Haaai ben ik weer ffies.
Vanmorgen MvM over de vloer gehad maar helaas ik mag niet meedoen Omdat ik ooit een bloedtransfusie heb gehad mag het niet meer vanaf 1 april. Jammer dat dat niet duidelijker op de site staat anders had ik me helemaal niet hoeven aanmelden. Aan de ene kant flink balen dat ik niet wat van de gekregen hormonen kan teruggeven maar aan de andere kant het voordeeltje dat ik niet lastig hoef te doen met plassen en potten enzo.
Heidi echt waar autoās heb ik de ballen verstand van weet alleen dat ik de Touran van VW errug mooi vind maar die zal er de eerste tijd wel niet komen hier Succes met de jacht naar een mooi wagentje!
Jippie ja het is er echt 1tje! Helemaal super want dat betekend wel minder risico met bevallen en een veel kleinere kans op bv een keizersnede :dance:
Over 2 weekjes lekker weer gluren en daarna in de auto naar Italie. Maar voor die tijd hoop ik hier nog goed nieuws van jou te lezen
Annie, nu ja je weet waarom he dat kreng doet wat vreemd en als het nog even zo blijft ga ik weer terug naar mijn oude tst.
Maar ik ga zeker mijn best doen om je te melden wat er aan nieuws is!
Rennic, misselijk heb ik gelukkig (nog? :shifty: ) geen last van ik ben alleen gigantisch moe. Ik lig bijna iedere middag wel een uur te slapen :shock: Schandelijk eigenlijk, en heb de hele dag door dorst. Maar verder mss wel een beetje hetzelfde als bij jou?
Moon, hahaha ja ik kan het ook nog maar amper geloven hoor. Echt een wondertje om dat knipperende witte stipje te zien. Hopelijk over een kleine twee weekjes nog steeds zoān mooi knippertje :inlove:
Es hoe gaat het bij jullie? Alles weer binnen?
En nu gaan we zo even gauw wat boodschapjes doen want ook dat moet gebeuren. Maar ik werk eerst even een stuk kaas naar binnen want ik heb hongerrrrr :mrgreen:
RHI helemaal fantastisch, nu echt een knipperlichtje gezien dus in november ben jij straks ook moeder, een geweldig idee of niet!!!
Nou geniet er maar van en ja ook nog even trouwen toe maar!!
Annie, lekker verhuizen straks in je eigen tuintje een boekje lezen
Hier gaat alles prima, heb Stijn al drie keer naar de creche gebracht en volgens mij heeft hij het daar prima naar zijn zin, zat rustig te lachen bij de leidster op schoot toen ik hem kwam halen. Ze vertelde dat hij heel lief was geweest en gaf hem een zoentje toen ze met hem aan het babbelen was, zag er erg gezellig uit.
Het werken is ook fijn, iedereen erg enthousaist en blij dat ik er weer ben, dat zeggen ze tenminste !!
Dus eigenlijk weinig nieuws verderā¦
Groet Tans
dag allemaal!
Zooo hier was ik weer!!! Rhi dikke zoen en gefeliciteerd meid!
Echt super top vind ik het voor je!
Moon Jeroen wordt al groot he! Ik volg zijn dagboek , dat arme kind iedere week meeslepen naar de markt :naughty: :naughty:
hihihih grapje hoor!
Tans Stijn is ook al een hele vent! Leuk hoor!
Heidi wanneer mag jij weer voor een echo?
Kim hoe is het bij jou al aardig buikje zeker!
Annie nog even meid en je mag naar je andere huis!
Ang hoe is het met jou? En natuurlijk met de kleine Vito?
Hier is het nog steeds wachten op de RVkā¦pfff die mensen hebben tijd genoegā¦we moeten geduld hebben .tegen de tijd dat jullie kinderen 2 of 3 zijn heb ik die van mij ook (hopen weā¦) en zijn ze toch net zo oud :inlove:
Verder niet zoān leuk nieuwsā¦Ons nichtje is vorige week met 20 weken (moeten) bevallenā¦
Het kindje was vanalles mis mee ā¦(sorry voor de zwangeren onder onsā¦)
Was heel erg verdrietigā¦Wat bij mij accuut resulteerde in een vastzittend spier in mijn schouder waar ik nu heel erg last van hebā¦
Verder gaat alles zijn gangetje ā¦Gigolo gaat goed en ik ben druk aan t werk!
