hallo meisjes,
Ik kom even melden dat ik wat minder vaak kom schrijven hier.
Zoals ik al eerder merkte en ook aangegeven heb, heb ik best veel moeite met de ontwikkelingen hier.
Klinkt misschien raar, want ik gun het jullie zoooooooooooooo ontzettend!!! En ik ben ook zooooooo blij voor jullie…
Ik had nooit verwacht dat ik het zo rot zou vinden om een mooie zwangere buik te zien. Nic ik ben zooooo jaloers op jou… :oops: Schaam me dood… echt waar. Het is jullie ook niet komen aanvliegen… :shifty:
Maar de wetenschap dat ik ook zo’n buik had kunnen hebben, doet me toch steeds weer pijn.
Ik vind het toch zoiets mafs… :wall: Ik herken mezelf er ook helemaal niet in, ben normaal toch echt wel relaxter daarmee…
Maar goed, ik kom hier zeker kijken en soms ook nog schrijven, maar dan alleen als ik me goed voel.
En ik blijf ook jullie mooie buikjes bewonderen hoor… Want ik vind ze ECHT heel mooi!!! :inlove:
En nogmaals, ik ben ZOOOOOOOO blij voor jullie, daar ligt het niet aan, zijn waarschijnlijk mijn eigen hormonen :roll: :think: :shifty:
Ik hoop dat jullie bovenstaande een beetje begrijpen, vond het ook best moeilijk om te schrijven, maar ik denk dat wel goed heb kunnen verwoorden hoe ik me voel…
Oh en Byjou wat schrik ik van jouw nieuws… :? Wat moet jij je rot voelen. Weet het verhaal niet, maar ik vind het heel treurig voor jullie. Heel veel sterkte meid!!!
Liefs Nicje :-*
Nicje: heel begrijpelijk hoor, ik voel me hetzelfde! Ik lees wel altijd mee en gun het iedereen heel erg, maar zolang het voor jezelf nog niet zeker is of je ooit zelf zo’n mooie buik kan krijgen is het erg confronterend en ook ik ben jaloers hoor! :-*
Ik plemp even een nieuw topic in het andere forum en maak hier een ‘verse’ aan want het gaat hier idd een andere kant op dan gedacht. Zeker niet verkeerd of zo maar wel een andere kant op.
Hier plemp ik een slotje op!