IVF/ICSI deeltje 10! Lustrum!

Hoi meiden,

Annie en Es, zet 'm op meiden!!!

:-* en een knuffel

Liefs Heidi

dames ,

dank jullie wel voor de lieve woorden.

ik ben alweer gestopt met het snaaien hoor.

was vanmorgen er zo beroert van niet te zuinig en ntl heeft mijn suiker er zon slag van gekregen dat ik weer hard moet werken omdat weer op de rit te krijgen, maar dat komt wel goed.

was gewoon wat overstuur doot de crematie van mijn oma en door al dat gedoe die we hier hebben was gewoon even niet leuk.

dank jullie wel voor jullie steun en nicje en shouka jullie hebben een pbtje.

ow en rhi bedankt voor het gesprekje op msn.

nou meiden geniet van het mooie weer.

groetjes annie

Annie en Es een dikke knuffel! :shifty:

Om de 1 of andere vage reden kreeg ik geen mailtje meer dat er een update was op dit onderwerp dus ik dacht vandaag, ik ga maar eens even kijken en toen was er dus zomaar een nieuwe pagina bij geschreven, nouja ik ben weer bij!

Zijn jullie ook zo verkouden? Ppfff

Och Es, wat een tegenslagen krijg je te verduren :cry: :thumbdown: Ik kan me zo voorstellen dat je er geen vertrouwen meer in hebt…maar, houd moed en misschien is het beter als je heel even afstand neemt (in hoeverre dat dan gaat) bijv deze zomer ff alleen maar leuke dingen doen en van het mooie weer gaan genieten en dan in het najaar weer beginnen.

Heb je wel eens aan (klassieke) Homeopathie of kineseologie gedacht? Het blijkt dat zij heel veel voor je kunnen betekenen en met name op het hormonale vlak.

Ik was eerst ook sceptisch, maar ik denk dat het bij ons toch echt wel geholpen heeft. Heeeeeeel veel sterkte meid! :-

En Annie, je ging zo super goed!!! bijna 20 kilo kwijt en lekker in je nieuwe huisje. Maar de gevoelens die je nu hebt zijn heeel normaal hoor, het is logisch dat je je ff zwaar K voelt en dan mag je best ff een vreetbui krijgen en snaaien. Maar het is wel belangrijk dat je jezelf weer bijelkaar raapt en doorgaat met al het positieve waar je mee bezig was :thumbup:

Het zou zo zonde zijn als je dat nu allemaal overboort gooit…

Kop op meis…je bent sterk genoeg om het allemaal aan te kunnen :-

Nicje, ik kan begrijpen dat je het ook moeilijk hebt om hier te lezen en te schrijven…Ik hoop zooooo voor je dat voor jullie in juni ook hele positieve berichten gaan krijgen :thumbup: :pray:

Hier is alles prima. We zijn lekker een paar daagjes naar Zeeland geweest. Mooi weer maar wel fris en veel grijze koppies…maar ach…we hebben ons zekers vermaakt! Weer lekker bijgekomen :smiley:

Alle andere meiden…ook een fijne zondag/moederdag en tot gauw!

:-* Nic

rennic,

weet je wat het probleem bij mij is of het snaaien blijft niet bij 1 dag, wat nu gelukkig wel het geval is en daar ben ik blij om.

maar ik heb er wel 3 dagen overgedaan om mijn suikers weer binnen de marge te krijgen en dat is veel erger en zekers als ik zwanger zou zijn geweest.

want het kan alles aan gaan tasten en dan ook de embryo en dat vergeef ik me zelf niet, al weet ik wel na meer dan een jaar nu diabetes te hebben dat je zomaar terwijl je op je voeding en drinken let en genoeg beweegt toch hoge suikers hebben dus ook in een zwangerschap, maar dan weet ik dat ik het niet expres gedaan heb snap je???