We zijn nog steeds een huisje aan t zoeken maar nog niets gevonden met stal en wei binnen ons budget :evil:
Verder weinig te meldenā¦
Ik hou jullie op de hoogte als ik nieuws krijg van de RVK!
dag allemaal liefs van mij
Hoihoi
Byjou, w88 w88 w88⦠daar bestaat het geloof ik vnl uit⦠Hoop snel goed nieuws voor jullie. Stekte met jouw nichtje, das heftig zeg⦠:?
Fijn dat Stijn het naar zān zin heeft Tans, dan is het toch prettiger om m daar naartoe te brengen!!
Rhi gefeliciteerd!! Heerlijk lijkt me dat om dat de mogen zien. Op naar de volgende echo en dan een mooi zwaaiend beebje :inlove:
Spannend he Annie, gaat het nu wat beter, met dit vooruitzicht?? Je klinkt weer wat opgewekter!!
Jippie, mijn duimen draaien op volle toeren!!!
En Nic natuurlijk ook van harte!! Heerlijk hoor :inlove:
Heidi, had ik nu goed begrepen dat jij het nog niet aan iemand verteld hebt?? Wij hebben bij de eerste poging iedereen op de hoogte gesteld van alle data. Aan de ene kant was dat erg fijn, veel steun en begrip, maar aan de andere kant probeer je er even niet mee bezig te zijn en dan is er wel iemand die je helpt herinnerenā¦
We denken erover om bij de 2e poging niks te zeggenā¦
De datum staat vast (ik heb het bij de gemeente gemeld :mrgreen: ) 6 oktober om 14;45 :inlove:
Van het restaurant krijgen we deze week een offerte, ik ben heel benieuwd wat het gaat kosten :roll:
Heb er zin in⦠Goede afleiding⦠(duurt het wachten op 2e poging niet zo lang )
En ik heb ook nog even gebeld met moeders voor moeders.
Zelf heb ik ook een bloedtransfusie gehad vorig jaar en mag dus ook geen urine gevenā¦
Baal ik stevig van, maar ben blij dat ik het van te voren weetā¦
Dus Rhi, bedankt dat je het gemeld hebt, weet ik (en anderen het ook vast)
Het komt trouwens op de website te staan, maar omdat het een nieuwe regel is die per 1 april in gegaan is, staat het er nog niet opā¦
hoi hoi,
dan vraag ik me af mocht ik ook het geluk ervaren of ik met al mijn medicatie ook wel mag doneren bij mvm???
nog 2 nachtjes slapen en dan naar het nieuwe huisje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
ow wat heb ik daar zin in en dan straks warmer weer en lekker in de tuin met een boek oid met een bakkie thee of limonade heerlijk :inlove: :inlove: :inlove:
chan:bah geen leuk nieuws van je nichtje sterkte ermee.
hopelijk dat er snel goed nieuws van de rvk.
tans lekker dat stijn het zo naar zijn zin heeft geeft wel een prettig gevoel als je hem weg brengt denk ik.
hoe is het met de andere dames???
ow ja jippie van harte gefeliciteerd!!!
groetjes annie
Ja Jippie gefeliciteerd met jouw verjaardag :mrgreen: :dance: !!!
Kunnen we je nog een keer feliciteren vandaag??? Ik hoop het zooooā¦
Hoi meiden,
Bedankt voor de felicitaties! :-*
Ik weet nog niet of ik nog meer felicitaties in ontvangst kan nemen, want morgen is mijn NOD (wanneer jullie dit lezen: vandaag). Ik ben nog steeds niet ongi, het begint wel erg spannend te worden. Ik voel me al twee weken anders dan anders, dus wie weet⦠Maar ik durf er niet al te veel op te hopen. Eerst morgen en het weekend maar eens ongi-vrij overleven en dan zien we dan wel weer verder!
