IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Hoi,

Ik heb net met het ziekenhuis gebeld enw aarschijnlijk hebben we een hele vroege miskraam gehad. :cry:

Rhiannon succes vandaag met je punctie. Chantal hoe gaat het met jou?

groetjes Kaatje

Kaatje wat een rotnieuws zeg!!!

Heb er geen woorden voor heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel sterkte meid!!!

Dikke knuffel, Tans

Kaatje,

Wat een vreselijk rotnieuws vertel je ons! Dit had ik niet verwacht, het klonk gewoon erg positief!

Heel veel sterkte en geef het gebeuren een plekje!

Chantalle, hoe is het nu met jou? Wanneer heb je een gesprek met de gyn?

Veel liefs,

Monique

Kaatje,

Meid ik heb er ook geen woorden voor. Ik wens je heel veel sterkte, probeer de klap te verwerken en ik hoop dat je je snel weer opgeladen hebt voor de volgende poging.

Liefs Angela :-*

:smiley: Hey Kaatje !!! Hoe kan dat nou? Van de pregnyl mischien?

Ik heb ook echt een superk…t weekend achter de rug!

Maar het leven gaat door…pfff hoe zwaar ook even!

Ik heb gelukkig mijn paarden als afleiding!

Kan nu weer rijden gelukkig!

Rhi hoe is het?

Ik hoor het wel!

Liefs van mij

geen idee

ik heb 24 augustus een afspraak met mijn gyn en dan ga ik eens vragen waarom ik pregnyl krijg en anderen vaak andere medicijnen en of ik dat de volgende keer weer moet gebruiken?

ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen maar dat is pas over drie weken, dan mag ik bijna weer beginnen aan de volgende poging

hebben jullie al besloten of jullie voor poging 4 gaan?

ik ga vanavond ook weer beginnen met sporten, heb ik veel zin in, de laatste weken heb ik dat niet meer gedaan en dat heb ik wel gemist

beetje afleiding zoeken

sterkte jij ook! :thumbup:

Hai lieve dames!

Kaatje wat gemeen zeg. Zo dichtbij en toch niet. Sterkte!

Chan jij ook sterkte en dan ook nog een klte weekend erachteraan. :-

Meer kan ik niet voor jullie doen.

Even gauw updaten nav de punctie want ik ben best wel moe.

De punctie ging goed viel me weer mee gelukkig. De arts heeft een klein wondertje gezien (neej niet dat ene natuurlijk) want mijn eileider was gekrompen!!! Zo wonderbaarlijk, vrijdag nog zo groot dat ze alles in het werk stelden om um door te prikken en leeg te zuigen en nu was het niet nodig. Je geloof zowaar in een hogere macht…

Er zijn 14 follikels aangeprikt waarvan de arts dacht dat er misschien wel een paar evt de betreffende eileider zouden kunnen zijn. Ik denk dat ze daarin gelijk heeft want ik heb meer last van mijn rechterkant. Ook hebben we niet veel eitjes; 5 stuks zijn er geteld. Woensdag horen we hoe of wat. En dan donderdag ws de TP.

Ergens rond de 20e mogen we testen. Als het zover mag komen natuurlijk. We kunnen nu niet meer dan afwachten.

Ik ga ff slapen om weer wat tot rust te komen.

Tot gauw!

Eventjes een update van de stand van zaken bij ons:

vandaag een eerste echo gehad (op dag 8 na start met Menopur-injecties) en er zijn zo’n 14 follikels te zien. Er zijn er 2 tussen 14 en 15 mm en de rest is tussen 10 en 12 mm. Woensdag (de 3de) moet ik terug gaan voor een echo en volgens de gyn heb ik dan zaterdag, zondag of maandag de pick-up… Volgens de gyn reageert mijn lichaam best fel op deze hormonen, waardoor die 2 grotere follikels aanwezig zijn.

Best wel spannend nu, want dit is onze eerste ICSI-poging…

Ondertussen duim ik mee voor jullie allemaal!

Veel succes meiden!

Groetjes

Ami

hallo allemaal

kom ik ook weer eens hier wordt je meteen weer met de neus op de feiten gedrukt :frowning: :frowning: :frowning:

ik vind het zo ontzetten kl#ten voor jullie dat het niet goed is gegaan

ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen

we zijn nog stteds druk met de behandelingen hier zag ik ook wel

rhi ben je al weer een beetje opgeknapt van de punctie? ik ben heel blij voor je dat het allemaal wel mee viel (kan ik aan jou denken als ik daar ook lig straks :wink: en denk ik hopelijk niet terug aan de vorige keer)

ik gaa heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

en natuurlijk voor iedereen hier

onze lucas die wordt over 2 weken alweer 1 jaar god allemachtig wat gaat dat snel. het baby zijn is er helemaal af, nu al echt een grote jongen geworden maar natuurlijk is dat ook heel leuk :smiley: :smiley:

nou ik ga maar weer eens tegen de tijd dat ik weer met de behandelingen begin zal ik hier wel weer wat vaker komen ik heb nu toch weinig te melden

(ik lees wel mee hoor)

groetjes en heeeeel veeeeel succes allemaal

:smiley: Hallo Allemaal!

Ben sinds vandaag een beetje weer mezelf , heb weer heerlijk paardgereden en heerlijk (veel) wijntjes gedronken hips!

