hihihi heidi, neeh volgens mij is er nog geen poll gestart, ben wel benieuwd wat jullie denken wat het wordt en wanneer de beeb geboren zal worden, het duurt nog wel fftjes, nog 6 en een halfe week ppffffff, maar het einde is in zicht :dance: :dance:
linda, ppff ook spannend hoor, kan me voorstellen dat je nu denkt van laat maar komen, maar aan de andere kant…kan het toch nog steeds??
ikki, ja hoor wat gaaaaaaaf he die eerste hapjes, en wat is het toch ook een skattie he :inlove:
rennic, ook al zo druk druk en nog eens druk…wel een beetje aan je zelf denken he
hier gaat alles nog steeds heel goed, het wordt wel allemaal wat zwaarder nu, maar dat neem je op de koop toe he
nog 2 weekjes en dan beginnen ze hier aan de badkamer want die word over 3 weken geleverd (na heeeel veeel bellen en gebeld worden)
ik hoooooop toch zo dat ze die nog klaar krijgen voor de bevalling
ppfffff wat een gestress
Hoi allemaal,
het is al weer heel lang geleden dat ik hier ben geweest maar ik kwam weer eens eventjes lezen hoe het jullie allemaal vergaat!!!Zelf heb ik de ivf en alles wat daaruit voortkwam een plaatsje gegeven en eigenlijk door de vlinderpraat en door met jullie mee te leven heb ik dit hoofdstuk af kunnen sluiten!!!Daardoor ben ik hier en ook op de vlinderpraat eigenlijk niet meer met verhalen enz Ik wil jullie ook bedanken dat ik met jullie mee mocht lezen en dat jullie altijd een lief woord terug hadden voor mij,dat heeft mij enorm geholpen om bepaalde dingen te verwerken!!!En ik heb al die tijd ook oprecht met jullie meegeleefd en ik hoop echt van harte dat degene waarbij het nog niet is "gelukt"dat hun het gewenste resultaat mogen krijgen en dat ze ook snel een eigen kindje in hun armen mogen houden!!!Dus bij deze neem ik eigenlijk afscheid van jullie Jullie zijn allemaal lieverds :-* En bedankt voor jullie lieve woorden naar mij toe :-* Moon,angela,vrouw holle Annie,Chantal,Rennic,Kim,Rhiannon,en sorry sorry ik weet nu zo snel niet alle andere namen maar dit is echt voor al die meiden hier bedoeld heel veel succes en ik wens jullie alle geluk van de wereld toe en al het goeds voor de toekomst!!!
Liefs Urs :-* :-* :-* (misschien dat ik toch nog eens mee kom lezen hoor meiden)
hier gaat alles nog steeds heel goed, het wordt wel allemaal wat zwaarder nu, maar dat neem je op de koop toe he
nog 2 weekjes en dan beginnen ze hier aan de badkamer want die word over 3 weken geleverd (na heeeel veeel bellen en gebeld worden)
ik hoooooop toch zo dat ze die nog klaar krijgen voor de bevalling
ppfffff wat een gestress
Ja ja de laatste loodjes, en meid wat heb je een mooie grote buik zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat het nu zwaarder wordt. En je hebt nu natuurlijk Lucas ook rondlopen. Wat betreft die Poll.
Rhi is wel zo lief om er 1 te starten, bij mij was de datum niet geraden, ik ben natuurlijk ook eerder bevallen en dat had niemand verwacht. :wink:
Maar goed ik denk dat het een MEISJE wordt en ik denk pffff dat je op :think: 9 juli gaat bevallen.
Nou maar ffe afwachten wanneer de beeb zich aandient. En hopelijk is de badkamer op tijd klaar. :eh: lijkt me inderdaad ook echt een gestress!
Nou hier alles ok, Vito at wat aan de weinige kant de laatste tijd, ik helemaal gestressed natuurlijk. Maar nu heb ik een andere fles gekocht en de laatste 2 voedingen gaan er goed in. Gelukkig maar :mrgreen:
Wat kun je toch hherlijk bezordt zijn he. Mijn mannekes zitten nu lekker voor de tv, is een grote hobby van beide :roll: Tot tiks :-* Angela
heeey urs, ga je ons verlaten
ik vind het heel jammer, maar ik ben wel heel blij voor je dat je alles een plekje hebt kunnen geven, en dat wij je daarbij hebben kunnen helpen,
je weet het je blijft hier altijd welkom hoor en we gaan je ontzettend missen
meid het ga je goed en een heeeeeeeeeeele dikke :-* :-* van mij
heeeeeeeey urs,
wel jammer dat je ons gaat verlaten hoor
maar ik ben blij dat je nu alles een plek hebt gegeven en dat je nu kan genieten van alles om je heen.
kim wat de poll betreft ik denk ook een meisje en je gaat 3 juli bevallen(zal toch wel fout zijn heb ik altijd kan niet raden :lol: )
met mij gaat het redelijk. de boel werkt hier niet echt mee maar we komen er wel uit laat me niet meer zo erg als vroeger uit het veld slaan daar pas ik voor.
maar balen doe ik er wel van hoor steeds dat vechten.lijk nooit niet echt rust te mogen hebben want laat ik de teugels iets vieren komt er weer gedonder op het pad :evil:
ach we komen er hier wel uit.
groetjes annie
ik heb rhi’s tel nr dus als er wat gaande is zal ik het haar melden en zij zal het hier wel melden
hoop dat de beeb natuurlijk nog wel ff blijft zitten
Urs, jammer dat je ons gaat verlaten, maar heel begrijpelijk!
