IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Hoi meiden,



Eindelijk heb ik ook eens nieuws om te melden. A.s maandagochtend mogen we op ivf intake gesprek komen. Het is toch nog best snel gegaan (gelukkig) We zullen waarschijnlijk pas na de zomerstop mogen beginnen, maar het begin is er.



Iedereen heel veel succes!!!



Ps. om het lijstje aan te vullen: Het gaat bij ons inderdaad om het 1e kindje.



Pps. Ik lees steeds alles mee, ik reageer alleen niet zo vaak. (ik hoop niet dat jullie dat heel erg vinden :oops: )





Liefs Heidi

Rhiannon:



Op 20 juli moet ik terug naar de gyn voor een echo, dus hopelijk weten we dan weer meer …

We kijken er alvast naar uit en ik moet zeggen dat ik zo goed als geen nevenwerkingen heb van de neusspray. Maar … al zou dat zijn, dan had ik het er nog graag voor over, hoor, want we willen toch echt wel zooooooooooo graag zo’n klein babytje! :wink:



Spooky: we hebben nog geen ICSI-behandeling gehad, hoor! De eerste komt pas begin augustus … Het is wel zo dat ik lang van KOK ben weggebbleven omdat we het beiden heel moeilijk hadden met het verwerken van het “niet zwanger geraken zonder hulp”. Nu zijn we er eindelijk over en zijn we er met volledige overtuiging aan begonnen!



Veel succes aan iedereen!



Ami

hoi,



Ja Moon hier alles ok hoor ben me druk aan het voor bereiden grinnnn. Eerst gaan we nog maar even lekker op vakantie wilde eerst met de boot lekker weg, maar nu gaan we toch wat boeken om even echt weg te zijn.

Verders hard op zoek op internet naar de stukjes over tarwekiemolie capsules en zwangerschap en het goed zijn voor oa baarmoederslijmvlies.

Heb wel wat gevonden maar daar praten ze over hypo tarwekiemolie wat zou het verschil zijn met gewone tarwekiemolie capsules???

dr vogel heeft deze namelijk ook in de vitaal serie zou je die dan ook kunnen gebruiken? Hoe vaak per dag zou je dan zo’n tablet moeten slikken en wanneer ermee starten???

Zoals jullie wel lezen ben ik aardig aan het snuffelen of hebben jullie nog info of sites waarop meer hierover staat?



groeten

Wat wordt er lekker veel getikt! :smiley:



Moon; de training is echt stukken beter hier! Vermaak me er prima mee. De stof is niet te complex, maar als ik wil kan ik wel verder de stof uitdiepen. Al is het niet direct nodig voor het werk.



Heidi; toppie! Klinkt positief dat jullie al zo snel op gesprek kunnen en dan lekker eerst zomer vieren en dan met een volle accu starten!

En alleen meelezen is niet erg hoor. Al hoeft het natuurlijk niet alleen maar over het behandelen te gaan hoor. Gewoon wat over dingen die je bezighouden is ook leuk! Vooral goed nieuws op welk vlak dan ook is fijn te lezen! Dus maak je wat mafs/bijzonders/verdrietigs mee gooi het er hier maar uit.



Ami de 20e weer! En dan kijken ze of de spray aanslaat, dat zal vast wel hoor. Wel of geen bijwerkingen zegt niets. Merk zelf ook weinig van de medicatie en toch wordt alles wel rustig. Wel fijn te lezen dat jullie alles samen hebben verwerkt en weer moed hebben gevonden. Een positieve instelling schijnt de helft te schelen, en dat merk ik zelf ook wel. Hoe positiever ik ben hoe ‘makkelijker’ voor mij de behandeling is.



Es wauw je bent flink druk! Euh hypo staat geloof ik meestal voor ‘hoge dosering’ in de zin van meer dan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. En tja hoeveel dat is heb ik echt geen idee van… Zelf begin ik dus altijd al vroeg met de folium, slik er 1 per dag voor ik start met de decapeptyl (menstruatie op moment van aanmelden voor de nieuwe ronde en dan 20 dagen daarna ong volgt de eerste Deca spuit) op dat moment start ik ook met 1 capsule vitamine E. Zodra ik mag starten met de stimulatie voer ik beide op naar 2 capsules per dag. Voor folium wordt dat geloof ik al gezien als meer dan ADH en voor de Vit E is het de aanbevolen hoeveelheid die op het potje staat.

hoi,



Ik heb nu foliumzuur gekocht bij de etos en daar staat tot mijn verbazing op het potje 1x dgs bij het ontbijt innemen??? Deed het altijd 's avonds.