Annie: Heel veel succes met verhuizen! We moeten je een paar dagen missen, toch?
Ik hoop dat je snel weer online bent, en dat je jullie huissie snel aan kant hebt!
Nicje: Gefeliciteerd met de trouwdatum! Fijn gevoel dat je nu een officiĆĀ«le datum hebt, nu is het helemaal echt, meid!
Heel veel succes met de voorbereidingen! En wanneer mogen jullie met de volgende IVF-poging beginnen?
Chantalle: Balen dat het allemaal zo lang moet duren met de adoptierompslomp! Maar ik weet zeker dat jullie geduld beloond zal worden, hoor! En wat vreselijk van je nichtje! Sterkte daarmee!
Rhiannon: Alles nog goed met jou en de beeb? Hoe gaat het met de kwaaltjes?
Tans: Fijn dat alles zo goed gaat met Stijn! Geniet ervan!
Rennic: Ik had je nog niet eens gefeliciteerd met de echo! Gefeliciteerd!!! Alweer een superecho, ga dan nu maar lekker genieten!
Heidi: Al de 12 weken-grens voorbij! Super, meid!
Moon: Alles goed met jullie en Jeroen? Kom je ons ook weer eens verblijden met fotoās?
Alle andere meiden heel veel succes met alles!
Liefs,
Jippie
@Jippie wrote:
Hoi meiden,
Bedankt voor de felicitaties! :-*
Ik weet nog niet of ik nog meer felicitaties in ontvangst kan nemen, want morgen is mijn NOD (wanneer jullie dit lezen: vandaag). Ik ben nog steeds niet ongi, het begint wel erg spannend te worden. Ik voel me al twee weken anders dan anders, dus wie weet⦠Maar ik durf er niet al te veel op te hopen. Eerst morgen en het weekend maar eens ongi-vrij overleven en dan zien we dan wel weer verder!
Annie: Heel veel succes met verhuizen! We moeten je een paar dagen missen, toch?
Ik hoop dat je snel weer online bent, en dat je jullie huissie snel aan kant hebt!
Nicje: Gefeliciteerd met de trouwdatum! Fijn gevoel dat je nu een officiĆĀ«le datum hebt, nu is het helemaal echt, meid!
Heel veel succes met de voorbereidingen! En wanneer mogen jullie met de volgende IVF-poging beginnen?
Chantalle: Balen dat het allemaal zo lang moet duren met de adoptierompslomp! Maar ik weet zeker dat jullie geduld beloond zal worden, hoor! En wat vreselijk van je nichtje! Sterkte daarmee!
Rhiannon: Alles nog goed met jou en de beeb? Hoe gaat het met de kwaaltjes?
Tans: Fijn dat alles zo goed gaat met Stijn! Geniet ervan!
Rennic: Ik had je nog niet eens gefeliciteerd met de echo! Gefeliciteerd!!! Alweer een superecho, ga dan nu maar lekker genieten!
Heidi: Al de 12 weken-grens voorbij! Super, meid!
Moon: Alles goed met jullie en Jeroen? Kom je ons ook weer eens verblijden met fotoās?
Alle andere meiden heel veel succes met alles!
Liefs,
Jippie
Breekt even in
Jippie: Ik hoop dat ook ik vandaag jou voor een 2 de maal mag feliciteren maar dan met je zwangerschap :!: :!: :thumbup: :thumbup:

En voor de rest ook uiteraard
Groetjes West (een januari stopper)
Breekt weer uit
'jippie ik was benieuwd of je al iets weet wat wij nog niet weten
je bent ook altijd al zo laat nog te vinden op kok, ben je zoān late vogel of kun je niet slapen???(helemaal niet nieuwschierig ofzow :mrgreen: )
annie schiet de verhuizing al een beetje op???
