en veel liefs!!

Annie: wat rot dat je weer in een dip zit! Ik wens je veel sterkte hoor…ik weet zeker dat het over een tijdje weer beter met je gaat. Probeer toch niet te veel te snoepen want dat vind ik erg jammer, je ging zo goed.

Haal anders veel gezonde dingen in huis en gooi alle rommel in de prullenbak! veel liefs

Afro