1 tablet innemen van folium is voor zover ik weet voldoende hoor je moet oppassen met teveel.

Oo dus ik ga nog even wachten met de tarwekiemolie capsules

ja gezellig he datgebabbel hier ik vermaak me prima ben me daar druk met die pc en die man van mij met de badkamer man die de puntjes op de i aan het zetten is met afmonteren en zo dat doet hij nu pas want konden we even rustig bekijken waar alles moest komen

:smiley: Dag meisjes!



Zo de oogst is binnen…pffff heb er veel last van ! :sick: Vannacht misselijk en vooral rechts pijn…d8 even dat ik een blindedarmonsteking had…(in de nacht lijkt alles erger :doh: )

Maar vanmorgen was het weer wat minder en heb ik het links ook…

Jee deze keer valt het zwaarder…ben blij als ik ervanaf ben :wall:

Is toch best veel 8! Voor mijn leeftijd dan he… :stuck_out_tongue:

Ach ja het is allemaal voor het goede doel zullen we maar zeggen!

Morgenvroeg weer fm en dan volgende week punctie ! Vorige keer heb ik 12 dagen de puregon gespoten, kijken hoelang deze keer!

maar last but not least…IKHEB VAKANTIE :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup: 8) 8) 8) :inlove: 2.5 WEEK !HEERLIJK.

Nu kan ik alles op mijn gemakkie doen en alleen maar hele leuke dingen doen!tadaaaaaaaaaaaaaaaa



Moon heerlijk he dat hartje horen?

En hoe is het verder met iedereen?





Liefs van mij :smiley:

Hoi allemaal,



Ik heb gisteren een heel lang berichtje geschreven. Zie ik hem er vandaag niet op staan? :?:

Maar grappig Byou, ik heb afgelopen disndag een echo gehad. Mijn oogst is ook 8 stuks tot nu toe! :lol:

Ook ik heb morgen nog een fm-meting en dan waarschijnlijk als alles goed gaat as. maandag of dinsdag de puntie :?



Gaan we echt gelijk op :lol:



Ik heb gisterenavond nog een poging gedaan om te sporten in de sportschool, maar dat schoot echt niet op. Ik merk dat ik toch wel beetje rustiger aan moet doen. Gelukkig nog geen buikpijnen of zo. Is het bij jou een beetje gezakt? Ik ben reuze benieuwd hoe we er morgen voor staan. Kunnen het er dan weer meer zijn?



groetjes Kaatje

Hoi Kaatje en Chantalle,er wordt hier onwijs voor jullie geduimd hoor meiden :thumbup: :thumbup:

Rhi hoe is het nu???Ook voor jou draaien mijn duimpjes hoor meis :thumbup:

Heidi wat goed zeg dat na de zomerstop kan gaan starten :thumbup: hoe is het nu met hubbie en jou???Ik hoop dat het allemaal weer goed gaat hoor meis ik heb nog vaak aan je moeten denken!!!

En wat de minimeeting betreft het klinkt heel leuk maar waar wordt het gehouden en wanneer???Ik moet zeggen dat ik het wel heeeeel eng vind aangezien jullie elkaar al kennen en ik dus helemaal niemand,ik ben niet zo,n held hoor :oops: Maar het lijkt me ook wel weer leuk om jullie in levende lijfen te ontmoeten,dus ik denk er na stevig over na oke???

Nou meiden weer veel liefs van Urs :-*

O ja Moon ik heb idd het hartje gehoord :inlove: wat gaaf is dat zeg :thumbup:

:smiley: hey Kaatje gezellig! Samen op ! het kunnen er zeker nog meer zijn!

Ik ga vanmiddag even bellen met de ivf afdeling…zal er wel niks aan kunnen doen behalve wat pijnstillers nemen!en dan op naar morgen!

Kunnen we samen kijken hoe de oogst weer is! hahhaah

Ik hou even op met paardrijden denk ik…Dat gaat even niet lukken denk ik!

Ga ze even knuffelen! En verder w8en we het maar af .iedere bezoek aan de ivf afdeling met goed nieuws is een stap in de goede richting.

Denk dat ik ook dinsdag of woensdag de punctie zal hebben.

Spannend , heb me voorgenomen om veel te gaan schilderen dat helpt!





Suc6 iedereen hou jullie op de hoogte!





liefs van mij

Hey Meisjes,

Ik ga ook weer een poging doen om wat te schrijven en te reageren. Er word zoveel geschreven ik kan het niet bijhouden, dus vergeef me als ik iemand vergeet; ik doe het ffe uit me hoofd.