iig ben ik blij dat mijn suikers weer goed zijn en nu maar weer aan de slag om de 1,4 kilo die er weer aan zit eraf te halen(aankomen is makkelijker dan afvallen :evil: ) op naar de 85( :frowning: )

groetjes een gemengde gevoelens hebbende annie

ps:hoe is het met de rest van de dames???

hallo ik ben linda en heb op 5 mei een top embryo terug geplaatst gekregen na behandeling van icsi, vrijdag mag ik terug naar het ziekenhuis om te gaan testen maar tot mijn grote schrik had ik gisteren een beetje bloed verlies en kleurde alleen rose op het wc papier maar de urine was gewoon normaal van kleur, later op de avond leek het over te zijn maar vanmorgen had ik het weer en was het een beetje slijmig en de keer erna nog wat roder (echte bloekleur) met wat slijmig erbij en heb toen ook iets ingedaan tegen een vermoedelijke menstruatie.

toen ik zojuist naar de wc ging leek het veel minder te zijn en hoop ik dat het heel erg snel stopt en dat het gewoon een innestelings bloeding is of een adertje wat gesprongen is want wij mochten sinds gisteren weer voor het eerst geslachts gemeenschap hebben en blijf ik hopen op een goede afloop.

dit was overigens mijn eerste icsi behandelijk die mij redelijk mee gevallen is en hoop zo van harte dat het ons lukt en dat ik niet weer opnieuw hoef te spuiten en dergelijk maar heeft hier ervaring mee en was toch zwanger?

groeten linda

Hoi LIpi:

Welkom hier! Ik hoop dat je gewoon lekker positief test vrijdag!!! :dance:

hoi lipi,

welkom hier .

er zijn een paar dames die hier ervaring mee hebben en zij zulen het je denk ik ook wel vertellen.

iig sterkte en ik hoop op een positieve test op vrijdag voor je.

groetjes annie

:inlove: JAHMAN NO PROBLEM !

hihihih ik ben ook weer back in the house!

Ben zelf net een neger volgens hubbie!

Heb nog niet (helemaal ) terug gelezen… :oops: komt nog!

Ga me eens aan de was begeven , roept me…

Was wel een super vakantie! Zon , witte stranden palmbomen en veel heel

Amerikanen!

spreek jullie later!

liefs van mij :inlove:

byjou, waaauw ben je dr weer

zo te horen was het daar geweldig, nog leuke dingen gedaan zoals het huis bekijken van the one and only bob marley??? gaaf he?

ja en dat no problem hoor je wel vaak he hihihihihihi

hoi linda, ik hoop ook voor je een positiefe test vrijdag, ik zal heel hard voor je duimen

ik heb nu 2 ivf/icsi’s achter de rug en ik ben nu voor de 2e keer inverwachtig van ons 2e wonder, dus bij mij is (godzijdank) alles gelijk geslaagd

annie gaat het weer wat beter met je???

hier is verder alles ok, de datum nadert al steeds dichterbij, nog 7 en een halfe week :shock: het is ook voorbij gegaan voor dat ik het in de gaten had, maar geniet nog elke dagondanks ik steeds dikker wordt (ja fdat hoort erbij he)

dank je wel dat jullie voor mij duimen, helaas bloed ik nog steeds maar ben ik er wel zeker van dat het geen menstruatie is want die heb ik normaal veel erger en heb totaal geen menstruatie pijn.

vrijdag weten wij meer en laten we hopen dat alles nog goed is en zo niet gaan we door voor de volgende poging maar zouden we wel erg jammer vinden en hopen we op meer geluk bij de tweede poging…

thx en groet linda

Hoi meiden,

Lipi; Welkom hier. Ik hoop dat je positief test a.s. vrijdag! Wij hebben er 3 x over gedaan en nu ligt er hier alweer 4 maanden een geweldig mannetje in zijn wiegje. Geef de moed niet op hoor :-

Chant; Weer in nederland… je zult wel een onvergetelijke vakantie hebben gehad. heerlijk lekker bakken in de zon. Je hebt groor gelijk! Verder alles ok daar? :wink:

