IVF/ICSI deeltje 10! Lustrum!

Juist zo denk ik er ook over hoor…

Wij proberen het ook zoveel mogelijk ‘low-budget’ te houden!! Ik vind het zoooo pijnlijk om € 10000 (of nog veeeeel meer) uit te geven. :shifty: :silenced: Met een beetje geluk blijven wij onder de € 5000,- :wink:

Jurk gaat mijn moeder (waarschijnlijk) maken :mrgreen:

rhi ook jij gefeli he mooie maand om te trouwen :wink: :wink: :wink: dan ben ik uitgerekend :mrgreen: jij trouwen ik bevallen

moet je me wel ff laten weten wanneer hahaha straks sms ik je dat onze beeb is geboren terwijl jij het ja woordt staat te geven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rhiannon: Voor ik het vergeet…

Alvast heel veel succes met de echo maandag!

Ik ga duimen dat je een of twee happy beebs zult zien!



Groetjes,

Jippie

Oh das helemaal waar…



Hier wordt ook volop geduimd!! :wink:

Hoi meiden,



Rhi, succes morgen met de echo!! Hoe laat moet je er zijn?



Nicje, Gefeiciteerd met je trouwplannen!! Geniet ervan.



Rennic, hoe gaat het bij jou? Jij mocht morgen toch ook voor een echo?





Hier gaat alles zijn gangetje. Nog een paar daagjes en dan ben ik 12 weken!!! Het wordt nu al erg moeilijk om mijn buik te verbergen. Gisteren hadden we een feestje en ik had al helemaal bedacht wat ik aan kon trekken zodat het niet zo zou opvallen. Kan ik het jasje nergens meer vinden. Toen kwamen de waterlanders al weer :lol: Erg he! Uiteindelijk heb ik alles uit mijn kast een keer aangehad en we kwamen steeds tot de conclusie dat het toch nog te goed te zien was :? Uiteindelijk de wijdse trui uit mijn kast gepakt en afgesproken dat ik zoveel mogelijk achter een tafeltje zou gaan staan of zo. Dus ik heb de hele avond de meest gekke posities aangenomen om het te kunnen verbergen. En ik ben er juist zo trots op!! Maar goed nog een week en dan hebben we weer een echo en dan gaan we het vertellen aan iedereen. Ik ben blij dat ze het op mijn werk al weten. Ook mijn collega’s zeggen dat je het goed aan me kan zien. Zowel aan mijn buik als aan mijn gezicht. Ik hoop maar dat de rest het nog niet doorheeft.





Succes allemaal!!!



Liefs Heidi :-*

He Rhi, heeeeel veel suc6 morgen! spannend of het er 1 of 2 zijn!

en…ook nog gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Hebben jullie al een datum?



Nicje ook jij van harte! Is leuk hoor al die voorbereidingen. 1 tip wil ik je wel geven…plan alles niet te krap. Als je 's middags tussendoor foto’s gaat maken, houd er dan rekening mee dat daar veel tijd in gaat zitten. Net zoals de borrel/taart neem daarvoor lekker de tijd, want dat is toch ook even een rust moment. Achteraf gezien zou ik nu eerder de trouwplechtigheid doen (wij hadden om 13.30 uur) om meer rust te creeeren.

Suc6 ermee hoor!



Heidi, bij ons weten ook al heel veel mensen het, maar gisteren had ik een feest van tennis (waar ze het nog niet horen te weten) maar de tamtam was toch al wel ook daar beland bij een aantal…diegene die het weten zeggen ook dat ze het aan mij kunnen zien. Mijn buikje begint ook al aardig te bollen :thumbup: :smiley: Gelukkig hebben wij morgen de echo en dan gaan we het echt wereldkundig maken!!! Hopelijk is alles nog goed. Ik vind het zoooooo spannend weer! :!:



Annie hoe is het met je huisje? Druk aan het klussen?



Vanavond gaan we lekker bij de Griek eten met mijn schone ouders Mmmmmmmmmmmmmmmm



doeg!

Nic

Hallo meiden,



Wat een leuk nieuws zeg: zwangerschappen en trouwplannen! Gefeliciteerd hoor!

Heidi al weer bijna 12 weken, een mijlpaal! Ik hoop dat het een mooi echo moment wordt, en daarna de hele wereld op de hoogte brengen!



Voor de meiden die nog zwanger moeten worden : Sterkte met wachten en hou vol hoor! Op een dag heb je ook zo’n leuke zwangerschapsbanner onder je berichtjes staan. :thumbup:



Woensdag heb ik de screeningsecho vind ik best een beetje eng maar ook wel erg leuk. Verder heb ik een aardig dikke buik, ik vind het nog steeds heerlijk. Soms voel ik de kleine draaien in mijn buik of een schopje geven :inlove:



Verder ben ik niet zo heel veel meer te vinden op kok omdat ik zo ongerust kan worden van al die verhalen. Ik lees wel af en toe hoe het met jullie gaat hoor, dat kan ik niet zomaar negeren, daarvoor ben ik toch te verslaafd aan kok.



liefs Afro

Alle andere meiden die van de week ook een echo hebben: Succes allemaal! :-*

Laten jullie wel even weten hoe het gegaan is?