Urs; zielig he als je kleine mannetje geopereerd word, gelukkig gaat het nu beter met hem. Enne die meeting, ik heb ook nog nooit iemand gezien hoor, misschien dat chant bij me langskomt voor de minimeeting dan heb ik haar gezien maar anders nee ik heb ook nooit iemand in levende lijve gezien spannend he. :eh:

Ami; Welkom hier, van de ene kant jammer dat je je bij ons aansluit ondat het niet spontaan gaat, maar ja we maken het er maar het beste van met zijn alle, en dat helpt echt. Dus zet hem op.

Chant; :inlove: he meisje; 8 stukd had al gezegd dat dat helemaal geweldig is… Had ik ook en later zelfs 14 stuks. en zie het resultaat! Je gaat me volgen. :thumbup: :dance: :pray:

Kaatje; je gaat gelijk op met chant gezellig meid, jou eerste behandeling kun je delen. fijn is dat he.

Rhi; meis ik mis je echt op msn overdag hoor. Jij bent weer aan het werk, hopelijk bevalt het allemaal. :-* en nu de behandeling weer, op naar de volgende fase. Ik duim hard mee hoor :thumbup:

Moontje; het hartje weer gehoord.Ik heb het alleen nog gezien maar niet gehoord, vraag ik morgen eens hoe dat komt en of dat ook kan. ze zijn ermee gekult morgen heb een hoop vragen. hihi :oops: Ik ga ook ff ejullie site checkken, oehh in oktober word je beebje verwacht jij gaat het spits afbijten. :wink: spannend voor je het weet heb je je beeb ik je handen geweldig.

nou nu is mijn hoofd leeg ik zal er best wel wat vergeten zijn maar ik denkaan iedereen en mijn duimen blijven draaien hoe gaat het met iedereen?

Nou ik ga morgen weer op controle bij de gyn, ben benieuwd wat ze te melden heeft en hopelijk weer een echo. Spannend en zo gaaf is dat. Ik hoop dat iedereen dat binnenkort mee gaat maken. :-*

meiden tot snel xx Angela

Pffff gister is het inderdaad doorgebroken. Waarom dat niet net een dagje eerder had gekunt…van mijn lijf snap ik soms echt niets. Maar goed eigenlijk dus precies volgens de cyclus.

Volgende week dan starten maar en alles een weekje opschuiven en gelukkig komt ook de BBQ in aug er niet door in gevaar want eind deze maand toch punctie.

Heb ook ff mijn rooster gekregen voor de rest van het jaar :stuck_out_tongue: Elke dag van 1 tot 5 werken! Wel lekker kan ik best meer slapen. En als we zoveel geluk hebben dat we zwanger mogen worden deze ronde dan zou ik er best nog wel meer behoefte aan kunnen krijgen.



Moon, gaat verder wel prima. HAd me voorgenomen vanmiddag ff een middagdutje te doen samen met Tijg maar gezien het nieuws uit Londen zit ik gekluistert aan de buis helaas.



Kaatje jij ook veel succes met de laatste loodjes! Wel fijn als jullie idd samen opgaan, op naar gezamelijk succes!



Chan je bent toppie bezig hoor! Dat het maar mooie embryootjes mogen worden na de punctie! Stap voor stap en rustig aan. Ik duim weer verder!

Zo vanmorgen klokslag 7.00 zijn de medicijnen bezorgt dus die hebben we maar vast in huis, wat een service van dr Jones. Mijn koelkast staat vol grinnn en de bank rekening leeg :lol: :lol: :lol: Gelukkig goed verzekerd dus we zullen ze eens een lekkere rekening sturen.

:smiley: Dag meisjes!



Kaatje hoe was de stand van zaken bij jou?

Angela weer de beeb gezien?

Ikke had er vanmorgen 9 eitjes en nog wat kleintjes is best een goede oogst voor mijn doen!

Gister ben ik s’middags nog even naar het zh geweet voor de pijn…

Alles onderzocht niets gevonden gelukkig! Zal wel de rijping zijn of mijn darmen! :hand: :think:

Maandag weer terug en waarschijnlijk woensdag de punctie dat betekent dan vrijdag de tp! Ontzettend spannend weer…

Ik hou jullie op de hoogte!





Liefs van mij 8)

Hoi Meiden,

He Rhi; goed he dat ze eindelijk doorgebroken zijn. Alles schuift een weekje op maar dat is niet erg toch?

Shouka; de medicijnen zijn binnen, de eerste stap gezet. Op naar de volgende stappen met een goed resultaat.