Dat doet een mens goed…

Het leven gaat door en ik vond het heel erg zwaar deze keer , maar net als alle andere keren is er ook wel een soort van opluchting , geen spanning meer ,geen zenuwen meer!

:smiley: Rhi hoe is het met je?

Ami Suc6!

Moon jij schiet al echt op he?

Ang hoe is het met jou?

Wij hebben volgende week donderdag een gesprek met de gyn.Ik wil niet aan de 4de poging beginnen alvorens ik een aantal vragen heb gesteld!

Mischien is het in mijn geval beter als ik mijn eileiders zou laten verwijderen , eens kijken wat hij zegt!~

Waarschijnlijk gaan we aanstaand weekend een paar dagen naar Zuid Frankrijk.Even de boel op een rijtje zetten!

Kaatje hoe is het met jou? Ga maar lekker sporten en op Vakantie dat zal je goed doen echt! Laad je op en begin aan je 2de poging!

Als ervaringsdeskundige kan ik dat wel zeggen!

Liefs van mij :smiley:

Kaatje wat gemeen zeg! Eerst de enorme vreugde en dan boem :wall: wordt je van je roze wolk gesmeten :cry:

Heeel veel sterkte met dit verlies en het opnieuw energie vinden voor de volgende poging.

:-* Rennic

Rhi,

SPANNEND!! Ik :thumbup: :thumbup: hard voor je dat ze alle 5 goed zijn :pray: :pray:

Suc6 met afwachten.

Ami, dat is echt al veel!! suc6 ook morgen!

Chant, fijn dat je je weer wat beter voelt…Ben benieuwd hoe julli nu verder gaan.

Alle anderen die ik verder nog vergeten ben, ook suc6

gr Rennic

Ami wat een mooie score! Ik duim dat ze netjes doorgroeien!

Rennic hoe gaat het met jou? En thnx voor het duimen.

Chan geniet van je paardjes en wie weet een korte vakantie, alles waarmee je maar tot rust kunt komen. Je staat zelf op plek 1 !

Even gauw een stukje schrijven want ik heb extra geslapen vandaag… zal wel aan de ‘drugs’ van de punctie liggen. Maar voel me alweer beter dan gisteren en de napijn is ook bijna weg. Morgen horen we hoe en wat met de eitjes dus ik ben wel een beetje nerveus. Kan er alleen toch niets meer aan veranderen dus probeer zo rustig mogelijk te blijven. Morgen kan ik pas laat melden hoe en wat aangezien ik dan weer werk.

succes Rhiannon morgen

Ik duim voor je :thumbup: dat er twee mooi bevruchte eitjes zullen zijn!

Wanneer heb je dan de TP donderdag waarschijnlijk? :smiley:

groetjes Kaatje

Yep Kaatje donderdag komen er dan hopelijk wat terug. Stiekem hoop ik op 1 want dat zou betekenen dat de kwaliteit erg goed is. De afspraak staat dat wanneer de kwaliteit erg goed is we 1 emmie terugkrijgen en is de kwaliteit minder dan worden het er twee.

Goed Rhi! Geweldig nieuws, toch?

Ik duim dat je er donderdag eentje terug krijgt!

Groetjes

Ami

Chantal jij ook fijne vakantie gewenst in Zuid-Frankrijk. Ik ga er ook vanaf morgen even tussen uit. Ik ben anderhave week niet on line.

Rhiannon ik duim voor je dat je morgen goed nieuws krijgt. Ami jij ook succes en de rest allemaal ook. :thumbup:

groetjes Kaatje

Morgen komen er emmies terug!! Hoeveel hoor ik morgen pas, maar van de vijf waren er vijf bevrucht, 1 niet goed genoeg voor een TP en de rest is dus als het goed is nu nog aan het doordelen.

Al zie ik wel een beetje op tegen de wachtweken. Gelukkig werk ik de komende tijd meer uren dan de standaard 20 ivm vakanties, hopelijk helpt dat een beetje.

Voor degenen die met vakantie gaan; heel veel plezier en dat jullie maar mooi weer mogen hebben. Degenen die in ons kikkerlandje blijven ook hopelijk mooi weer!

Oh Rhi!

Wat spannend!!! :dance: Heeel veel suc6 vandaag! Hoeveel laat je er nu terugplaatsen?

Vanaf gisteren ben ik ook een officiele junk! De eerste spuit Lucrin zit erin…en het ging helemaal goed :smiley:

:-* Rennic

Toppie Rennic! Voor je het weet ben je ook volleerd junk 8)

Hopelijk hoef je maar 1 ronde mee te doen!

Ik weet nog niet hoeveel we er terugkrijgen we hebben nl de afspraak dat het lab dat bepaald. Als de kwaliteit heel goed is krijgen we er 1 en is de kwaliteit minder dan worden het er twee. Past ook in het ‘beleid’ van Nijmegen om zoveel mogelijk meerlingzwangerschappen te voorkomen. Dr Braats doet daar veel onderzoek naar en weet (net als alle gyns trouwens) veel over de risico’s binnen de IVF daarop.

De volgende (laatste vergoedde IVF poging) denken we er wel aan om er standaard 2 terug te laten plaatsen. Maar dat is dus alleen omdat het de laatste poging is en we de kansen dan zo hoog mogelijk willen hebben.

Hebben jullie er al over nagedacht/ gepraat over wat jullie willen?