Groetjes,

Jippie

Haaaai dames!



Super bedankt voor de duimen! Hier draaien zo ook nog steeds volop hoor want we willen iedereen hier zwanger hebben! :mrgreen:



Heidi je volgende mijlpaal komt al snel in zicht (letterlijk en figuurlijk :inlove: ) maar lijkt me zeker lastig als je het zo moeilijk kunt verbergen maar nog wel wilt. Veel plezier bij de volgende echo en het daarna van de daken schreeuwen! :wink:



Afro jemig je voelt het al van binnen schoppen dat lijkt me zo ontzettend het leukste stukje van het zwanger zijn! Wel schopjes enzo maar toch ook nog fit genoeg om van alles te ondernemen! Geniet er lekker van!



Rennic vooral ook heel veel plezier bij de echo en daarna het vertellen overal! Ik hoop dat je daarna vooral fulltime kunt gaan genieten en echt de allerlaatste stress (zeker na het gebeuren met Shirke en hubbie :frowning: ) achter je kunt laten! :-*



Jippie nog een paar daagjes pffff wat spannend weer zeg! Ik hoop dat het ditmaal helemaal super is en dat je ook zwanger bent! De duimen draaien nog volop iig en ik kan niet wachten tot je hier je positieve test mag showen!! :mrgreen:



Oef morgen mogen we ons pas om kwart voor 12 melden dus dat wordt proberen zo lang mogelijk uit te slapen maar ik denk om de een of andere reden dat dat niet zal gaan lukken :shifty:

Maar ik kom echt zo snel mogelijk melden hoe of wat etc en hoeveel en tja ik kan ook alleen maar enorm hopen dat het ditmaal wel goed zit en goed blijft gaan. Dus de spanning en de stress zit er nog wel goed in. :?

Eerst maar eens zien of ik vanavond in slaap kan komen.

RHI SUCCES VANDAAG, Ik denk aan je.



Gr Es

rhiannon ik weet anders nergens te plaatsen dus breek ik even in hiero,



Om je gigasucces te wensen , voor vandaag.



Alle goeds bianca. :-*

Hoi meiden,



Ik heb gisteravond het verhaal gelezen van shirley bij de oktober mama’s. Ik ben er helemaal van onder de indruk. Wat vreselijk. Dan gaat alles gewoon zo als het zou moeten gaan en dan ga je leuk voor de echo en blijkt het niet goed te zijn.

Ik moet zeggen dat het nu constant door mijn hoofd spookt en ik nu ontzettend bang ben dat het bij ons ook zo gaat aflopen. Ik had al wel meer van dit soort verhalen gehoord, maar hier waren altijd nog wel andere dingen bij aan de hand, maar bij haar helemaal niet. Ik krijg het niet uit mijn hoofd.

Ik heb al gedacht om een doptone te huren om naar het hartje te luisteren, maar wat als ik niks hoor. Ik wil eigenlijk ook niet nog een week wachten zo.



Sorry even voor dit sombere berichtje :cry: Moest het even kwijt. ik durf hier niks over tegen mijn man te zeggen. Hij is toch al zo bang en vraagt regelmatig: het zal toch nog wel goed zijn?



Liefs Heidi :-*

Dames jullie duimen leveren echt zulk mooi werk! :inlove:

We zagen vanmiddag een klein knipperend wit ietsje…over 2 weken mogen we weer gaan gluren en hopelijk zien we dan nog meer moois!

En nee de spanning is nog niet helemaal weg natuurlijk want dat zal nog wel een tijdje duren. Maar dit hebben we iig alvast binnen!

En Heidi ik kan het me zo voorstellen dat het eng is en blijft, maar weet niet meer waar ik het laatst las als je dat knipperende dingetje/beebje in de maak hebt gezien wordt het risico dat er wat mis gaat significant kleiner hoor! jemig klinkt als een wasmiddelreclame en wat hoop ik onwijs dat we dat hier allemaal mogen zien en vooral ook BLIJVEN zien!!

rhi gefeliciteerd!!!

mooi het eerste begin is er.

gggrrrr en maar niet de foon oppakken he(moest daarom nu ik net thuis ben gelijk op kok kijken of je daar al wat neer gezet had. :oops: )



meiden ben net terug van een paar dagen klussen in mijn andere huis , nu weer thuis om de laatste dingetjes in te pakken :shock:

en zaterdag gaan we over en dan moet ik dik een week zonder kok stellen(of ik moet rhi heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief aan kjjken :shifty: )



ik wens iedereen heel veel sterkte en of succes.



groetjes annie

Gefeliciteerd, Rhiannon! Dus één beeb in plaats van twee?