Ik wil jou echt bedanken voor het steunen aan iedereen op deze forum! Je bent echt een lieverd voor de medemens!
Meid, geniet lekker van het leven en natuurlijk van je gezinnetje! Het gaat je goed en kom af en toe nog eens gluren!
Liefs,
Moon
Hoi Urs,
Heel jammer dat je weg gaat. Maar ontzettend fijn dat alles nu een plekje heeft gekregen. Bedankt voor alle steun etc. :thumbup: Dat heeft ons allemaal heel veel goed gedaan.
Heel veel geluk, liefde en plezier met je gezin!!!
We zullen je missen!!!
Liefs Heidi :-*
Rhi,
alvast voor de poll voor Kim:
Het wordt een meisje en wordt op 1 juli geboren.
Liefs Heidi :-*
Lieve Urs,
Meid we zullen je missen, ik ben heel blij dat je alles nu een plekje hebt gegeven en dat je door kunt met je fijne gezinnetje. Ik blijf aan je denken en ga je zeker missen. Geniet van alles wat op je pad komt en ik wens je heel veel goeds. Bedankt voor al die lieve woorden en je grote steun van de afgelopen jaren!
Dikke kus :-* Angela en Vito
Oh by the way, Ik wil graag een andere foto van Vito als mijn avatar.
Ik krijg hem wel verkleint maar hoe krijg ik die pixels tot de 96 ???
Kan iemand me helpen? Rhi jij had een programmatje? Ik heb een nieuwe comp dus als je het me wilt sturen graag
HELP HELP HELP… Die pixels pfffffffffffffffffff
Alkvast bedankt Angela
He Urs!
Jammer dat je ons gaat verlaten, maar onzettend bedankt voor je medeleven en lieve woorden :-*
Heel veel geluk voor jouw en je gezinnetje!
Mmmmm wat gaat het worden Kim…iedereen zegt nu een meisje, maar dat is misschien omdat ons dat leuk lijkt voor de verandering
De datum…ik denk wel dat het eerder gaat komen(gezien je enorme buik) dus ik zeg…26juni en het wordt… :think: …toch ook maar een meisje :dance:
dikke kus
Nic
angela, ik heb mijn atvar bij het hulp is onderweg forum laten maken, misschien willen ze dat ook wel ff voor jou doen, zoveel werk is het volgens mij niet, maar ja je moet het net ff weten he hihihi
ik heb nog maar weer eens een buik foto gemaakt, ik moest zo ontzettend lachen vandaag, ik kwam een oude vriendin tegen met haar kindje, en die is nu 2 en half jaar, ze vroeg wat ik daar had zitten en toen zij dat jochie EEN BAL neeh zecht ze daar zit toch een baby in, neeh hoor een bal mama hahahahahahah gaaf tch die kinderen
en de stand in de poll is,
meisje 26 juni
jongen 29 juni
meisje 01 juli
meisje 03 juli
meisje 04 juli
jongen 06 juli
meisje 09 juli
jongen 13 juli
Ik gok een jongen en op 13 juli!
:mrgreen: ik gok een meisje op 4 Juli!
:inlove: :inlove:
daaag liefs van mij
Ik denk een jongen 29 juni :mrgreen:
Meiden, we gaan ruim een week op vakantie naar Frankrijk.
Dit is onze grote vakantie, dus hierna voorlopig even niks (met het oog op de volgende IVFpoging)
Dus ik zie jullie over 10 dagen weer!!!
En Urs lief berichtje van jou, blij dat je rust gevonden hebt en heerlijk is dat he, dat je alles hier hebt kunnen delen!! Dikke knuf!!!:-
Liefs Nicje :-
Oké oké, ik doe ook mee met de poll
een jongen, het wordt geboren op 6 juli!
Eigenlijk wil ik 20 juli zeggen, (mijn verjaardag) maar dat kan ik je echt niet aandoen!
Kim wat heb jij een ongelooflijke buik!!! Volgens mij ga jij heel graag naar de geboorte uitzien! (tenminste ik wel pfffffffttt) Op het laatst kan je echt niets meer!
Liefs,
Moon
Hey Meiden,
Is er niemand, die ffe kan zeggen hoe ik mijn avatar kleiner krijig? Het gaat eigenlijk om de pixels… :lol:
Bye :-* Angela
Angela, ik zal het aan mijn man vragen!
Haaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn (schreeuwt moon nu), kan jij Angela helpen?
Als het goed is heb je paint op je pc staan.
Open de foto die je wilt bewerken met paint.
Ga naar afbeelding - uitrekken hellen.
Horizontaal 10 % Verticaal 10 %
Beiden moeten gelijk zijn, anders misvormt de foto.
Even bij kenmerken kijken of het allemaal onder de 96 pixels is.
Zo niet, dan moet je de percentages verlagen danwel verhogen.
Er zijn meer mogelijkheden, maar dit programma staat bijna standaard op elke computer.
Vergeet niet voor je begint een kopie van de originele foto te maken, mocht het mis gaan, kan het geen kwaad.
Kom je er nog niet uit, stuur je de foto maar op, maak ik hem passend.
Hopelijk gaat het zo lukken.
Groetjes, Han. (van Moon)