hoi allemaal,
en voor de anderen die nog steeds bezig zijn met klussen of waarbij het niet gelukt is of niet kan lukken wens ik super veel succes en hopelijk komen jullie dromen ook uit en worden jullie gehoord.
groet linda
Lipi: van harte welkom ! Ik ben
Afro en ik ben na 2 x miskraam, 6 iui en 2 ivf behandelingen toch nog spontaan zwanger geworden. Ik heb de week waarin ik ongesteld moest worden bloedverlies gehad maar veel minder dan normaal. Ik was inmiddels begonnen met hormonen voor het terugplaatsen van een cryo, ik dacht dat het misschien daardoor kwam dat de bloeding minder was. Na een weekje begon het toch te dagen en heb ik positief getest. Met 5,4 weken een echo gehad, waarop niet veel te zien was. In combinatie met het bloedverlies en lage rugpijn zei ook de arts van het amc ons rekening te houden met een miskraam. In de loop van die week verdween echter de rugpijn en werd ik met vlagen (een klein beetje misselijk). Weer een week later kreeg ik een echo voor de zekerheid en toen was er een hartje te zien!
Dikke tranen van geluk natuurlijk, vooral als je rekent op een miskraam en dan ziet dat er toch echt een beebje in je buik zit.
Wat ze ons in het ZH vertelden: Bloedverlies kan er bij horen, misselijkheid komt vaak pas later in de zwangerschap soms pas rond de 6e of 7e week. Bij iedereen gaat het weer anders, alleen een positieve test geeft zekerheid. Maar ik heb ook zo vaak alle sympomen opgezocht en zovaak gedacht nu is het raak! Dan was het niet zo, en nu wanneer ik het het minst verwachtte was het toch raak.
Ik hoop dat je een positieve test hebt vrijdag, ik ga voor je duimen!!!
Moon: Leuke foto’s! Vooral die in het zwembad vind ik tof!
Ik ben zeker een zwangere kip: een buik op pootjes. Met daarboven een paar enorme borsten :shock: Laatst een positiebikini aangepast bij Prenatal: Naahhh dat moet ik maar niet doen! Gaat wel lekker met die scheet van een Jeroen he?
Shouka: fijn dat het weer een beetje beter met je gaat, het blijft toch een slag he? Het slijt wel weer een beetje maar het kan zo’n pijn doen. Sterkte hoor ik vind dat je erg goed bezig bent.
Annie: Ik hoop dat jij binnenkort veel meer ups hebt dan downs! Hou je taai hoor!
Tans: Stijn alweer 4,5 maand! Tjemig dat gaat snel zeg.Ik hoop dat het een beetje gaat meevallen met die slapeloze nachten.Staat ons allemaal nog te wachten :shifty:
Kimmetje: volgens de (bakerpraatjes )chinese kalenders krijg ik een meisje en jij? Het schijnt redelijk te kloppen ik ben zo benieuwd of dat echt zo is.
Moon en Tans: klopte het bij jullie?
Chan hoe je vakantie? Heb je het lekker gehad?
Zorro: eind juli, dat is best snel he? Spannend hoor!
Ang: knuffel voor Vito :-* 4 maanden alweer!
Rhi : gefeliciteerd met de 12 weken mijlpaal :thumbup: Hoe voel je je?
Nicje: hoe is het met jou?
Als ik iemand vergeten ben: Sorry hoor :oops:
Gisteren ben ik bij de verloskundig geweest en alles was goed. Frummel schopt lekker en mijn buikje groeit goed. Ik zal vanavond eens een buikfoto neerzetten hier.
Allemaal veel liefs hoor
Afro
hey dank je wel dat jullie allemaal willen duimen voor mij, ook ik hoop natuurlijk dat het positief is maar toch probeer ik met beide voeten op de grond te blijven staan en er rekening mee te houden dat het misschien toch niet zo is want door het bloed verlies ben ik erg onzeker geworden en had ook symptomen maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden en ondanks dat het maar weinig bloed was en echt niet zo erg als een ongesteldheid was kan er ook een kans zijn dat de zwangerschap daarmee geeindigd is.
