IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Tjee, Kaatje wat spannend!!! Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: me suf.

Oh en Chant…ik hoop zóoo voor je dat het loos alarm is! :!: :pray: :pray: :pray: Kan me voorstellen hoe je je moet voelen.

Of eigenlijk ook niet, want ik heb het nog niet meegemaakt, maar…weet dat ik aan je denk en hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: !

Rhi hoe is het met jouw? wanneer heb je weer een FM?

Ik ben braaf aan de primolut, foliumzuur en vitamine E.

Liefs Rennic :-*

Hoi dames!

Chan het is niet over voor het echt over is!! Kaarsjes gaan aan want ben toch de hele dag thuis!

Kaatje wat spannend zeg! En ja je instelling kan ik me voorstellen, je lichaam is door de war gegooit qua hormonen maar toch klinkt het best positief! En ik hoop dat je deze ronde geluk hebt!! :thumbup:

Rennic wat een pillen he! Het lijkt wel een heel ontbijt aan pillen… Ik heb er nu ook heerlijke antibiotica bij dus kan geen pap meer zeggen in de ochtend. Nog even en dan mag je ook over op de spuiten! Ontziet je maag weer een beetje :wink:

Morgen heb ik ws de laatste FM dus nog even spannend!

Chan, ik kan me goed voorstellen dat je giga baalt, :frowning: :frowning: !!

Maar misschien is het loos alarm, duimduimduim!!!

Kaat dat ziet er goed uit nog even afwachten, op welke dag na de punctie zit je nu?

Groet Tans

Tans, dag 18 na de punctie zit ik.

Chantal hoe gaat het met je?

Rhiannon succes morgen met je FM. Hopelijk heb je goede oogst.

groetjes Kaatje

:smiley: Kaatje volgens mij ben jij harstikke zwanger hoor!

18 dagen na de punctie! woooowww! Ik ga voor je duimen! Hier is het nog hetzelfde ,het zit eraan te komen.ik w8 het af!

dag dag

liefs van mij

Meiden hoe gaat het,…

Kaat zwanger???

Rhi hopelijk de laatste FM…

Byjou hopelijk nog niet ongesteld…

Het enige dat ik kan doen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!

Succes, Tans

Meiden,

Ik ben ontzettend benieuwd hoe het met jullie gaat!

Chantalle, je gaat mij GEEN SLECHT NIEUWS vertellen hoor! Dat accepteer ik gewoon niet :naughty: :naughty: .

Kaatje, je mag volgens mij allang testen hoor. Ik had het al in de 2e WW gedaan doordat ik misselijk was (achteraf door verkeerd eten), gaf al een positief resultaat.

Rhi, hoe gaat het met jou? en met je dikke wang? Is het al minder?

Zelf ben ik nu 4 uurtjes per dag aan het werken, het wordt steeds zwaarder, mijn buik groeit en groeit! Nog bijna 10 weken en dan zitten wij vreselijk te wachten!

Liefs,

Moon

Hoi allemaal,

Wachtdag 19 vandaag en volgens de boekjes mag ik vandaag officieel testen maar ik durf niet! Ik ben bang dat de hormonen en spanning er voor zorgen dat mijn duivels langer wegblijven :?

Ik ga misschien dit weekend testen als ik durf en als het nog zin heeft :?

Chantal hoe gaat het met jou?

Rhiannon FM gehad?

groetjes Kaatje

Kaatje geen slecht idee hoor. Als het goed zit, zit het dit weekend ook nog goed. En ik weet niet of je nog moet werken? Vind het altijd wel een prettig idee om na het testen vrij te zijn, want wat er ook uitkomt je hebt dan of de tijd om te gaan verwerken of de tijd om het te vieren! Ik duim voor je dat het vieren wordt!!

Chan; hoe staat het er ondertussen bij jullie voor? Toch niet doorgebroken hoop ik?? Ik duim me gek en de kaarsjes branden!

Moon; hopelijk kun je die 4 uur nog even volhouden, want het lijkt me ook wel lekker om wat afleiding over de dag te hebben. En je vind je werk leuk dussuh ik duim mee dat het gaat lukken!

Tans, waar blijft je buikfoto!? :wink: :angel:

Ff kleine update van hier. Vanmorgen eitjes geteld en gemeten; een stuk of 10-12 die mee gaan doen! Dus vanavond nog alles spuiten, dan morgen de Pregnyl en maandagmorgen heeeeel vroeg om kwart over 8 de punctie!! Wordt extra spannend ditmaal want ze gaat eerst mijn rechtereileider leegprikken en pas daarna ‘oogsten’ . Dan horen we woensdag hoe en wat met de bevruchting etc en donderdag emmies halen als alles goedgaat! Ergens rond de 20e augustus weten we dan hoe het is met deze poging. Heb nu al de bibbers… :shifty:

Oh Kaat wat spannend! :dance: :think: Dit weekend testen…ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Chant, hoe is het nu met jouw? Hopelijk nog geen :twisted: :!:

Rhi, goed gekweekt dus en maandag gaat het bij jouw gebeuren. :smiley: Wat bedoel je eigenlijk met extra spannend met eerst rechtereileider leegprikken en dan´oogsten´? (voor mij is het natuurlijk helemaal nieuw, maar ben wel benieuwd hoe het dan anders gaat… :oops: )

Suc6 meiden… :shifty:

:-* rennic

hoi Rennic,

mijn eileiders zitten vol met vocht (hydrosalpinx) en de vorige keer gelukkig geen probleem mee gehad want mijn eierstokken waren goed bereikbaar. Nu ligt helaas mijn rechtereierstok ‘achter’ mijn verdikte eileider. Hierdoor wil de arts dus eerst de eileider leeg laten lopen en daarna (nieuwe naald ivm infectiegevaar vanwege de vloeistof in de eileider) pas de eitjes eruit gaan halen.

