IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Zo nu raken we het overzicht niet meer kwijt! :smiley:



Succes!







Tans

zwanger

1e kindje



Sam

zwanger

1e kindje



Moon

zwanger

1e kindje



Ang

zwanger

1e kindje, 1 *



Behandelingen!







Chan

6e echo FM IVF

2e kindje



Kim

cryo na ICSI

2e kindje



Kaatje

29 juni uitgangsecho IVF

1e kindje



Shouka

aug start IVF

1e kindje, 1 *



Heidi

aug start IVF

1e kindje



Vrouw Holle

jan start ICSI

1e kindje?



Rennic

25 juli prikinstructies IVF

1e kindje



Rosalinda

21/6 echo IVF

1e kindje?



Amidala

ICSI +/- 3/8 punctie!

20/7 echo

1e kindje



Rhiannon

punctie +/- wk 30

13/7 echo IVF

1e kindje

:smiley: Zo dames deel 6 alweerā€¦jee gaat dat hard!

heb pas woensdag de fm. Weet niet waarom maar heb zo het idee dat het allemaal goed groeit! :smiley: Ik hou het kort mijn bedje roept me!

Rhi heb jij morgen de echo of woe?

Ang hoe is t?

Kim weet jij al iets meer?

Moon fijn dat het weer nu minder is he? kun jij ook lekker buitenzitten!





Ik ga Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap naar mijn mandje!





liefs van een moeie mij

Hey all,



morgen twee dames bij de gyn dus. Ik voor mijn uitgangsecho en Chan de FM.

En ik zit verstopt van hier tot gunderā€¦autsch. Heb maar wat bisacodyl gehaalt en morgen na de echo maar even een tabletje nemen na het werk. Hopelijk gaat dat helpen. Je voelt je zo dubbel moe als je verstopt zit merk ik.

Vandaag ff leuk voor mezelf wat plaknagels gehaald, zo nog een kleurtje erover proberen te krijgen :smiley:



Ang hoe gaat ie?



Es; jij was vandaag toch op visite bij de gyn?? Wat heeft die allemaal uitgelegt?



Ik ga gauw ff een klein hapje eten want doordat ik na het werk gelijk de stad in ben geweest heb ik nog niet gegeten en heb honger, en mannetje is er pas over ruim een uur weerā€¦

Hallooooooooootjes :stuck_out_tongue: ,



Het wordt weer errug spannend zegā€¦tijd voor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: Ik kan niet anders zeggen dat mijn zenuwen voor jullie door mijn lijf giert! Zo spannend vind ik het :shock: :shock:



He Rhi, vervelend dat je helemaal verstopt zit, ook een rotgevoel! Maar ja, kan je niets tegen doen! Morgen met goed nieuws komen hƃĀ©! Hoe bevalt het op je werk?



Angā€¦hoe is het meid, je zit alweer op 10 weken hƃĀ©! Tjeetje, nog 2 weken dan ben je over de ā€œmagischeā€ grens. Heb je al een buikfoto???



Chantalle, kom je met goed nieuws morgen net zoals Rhi? Ik verwacht niet anders :naughty: :naughty:



Met mij gaat het redelijk tot goed, het wordt erg zwaar. Ik begin echt te merken dat ik lang niet alles meer kan (niet lang staan, langzaam lopen, slecht tegen de warmte kunnen). Ik heb dan ook een flinke buik, zie fotoā€™s. Ik ben blij dat ik minder werk, morgen komt mijn vervanging die ik mag inwerken (pffffffff ook vermoeiend). Maar goed, zodra de gelegenheid daar is, ben ik zo vertrokken! Eigenlijk hoef ik nog maar 8 weken voor de zwangerschapsverlof.



Annie, hoe is het nou meid? Ben je nog wel met de groep bezig? Is wel belangrijk lijkt mij! Hoef je niet alles in je eentje te doen! Mijn god, het is wel duur zeg, die medicijnen! Je mag wel informeren hoe dat straks zit met de basisverzekering! Het schijnt dat heel veel uit het pakket wordt gehaald, (moet je extra aanvullend voor verzekeren, dus extra betalen).



Hoe is het met de andere meiden en met Tans? Ik wil van jou ook eens buikfoto zien!