Annie; Is het dipje al minder? Ik hoop het wel. Het geluk moet nu ook eens jou kant uirkomen. Zet hem op, schouders eronder en er bovenop krabbelen. :-

Es; Meid wat naar allemaal, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Huil lekker uit meis. Ik kan niks zeggen of zoen waardoor je je beter voelt het is allemaal zooooo oneerlijk. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Kimmetje; Jij gaat ook hard! :shock: jeetje nog maar een week of 7,5. poeh he. De tijd vliegt voorbij nog ffe en dan heb je je 2e wereldwonder n je armen heerlijk genieten vande laatste loodjes.

Afro; Gaat met jou ook alles goed? Ik wil foto’s zien van jullie. ben zo nieuwsgierig naar die mooie buikjes. :smiley:

:smiley: Rhi; Hoe gaat het met jou? FOTO’s FOTO’S :dance:

Moontje en Tans; Alles oke met jullie mannekes? Ook voor jullie geld FOTO’S wil ik zien :smiley: .

Hier gaat ook alles zijn gangetje, Vito was gisteren alweer 4 maanden, de tijd vliegt echt zo hard. Hij gaat zich nu op de buik rolllen, duurt niet lang meer alles is al om alleen zijn schoudertje nog. :inlove: Hij maakt zich zo BOOS als het niet lukt. Als ik hem dan een zetje geef dan lacht ie zo schetig :inlove: Ik denk dat het hem vandaag wel gaat lukken, duurt iig geen 3 dagen meer.

Donderdag ga ik hem weer wegen, eens kijken hoe hard ie weer gegroeid is. Het is een vrolijk manneke dat wel. kan ik meteen ffe vragen voor de fruithapjes. :inlove: Tans krijgt stijn al fruit? en de laatste voeding is die er al af?

Nou meiden ik ga wat doen in het huishouden vito ligt toch lekker te slapen. Ik spreek jullie snel weer. Zet hem op allemaal. :-* Angela

welkom Lipi! Hopelijk goed nieuws vrijdag! Je ziet er wordt hier iig door aardig wat dames meegeduimt!

Chan welkom terug :wink: En jemig wat klinkt dat heerlijk zeg die vakantie van je!! :mrgreen: Heb je nog een prachtige foto van zo’n zonovergoten strandje? Het weer begint hier weer slechter te worden dus dat kunnen we wel even gebruiken 8)

Wauw Ang Vito alweer 4 maanden pfff de tijd lijkt soms wel te vliegen! Fruithapjes is echt beter om te wachten tot na de 6 maanden ivm de darmflora. Mocht het zo zijn dat meneer meer honger heeft kun je of de hoeveelheid voeding opvoeren of kiezen voor de voeding voor hongerige baby’s. Daar zit extra ‘vulling’ in waardoor hij minder hongerig zou moeten worden. Als het goed is zal het CB iets vergelijkbaars melden. En zo zeg al aan het omrollen bijna! Leuk hoor al die stapjes vooruit!

Hier gaat alles zijn gangetje en tja nieuwe foto’s zijn er niet. Niet van mezelf maar zeker nog niet van pukkie aangezien we niet weten wanneer en of we nog een nieuwe echo krijgen. Mocht de VK er geen willen maken dan denken we erover om voor de 20 weken zelf nog een 2D echo te laten maken. Als ik me zolang nog kan inhouden :shifty:

Morrege meiden,

Lipi, ook van harte welkom bij ons enneh…wij :thumbup: in de hoogste versnelling voor je!

Bij mij is het bij de laatste (3e) IVF gelukt en heb een pracht zoon van 7 maanden! Tot nu toe zijn er alleen jongens geboren via de IVF bij ons :mrgreen: !