rhi wanneer heb je weer een echo??? en ik las dat de misselijkheid is toegeslagen, heerlijk hĆĀ© dat gevoel
byjou, ik had eigenlijk nog en vraagje, misschien is het al eens ter sprake gekomen, maar het schoot me laatst ineens weer binnen
kunnen jullie niet in aanmerking komen voor een draagmoeder schap???zo is het kindje toch genetisch helemaal van jullie, ach het zal vast wel maar net wat ik al zei ik kan me niet meer herrineren of we het er al eens over hadden gehad
nicje heerlijk dat alles nu vast staat he, weet je in elkgeval zeker dat jullie dan elkaar het ja woord gaan geven, krijgen we nog een tipje van de āsluierā te zien :mrgreen:
en hoe gaat het met de mamaās??? ik las dat er al 1 naar het kdv gaat en hoe bevalt het vind hij het leuk??
zo hier gaat het weer lekker (not) lucas is vorige week super ziek geweest zware koorts en heel veel hoesten
nu hebben paps en mams het ook en ook nog niet te zuinig ook, phoe hey heb al 3 nachten niet geslapen, maar dan ook echt niet geslapen
en nu heb ik ook nog eens een blaasontsteking, ach het kan er allemaal wel bij ppfff
aan de ene kant gelukkig wanbt nu heb ik een antibiotica gekregen die dus ook alle andere vervelende bacterien verwijderd, heb het nu 2 dagen gebruiikt en merk nog niet veel :think: :think:
verder gaat alles heel goedde beeb groeit lekker verder en dus mijn buik ook :shifty: ben heeeel benieuwd hoe die er over 13 weken uitziet :shock: nog 2 weekjes en dan gaan we op vakantie :dance: ik heb er reuze zin in. heb vanmiddag een bikini gekocht :oops: tis wel wat anders dan ik gewend ben maar ja heb ook wel aardig een dikkere kont :mrgreen: gekregen, maar die badpakken vind ik altijd zo soeperig staan (die positie dingen dan he)
ben trouwens maandag weer bij de vk geweest en alles was goed de bm zit nu tussen het borstbeen en de navel, het hartje wat weer luid en duidelijk aan wezich, en de bloeddruk was ook om te juigen die was 145/70
nou ik ga wweer heel hard op mijn duimpjes draaien zodat er nog meer zwangeren bij komen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
doeiiiiii ennuh prettig weekend alvast
jippie ik snap dat je nog wacht met testen dus dan moet ik het helaas echt via rhi gaan horen dus succes.
dames ik zeg tot 14 a 15 april gedag en veel succes en sterkte met alles wat komen gaat.
groetjes annie
Hoi meiden,
ik kwam hier weer evntjes langs om te lezen hoe het allemaal met jullie gaat!!!Nicje van harte met je voorgenomen huwelijk En ook heel veel aanstaande moeders hier!!!Gewldig hoor :thumbup:
Voor de andere meiden blijf ik duimen dat het ook voor jullie snel in vervulling mag gaan!!!
Wij gaan dinsdag met Donney naar het zh voor nieuwe buisjes dus dat is ook weer even heel spannend!!!Want vorige keer werd hij maar niet wakker,alle andere kindjes kwamen later op de verkoeverkamer en werden gelijk wakker en gingen naar hun kamertje maar bij Donney duurde dat wat langer en hij werd eng wakker uiteindelijk.Maar goed dat kan nu heel anders gaan!!!
Liefs van Urs :-*
Hoi meiden,
Jippie, hoe staat het ervoor??? Ben erg nieuwsgierig :oops:
Annie, succes met verhuizen.
Rhi, hoe gaat het met de kwaaltjes?
Rennic, hoe gaat het bij jou?
Nic, heerlijk idee he dat de datum nu vast ligt. Nu allerlei zaken regelen. Heel vermoeiend, maar heeeeel leuk!! Veel plezier!
Urs, succes met Donney. Hopelijk gaat het nu allemaal wat vlotter.
Hoe is het met de rest?
Hier gaat alles prima. Mijn buik begint al aardig te groeien.
Dinsdag mogen we weer voor een echo. De vrijdag erna gaan we het vertellen aan beide ouders tijdens een dinertje. Helaas konden ze beiden pas op vrijdag. Ik had het het liefst dinsdag al verteld. Maar ja, we wachten al zo lang. Die paar daagjes kunnen er dan ook nog wel bij.