En dan nuā€¦de fotoā€™s :dance: :dance: :dance:

Moohoon wat ben je mooi! :smiley: Wauw daar kan alleen maar een heel mooie baby in de maak zitten :inlove:

Ik vind buikfotoā€™s best wel gaaf! Ga later als het bij ons lukt ook een mooie serie maken. Echt fijn dat je lekker nu mag aftellen naar je verlof. Kun je lekker fotoā€™s inplakken, in het kamertje tutten en lekker de tijd nemen om alleen nog maar te genieten!



Werk bevalt goed hoor! Lekker geen rollenspelen etc en geen super strikte callcenter principes. Dus als je naar de wc wilt kan je gewoon gaan ipv dat je je moet melden en meer van die rotgeintjesā€¦ En toch scoren ze onwijs goed :wink: Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen! Krijg trouwens morgen alleen nog maar te horen of we door mogen met de kweekspuiten hoor, al zou je dat ook al deels goed nieuws kunnen noemen. Hoop trouwens dat mijn ongi ook snel komt want zo voelt mijn buik wel,maar er komt maar nietsā€¦grrr. Mag het weer een keer en komt het weer eens niet. Maar goed dat zal ook wel loslopen!

he moon mooie fotoā€™s meid.



en ja hoor ik ben nog steeds met de groep bezig.ik moet morgen mijn evaluatie inleveren(of ik vind dat ik vooruit ben gegaan en wat ik straks verder wil).ik moest daar op zetten wat ik wil of nog 10 weken door,de nazorg of de 2 daagse (is nog zwaarder dan de 1 daagse).ik heb er op gezet dat ik aan de ene kant nog 10 weken door wil omdat het zo wie zo veiliger is(dat is nl bekend),maar an de andere kant wil ik ook verder.maar wat de nazorg?(dan ga ik 1x in de 2 weken erheen het zelfde als nu maar dan kan je kijken of je het volhoud en onder de knie hebt)of de twee daagse(dan ga je 2x in de week erheen en gaan ze nog dieper spitten waar die eetstoornis vandaan komt en daardoor zwaarder want er komt nog meer gevoelens los)maar ja als ik dat ga doen kost het me nog meer geld qua reisvervoer.alleen kan ik vaker miss rhi pesten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ook baal ik dat ik de teststaven enzo zelf moet betalen daar ga ik 18 juli even overhebben met de diabetesverpleegkundige want ik heb het geld gewoon niet en zelf in de aanvullend worden ze niet vergoed als je tabletten slikt.met insuline worden ze wel vergoed en snap niet waarom.

ik wil geen diabetes.ik heb er niet voor gekozen.helaas heb ik het mezelf ws wel aan gedaan door mijn eetstoornis maar moet ik daar dan zo hard voor gestraft worden dat het me heel veel geld gaat kosten?maar ja we gaan voor mijn gevoel toch naar een americaanse samenleving en dan ben ik 1 van de gedupeerde mensen dat weet ik wel.het probleem is ook het is een chronische ziekte dus ik genees hier nooit meer van en het blijft heel mijn leven bij en word ook steeds duurder.maar ach een zorg voor later behalve dan nu de teststaafjes en lancetten.



voor de rest nog steeds geen ongi te zien of voelen.wel pijnlijke (.)(.) en vlagen van misselijkheid.maar ja dat kan ook spanningen zijn.ik weet het niet meer.

maar voor de rest gaat het wel prima hoor.het lijkt nu net of ik weer alles heel negatief zie wat ook weer niet zo is,maar ik word al dat vechten wel moe hoor.



ben blij dat het met jou heel goed gaat en nog even je plaatsvervanger in werken en dan lekker van je zwangerschaps verlof genieten hoor.



lekker he rhi dat het daar niet van die stomme regeltjes gelden en je daar iets meer vrijheid hebt.ik hoop dat de afspraak bij de gyn goed nieuws is.



angela gaat ook hard met jou hoor nog even en dan heb je de 12 weken grens gehaald en dan een buikfoto van jou?



chan ook suc6 morgen.



kimmetje aan de ene kant wil ik graag zwanger zijn.ik bedoel het is mijn grootste wens,maar ja de tabletten die ik zijn niet goed voor het vruchtje dus dat maakt me aan de andere kant zo aan het twijfelen of het wel goed is om nu zwanger te zijn.ze kunnen zodra het zeker zo zou zijn wel mij gelijk op insuline zetten en zo,maar toch ik ben bang dat er miss dan al schade aangericht is.want ik heb ook late hsgwaardes.dat weet ik door mijn 1ste zwangerschap die mis liep helaas.maar ja het enige wat ik kan doen is afwachten.

wanneer hoorde jij ook al weer of alles goed is gegaan met de cryoos?



tot zo ver mijn ellende weer is.



groetjes annie

OOOooooh, fijn dit lijstjeā€¦

We zijn net gestart met onze eerste ICSI-poging voor ons eerste kindje.

