IVF/ICSI deeltje 10! Lustrum!

Urs: bedankt voor alle support!! Het gaat jouw en je gezinnetje goed :-*

Kim: Je buik!!! Wat een enorme prachtige grote buik.

voor de poll: 28 Juni en ik denk een flinke voetballer :wink:

by the way lieverd: ik heb met mijn buik al moeite om mijn schoenen aan te doen, wie helpt jou? Hoe gaat het met bijv. uit je bed komen?

Nicje: je zal wel weg zijn inmiddels maar een fijne vakantie hoor!

Angela: ik heb ook zo lopen pielen om mijn foto te plaatsen…vanavond nog eens een poging wagen.

Heidi: wat gaat dat snel :shock: je 20 weken echo alweer…welke dag ga je? Willen jullie weten wat het wordt eigenlijk? Wat fijn dat het zo goed gaat…ik heb nog geen last van lekkende borsten maar wel van het feit dat ze zo groot zijn geworden…ik had al een flinke cup maar nu… :shock:

Ang: leuke foto’s van Vito!! wat een ontzettende schat!!

Annie: hou je taai meid…jouw tijd komt ook nog hoor, weet ik heel zeker :wink:

Verder heb ik een lekkere dikke buik, ik zit nu op mijn werk, het is heel rustig dus dat wordt weer een lange dag…Vanavond ga ik nog een keer proberen om mijn buikfoto te plaatsen, we hebben namelijk een nieuwe computer en ik ben er niet zo goed mee.

Veel liefs allemaal

Afro

Hoi Han (van Moon :wink: )

Bedankt! Maar mijn avatar is nu heel lelijk. Jah ik heb er wel 1 hahah

Hoe behoud ik de normale kleuren?

Alvast bedankt.

:-* Angela

TIS AL GELUKT HAN! :clap:

@Aphrodite wrote:

by the way lieverd: ik heb met mijn buik al moeite om mijn schoenen aan te doen, wie helpt jou? Hoe gaat het met bijv. uit je bed komen?

ach je wordt er wel handig in hihihihi voet op de rand v/d vensterbank, buik tussen je benen, vooroverbukken, schoen aan wippen, (schoen half aan) voet op bed (alsof je je nagels knipt) vinger achter bij je hak en voet in de schoen steken en VOILA schoen aan (wel zijn de veters al van te voren gestrikt, dat lukt niet meer hahahaha)

en uit bed komen :think: :think: ROLLEN

ang, waauw eindleijk heb je ook weer zo'n mooie atvar :inlove: :inlove: wat is het ook een skattie he

Hey Meiden,

Kim; JAAAAAAAAAA het is inderdaad een schatje :inlove: :inlove:

Meid ik snap het wel hoor, uit bed rollen tjeee dat geloof ik graag.

De laatste loodjes nog ffies en dan heb je je wondertje in je armen. :mrgreen:

Meiden; waar blijven die foto’s van julie? :smiley:

Chant; meid hoe ist met je? Nog nieuws?

Ik ga gauw douchen en dan mijn manneke aankleden, vanmiddag weer naar het CB voor zijn 3e spuitje. Duimen jullie dat het meevalt?? :pray:

Tot later :-* Angela

hoi hoi allemaal, daar ben ik weer even.

Er wordt hier niet echt veel meer gekletst merk ik.

Urs jammer voor ons dat je ons gaat verlaten, maar fijn voor jou dat je de stap kunt nemen, ik wil je erg bedanken voor al je steun etc en wil je heel veel succes wensen met alles wat je doet en gaat doen.

Hier gaat het matig, ik dacht dat ik weer aardig de pief was maar dat valt toch erg tegen. Toen ik vandaag naar mijn werk ging vloog het me aldaar ineens erg aan en wist ik niet hoe ik de dag nog door moest komen.

Heb zowiezo de laatste dagen dat ik 's morgens net zo moe wakker wordt als dat ik naar bed ben gegaan en niet weet hoe ik de dag moet doorkomen.

Heb het idee dat ik niet meer kan bijtanken en dat na 4 dagen vrij. Baal er ontzettend van want ik vind dat ik zo ondertussen maar weer eens volledig mijn werk moet kunnen oppakken en op het moment dat ik dat denk krijg ik het ook spaans benauwd en zou ik het liefst naar huis gaan en bed in brrr snap niets van me zelf meer. Om 15.00 heb ik het vaak ook echt gehad heb ik hoofd of buikpijn en ben gewoon uit mijn hum.