Ik heb alleen ontzettend veel last van mijn (.) (.) Met name het gebied rond mijn tepels (tepelhof toch?) Aan de linker kant is zowat 2/3 ervan erg dik en hard. Het voelt ook warm aan. Rood is het niet, maar het lijkt wel ontstoken ofzo. Aan de rechterkant zit ook zoān plekje. Wel iets kleiner. Ik heb het nu al een paar weken. In het begin jeukte het heel erg, maar nu begint het echt heel erg irritant en soms ook wat pijnlijk te worden.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en vooral hoe ik er vanaf kom. Ik heb tot nu toe geen bhās gedragen, zou het daarvan kunnen zijn?
Ik zou het dinsdag aan de gyn kunnen vragen, maar ik vind het meer iets voor een verloskundige. Maar ja die zie ik niet tijdens deze zwangerschap aangezien ik bij de gyn onder controle moet blijven. Of zou ik er gewoon mee naar de huisarts moeten.
Ieder advies of elke tip is zeeeer welkom!!
Succes allemaal!
Liefs Heidi :-*
Heidi als ik jou was zou ik even bij de Hema of zo langsgaan en een goeie meegroeiBH aanschaffen. Je borsten worden zwaarder en krijg behoorlijk wat te verduren en van schuurplekjes kun je ook ontstekingen krijgen (zo klink het wel als het warm en hard is).
Je huisarts zou er best naar moeten kunnen kijken om te zien wat het is en wat eraan te doen is, maar probeer eens te beginnen met een goeie meegroei BH. Kosten de wereld niet bij de Hema en zeker als je straks nog wat verder bent en alles nog meer gegroeit is kan het heel prettig zijn. Ik ben geloof ik al wel ongeveer een cupmaat gegroeit zat altijd op een C en nu ongeveer een D en merk echt al dat ze zwaarder zijn.
Daarbij gaan natuurlijk ook je melkklieren ontwikkelen wat voor wat irritatie kan zorgen en als het dan ook nog schuurt is het dubbel zo vervelend.
Succes ermee en hopelijk is het gauw beter! En alvast heel veel plezier met vertellen! :mrgreen:
Hallo allemaal!
Heidi, inderdaad zou ik ook een goede bh kopen, dan heb je ook minder pijn!!!
Annie veel suc6 met verhuizen! en spreek je weer over een weekje.
Jippie hoe is het met je? nog steeds geen :evil: te zien??? Ik hoop het zo voor je!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Urs suc6 in het ziekenhuis, hopelijk valt het deze keer meeā¦
Hier alles ok. Gisteren getennist en nu merk ik wel dat mijn energie iets minder wordtā¦ha ha haā¦in de 2e set moest ik eerst maar eens een banaantje naar binnen werken, want ik sloeg geen bal meer. Helaas hebben we in de 3e set toch verloren. Maar wel een leuke pot gespeeld!
Vandaag doen we het maar een beetje rustig aan, vanavond uit eten met de familie van hubbie en dan vroeg naar bedje.
Dinsdag lekker naar concert van Eros Ramazotti!!! :inlove: Heb ik erg veel zin in en woensdag naar de Verloskundigeā¦ben benieuwd hoe dat is.
Fijn weekend allemaal
:-* Nic
Hoi meiden,
Bedankt voor jullie belangstelling! :-* Maar zoals jullie misschien al gezien hebben, heb ik mijn banner weggehaald.
Ik ben gisteren flink ongi geworden, dus deze poging is ook niet gelukt. In 2006 dus geen kindje meer voor onsā¦
We mogen nu nog drie keer IUI doen, maar ik moet zeggen dat het vertrouwen in IUI nu wel heel erg begint te dalen. We beginnen steeds meer het gevoel te krijgen dat IUI misschien toch niet een geschikte behandeling is voor ons. Ik denk dat we betere kansen zullen hebben met IVF/ICSI. Maar goed, we pakken natuurlijk wel eerst alle IUI-kansen aan die we krijgen. Het is ook zonde om nu maar over te stappen op IVF, want dan gooi je al die andere kansen weg. Maar erg veel vertrouwen hebben we er niet meer in op die manier, als ik eerlijk ben.