Normaal heb ik de pick-up rond 3 augustusā€¦



Duimen jullie mee, wel spannend hoor!

Ik duim alvast voor jullie allemaal!



Groetjes :stuck_out_tongue:



Ami

:smiley: hallo Dames!



Welkom Ami! En suc6 met je poging!

Rhi dat is vervelend zegā€¦pfff ik heb dat ook vaker!

Moon wat een mooie buik! Ik hoop dat ik gelijk krijg wat het geslacht betreft! :wink:

Wat mijzelf betreft, ik heb best last rechts en links dus ik denk dat er wat groeit maar je weet het maar nooit ,dus ik hou jullie morgen op de hoogte! Moon Rhi en Ang ik sms jullie wel! moet morgen nog werken dus ben pas in de avond thuis!

lief Moon dat je zo met ons meeleeeft dat doet echt goed!

Dames ik ga douchen en slapen!





Liefs van mij

hoi allemaal,



Fijn zoā€™n lijstje en wat lief Rhi dat de * er ook bij staan, wat voelt dat goed op de een of andere rare manier.

Het is vandaag een jaar geleden dat we ons kindje zijn verloren en vandaag gaat het eigenlijk wel goed met me gister had ik er meer moeite mee ws omdat het in zoā€™n rare situatie gebeurd is en het gevoelsmatig allemaal van 4 op 5 gebeurd is. Daarnaast zijn we vandaag ook naar het ZH geweest voor de laatste info en deze is dat we in de eerste/tweede week van augustus de brief krijgen dat we kunnen bellen om te beginnen. Voordeel voor ons is dat in die tweede week ook mijn ongi weer moet komen dus ik ws rond 28 aug. de eerste spuit mag gaan zetten.

Nu donderdag komen de medicijnen al dus we gaan de goede kant op.

Wel gaan we nu lekker nog 2 weekjes weg boeken dus daar ga ik zo maar eens naar kijken.

MOON wat een mooie buik je kan bijna gaan aftellen en ik ben erg benieuwd wat het gaat worden.

Annie houd de moed erin, je komt er wel het gaat toch ook al aardig de goede kant op en vaak wil je sneller dan dat je kan, maar het word toch wel eens tijd voor wat leuke berichten voor jezelf al is het maar dat je medicatie krijgt die vergoed gaat worden. Pas je goed op jezelf.

Nou Ang. heb ik vandaag al gesproken en alle andere dames veel succes en liefs van mij de duimen draaien volop.

Welkom Ami! Fijn dat je ons komt ā€˜versterkenā€™ en dat je ook maar bij de gelukkigen mag horen waar het de eerste ronde raak is! :smiley:

Zal ook het lijstje aanpassen, mocht het veranderen hoor ik het wel!

Heb je verder nog echoā€™s staan voor de komende dagen? Dan kunnen we de duimen wat extra Powwwwerrrr meegeven! :wink: Succes!



Chan; morgen wordt er flink geduimd hier! Ik zie je sms wel verschijnen!

Toi, toi, toi! :thumbup:



Annie; neem de cursus waar jij je het prettigst bij voelt! En nee met wat er nu allemaal bij je speelt lichamelijk is het echt niet erg als je het op het groepsvlak wat rustiger aan doet! Zodra je lichamelijk alles weer op de rit hebt (hangt natuurlijk ook voor een deel samen met de groep) met de zwaardere sessies mee te gaan doen. Succes met je besluit en doe ook af en toe maar iets wat gewoon goed voelt! En lastigvallen?? :open_mouth: Anytime, gewoon gillen, smsen, of ff hier een berichtje dan weet ik hoe laat ik je kan verwachten! :smiley:

hee dames



spannend hoor ik moet morgen om 11 uur pregnyl spuitne

ik ben zo zenuwachtig (voor die stomme prik) dat ik gewoon niet meer weet hoe het ook al weer moet :wall:

ik weet wel dat ik de vloeistof bij de poeder moet doen maar ja en dan moet het hele flesje leeg of moet ik maar de helft??