tot morgen en alle anderen hier veel succes jullie horen morgen van mij meer nieuws en mocht het toch niet positief zijn dan zijn we het er in ieder geval over eens dat we gelijk doorgaan voor de tweede kans en heb ik erg veel aan jullie info gehad ook wat betreft de verzekering want ook bij ons zijn er embryo’s ingevroren en dat is goedkoper dan een volledige behandeling en die worden inderdaad als een van die drie kansen gezien dus dat doen we mooi niet en we mogen het toch een jaar ingevroren laten en tegen de tijd dat we drie keer geprobeert hebben kunnen we nog altijd de ingevroren embryo’s gebruiken.
gr linda
linda, is het niet zo dat ze altijd eerst de ingevroren emmys gebruiken voordat ze een volledige nieuwe behandeling opstarten??? dat was bij mij wel zo namelijk, bij lucas hadden we ook 2 eitjes over en toen we probeerde een brusje voor hem te krijgen werden eerst de emmys ontdooit,
maar ja eindelijk is morgen de grote dag en zal er getest worden, mijn duimen draaien vollop en zal hier ff weer kijken of er al nieuws is
trouwens waar is rhi eigenlijk, zie haar hier niet zo vaak meer???
afro fijn dat alles goed gaat met je, ook jij bent alweer aardig een eindje op weg, zag dat je 17 aug was uitgerekend (heb ik dat nou goed?) dat was ook precies de datum dat ik uitgerekend was van lucas stoer he, hij is de 15e geboren
hoi,
ook ik heb begrepen dat je eerst de cryo’s moet gebruiken en dat het dan voordeliger is om die poging zelf te betalen want doe je dat niet dan telt het gewoon als volgende poging.
Hopelijk heb je deze echter niet nodig.
Mijn eerste werkdag zit erop en ik moet zeggen dat ik niet goed weet wat ik gedaan heb hemel wat voelde ik mij een zombie. Was om 15.30 al bekaf en heb niet eens zoveel gedaan, maar de tranen zaten steeds zo hoog dat het een hoop energie kostte. Hopelijk gaat het morgen beter.
Werk nu nog arbeidstherapeutisch dus hoef ook niet zoveel das wel fijn
Groeten Es
Hoi meiden heb net even geprobeerd om mijn buikfoto te plaatsen maar dat is niet gelukt. Ik heb het fotootje namelijk onder een word document staan en dat kan ik niet kopieren naar kok.
:doh:
Over de cryo’s : in het amc worden ook eerst de cryo’s gebruikt, telt daar overigens niet als een poging, gewoon extra kans.
Morgen probeer ik het nog een keer want ik duik nu mijn mandje in.
Trusten iedereen!
Lipi cryo’s moeten idd eerst maar sinds dit jaar zijn ze 100% onderdeel van de voorgaande poging en zitten er geen ‘extra’ kosten aan verbonden die je zelf zou moeten betalen. Vraag desnoods even na bij je verzekering want zij hebben dit als het goed is nu ook veranderd in hun voorwaarden. Maar nu eerst heel erg veel succes voor morgen!
Ben een beetje aso laat online omdat ik vanmiddag bijna 3 uur heb liggen slapen :oops: vandaar dat ik ook wat weinig schrijf. Is ook niet echt veel te schrijven hooguit wat spam wat ik heb achtergelaten in het Showforum onder de echo foto’s.
Nu duik ik echt weer even mijn bedje in morgen gezellig bellen met het UWV mbt mijn vakantiegeld wat niet is uitbetaald met de laatste betaling dus daar wil ik wel graag opheldering over.
Trusten allemaal!
Enneuh Moon thnx nog! :-*
linda is er al nieuws???
hoi,
Ik heb weer begrepen dat Cryo’s niet standaard bij alle verzekeringen bij de poging horen waarbij ze verkregen zijn, dit was een voorstel maar is voor zover ik weet niet definitief doorgevoerd. ik ken iemand die laatst cryo’s heeft laten terug plaatsen en hiervoor 200 euro moest neertellen zodat het niet als poging werd opgegeven en gezien door de verzekering. Dit zal dus ook weer door iedere verzekering anders worden ingevuld.
Blijft dus wazig en ook ik adviseer bel eerst je verzekeraar om te horen wat hun standpunt in deze is.