Rennic & Heidi: Hoe ging dat bij jullie? Hadden jullie dat op het laatst ook met IUI? Zagen jullie er toen niet tegenop om met IVF te beginnen? Ik ben geestelijk nog niet echt aan IVF/ICSI toe, omdat je dan nog maar drie kansen krijgt. Aan jullie allemaal te zien, lukt het met IVF wel in de meeste gevallen, maar gewoon het idee dat je dan nog maar drie keer mag en dat het daarna einde oefening isā¦
Maar als ik dan naar jullie banners kijk, allebei rond de 12 weken zwanger! Dan krijg ik toch wel weer hoop, dat het na IUI toch ook nog kan met IVF! Ik vind het super dat het zo goed gaat met jullie!
Urs: Succes voor dinsdag!
Heidi: Weer succes met de echo dinsdag! En veel plezier met het vertellen vrijdag!
Rennic: Geniet maar lekker van het concert van Eros! En veel plezier bij de vk!
Hoe gaat het met de andere meiden?
Iedereen nog een fijne zondag!
Groetjes,
Jippie
He Jippie,
wat ontzettend jammer meis!!!Maar geef de moed niet op hoor!!!Ik heb ook 2 keer IUI gehad en 1xIVF en daar hebben we Donney door gekregen!!!Ik kan me heel goed voorstellen dat je er flink de balen van heb en dat je vertrouwen afneemt ik had dat zelf ook bij de IVFpoging maar ik was toen dus toch zwanger!!!Dus meis voor nu heel veel sterkte en ik hoop en duim van harte dat jullie wens ook snel in vervulling mag gaan!!!
Liefs Urs :-*
Dank je, lieve Urs! :-*
We geven ook nog niet op, hoor!
Dat kind zal er komen!!! :snooty:
Groetjes,
Jippie
Jippie balen zeg grrrrr ik ga langzaam het eelt weer een beetje van mijn duimen schrapen voor de volgende ronde! En weet je met IVF krijg je wel ietsje meer āzekerheidā dan met IUI je weet dan bv al dat er bevruchtingen zijn en hoe āgoedā de embryoās zijn. Ook is het niet automatisch zo dat het na 3 pogingen stopt hoor. Informeer desnoods eens bij je gyn naar de mogelijkheid van IVF in een natuurlijke cyclus, daarbij heb je zelfs 6 kansen en minder belastend door een lagere hormoondosering. Hoe het precies werkt kan Shouka je ws wel uitleggen want die zit in dat proces.
Verder kan ik zo weinig voor je betekenen behalve een virtuele knuf!
Rennic leuke planning zeg en jee wat lijkt me dat vermoeiend zo fanatiek tennissen :mrgreen: Veel plezier alvast met het concert!
hoi.
Jippie wat balen zeg.
Rhi ik spuit dan wel in eigen cyclus maar ze noemen het de korte behandeling.
Dat houd in dat ik op dag 2 van mijn ongi ga spuiten om te stimuleren (dus om meerdere eicellen aan te maken) op dag 5 zet ik spuit 2 erbij om te voorkomen dat de boel springt. Gemiddelde tussen dag 10 en 12 heb ik dan mijn punctie (mijn cyclus is zoān 25 dagen) Al met al ben ik dus al klaar met spuite voordat ik ga denken pfffff. Ik krijg dus geen 6 kansen dat is er volgens mij nog niet door.
Voordelen van deze behandeling zijn: kost qua medicatie veel minder en het gaat allemaal sneller en je spuit minder rotzooi naar binnen.
Wel is het zo dat wat je spuit niets meer met moeders voor moeders te maken heeft. Het is 100%zuiver zoals ze zeggen.
Hier gaat alles verders zijn gangetje begin nu pas bij te komen van mijn laatste behandeling mijn lichaam heeft de hormonen weer onder controle
Verders Rhi nog gefeliciflapsteerd we zijn toch wel een klein beetje jaloers hoor maar dat zal je wel herkennen.
Hier hopen we dat op dag 25 de ongi weer doorbreekt en we dan ook weer mogen beginnen.
Nou doegies fijne dag allemaal en ik hoop weer wat vaker te komen mee schrijven.
Gr Es