Nou ja ik ga maar stoppen met dit verhaal want vrolijker wordt ik er ook niet van morgen maar eens babbelen met het werk en misschien maar eens de dokter bellen die hormoonsters kunnen nu toch niet meer zoveel invloed uitoefenen!!!

gr Es

Zo op dit belachelijke tijdstip eindelijk weer eens wat tijd om bij te schrijven.

Mega druk gehad en dit weekend veel in de auto gezeten. Mannetje moest examen doen waar hij amper een week de tijd voor had om het te leren maar hij is geslaagd!! Ben echt super trots op hem! :dance:

Urs jammer dat je niet meer komt schrijven maar super te horen dat alles zo goed gaat! Samen delen doet zoveel goed dat heb ook ik gemerkt in de loop van de jaren. Wil je alle goeds wensen voor jezelf en alles wat je op dit moment bezig houdt en ook voor je man en de jongens. Geniet lekker van de zomer die eraan lijkt te komen. Bedankt ook voor al jouw bijdragen hier!

Es je klinkt echt alsof je tegen een burnout aanzit meis… Ik heb er werkelijk verder de ballen verstand van maar vermoeidheid is echt niet altijd lichamelijk hoor. Lijkt me een goeie eerste stap om eens bij je huisarts langs te gaan want je hebt het niet alleen lichamelijk druk/zwaar gehad maar ook met alles wat je te verwerken had en hebt. Je eigen lichaam en ook je hoofd is te kostbaar om het te laten zitten bij vage klachtjes en ermee rond te blijven lopen dus ik hoop dat je huisarts wat voor je kan betekenen. En hier lekker van je af schrijven al helpt het maar een beetje, alle beetjes helpen! Succes en hopelijk komt er een oplossing voor.

Hoi meiden,

Er wordt hier inderdaad niet zo veel meer bebebt! :?

Es; meid ik denk dat je er helemaal doorheen zit. Moeilijk allemaal hoor. Hopelijk gaat het snel allemaal een stuk beter. :-

Rhi; Je schiet al aardig op hoor :shock:

Ik zit nog steeds te wachten op de foto’s van iedereen. Misschien dat we in het showforum een topic kunnen openen voor de foto’s van dit topic??

Kunnen we alles een beetje van iedereen bijhouden lijkt me wel gezellig :smiley:

Nou ik ga weer eens een speen erin doen :wink: Vito is aan het brabbelen tegen meneer de ooievaar voor de raam :inlove:

Tot later. :-
Angela

He Es,

Klinkt inderdaad niet best. Neem de tijd in ieder geval om te herstellen!

Sterkte hoor! :wink:

Rhi, inderdaad jij gaat ook al hard…! Jij ook al zo druk?! Ik ook, heb bijna geen tijd om nog te typen, wel om af en toe wat te lezen.

Ang, tja die foto’s, ik zet er nu wel even 1 op van 18 weken en volgende week komt er 1 van 20 weken…echt wel verschil zeg!

Maar het leukste…gisteravond voor het eerst echt leven gevoeld. En mijn mannetje ook! Super!

Krijg nu bezoek…schrijf zo wel verder…

Het is niet meer zo druk op dit forum als het vroeger was! Er komen ook niet zoveel nieuwe dames meer bij…wel een hoop zwanger geworden misschien dat dat ook een reden is.

Lieve Es: Ik hoop dat je snel opknapt, even lekker aan jezelf denken hoor!

Rhi: Hoe is het met jou? Je schiet al weer lekker op he? Heb je last van kwaaltjes? Je zal zien dat de weken vanaf nu helemaal super snel gaan, zo heb ik het althans ervaren. De eerste dagen en weken kropen langzaam voorbij en nu vliegt het echt om.

Ang: viel het mee bij het CB? zielig he zo’n prikkie in zo’n klein mannetje maar ja het is voor zijn gezondheid zullen we maar denken.

Heidi: hoe is het met jou en het beebje?

Annie: hoe gaat het met je meid?

