IVF/ICSI deel 6 met lijst!

he bah kimmetje wat vervelend nieuws is dat zeg.maar kop op hoor verwerk het eerst maar even lekker samen met je mannetje(s) en kijk dan maar verder.





ang mooie echo zeg het lijkt wel of het allebei de handjes al naar je uit strekt.



de rest suc met de echo’s etc.



groetjes annie

:smiley: hallo allemaal!

Vanavond de pregnyl en dan geen spuiten meer JOEPIE!

heb nu in totaal 4 weken gespoten , lang he…

Ben wel erg benieuwd hoeveel er vrijdag zitten!

superspannend! Gelukkig heb ik de aankomende weken vakantie en kan dus alles geven!

Kaatje hoe is het? Heb je veel last gehad na de punctie?

Ik zie daar niet tegenop , gaat altijd rap bij mij gelukkig!

:smiley:

Hou jullie op de hoogte!



liefs van mij :dance:

Sjooow vanaf morgen de Gonal erbij!! :smiley:

Das dan de 14e dus ik denk rond de 28e een punctie als alles goed verloopt!

De 22e heb ik de eerste FM dus dan zal ik hopelijk meer weten!

Ik heb er zoooo’n zin aan. Kan niet wachten tot we de punctie weer achter de rug hebben. Ik ben al zo’n ongeduld maar met dit soort dingen wordt ik weer extra op de proef gesteld.



Hier draaien de duimen nog steeds op volle toeren!

hoi hoi,



Kimmetje wat een naar bericht zeg en wat verschrikkelijk balen. Ik sluit me aan bij alle goede adviezen van de anderen en knuffel die 2 mannetjes van je maar eens flink en vraag er ook maar terug want dat hebben jullie wel even nodig. In ieder geval ook even vanuit deze hoek een knuffel.



Oei oei wat gaat het verders hard hier ik kijk even 2 dagen niet en jahoor zo heel veel nieuws erbij.



Bedankt voor al jullie informatie, bij ons is het nu nog zo dat onder de 38 2 worden terug geplaatst maar vanaf 1 september wordt dit aangepast, dan nog maar 1 maar ze zijn nog in overleg met de ziektekostenverzekeraars want ze willen er dan naar toe dat het dan 4 pogingen worden met 1 terugplaatsing en nu is de vraag of het ziekenhuis dan nr 4 gaat vergoeden of de verzekeraar.



Vandaag op prikinstructie geweest en dat viel 100000% mee gelukkig maar.



Nou dooegies weer even effe was ophangen is nu nog mooi weer en ik ben vroeg thuis was het zat en kon zowaar eerder weg.

o ja en wat een prachtige kindjes op de echo’s mooi, lief schattig en wat een kleine wondertjes

Hey Meisjes,

Schouka; Gelukkig viel het mee de prikinstructies, het begint te vlotten… JOEPIE

Rhi; Ik zei het al op msn helemaal geweldig dat je de gonal bij mag gaan spuiten. Zet hem op.

Byou; nog een paar nachtjes slapen en dan de punctie.

Kaatje: hoe gaat het met jou.

O RUUD: Ik weet niet of je dit leest maar bedankt dat je me echo in me profiel hebt geplaatst. xx

doeg meiden.

@Ikkie wrote:



O RUUD: Ik weet niet of je dit leest maar bedankt dat je me echo in me profiel hebt geplaatst. xx


Thnx,

ik lees niet alles hoor alleen de complimentjes! :thumbup:

Nu wilde ik een open deur gaan intrappen…je kent ze wel de inkoppertjes…maar nee je bent te liev… :oops: 8)

slijmbal :mrgreen:

Heh?? Wie?? Jij?? :stuck_out_tongue:

Ikke niet… :hand: :liar: :angel:

jij altijd he :-*

:smiley: Dag meisjes en RUUD :roll:



zo even een update van mij…gisteravond pregnyl gespoten gelukkig de laatste spuit ! En morgen de punctie , en dan zie ik ontzettend uit naar de WW :liar: :angel:

Pfffff kan ik niet 2 weken in coma :shifty: :clap: ???

dan ontwaken test doen en HOERA streepje?

ach ja laten we er maar eens mee lachen…

Vorige keer moest ik 3 weken in de ww nu nog maar 2!

:wink:

Scheelt alweer he?



Kaatje hoe is het met jou? Al tp gehad?

Moon hou je het nog een beetje vol in de hitte?

Ang nog even en dan ben je 12 weken! Hoera!