de gyn heeft gezecht 5000 eenheden??? ik weet het niet meer en ik kan het handschrift van de gyn niet lezen (echt net zoā€™n dokters recepje die zijn ook nooit te lezen)

ik bel morgen vroeg wel even naar de assistente die kan me dat ook vast wel vertellen :pray: :pray:



annie: ik krijg maandag pas te horen of de cryoā€™s nog ā€œlevenā€ en als dat goed is maken ze een afspraak voor dinsdag

Es zit je te tikken terwijl ik de lijst net aanpasā€¦:open_mouth:

Wat een rare dag zal dat zijn geweest. Terugkijken naar wat was en nu hopelijk met hoop en moed kijken naar wat er gaat en kan komen. Je weet dat er flink geduimd wordt en dat iedereen hier meedoet!

En juist daarom staan ook de engeltjes erbij. Dat is deel van je verleden en leek me niet juist om ze dus weg te laten. Zo weet je wat er met de dames hier op de lijst allemaal is gebeurd.

Hopelijk heb je alle steun van je mannetje gehad en ook wat steun gevonden bij jullie mooie symbool!! :-*



Kim, helft van de vloeistof is genoeg hoor! Ik moet altijd 2 ampullen oplossen maar jij gaat nu maar voor 1 follikel dus 5000 zou dan ook genoeg moeten zijn!

Heel veel succes!!

goedemorgen,



na een nachtje slecht slapen is het echt vroeg dag.ik heb een ontsteking in mijn teen en die doet goed zeer.heb maar anderhalf uur geslapen en ga een therapiedag te gemoed.hoop dat ze me het niet kwalijk nemen als ik het laatste blok miss slaap.

ja shouka het klopt vaak zijn mijn berichtjes een beetje negatief,omdat ik een negatief zelfbeeld heb.wat ik je wel kan vertellen is tabletten voor mijn schildklier en suikers worden vergoed hoor en de insuline(hopelijk in aug)ook.

ook word de therapie voor mijn eetstoornis vergoed alleen de reiskosten niet,maar die ga ik proberen bij de belasting volgend jaar te innen.ik ben best gelukkig in mijn relatie.ik heb een schat van een vriend en stiefzoon en een stiefdochter die niet wil komen,maar dat is haar pakkie an.

het is echt niet iedere keer mijn bedoeling om zo negatief te klinken hoor,dat gebeurd gewoon heel snel.ik zal mijn best doen meer positievere berichtjes achter te laten.



rhi dat weet je toch.ik zet zo hier op het forum van ben je woensdag thuis en smsssen kan ik je niet,want ik heb je huis nr dus alleen bellen.



kimmetje ik zal hard voor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat ze het ā€œoverlevenā€ en dat alles goed gaat.



nou dames ik ga er vandoor.



groetjes annie

Hallo meiden,

tjee wat gaat dat toch snel hier deel 6 alweer!!!

Moon jee meid wat een buik zeg mooi hoor :thumbup:

Annie meis het word toch tijd dat het bij jou ook eens mee gaat zitten!!!Sterkte met alles!!!Ik :thumbup: voor je :-

Rhi hoe is het met jou???

Kimmetje,spannend hoor meid ik :thumbup: ook voor jou

Tans en Angela meiden hoe gaat het met jullie en jullie buikjes???

Ook alle andere meiden die ik vergeten ben ik denk ook echt aan jullie hoor !!!

Shouka meid het schiet nu toch al aardig op zeg aug starten spannend hoor!!!

Ik ben hier trouwens nu even wat minder in verband met school vakanktie maar ik probeer het echt een beetje bij te houden hoor!!!Ik ben veels te nieuwsgierig naar jullie allemaal!!!

Meiden zet ,m op succes :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs Urs :-

hoi hoi



nou ik heb vanmorgen pregnyl gespoten

dus het eerste deel is klaar

nu wachten tot maandag hopen op goed nieuws uit zwolle

Kimmetje meid wat spannend!!!