Chant, fijn dat je het enorm naar je zin hebt gehad op vakantie! Wat doet een mens dat goed hé (vakantie)! Je hebt in ieder geval weer frisse moed! Nou bij ons ligt er nu stapels strijkgoed! Wij zijn '" maar" een weekje weg geweest, aan de was te zien lijkt het wel maanden!

Wij hebben ook zoooooooo genoten, het was echt relaxen en Jeroen was zoooo vrolijk!

Heeeeeeeej Ang,

Tja, ik was ook al begonnen met fruithapje toen Jeroen 4 maanden was. Als er bij jullie absoluut geen allergieën heerst, kan dat geen kwaad hoor.

Doe dan eerst een paar hapjes en bouw het zo op.

Het gaat hard hé met de beebs! Daarom wordt er ook geroepen: het 1e jaar gaat zooooooo snel voorbij! Is ook logisch, ze ontwikkelen/leren heel veel in het 1e jaar! Enneh…Jeroen heeft nog steeds heeeeeeeel veeeeel moeite om van zijn buik weer terug op zijn rug te rollen! Maar ach dat komt vanzelf wel, hij kan vrijwel stevig zitten, nog niet lang zelfstandig! Heeft ook kruipneigingen.

Annie, hoe is het nu met je? Overigens het is trouwens wel een goed teken dat je vele ups en downs heb hoor, je bent immers met jezelf bezig om een balans te vinden in jouw leven! Dat is niet niks hoor, maar dat betekent dat je wel veel emoties hebt en voelt. Het is op dat moment niet leuk voor je, maar je komt er wel steeds sterker eruit!

Als je ook maar weer een positieve draai kan nemen, komt het wel goed!

Enneh…bevalt jullie nieuwe stulpje nog steeds?

Es, meid je verdient ook een dikke :-* en knuffies!

Ik blijf hopen dat er voor jullie ook een klein wondertje komt!

Afro, meid hoe is het met onze zwangere kip? Heb je net als Kimmie ook zo’n dikke buik?

Foto’ssssssssssssssssss please!

Kimmie, het komt steeds dichterbijer hé! Zooooooo spannend! Ik blijf je volgen hahahahaha (20 juli is ook een mooie datum, ben ik jarig :wink: ) Maar dan ben je over tijd hé!

Zorro, hoe gaat het bij jou? Wat voor behandeling ben je bezig?

Heidi, hoe is het met jou? Foto’sssssssssssssssssss hahahahahaha

Rennic, voor jou geldt hetzelfde!

Rhi, eindelijk over de 12 wekengrens heen! Nu kan je iets meer opgeluchter ademhalen (en wij ook 8) :wink: )

Tans, het is weer tijd voor nieuwe foto’s! Hoe gaat het met Stijn? Groeit zeker ook als kool?

Nic, meid, ook voor jou hoop ik dat jullie gauw een wondertje mogen krijgen!

Als ik iemand vergeten ben, sorry! Maar het clupje is ook zooooooo gegroeid! Dat heb je als je van de “oude” garde ben.

Ik zal wat foto’s van onze vakantie plaatsen!

Liefs,

Moon

gaaaaaf die foto’s, moon

lekker bijgekomen???van de vakantie zo te zien heeft jeroen daar heerlijk van genoten

20 juli is een vriendin van mij ook jarig, met lucas kon ikook al niet op haar verjaardag zijn hahaha misschien deze keer weer niet

angela, zal ik het clubje aanvullen met nog een jongen :mrgreen: of zal ik de eerste zijn met een meid :mrgreen: nog fftjes wachten en dan weten jullie het, zoo lang duurt het nu niet meer hahahaha

rhi, hieveel echo’s heb je nu gehad|??? inprenciepe ( :think: raar woord) als je naar de vk mag, krijg je idd pas weer een echo als je 20 weken bent, dus nog ff wachten of idd een 2d echo latenmaken

Hallo Allemaal

Welkom Lipi , bij ons was het raak in de 1ste poging en Stijn is alweer 4,5 maanden en is een schatje!!!