Bij de meeste puncties waarbij niet zoals bij mij complicaties meespelen, is het alleen maar een kwestie van een roesje en oogsten :wink:

Voor mij is deze procedure dus net zo nieuw als voor jou! En aangezien het toch moet gebeuren kan ik niet anders dan het maar te laten gebeuren. Heb gemerkt dat dat de beste manier is om de punctie in te gaan; blanco, geen verwachtingen, geen horrorverhalen in mijn achterhoofd en het mooie twentse KWW (kieken wat het wordt) in mijn gedachten :smiley:

Vorige keer viel me gelukkig ook mee dus hopelijk is dat ditmaal weer zo!

:smiley: Hallo

Hier is het doorgebroken helaas… :evil: ben niet zo in de stemming om te schrijven dus ik ga er weer vandoor…

liefs van mij

%$&**$@%$ KTZOOI! Tjee, wat vind ik dit erg meid! Ik had dit niet verwacht hoor :evil: :evil: . Ik weet niet wat ik zeggen moet! Ik baal hier gewoon van, dus laat staan hoe jij je voelt! Ik begrijp dat je nu niemand wilt spreken en dat je de boel bij elkaar wilt schreeuwen! WAAROM LUKT HET NIET??

Lieve Chan, ik wens je heeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte, ik hoop dat je het een plaats kan geven en dat je goed met je mannetje over praat en samen tot steun kan zijn! Je kan hier ook altijd terecht! Tjee meid… :cry:

Liefs,

Moon

Chan neem je tijd, laad je weer op, sta er bij stil maar hopelijk straks weer vooruit kijken.

Sterkte!

Chant wat ontzettend K :wall: :cry: :cry: . Ik vind het zo erg voor je!!! en dat is nog zacht uitgedrukt :doh:

Héééél veel sterkte met het verwerken hiervan :frowning:

:-* Rennic

hoi,

ik dacht laat ik eens kijken hoe het met de wachtende is, maar lees al direct een baal bericht, chant was verschrikkelijk jammer en ik denk aan je. We spreken elkaar wel als je er weer aan toe bent.

Kaat heb je al gestest??? Hou ons niet langer in spanning.

Rhia wat fijn zoveel eitjes en maandag wordt spannend, hou me op de hoogte en ik duim voor je dat de punctie mee zal vallen.

Wij hebben dan eindelijk vakantie en met een beetje geluk gaan we nog lekker even naar Griekenland, maar dat zal wel lastig worden.

Nou we gaan gauw verder zoeken

Groeten

Chan, balen meid een hele dikke knuffel via de computer :-* :-* !!

Sterkte meid!!!

Tans

Rhi, maandag ben jij aan de beurt dus duimen we voor jou :mrgreen: :mrgreen: !!!

Kaat volgens mij ben je gewoon hardstikke zwanger hoor!!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

De buikfotof’s dinsdag worden er weer nieuwe gemaakt en dan zal ik mijn man eeens aan het werk zetten maar ja hij is nu zo dr :stuck_out_tongue: uk met de kinderkamer dus ja!!!

Trouwens vrijdagavond hebben we voor het eerst leven gevoeld , erg ontroerend, hij/zij schopte heel lief en hard tegen tegen zowel mijn hand als die van mijn man schattig he!!!

O,meiden ik hoop dat deze droom voor jullie ook uitkomt, ik gun het jullie ook zo!!!

Tans

Lieve Meiden,

Ben ik er even niet en dan lees ik zoveel!

Lieve Chant; Meid wat vind ik dit erg voor je zeg, ik heb er geen woorden voor. Ik begrijp dat je even niet wil schrijven. Probeer het te verwerken, het is niet niks en elke keer word het weer moeilijker meid ik denk aan je ik geef je een dikke knuffel. :-*

Rhi; Morgen de punctie, tjee wat spannend. En dan met dat vocht enzo. Ik vind het heel erg knap dat je de punctie weer blanco ingaat petje af hoor meid, Zet hem op en k blijf duimen.

Kaatje; meid, ik denk dat het je gelukt is hoor, wanneer ga je testen? Ook voor jou blijf ik duimen.

Moontje; 1 derde heb je gehad, wat gaat de tijd toch snel he, 30 weken nog pfff SPANNEND. En je werkt nu 4 uren per dag. nou ik hoop dat je dat vol kunt houden, nog even en dan ga je met zwangerschapsverlof. Suc6 meis met de laatste loodjes.

Met mij gaat het allemaal ok. ben weer in het ziekenhuis geweest en het zag er allemaal goed uit, ik had echt een pipo gyn in opleiding, kreeg niet eens een echo mee. Dus dat ging nergens over de uislagen van het bloed waren weer allemaal goed en hij zei fraai fraai fraai en goed, goed, goed. EN we stonden weer buiten. Ik heb meteen gezegd dat ik hem niet meer wilde. Dus ik benblij als ik mijn eigen gyn weer heb, en ik zal tegen haar ook zeggen wat ik van hem vind. !! Pff nu weer ffe wachten op een nieuwe echo. Zet hem op dames.

Liefs Angela

hoi allemaal

hier even snel berichtje van mij

ik heb een super K! weekend achter de rug

zaterdagochtend eerst een positieve test! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: maar smiddags ineens zwaar de duivels op bezoek :cry: :cry: wat een ellende

ik denk dat we er dichtbij zaten deze keer maar dus net niet… :cry:

kga nu eerst op vakantie gelukkig

beetje bijkomen en weer opladen voor poging 2

jullie ook sterkte allemaal :thumbup:

groetjes Kaatje