Chant; kei goede score en met de TKC is je kwaliteit ook super. Ik weet het zeker. SPANNEND woensdag punctie waarschijnlijk en dan de tp oeiiii mijn duimen gaan een standje harder.

Met de beeb weer alles ok. Het schopte met 2 beentjes en stompte met 2 vuistjes tegelijkertijd zo gaaf :inlove: Mijn moeder is meegeweest naar de echo en mijn vriend belde en die zei : je hebt toch wel een foto gevraagd he? Ik ga de volgende keer weer mee hoor. hihihi ook hij helemaal :inlove: .

Nou jullie zijn weer op de hoogte. zet hem op meiden.

Liefs Angela

:smiley: Hallo allemaal!



Alweer zondag… Morgen weer fm hopelijk de laatste!

Ben best gespannen eigenlijk weet niet waarom… :doh:

Zal wel goed komen , heb er nu 9 zou best een 9 ling kunnen krijgen nu :inlove: Ook goed pakken we een bus en de rest laten we sponsoren… :expressionless: ach ja het zullen de hormonsters wel zijn!

Kaatje hoe is het met jou en hoe is jou oogst?

Rhi jij wanneer echo???

Moon binnenkort zeker zwangerschapsverlof?

Ik geniet nu al van mijn vakantie!!! :thumbup: Ben doodmoe iedere avond bli dat ik niet de dag erna hoef te werken!

Maar goed tis allemaal voor het goede doel en iedere stap tot nu toe ben ik blij dat het goed is!



Hopelijk heb ik er morgen nog meer dan 9 zou wel leuk zijn een elftal… :liar:





Fijne zondag en ik hou jullie op de hoogte!







Liefs van mij

Hai allemaal!



Beetje druk hier, vrijdag al uit eten geweest, gister mijn ouders uitgezwaait want die zijn nu met vakantie en vandaag ons neefje wat jarig is, daarna als we nog tijd hebben zandsculpturen kijken in Apeldoorn en daarna lekker uit eten in een nieuw pannekoeken restaurant! Jammie.

Maar wel te weinig hier geweest dus en MSN zal ook wel afkickverschijnselen van me hebben :mrgreen:



Chan ik duim mee voor een mooi elftalletje!! Je gaat echt heel goed!! Elk berichtje is weer een big smile erbij!! :mrgreen:



Moon, jij hebt het ook maar druk! Lekker hoor! Wel goed om jezelf denken en hoop dat je met de tips uit de HK wat leuks vind voor je verjaardag! Check anders ook ff wat internet winkels als Bol.com bv voor ideeen, wie weet wat je daar vind :wink:



Ang ook bij jullie gaat het goed! Zo lekker om te lezen! Daar draait alles nu eenmaal om! Nog even en dan kun je lekker 100% aan het genieten slaan al denk ik zelf dat met wat je allemaal gezien hebt de laatste keer dat dit al goed zit! :inlove:



Kaatje!! Hoe gaat het met je!! Heb je ook een elftal gemaakt!? Ik hoop het zo want wat zou het gaaf zijn als we er in 1 klap weer een boel zwangeren bij hebben!!



Ami; hoe gaat het met je? Alles goed hopelijk? We zijn hier echt allemaal benieuwd hoe het gaat!!



Nicje; weet jij al meer over de vooruitgang?? Heb je al een nieuwe afspraak met de gyn of hoor je dat pas na de 16e? Hier wordt iig flink geduimd!! :thumbup:



Zelf mag ik woensdag weer melden en dan mag ik vast bijspuiten! Hopelijk duurt het dan niet lang voor de eitjes allemaal klaar zijn! :smiley:

Nu ja afwachten maar ff!! Meer kan ik niet doen…ach we spuiten vrolijk verder…en afleiding genoeg met mijn nieuwe werk :mrgreen:

Ik ben weer off want er werd net gebeld of we NU langs willen komen voor gebak en koffie en de kadootjes uitdelen. Dus voila op naar een blij kindergezichtje!



Dames allemaal een fijne dag!! :-*

Hoi iedereen



Hier gaat alles goed met me, ben nog altijd bezig met de neusspray en als het goed is moet ik op 21 juli starten met de spuitjes…

Gewoon doordoen en afwachten dus … Ben wel benieuwd, is de eerste keer voor ons, hé!



Groetjes en succes aan iedereen!