Hoe is het trouwens Lipi???
gr Es
hallo allemaal,
ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor de test en die was dus toch negatief en moet nu afwachten tot volgende week vrijdag als hij dan weer negatief is en nog steeds niet echt ongesteld ben geweest krijg ik een medicijn om ongesteld te worden, ook heb ik info gevraagt over de ingevroren embryo’s en dat wat jullie zeiden klopte inderdaad want die worden het eerste gebruikt en hun regelen het zo dat het terug plaatsen van de ingevroren embryo’s bij de vorige behandeling hoort dus is het voor ons gewoon een extra kans en daar ben ik wel erg blij mee en er is nu al afgesproken dat we half jullie afhankelijk van mijn maandelijkse periode weer een terug plaatsing krijgen en hopelijk gaat die wel goed dus er is weer hoop. ik heb wel de hele middag nodig gehad om weer bij mijn positieven gekomen en heb lekker een uurtje of twee geslapen en mij erover heen gezet en nu gaat het wel weer maar wist vanmorgen gewoon niet hoe ik moest reageren en kreeg gewoon een klap in mijn gezicht toen de uitslag negatief was maar we houden vol en we zijn al zo lang bezig dus het zou te mooi zijn om waar te zijn als het gelijk de 1ste keer wel goed zou zijn gegaan.
ik wens jullie wel allemaal veel succes en ik blijf natuurlijk hier op het forum rond hangen en jullie horen van mij geregeld en duimen dat het nu wel gaat lukken.
gr linda
hoi Linda,
Heel veel sterkte met het verwerken.
Liefs Es
Linda heel veel sterkte en straks vooral ook veel succes met de cryo behandeling!
Ik bedacht me vandaag (pas) dat we de 12 weken voorbij zijn…en dat betekend dat wat er ook gebeurd we weer 3 pogingen mogen…geen idee waar mijn hoofd mee bezig is. Misschien komt het wel omdat ik me vandaag echt even niet lekker heb gevoeld en vooral veel geslapen heb.
Ha Rhi
Het gaat deze keer echt goed hoor
!!
Maar het was toch niet jouw eerste poging? Maar goed in ieder geval fijn dat je nog 3 extra pogingen hebt voor de tweede…
Groetjes Tans
@Tans wrote:
Ha Rhi
Het gaat deze keer echt goed hoor![]()
!!
Maar het was toch niet jouw eerste poging? Maar goed in ieder geval fijn dat je nog 3 extra pogingen hebt voor de tweede…
Groetjes Tans
helemaal mee eens!!!
Klopt hoor het was zelfs al onze vierde poging waarvan 1 overstimulatie dus geen punctie. En we hebben zelfs nog een cryootje in de vriezer.
Het is ook gelukkig niet zo dat ik ontzettend aan het ‘doemdenken’ ben of zo was zomaar ineens een maf besef wat er door mijn hoofd spookte
Naja gewoon een maf dagje gisteren, gelukkig snapte vriendje dat ook wel en die heeft me lekker aan laten modderen en zelf voor het eten enzo gezorgt zodat ik lekker in bedje kon blijven liggen :inlove:
Rhi, wat gaat het snel zeg…jij bent ook al die magische grens van 12 weken voorbij!! Af en toe is het ook moeilijk te beseffen vind je niet? Ik moest althans echt wel wennen aan het idee dat het nu echt gelukt is!
Lipi, welkom hier en we blijven je volgen hoor!
Wij hebben 9 iui behandelingen , 1 miskraam en 2 ivf pogingen gedaan. Nu ben ik dus met de 2e ivf poging zwanger, maar dat ging ook niet zonder ups en downs! Wij hadden er 2 terug gekregen en na 5 1/2 week kreeg ik een heftige bloeding en ik bleef vloeien. Het enige dat ik niet had waren buikkrampen en we hadden positief getest.
Maar ook wij en de gyn hadden er niet meer op gerekend dat er 1 hartje te zien was met 7 weken :inlove: Dus…you never know. En je lichaam verraad je aan alle kanten hoor, daar kan je bijna niet op vertrouwen helaas.
Heel veel sterkte met deze verwerking en :thumbup: voor poging 2.
Meiden, sorry dat ik even niet op de rest reageer. Ik heb het iedere keer wel gelezen, maar geen tijd gehad om te schrijven. :oops: Ben echt zo druk deze periode. Nou ja, vandaag en volgende week nog competitie tennissen (mmmm lekker weer :thumbdown: ) en dan hebben we de zaterdagen weer voor andere zaken.