Rhi al de 2e spuit gezet vandaag of doe jij het in de avond?



spreek jullie morgen zodra ik weer een beetje back to earth ben! :pray:





liefs van mij

Hoi meiden,



Ik lees al een tijd mee, maar nu wil ik ook graag meekletsen met jullie.



Ben al een tijdje aan het klooien met mijn lichaam, maar gisteren eindelijk de bevestiging gekregen dat we voor IVF verder mogen.

Maar wel eerst een behandeling vooraf met Lucrin (tegen endometriose en mijn 5 cm grote cyste)



Na mijn vakantie (over 2 weken) laat ik de eerste spuit zetten en dan maar hopen dat het allemaal z’n werk gaat doen!!

We gaan er vanuit dat we aan het einde van het jaar wel met IVF kunnen beginnen. (richtlijn) alles wat eerder is, is mooi meegnomen.



Ik zal me eens inlezen in jullie verhalen…



Liefs Nicje :-*

nicje ( ik breek even in) succes meid. goed zo nu zit er eindelijk vooruitgang in. heel veel succes. het is je gegunt. :thumbup:

Chan je weet het he, gewoon aan ons denken als je daar ligt en aan de toekomstige emmies. Ik duim stug door want dit moet en zal hem worden… 8) Als ik toch eens een direct lijntje naar boven had…!



Nicje; welkom. Ik hoop dat het een beetje een opluchting is dat je nu weet waar jullie aantoe zijn en dat je weer vooruit mag denken! Ik hoop ook dat de Lucrin alles netjes rustig maakt en houdt en vooral ook veel succes met het afwachten want dat is toch iets wat ikzelf meestal het meest frusti vind.



Vanavond jensen we hier de eerste Gonal er weer in. Hij ligt al uit de koelkast en straks maar eens gaan instellen. Ik heb het nog steeds belachelijk warm…en de gyn zei ook al dat het samen met de Deca extra warm zou voelen. Normaal heb ik absoluut geen problemen met dit weer want ik ben een koukleum :stuck_out_tongue: Ben trouwens ook blij dat ik de Progestan in de koeling heb gelegt want anders waren ze vast al gesmolten met dit achterlijk warme weer :silenced:

Goedemorruge,



Chan, ik ben vreselijk voor je aan het duimen, veel succes vandaag!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: 2 weken in coma? Nou ik zal je wel een flinke mep geven zodat je 2 weken lang knock out bent :wink: . Dan word je wakker, mag je meteen een test doen! Er moet dan wel iemand zijn die gedurende 10 dagen progestan bij jou in doen! Dat is ook belangrijk! Het komt allemaal weer naar boven al die instrukties van spuiten en daarna nog een van die ronde tabletjes. Hoe verzinnen ze het?



Rhi, hoe was de 1e Gonalprik? Viel het mee? Moet wel, jij als doorgewinterde junk hahahaha :wink: Hoe lang moet je nou ongeveer prikken tot er een punctie plaats kan vinden? 14 dagen? Wel ff opschieten hoor, anders ben ik bijna aan het bevallen als jullie komen! hahahaha Kunnen jullie zelf drinken inschenken en eten bakken :wink:



Welkom Nicje, ik hoop dat voor jou ook je wens uit gaat komen via de IVF! Bij ons kan je je verhaal goed kwijt, wij zijn inmiddels de ervaren IVF-ers :wink:



Yeahhhhhh,vandaag heb ik weer een pretecho! :inlove: :inlove: :inlove: Ik hoop dat beeb er goed voor ligt, dat wij het gezichtje mogen zien!!! En een mooie foto van kunnen maken! Ik heb er zo zin in!

Verder het weer!! Het is echt vreselijk om met dit weer zwanger te zijn. Ik ben altijd een vreselijke zonaanbidster geweest, maar nu :evil: mag het van mij echt een stuk kouder worden met een lekker windje! Nee, tijdens de warmte heb ik gewoon geen puf, alles is zo opgezwollen!



Liefs,

Moon

Hoi allemaal,



Rhiannon heb je je eerste Gonal weer gezet? De 28-ste ongeveer punctie dat ik ook al snel.



Chantalle heel veel succes vandaag! :thumbup: Laat je even weten hoe het is gegaan?



Gisterenochtend in spanning op een telefoontje van het ziekenhuis gewacht :pray: En we kregen goed nieuws, 6 van de 10 eitjes waren bevrucht :lol: Gisterenmiddag meteen naar het ziekenhuis en er zijn twee embryo-tjes teruggeplaats. :dance:

Ik vind het ontzettend spannend. Ik maak me nu wel erg druk of het allemaal wel goed gaat.