Nu is het duimen en bidden :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray:



Chant, geweldig meid, een oogst van 8 eitjes :dance: :dance: :dance: ! Das meer dan ik altijd had!

Ik had er 5, 4 en 4 geloof ik :oops: . Iig nooit zoveel! Toch heb ik een kleine in mijn buik hihihihihi

Voor jou gaan wij ook heeeeeeeel hard duimen!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:



Rhi, vertel, hoe is het met jou gegaan?



Annie, das goed nieuws, ook je tabletten worden toch nog vergoed! Gelukkig maar zeg!



Ik ga nu naar de VK, ff luisteren naar beebs hartje :inlove: :inlove: :inlove:



Urs, jou vergeten wij echt niet hoor, hoe is het met de kleine nu? Na zijn operatie?



Liefs,

Moon

Hoi Moon,

nou hij had er erg veel last van er kwam de eerste dagen allemaal bloed uit een oor en hij heeft veel pijn!!!Nu komt er nog steeds troep uit maar ik had vrijdag gelijk het zh gebeld omdat er bloed uit zijn oortje kwam maar als dat maandag niet over was moest ik langs komen en dat was maandag ook over,dus voor de rest gaat het hier zijn gangetje!!!Ik ga zo ook weer even op jou site kijken!!!

Kim succes hoor meid :thumbup:

Liefs Urs :-*

Hey allemaal,



niet echt helemaal toppie nieuws, baarmoederslijm stond op ā€˜springenā€™ dus vandaag of morgen (denk zelf misschien vannacht) zal het wel doorbreken. Maar goed de planning is er nog en alles schuift gewoon een weekje op! An sich ook wel prettig want dat betekend ook dat ik niet teveel mis in de training :smiley:

Volgende week woensdag weer terug en dan kijken we verder neem dus haast ook aan dat ik dan mag bijspuiten. Dus weekje 30 (mooi rond getal) ongeveer de punctie!



Chan wat een ontzettend mooi aantal! Wanneer moet je weer erheen? De duimen draaien iig door!



Moon lekker weer het hartje gehoord? Leuk hoor en hopelijk geniet je mannetje net zo mee van alle voorbereiding!



Kim nog zoveel dagen wachten zeg, pfff wat zwaar! Al dat wachten is toch het moeilijkste stuk. Maar die dagen ga je ook doorkomen! En we duimen hier dat de emmies mooi ontdooien!



Urs fijn dat het met je kleinste mannetje allemaal goedgaat nu. Het blijft ook superspannend als ze onder narcose moeten, hoe kort het ook duurt.

hoi Annie,



Nee hoor blijf maar lekker spuien hier hoor, wilde je alleen een beetje opbeuren. Maar als ik alles zo van je lees en zo dan hoef je toch helemaal geen negatief zelfbeeld te hebben, je hebt altijd een vriendelijk woord en een lieve reactie voor iedereen terug.

Nou hou je taai de goede beslissingen kom en vanzelf en jij bent de enige die ze kan nemen met wat goed advies van anderen.

Ha die Urs wat fijn dat de kleine weer wat opknapt.

Rhiannon zet hem op met spuiten he.

Hoe was het luisteren naar het hartje???

Hallo meiden :inlove:



Jaaaa, ben weer helemaal in love, hartje gehoord! Alles gaat prima, kindje ligt goed op schema, bloeddruk goed dus wat wil een mens nog meer? Lekker laten groeien, zodat beeb in oktober er uit kan.



Urs, bedankt voor je berichtje in ons gastenboek. Wij zijn echt heel trots op ons beeb, heb je het hartje gehoord? Mooi hƃĀ©!



Rhi, mooi zo! Dat komt voor jou ook goed uit qua werk, maarrehā€¦ krijg je weer zoā€™n training als bij je vorige werkgever?



Shouka, hoe gaat het met jou? Nog 1 a 2 maanden dan mag je ook meedoen! Spannend hƃĀ©! Meid, voor je het weet, ben je bezig met spuiten! De tijd vliegt echt om.



Ami, van harte welkom! Wanneer heb je nu precies de icsi behandeling gehad? Heb je al een terugplaatsing gehad? Kortom, vertel es wat meer :wink:



Zo nu zullen jullie wel genoeg hebben van mijn geouweneel :P. :silenced:



Liefs,

Moon