We zijn nu druk aan het uitzoeken welke kleuren de babykamer gaat krijgen. en…dat is nog knap lastig :roll:
Meiden ik moet er weer vandoor.
Fijn weekend allemaal!!!
:-*
Linda; veel sterkte en succes met je cryo poging!
Rhi; gefeliciteerd! dat moet ergens toch best een opluchting zijn!
CZ vergoed de cryo poging gewoon helemaal incl medicijnen. Dit valt voor hun onder de IVF poging waaruit de cryo’s zijn ontstaan!
Hoi meiden,
Linda’ Sterkte meid met het verwerken van de negatieve uitslag. :-* Heel veel suc6 met je cryo poging. Ik blijf voor je duimen :thumbup:
Rennic; Wat gaat het hard zeg. Poeh richting de helft. Leuk he die babykamer. Lekker genieten meid van je zwangerschap, voor je het weet heb je je wondertje in je armen. :inlove:
Rhi; Ik ben het er ook helemaal mee eens, dit gaat helemaal goed. ook voor jou geldt lekker genieten
Afro; Ik ben zoooo benieuwd naar de foto, zal zometeen eens ffe kijken in het showforum.
DUS ALLE ZWANGERE DAMES, IK WIL FOTO’S ZIEN. Vind ik zoooooooo leuk. :mrgreen:
Ik zal kijken of ik nog een foto van ons kleine wereldwonder kan plaatsen.
Gisteren hebben we Vito zijn eerste fruithapje banaan gegeven :inlove: Hij vond het niet eens echt vies. Ik zal kijken of ik de foto met zijn vieste gezichtje kan plaatsen. :mrgreen: Ik heb nl een nieuwe computer, dus ook andere programma’s dan dat oude bijtje dat ik had. Eens kijken of het me lukt.
Nou meiden geniet lekker van jullie zondag!
Ik kan niet wachten tot zijn 2e keer fruit
Hoi meiden,
Lipi, wat ontzettend balen van die negatieve uitslag. Ik hoop stiekem zolang je niet ongi bent dat er nog een kansje is. Hebben ze een urinetest gedaan of een bloedtest?
Ikkie, wat een lekker ventje jullie vito. Ik ben benieuwd wat ie van zijn volgende fruithapje vind.
Moon, wat een lekker vrolijk ventje is Jeroen toch!! Volgens mij een heel tevreden kereltje. Ik kan niet wachten tot die van ons er is.
Annie, hoe is het nu met je meid?
Afro, wat heerlijk dat alles zo lekker gaat. Nog even en dan is het al weer zover. Weten jullie wat het gaat worden?
Kim, hoe gaat het bij jouw met de laatste loodjes? Nog even meid en dan heb je die kleine heerlijk in je armen. Volgens mij wordt het een meisje. Is er al een poll gestart???
Rennic, moeilijk he een leuke kleur uitzoeken. Dat hebben we gelukkig al gehad. Nu de meubels nog. Net zo moeilijk kan ik wel zeggen Geniet ervan meid.
Rhi, hoe gaat het met jou?
En met de rest van de meiden??
Hier gaat alles prima. Sinds bijna 2 weken voel ik de kleine af en toe schoppen :inlove: en soms kietelt ie me. heel appart om te voelen, maar helemaal geweldig!!! Eerst dacht ik is het 'm nou of niet. Maar het gebeurde zo regelmatig dat het volgens mij niets anders kon zijn. Super gewoon!!!
Ik wordt 's morgens wakker met flinke plekken op mijn t-shirt van het lekken. Dat gaat goed als dat nu al begint en ik geef nu nog niet eens borstvoeding, dat moet wat worden straks :lol:
Volgende week krijgen we de 20 weken echo. Weer even heel spannend. Maar ik ga ervan uit dat alles prima in orde is.
Succes allemaal.
Liefs Heidi :-*
hallo,
bij mij hebben ze alleen een urine test gedaan en als ik vrijdag nog niet ongi ben dan mag ik zelf een test halen en als die ook negatief is mag ik naar het ziekenhuis en doen ze een onderzoekje (bloed test en echo) en als dat alles negatief is dan krijg ik medicijnen om ongi te worden zodat mij cycles weer op gang gaat komen.
wij hebben ons er al overheen gezet en zijn en blijven gewoon positief en stellen ons nu helemaal in op de volgende cryo behandeling.
groetjes linda