Moon en andere (as.) mama’s hadden jullie meteen na de terugplaatsing al het gevoel dat het raak was? :?: :?: :?: :?: Ik voel helemaal niets. Is dat normaal? :?



succes allemaal en alvast fijn weekend



groetjes Kaatje

Hoi meiden,



Chantalle, succes!!!



Kaatje, wat spannend nu. Ik duim voor je!!



Ik heb afgelopen maandag het intake gesprek gehad. Ik mag als ik ongi wordt deze maand beginnen met de pil. Ben alleen vergeten te vragen ofdat ik meteen op dag 1 moest beginnen of later. Hoe zat dat bij jullie? De verwachting is dat we in augustus mogen beginnen. Tijdens de maand dat ik aan de pil ben gaan ze nog wel een hsg doen, op mijn verzoek. Ik wil gewoon zekerheid hebben of er niets verstopt zit, want dat weten we nog steeds niet. Zodra ik ongi ben mag ik bellen voor een afspraak. Ik verwacht mijn ongi vandaag, mijn temp is al gezakt naar 36.7.



Verder niets nieuws onder de horizon.



Succes allemaal!!!



Liefs Heidi

hallo allemaal



oef wat is het hier spannend allemaal ik duim heeeeel hard voor jullie

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

wij gaan ook weer opnieuw beginnen

ik heb pas 22 augustus weer een afspraak bij de gyn want ze gaan allemaal op vakantie

ik vind het wel allemaal heeel spannend hoor, maar ik heb al mijn moed weer bijelkaar geraapt en heb maar een telefoontje gepleegd naar het zh



rhi ik heb ook nog ff na gevraagd hoe dat nou zit dat ik nu al ongie was geworen en ik kreeg natuurlijk als antwoord

tja dat gebeurd wel eens!!!komt omdat je geen medicijnen meer hebt gehad???

het zal wel ik ga nu alleen nog maar vooruit denken en niet meer achteruit

dus ook niet aan de vorige keer met lucas (hihii) want als ik dat doe doe ik NOOIT weer



hoe hebben jullie die punctie ervaren???pijnlijk of viel het allemaal wel mee???ik hoorde helaas bij diegene waarbij het pijn deed

ik doe liever 10 bevallingen da 1 keer zo’n punctie maar ja als ik 10 keer wil bevallen dat moet ik ook 10 de punctie hahahahaha dus dat doen we maar niet :wink: :wink: :wink: :wink:+



ps suus je mag nog niks zeggen want ik vertel het nog aan niemand ik wil eerst de punctie achter de rug hebben, jij ook veel succes he vrijdag

Hey Meiden,

Chant; Het is allemaal achter de rug, ik hoop dat het zo goed is gegaan en dat het allemaal mee is gevallen. een goede oogst dat is heel belangrijk en dan weinig pijn, de duimpje hebben gedraaid meid. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Moontje; Lastig met dit weer he. Ik geloof het meteen! Mijn laatste loodjes krijg ik zo tegen de winter, ik heb dan het weertje echt lekker mee. Vandaag weer pretecho voor je. Ik hoop dat je het gezichtje ook mooi kunt zien, echt een wonder. :inlove: Zet hem op!

Rhi; Meid de gonal zit er alweer in. Stapje verder hup naar de punctie en dan ook lekker de ww in brrrr :shock:

Heidi; Spannend dat je jeintake hebt gehad. Dan word het allemaal echt he. Zet em op en probeer het stap voor stap te beleven. Heel veel suc6.

Kim; jullie gaan ook weer beginnen? Fijn dat je de stap hebt genomen en dat je het eerste afgesloten hebt. Je vroeg naar de punctie ervaring. Die is elke keer en bij iedereen anders, ik weet nog dat ik het aan jou vroeg hihi :lol: Nou ik heb 3 puncties achter de rug en ik heb ze allemaal als pijnlijk ervaren maar goed te doen. Mijn 2e punctie was echt de ergste en dat vond ik een hel, die was echt niet te doen, maar achteraf. ja ook dat vergeet je, want ik ben ook gewoonm voor de 3e gegaan. En zie het resultaat :mrgreen:

Nou meiden, hier alles ok met mij, weinig te melden, maak ook weinig mee. De beeb groeit lekker door. tot snel xx Angela