Ami

Hallo meiden,



Effe een berichie van mijn kant met die enorme warmte :roll:

Voor jullie scheelt het strakkies wel wanneer jullie rond deze tijd zwanger raken, hoeven jullie niet te lijden met deze warmte! Je zit echt te puffen en je wilt absoluut niet in de zon hoor :frowning: . Maar goed, het is voor een goed doel zullen wij maar zeggen.



Ami, spannend hoor, een dag na mijn verjaardag mag je spuiten!

Yeahhh…het went echt hoor!



Angela, heb je (nog) geen last van zwangerschapskwaaltjes? Ben wel erg benieuwd naar hahahaha! Waneer krijg je weer een echo? Met 12 weken? Moet haast wel, dat is nl een termijnecho! Heb je de laatste echo eigenlijk al geplaatst op de KOK??? Mooi hé die trappende beentjes en zwaaiende armpjes! Dit gaat nooit van je netvlies af hoor.



Chantalle, go chantal, go chantal :dance: :dance: voor een elftal! daar doen wij het voor! Morgenavond mag je vast de pregnyl zetten en dan is er woensdag de punctie!!!

Echt meid, ik ga heeeeeeeel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: Het moet gewoon lukken!



Rhi, wat een druk leventje heb je toch meid hahahahaha geniet er maar van! Want wanneer je zwanger bent, word je net een oud wijffie zoals ik! Pfffffffftttt…Enneh…jongens ik verwacht jullie wel wanneer jullie in de wachtweken zitten! Wanneer zou je nu in de ww zitten? eind juli of begin augustus?

Ik ga pas eind augustus met zwangerschapsverlof :frowning: Duurt nog wel ff!



Kaatje, hoe is het met jouw oogst? Wij zijn erg nieuwsgierig!



O ja,ik heb gisteren mijn kraampakket ontvangen! Mooi hoor…

o.a. boxkleed en knuffelaapje gehad (junglesfeer) en verder verzorgingsset voor beeb, 2 multiboxen (voor speelgoed op te bergen o.i.d.) Supergrote maandverbanden…volgens mij ga je dan wijdbeens lopen!



Geniet nog van het weekend!

Liefs,

Moon

Hey Lady’s

Jeetje wat ben ik er vroeg bij he! :shock:

Rhi; woensdag gaat de goede kant uit, en dan weer een fase erbij. JOEHOE. :thumbup:

Chant; Meid, vandaag weer een FM, ik hoop de laatste voor de punctie. EN dan hup die ww weer in. Ik duim me suf, net zoals monique al zei. HET MOET NU LUKKEN! :-

:pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ami; Spannend hoor meid! De eerste behandeling, je weet niet wat je te wachten staat. Beleef het allemaal stap voor stap. Je komt er wel doorheen, voor je het weet zitje ook in de moeilijke wachtweken. Heel veel suc6 .

Moontje; Nee ik heb geen kwalen, helemaal niet gehad, ik hoef het ook echt niet! :smiley: Ik voel me zo wel lekker, heb al genoeg hinder… hihi

Nee de echo heb ik niet geplaatst. Ik ben niet zon held in computers, wellicht kan ik hem naar jou of compwonder Rhi sturen??? :oops:

Nou met mij vandaag weer een stukje beter, 1 van mijn hondjes had in bed gebraakt, gatverdamme, ik zal jullie de details besparen . vandaar dat ik en mijn vriend hier met 1 oog dicht op de bank zaten met een bakkie om KWART OVER 6. Dus ja!! :? Ben ik niet gewend he. Maar goed het andere oog is inmiddels ook geopend dus komt vast goed vandaag.

Meiden zet hem op.

Liefs Angela. :wink: :-

Goedemorgen lady’s,



Gatsie, in bed gebraakt? Bah bah, kon hij geen ander plekje verzinnen, bijvoorbeeld op de grond zoals één van mijn katten. Daar vond ik vanmorgen dus braaksel van en gelukkig godzijdank op onze tegelvloer. Normaal kiezen een stukje kleed wat bij ons in de kamer ligt.

Maar in bed…logisch dat je eerst 1 oog open hebt, daarna na een bakkie leut beiden oogjes :wink: .

Ach je echo plaatsen, kan je inderdaad beter aan onze compuwonder Rhi vragen! Die kan ALLES!!! :slight_smile: . Ik ben ook niet zo’n held hoor.

Enneh…heerlijk dat je geen kwaaltjes hebt! Ook geen last van moeheid??? Daar had ik dus alleen last van! 's avonds vallen je ogen gewoon dicht tijdens tv kijken. Je moet toch wel iets hebben? hahahahahahahaha



Chantalle, veel succes vandaag!!!



Liefs,

Moon