Heb zelf alweer 2 yoga lessen gehad, heerlijk ontspannen, val er bijna bij in slaap! Verder gaat alles goed, volgende week woensdag weer naar de vk.

veel liefs Afro

hier nog even dan een buikfoto met 18 weken…

heee hoiii, twordt idd erg rustig hier, maar wel een goed teken toch!!!

rennic, mooi buikje heb je al hey, begint nu echt te komen he :thumbup:

hier gaat het ff wat minder, heb erg veel last van giga harde buiken, die soms best ff vervelend aan voelen, ik moet veel rust nemen van mijn vk, en hopen dat de harde buiken niet over gaan in echte weeeen, moet zowieso nog 2 weken blijven zitten want dan mag ik thuis bevallen he,

volgende week maandag moet ik weer naar de vk en daarna mag ik om de week komen, dus dan begint de datum ook wel dichtbij te komen, het wordt ook wel spannend nu hoor phoe, en helemaal omdat gisteren de eerste juli beeb al is geboren

nou meiden, ik kom hier nog qwel weer ff spieken of er weer wat is bij geschreven

toedeloe

Hallo allemaal,

Het is hier inderdaad errug rustig! Ik heb mooie buiken en baby’s voorbij zien komen!

Kimmie, volhouden hoor meid! Ik weet wat het is, zeker die harde buiken! Die had ik al toen ik 5 maanden was! Rustig aan doen en heel goed naar je lichaam luisteren! Vanaf nu ga ik je ook een beetje volgen bij de a.s. juli mama’s!

Hier gaat het wat beter, Jeroen had vreselijke last van doorkomende tandjes en de daarbij behorende spuitluiers!

Ook was/is hij weer verkouden, het wordt gelukkig wat minder. Maar helemaal over is het nog niet!

Es, heel veel sterkte! Ik hoop dat je gauw weer lekker in je velletje komt te zitten.

Veel liefs,

Moon

dag meisjes…

Even wat minder hier aan deze kant…

we zijn gestopt met de adoptie …

Het hoe en waarom heb ik Rhi Moon en Ang Al gesmst…

Wie het (van de vast hier…)wil weten stuur maar ff pbtje .

Wil dit niet zo openlijk hier op het forum kwijt…

We weten even niet hoe nu verder…Mischien gaan we naar Leiden en nogmaals IVF…Maar ik weet het even niet meer…

Mischien gaan we samen zo verder zonder een sterretje of een eigen kindje…

Weinig keus hebben we meer denken we!

Het was en is hard maar hier kunnen wij niet tegen op!

Verder gaat het zijn gangetje …ik lees iedere dag hier en blijf alle buiken en baby’s volgen natuurlijk!

ben inmiddels vaste klant hier dus dat wil ik niet missen…

Meiden tot snel weer…

Liefs van mij

goeimorgen,

hemel byjou wat is dat nou toch allemaal wat een verdriet en wat een moeilijke keuzes toch weer. Je was zo blij ook al duurde het allemaal zo lang. Ik weet niet wat ik moet zeggen maar wil je even heel veel sterkte wensen en een dikke knuf geven. Sla gewoon even dicht.

Kom vanmiddag nog wel even iets typen als ik dit bericht even heb laten bezinken.

Liefs Es

he chan: heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag.

dames ik ben er wel hoor lees veel mee.

maar heb niet zoveel te zeggen daar er bij mij niet veel gebeurt.

afvallen lukt even niet meer en ik moet nog een gyn hier in zutphen bellen en wat er dan verder gaat gebeuren???

ik wacht het allemaal wel af.

mijn lichaam is ook vanslag want was eerst een week ongi door alleen het wcpapiertje en nu al bijna weer een week echt vloeien dus snap er niets van als het dit weekend niet stopt bel ik de huisarts even.

en verder heb ik het druk met dingen regelen, site’s maken en forums bij houden.

kim:wel even volhouden he dus VANAF NU RUSTIG AAN doen.

moon:beterschap met jeroen

groetjes annie

Hoi meiden,

Byjou, zet 'm op meid!!

Annie, hopelijk krijgt je lijf snel alles weer op een rijtje. Succes!!!

Kim, lekker rustig aan doen meid (makkelijk gezegd met al een kleine die rond loopt) Maar wel doen hoor!!! Jezelf lekker laten verwennen, dat heb je verdiend!!!

Moon, volgens mij heerst er weer wat. Ik ben net ook weer van mijn verkoudheid af. Is ie nog wel vrolijk???

Aphro, lijkt me ook lekker yoga. Ik wil me daar ook voor aanmelden. Alweer 28 weken. Het gaat snel he, vind je ook niet?

Rennic, goed zeg, dat je het ook al voelt. Mooie ervaring he. En dat je man het ook al voelt :shock: Die van mij kan nog niets voelen hoor, daar schopt de kleine nog net iets te zacht voor. Krijg je volgende week ook een 20 weken echo? Je krijgt al een lekker buikje hoor!!

Rhi, gaat alles goed bij jou?

Ang, hier dan ook van mij wat foto’s (eindelijk) Je hebt lang moeten wachten.