Ben nu aan het overstappen van borst na fles ben benieuwd hoe dat gaat…en ja 4 ipv 5 voedingen…dat betekent helaas weer slapeloze nachten.

Heb niet veel tijd, dus hou het kort …

Kimmetje ben benieuwd of het nu een meisje wordt…

en ja de rest de buikjes gaan mooi vooruit…

Annie, hoe bevalt je nieuwe huisje?

Es hoe gaat het?

En Byjou, yeah man, bijna een rastaman…hoe staat het met de adoptie?Weten jullie al uit welk land jullie gaan adopteren, vrienden van ons zijn nu in China om hun doachterje op te halen spannend hoor!!

Groet Tans

hoi dames,

daar ben ik ook weer even, het gaat gelukkig de goede kant met me op zowel lichamelijk als geestelijk de klap van 3 x miskraam zoals het ziekenhuis het noemde is flink aangekomen en heb dan ook veel tranen gelaten en me een zombie gevoeld. Nu echter na een fijne dag gisteren met manlief gaat het een stuk beter en gaan we morgen maar weer eens op het werk loeren.

Lipi welkom hier en hopelijk test je vrijdag positief, maar goed ik ben nou niet de persoon die jou moed in kan spreken op dit moment dat laat ik maar aan de andere dames over. wat ik wel als tip kan geven is dat als het een positieve test is je op zo’n kort mogelijke tijd om een echo moet vragen.

alle andere dames bedankt voor jullie lieve woorden en steun. Voorlopig nemen wij even rust en wachten af wat het de ivf arts ons kan vertellen of kan gaan doen op 7 juni. Daarna bespreken wij wel wat ons te doen valt.

Leuke foto’s trouwens krijg ook direct zin in een vakantie ergens ver weg in een warm land hahahahaha

gr Es

Spooky: wat een heerlijk mannetje!!! :inlove:

Ik zit nu op de Lucrin om de endometriose rustig te krijgen en dan gaan we eind juli beginnen met de 1e IVF als alles goed gaat :dance:

he chan:is back in the house!!! oeh bijna neger dus heerlijk bruin ntl .ik wordt niet bruin maar rood en ik mag niet meer veel in de zon dus blijf eigenlijk nu meer soort melkfles :cry: hoop dat je weer volgoede moed zit meid voor de adoptieprocedure.

moon:ook weer terug en mooie foto’s hoor ow lekker ding is jeroen toch :inlove: :inlove:

met de rest ook goed hoop ik.

met mij gaat het steeds beter al is het soms even up en down net als wat moon zegt ben druk met mezelf op de goede weg te zetten en daar komen veel emotie’s bij kijken.

groetjes annie

hoi allemaal,

wat een warm onthaal van jullie en vindt het leuk om mee te lezen hier op dit forum en ben blij dat jullie duimen voor mij en nog twee daagjes en krijgen wij te horen of het wel of niet positief is, maar toch zelf denk ik dat we deze poging verloren hebben omdat ik mij weer helemaal normaal voel en dat was vorige week wel anders want toen was ik op nuchtere maag echt misselijk als ik koffie rook en als er iemand een sigaret op stak of eten kookte dan vond ik dat vies en ook mij borsten deden erg veel pijn maar nu ben ik weer helemaal normaal en heb ik nergens meer last van en vindt ik de koffie heerlijk ruiken zoals altijd.

hopelijk toch nog goed nieuws maar als het niet zo is blijven we toch positief en gaan we gewoon verder naar de volgende poging.

groet en thx voor al jullie steun en ik hou jullie op de hoogte, en voor de rest op dit forum die allemaal wel met succes een kindje via ivf of een andere optie hebben gekregen doe ik echt mijn petje af want het is toch wel een heavy proces waar je veel geduld en door zettingsvermogen voor moet hebben en ben dus ook allemaal trots op jezelf want dat hebben jullie echt verdient.

xxx :thumbup: