IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Hey Moontje,

NEEEEE gelukkig heb ik geen kwaaltjes! :smiley: Of ik zie het niet als zwangerschapskwaaltjes. :oops:

Moe ja dat ben ik wel, maar mijn ogen vallen niet dicht. Omdat mijn HB gehalte van het bloed nog laag is, is het normaal dat ik moe ben. :? Dus ja, waar ligt het aan hihi Nou ik mag niet klagen dan he. Heb al genoeg hinder van de operatie dus al die zwangerschapskwaaltjes kan ik er niet bij gebruiken, dus laat maar lekker weg. :wink: Ja GOOR he in bed, nou wij waren flink pissig, maar ja het is toch gebeurt. Gatverdamme. Maar goed, die blijven gewoon beneden he dat snap je wel. :x Maar ja ben erg vergevingsgezind. :oops:

Liefs Angela. :-*

:smiley: Hallo Allemaal!



zoooo 10 hele mooie eicellen en nog wat kleintjes , ze moeten nog even doorgroeien , tot woensdag spuiten en vrijdag de punctie! Spanned!!! :smiley:

Heerlijk weer he? Gisteren naar Andre Rieu geweest , in 1 woord geweldig! Ontroerend ook soms!

Ben wel superblij dat ik al 10!!!1 :lol: :lol: mooie eitjes heb!

Lief dat jullie zo met me mee leven! Dat geeft de burger moed! :smiley:

En Ang gatver…maar ja ze kunnen er niets aan doen dat is het punt he?

Onze hond braakt regelmatig maar gelukkig altijd beneden op de vloer!

Dweil erover klaar!

Kaatje hoe ist? Al iets in zicht? ben benieuwd mischien liggen we straks wel tegelijk op de stoel :shifty:

Dat vind ik allemaal nog het minste , de ww zijn erger!



Ik ga me eens wat eten!





Liefs van mij 8)

OOOH meiden,

het is hier weer spannend zeg :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Succes allemaal hoor!!!

Urs :-*

Nou op naar de 11 grinn. Jeetje wat vies een hond die braakt in je bed brrr moet er niet aan denken.

Ander vraagje dames wij moeten van het ZH nadenken over of we er 1 of 2 laten terug plaatsen. Het liefst doen ze er 1 omdat je bij 2 kans hebt op meerdere problemen, zowel voor jezelf als voor het kindje. Nou weten we niet welke keuze we moeten maken, moeilijk hoor want 1 terug plaatsten is 28% kans van slagen en 2 35%. Waarom maken ze het nou zo moeilijk. Wie weet wat exact de problemen kunnen zijn en wat voor keuze hebben jullie gemaakt???



groetjes

hee hallo



hier was ik weer

ik heb het zo ontzettend druk gehad de laatste paar dagen dat ik hier niet heb kunnen komen :oops: :oops: :oops:

maar we zijn alweer een stapje verder

DE CRYO’S ZIJN ONTDOOID en 1 zag er heel goed uit en de andere zag er wat minder uit, als ik morgen voor 9 uur geen telefoon krijg uit zwolle dan mag ik morgen middag om 13.15 naar zwolle toe om ze terug te laten plaatsen :dance: :dance: :dance: :dance:

ik ben zo blij he en ik hoop dat mijn lieve cryotjes heerlijk gaan slapen vannacht en morgen in mijn buik heel wat hormoontjes gaan door seinen :wink: :wink: maar ik denkk dat ik toch pas over een week of twee drie mag testen maar dan zitten we op hockenheim (formule 1)

en dan zal daar blijken of ik zwanger ben de ja of de nee

ik hoop het wel :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



hey ik had ook ergens gelezen dat er 10 eitjes waren en wat kleinere

wow hey wat goed man, ik wil je bij deze heel veel succes wensen met de punctie vrijdag en hopen dat jij ook snel zwanger bent :wink:

Heeey Chan dat wordt een elftal zeg!! :smiley: Toppie! Wel spannend met de punctie in zicht! Succes alvast!



Ang; ach arme denk ik altijd eerst voor de hond en dan voor jullie die het mogen opruimen. Hondjes ‘bevuilen’ hun eigen nestje toch ook niet als ze moeten spugen dus dan zal er echt wel wat aan de hand zijn geweest.



Kim wat een goed nieuws ook van jou kant! Dat dat kleine emmietje maar goed zijn of haar best gaat doen!



Es; 1 of 2 terug blijft een heel persoonlijke keuze. Wij hebben een heel goeie afspraak met de gyn daarover. We krijgen eerst te horen hoe de embryootjes het doen. Hebben we echte toppers dan gaan we voor 1 emmie terug want als die 10 of meer cellen heeft is de kans op slagen ook al hoger dan bij bv een 6 cellen. Maar mocht helaas blijken dat de kwaliteit niet al te best is dan gaan we voor 2 terug.

Tja de risico’s, alle standaard tweeling risico’s zijn er natuurlijk. Vroeggeboorte lager geboortegewicht zwaardere zwangerschap. Maar ik neem haast aan dat je het verhaal van Urs ook kent? Het kan dus ook een drieling worden of God verhoedde zelfs een vierling.

Toch degelijk iets wat vooral allemaal samenhangt met jullie eigen situatie en hoe groot de kans al is op een ‘natuurlijke’ 1 eiige tweeling bv.

:smiley: hey allemaal!

Shouka bij ons in het zh is het beleid dat je er 1 teruggeplaatst krijgt beneden de 38 (mits ze van goede kwaliteit zijn!) en boven de 38 altijd 2!

Je moet voor jezelf afwegen wat je wil , bij tp van 2 kan met de nadruk op KAN een te laag geboortegewicht en dus langer in de couveuse , bevallen met keizersnede , hogere kans op vroege bevalling ,lastigere zwangerschap (zwaarder ) .enz.enz. Voor jezelf is het financiele plaatje iets anders : hogere kosten om alles dubbel aan te schaffen , en dat zal dan zo blijven! 8) Maar van de andere kant is het terugplaatsen van 2 wel weer een grotere kans om zwanger te raken.Het is allemaal af tasten!

Je moet je daar zelf in kunnen vinden!

Wij krijgen er nu zowiezo 2 terug en zullen blij zijn als 1 van de twee doorgroeit , en mochten het er 2 zijn dan zijn ze meer dan welkom!



Kim suc6 morgen! duim voor je!





Liefs van mij :smiley: :smiley:

hoi meiden,



ik heb net weer even jullie berichtjes gelezen en het is weer een spannende tijd hier :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ik ga wat extra duimen regelen zodat we een zeer hoge score krijgen deze ronde :pray: :pray:



zo te lezen een aantal die al heel snel een punctie krijgen, heel veel suc6 en dan de WW in…



en de andere die bijna alweer mogen prikken, ik herinner me het nog als de dag van gister… heel veel suc6 en laat ze maar mooi groeien :stuck_out_tongue:



nou hier alles z’n gangetje, ben duidelijk zwanger hahahaha heel veel zwangerschapskwaaltjes maar dat geeft niet vind het allemaal wel oke zolang het maar met de beeb goed gaat…



afgelopen zaterdag hebben we een 3d/4d echo laten maken omdat we graag willen weten wat het wordt, met 20 weekjes hadden we medische echo maar daar wilde de beeb niet laten zien wat het wordt vandaar alsnog een pret echo



nou zoals jullie links bovenaan zien is dit ons grote wonder :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



en we krijgen een :inlove: JIPJE :inlove:

eindelijk na 5 jaar krijgen we dan een zoon, we zijn helemaal in love



ook voor jullie ligt dit in het verschiet ik ga mega bidden en duimen dat jullie snel zullen volgen.



veel liefs sam

Hallo dames,



Wat wordt er weer veel geschreven, heerlijk!!



Shouka, bij mij werd er steeds 2 terug geplaatst. Het liefst wilde ik er 3 terug geplaatst hebben, maar dat mocht niet :? Het beleid is maximaal 2 terugplaatsen. Dit om kans op meerlingen te verminderen. Vanwege mijn leeftijd heb ik steeds gekozen voor 2 terug. Bij de laatste IVF is er uiteindelijk 1ntje gaan groeien! Ben echt heel trots!

Vrijdag krijgen wij weer een 3/4D-pretecho, dan kunnen wij onze kleine weer bewonderen, ik hoop dat het net zo mooi uit ziet als de echo van Sam!

Wat een pracht van een echo zeg! Mooi koppie heeft je zoontje!



Chantalle vrijdag zitten wij in de zenuwen en flink te duimen!



Kim, heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes morgen!!! Hopen dat er prachtcryootjes zijn geworden!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Angela, heb je het al aan Rhi gevraagd of zij de echo voor je op de compie kan zetten? Ik wil het wel zien hoor, straks krijg je nog mooiere echo’s…dan moet je het ondertussen weten hoe je het op de KOK kan zetten! Heb je een scanner?



Nou meiden, dat was het weer ff voor vanavond!

Toedeloe

Liefs,

Moon

hallo



nou voor ons is de kans bekeken het heeft geen zin meer :cry: :cry: :cry:

ze zijn vannacht afgestorven

ik heb het net gehgoord ze belde me net vanuit zwolle

ik ga weer

verder iedereen heel veel succes

Tjeetje meid,



Wat balen zeg!!! Dat is echt een domper voor jullie, maar ook voor ons! Ik had jullie het zo gegund, net zoals alle anderen hier!

Sterkte meid!

Wat gaan jullie verder nu doen?



Liefs,

Moon

ik weet het ff niet meer

ik kan nog een behandeling eigenlijk niet aan

dus ik zal er heel goed over na gaan denken maar ik denk dat we nu met zijn 3en blijven en geen broetje of zusje voor onze kleine lucas

ik had zograag nog 1 keer willen voelen om zwanger te zijn

en ons gezinnetje compleet willen maken

maar nu is alles van de baan

ik ga nu lucas maar eens een hele dikke knuffel geven

Laat alles even bezinken, het is nu nog effe een te grote klap voor jullie!

Misschien dat alles over een paar weken anders voor jullie is.

En dat jullie er anders over denken.

Ik ben blij dat ik nog alles op alles gezet heb om zwanger te raken middels IVF! Bij ons blijft het bij 1 kind, daar mijn leeftijd een grote rol speelt!



Veel sterkte voor jou en je mannetje!



Liefs,

Moon

:smiley: He Bah wat ontzettend vervelend! zacht uitgedrukt! Tis altijd een moeilijk proces ! Je stelt je erop in , zie jezelf alweer zwanger zijn en dan in een woord…net als een handtekening in het zand…WEG je drooom!

We weten hier allemaal hoe het voelt!

Maar geloof me ,mischien denk je er over een tijdje anders over!

Focus je even op je zoon! Denk aan alles wat je WEL hebt!

Ik wens je heel veel sterkte!



Liefs van mij

Hey meisjes.

KIMMETJE; Gatver wat een naar nieuws zeg! teleurstellingen genoeg te verwerken in het ivf traject. Misschien gaan jullie er toch nog voor over een tijdje. Probeer eerst dit een plaatsje te geven. Veel sterkte.

MOON: Nee ik heb geen scanner, ik heb met mijn telefoon een foto an de echo gemaakt, (nu kan ik elke keer kijken) en met de bluetooth verbinding naar mijn comp gestuurd. Hij staat al wel bij msn, dus als je echt niet meer kan wachten! :wink:Gaaf zeg zon 3d echo ik kan niet wachten tot wij dat kunnen laten doen, mooi om te zien he. Ik ben heel benieuwd wat het word, een manneke of een meisje, maar we laten niet kijken, de verassing trekt ons ook wel aan. Lang wachten nog :shock:

RHI: Zou jij voor mij de laatste echo op kok willen zetten? Jij bent het comp wonder onder ons. hihi :-*

CHANT; Meis vrijdag weer de punctie, ook mijn duimpjes gaan in turbostand…

Nou verder alles wel lekker hier, kwam ik vanochtend beneden en staat de verwarming aan :shock: 26 graden… POEH he, het houd niet op. WIE O WIE is zo grppig geweest? Nu de deuren opengegooid maar ja koelt niet echt af he.

WAs ik weer, ga douchen.

Doeg xx ANgela

hoi allemaal

Jeetje Kimmie wat een K* bericht zeg, ik voel ontzettend met je mee.

dat is iets waar je dus echt helemaal niet op zit te wachten

sterkte er mee :?



Ik heb zelf afgelopen vrijdag een tweede FM gehad, de gyn zag 10 eitjes zitten.

ennn gisteren heb ik mijn eerste punctie gehad, jeeminee wat zag ik daar tegenop.

Ik heb er heel de zondagnacht niet van geslapen. Ik was wel natuurlijk al erg blij dat ik uberhaupt een punctie mocht.

ennn het is me reuze meegevallen.

De gyn en verpleegkundigen waren heel aardig :stuck_out_tongue:

De verdoving heeft zijn werk goed gedaan. Viel allemaal reuze mee. Ze hebben 10 eitjes weggehaald en die zijn nu in het IVF lab. Raar idee wel he dat die daar nu liggen samen met een stel zaadjes en wie weet heb ik as. donderdag of vrijdag een terugplaatsing :o



Reuze spannend vind ik het allemaal.



Chantalle heel veel succes morgen met je punctie. :thumbup:



groetjes Kaatje

:smiley: Hallo Allemaal!

Hey kaatje jij hebt het al 8er de rug , ik moet nog even verder!

Morgen laatste dag spuiten en dan in de avond pregnyl en vrijdag is het dan zover!

Mijn eitjes moesten nog wat verder groeien!

:smiley: Ben benieuwd wanneer en hoeveel je er terug krijgt!

hou ons maar op de hoogte!





liefs van mij 8)

Hoi dames,



kom ik na mijn werk hier kijken zie ik een mix van alles staan.

Kim; wat ellendig meid! Jullie nachtmerrie is uitgekomen. Maar net wat al geschreven is, het is jullie net verteld en je moet de tegenslag een plekje geven. De vorige poging is Lucas uit voort gekomen wie weet hoe je je over een tijdje voelt. Je bent altijd sterker dan je denkt ik twijfel er geen ogenblik aan dat je een volledige poging aankunt want dat heb je al bewezen. Maar je gevoel moet ook meewerken. Dus gun jezelf de tijd om te verwerken en rustig na te denken. En vergeet je mannetje(s) niet.



Ang; stuur hem me maar per mail dan kijk ik wel of ik hem hier op KOK kan krijgen. Als je hem nl op MSN kunt krijgen dan is het al een JPG file ws dus denk dat dat wel moet lukken.



Kaatje; bikkel!! :smiley: Je hebt het gedaan en wat fijn dat het allemaal is meegevallen! Ik hoop dat ze samen in dat schaaltje super hun best gaan doen en dat er hele mooie emmies uit groeien!



Chan, jij vrijdag aan de beurt! Ik duim me wezenloos maar dat boeit me nix :stuck_out_tongue: Als het maar helpt!



Sam; gefeliciteerd met de super mooie echo! En wat leuk dat je al weet wat het wordt! Kun je lekkere stoere jongenspakjes kopen :smiley: Geniet ervan en thnx voor de steun!



Morgen mag ik zelf weer voor een echo en hopelijk is alles lekker rustig en mag ik bijspuiten. Ben ik eindelijk van de kwaaltjes van de Deca af.

Wat spannend hier, zeg!

Ik wens iedereen veeeeeeeeel succes!



Nicje: veel succes morgen met je echo… Hopelijk kan het echte aftellen dan ook voor jou beginnen…



Kimmetje: wat naar voor je, meid… Geef het gewoon eventjes een plaats en … koester wat je al hebt! Dit zal jullie helpen om vooruit te kijken en misschien gaan jullie er nog wel een keer voor!



Succes!



Ami

ff fotooootje plakken van Ang!