Es, hoe is het met jou?

Hopelijk ben ik niemand vergeten, in ieder geval mijn excuses

Hier gaat alles heerlijk. Mijn buik groeit flink. We hebben van de week de 20 weken echo gehad en alles zag er prima uit. We hebben niet gezien wat het wordt, maar dat willen we ook helemaal niet weten. De kleine voel ik iedere dag wel een paar keer schoppen en zelfs als hij draait kan ik het al voelen. Heel apart gevoel is dat, maar wel super.

Als je goed kijkt zie je dat mijn buik niet helemaal symmetrisch is, maar ach. als dat alles is :wink:

Succes allemaal.

Liefs Heidi :-*

Heidi, jij hebt echt veel meer buik dan ik heb!!! Wouw! Maar bij mij gaat het nu ook komen. Morgen 20 weken…de helft alweer. Fotootje volgt nog…

Kim, hoe is het nu met je? De laatste loodjes :dance: Hopelijk trek je het nog even!

Rhi, alles goed met je?

Aphro, Yoga lijkt me ook lekker, maar ik heb me toch aangemeld voor zwangerschapsgym. Lijkt me ook wel leuk. En verder ga ik fitnissen en nog een beetje recreatief tennissen vanaf juli. Zolang ik me goed voel…

Es hoe gaat het met jouw? En Annie? Meiden, jullie moeten de moed niet opgeven hoor!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :-* :pray:

Chan, ik weet nog niet wat er is gebeurd, maar ik stuur je zo nog wel een pbtje…in ieder geval veel sterkte :-*

Hier gaat alles prima, morgen doe ik nog wel even een buikfoto.

Meiden, fijne avond en vooral nog een fijne vrije dag morgen!

liefs Nic

Nou meiden, hier dan 2 foto’s van mijn buikje met 20 weken.

Heidi, ik kan bij lange na niet aan jouw buik tippen, maar ik ben er zeer happy mee :inlove:

Hey meiden,

Geweldige foto’s voorbij zien komen…… Echt heel leuk om te zien.

Afro; Ja inderdaad heel zielig die prikjes, maar gelukkig heeft ie er geen last van gehad. Waar blijft die mooie buik van jou?

Kim; Laatste loodjes meid, gaat het allemaal nog. Nog ffe spannend hoor.

Moon; Zielig voor Jeroen zeg, en tandjes en verkouden. Hopelijk gaat het nu alweer een stukje beter met hem.

Chant; Ik leef met je mee meid, dikke knuffel voor je.

Heidi; Mooie buik meid.

Rennic; hetzelfde geld voor jou hoor, mooie buik. En leuke kleren heb je aan. Ik heb ook zoveeeeeeeeel kleren gekocht in mijn zwangerschap, dat vond ik geweldig.

Hier gaat alles zijn gangetje, er komt eindelijk een begin aan de plaats. Vrijdag komt onze sierbestrating en dan kunnen we het lekker aan gaan kleden. Als dan het goede weer eraan komt zijn wij er klaar voor.

Viro slaapt nu lekker, om 22:15 uur zijn voeding en dan lekker een keer op tijd naar bed voor papa en mama. Nou meiden zet hem op allemaal en tot tiks weer. Ga nog ffe een wasje ophangen. (droger kapot-morgen onderdelen voor halen0

Doei doei xx

heee hallo,

hier ben ik ook weer eens even, en waaauuw ik zie gelijk allemaal van die mooie buikjes :inlove: :inlove: ik blijf het een mooi gezicht vinden. zo bijzonder en helemaal voor ons dames

ik ben nu bezich met idd de laatste loodjes en het is ook wel te merken hoor, de harde buiken beginnen nu ook steeds pijnlijker te worden, en dacht gisteravond zelfs wat vruchtwater te zijn verloren, maar wss is dit gewoon mijn blaas te zijn die ik misschien wel zonder dat ik het in de gaten had mij fftjes in de steek liet :oops: :oops: :oops:

ik houd het allemaal wel goed in de gaten, want de beeb mag nu natuurlijk nog niet komen, die moet minimaal nog 1.5 week blijven zitten, maar denk wel dat het eerder gaat komen (tja en waarom denk ik dat eigenlijk???gevoel misschien???ja zecht natuurlijk nog niks he hihihihi)

aanstaande maandag moet ik weer naar de vk toe en mag dan wekelijks komen,

verder hoe gaat het met iedereen??? leuke pinksteren gehad???wij hebben het leker rustig aan gedaan niet veel bijzonders,

nou toedeloe tot snel