Geniet alvast maar van het goede nieuws en ik weet zeker dat je over twee weken nog meer moois zult zien! :-*



Annie: Succes met de verhuizing!



Heidi: Ik snap je helemaal, hoor! Je blijft je zorgen maken en afvragen of alles nog wel goed zit. Ik denk dat dit ook zal blijven totdat je de beeb kunt voelen. En dan maak je je wel weer zorgen over iets anders, dat zal het moederinstinct wel zijn! :wink: We gaan er gewoon vanuit dat alles goed zit, hoor! Nog een paar daagjes en dan ben je over de magische 12 weken-grens! Succes met alles!



Alles goed met alle andere meiden?



Groetjes,

Jippie

Hoi meiden,



Rhi, heerlijk meid dat alles goed is en dat jet hartje hebt zien knipperen!! :inlove: Lekker gevoel is dat he!! En over 2 weekjes mag je weer spieken. Super.



Annie, jeetje dat gaat lekker snel bij jullie met het verhuizen. Heb je er zin in? Succes met de laatste loodjes.



Rennic, hoe was jou echo gegaan? Hoe gaan jullie het de (schoon)ouders vertellen??



Jippie, het zal inderdaad wel veel met het moeder instinct te maken hebben. Je zult je altijd ergens zorgen over maken. Maar als je dan dat soort verhalen hoort of leest, schrik je daar toch wel erg van. Ik ben ook zo’n onzekere miep :wink:

Het ene moment denk ik het gaat bij ons gewoon goed en het andere moment denk ik zij hadden ook geen reden om te denken dat het fout was en ze hadden met 8 weken ook een kloppend hartje gezien.

Ik moet er gewoon niet meer aan denken.



Ik heb momenteel gelukkig wel genoeg afleiding. Ik ben op zoek naar een nieuwe auto. Ik weet nog niet precies welk merk, maar morgen gaan we verschillende dealers af om een aantal auto’s te bekijken.

De peugeot 107 staat momenteel op nummer 1. Maar wie weet wat het gaat worden. Het moet er een zijn met airco, 5 deurs en genoeg kofferbak ruimte voor de hond en natuurlijk straks de kinderwagen :smiley:

Iemand nog leuke suggesties?



Succes allemaal.



Liefs Heidi :-*

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE…

Weer iemand zwanger!

Rhi, meid van harte gefeliciteerd met dit wondertje!Ik ben zoooooooo blij voor jullie :dance: :dance: :dance:



Ik ben er ook ff stil van! GEWELDIG GEWOON! Heb er geen woorden voor! Maar ik ga dubbel genieten! :lol: :lol: :lol:



Veel liefs,

Moon en Han!

Rhi super GEFELICITEERD!!! Gaaf is dat om te zien he!!! :inlove:

Over 2 weken weer! Ben je trouwens nog misselijk of iets?



Heidi, ik had dat gevoel van angst dus ook het afgelopen weekend. Ik herken het zo…maar…We hebben iets prachtigs gezien. Onze superbeeb met alles er op en eraan. Vingertjes, navelstreng en natuurlijk een kloppend hartje :inlove: Echt geweldig!!!

Er zat alleen nog steeds een restje bloed van ca 2 1/2 cm en de gyn wilt ons daarom over 3 weken nog ff terug zien, maar we hoeven ons nergens druk om te maken.

En Heidi, onze ouders wisten het al…We hebben hun een kaart gegeven met daarin de kopie van de echo.

Vanmiddag ook naar mijn oma geweest, want die leeft ook zo mee. Ze heeft de encyclopedie erbij gehaald en op teletekst van rtl 4 volgt ze de groei van week tot week! echt zo schattig!



Jippie, nog een paar daagjes en dan mag je ook gaan testen…spannend weer. Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: heeeeeeeel hard voor jullie! :pray: :pray: :pray:



Meiden ik moet me om gaan kleden, want de tennisbaan roept.



Liefs Nic

hoi hoi



heidi ik heb er super veel zin in om te verhuizen vooral nu (erg) langzaam aan het zonnetje begint te schijnen en het iets warmer wordt straks heerlijk in de tuin zitten.alleen een week zonder kok weet niet of ik dat overleef met al die goede berichten nu.



jippie nog een paar nachtjes dan je verjaardag en de dag erop testen ow ik hoop zo dat ik dat nog net kan lezen voor internet over gezet wordt, want zo als je eerder gelezen hebt krijg ik rhi bij tijden moeilijk te pakken maar anders doe ik er alles aan om via haar de uitslag et weten hoor.



de moeders hoe is het met jullie zonen???(daar er nog geen meiden hier geboren zijn)



nou ik ga nog even verder surfen en weer aan de slag de laatste loodjes hier en dan in het andere huis.



groetjes annie