IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Hoi Kim,

Even een snelle reactie op jevraag over de punctie, vooral omdat het een positieve is! :slight_smile: Ik zag er ontzetten tegenop maar het is me echt super meegevallen. Het infuus met de verdoving die ze daarin prikken vond ik echt super goed helpen. Daar werd ik helemaal relaxed van. Je voelt het wel maar het is echt goed dragelijk vond ik. Alleen de prikjes waarme de naald de eistok in gaat is even prikkie prik, maar dat is heeel snel weer weg. Het opzuigen vond ik echt niet pijn doen. Hopelijk heb ik je een beetje gerustgesteld?

succes! :thumbup:

groetjes Kaatje

Hallooooooooooooooooooooooooooooooooo :slight_smile: :slight_smile:

Ik ben helemaal in love :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ben net terug van de pretechobureau. Ons kindje was heel duidelijk te zien, gezichtje goed kunnen bekijken!

Straks gaat Han de foto’s erop zetten, sowieso op onze website.

Ik ga ff naar mijn mams, om de foto’s te laten zien! Ik reageer straks wel op de eerdere berichten :slight_smile:

Liefs,

Moon

:smiley: Hallo

Ff snel een berichtje ben nog duf van de medicatie! :eh:

Had JOEPIE 11 eitjes veel he?

En het ging vrij vlot zoals de orige keren.

Heb nu best beetje pijn links en rechts maar dat gaat over gelukkig!

Morgenvroeg bellen of er een bevruchting is en maandag de tp!

Ik ben benieuwd!

Kaatje je voelt ook niks …dat is normaal!

Ik duik mijn bedje weer in !

Liefs van mij :smiley: 8)

heel veeel succes allemaal

en bedankt voor de snelle reacties

ik ga er gewoon helemaal weer voor

2005 was toch ons jaar???hihihi

2005 word NIET mijn jaar met al die uitstellen en veranderingen.

sorry maar ik baal er gewoon gigantisch van.

groetjes annie

Hoi allemaal,

Annie, ik begrijp echt dat je hier van baalt! Maar je gezondheid moet eerst op peil zijn, dat is ook heel belangrijk! Wij gaan nu gewoon vanuit dat 2006 jouw jaar wordt oke!

Nu foto’s van de echo’s!

:smiley: Jeeeee Moon wat een mooie echo foto’s had er tranen van in de ogen…

Nu effies ikke … :stuck_out_tongue: met gepaste trots kan ik jullie mededelen…pffff cut the crap!

Nee ff serieus …HET HELE ELFTAL IS BEVRUCHT… :inlove: :inlove:

We zijn zooooo blij …

Hubbie loopt met een big smile…

Maandag 9 uur trug naar hun huisje 2 stuks .

Meteen vergeet je alles van de afgelopen maanden en hopen dat t goed komt , deze keer heb ik er echt een goed gevoel over!

Rhi nu jij nog , goed kweken van de eitjes he? Kunnen we een toernooi gaan houden … :dance:

liefs van mij

Annie, meis probeer net als we hier allemaal doen, alles stapje voor stapje te doen. Na mijn overstimulatie zag ik er ook geen gat meer in. Was zelfs bang dat me een tweede keer weer hetzelfde zou overkomen, want tja hoe bepaal je de goeie dosering? Na een fikse tijd van lichamelijk en geestelijk bijkomen mochten we pas weer starten met een nieuwe poging en 2004 wat ons jaar zou worden, werd echt het slechtste jaar wat ik me kon indenken. Ik kan me voostellen dat het voor jullie nu ook een beetje zo voelt. Kan ook alleen maar aanraden; zie het einde van dit jaar ook voor jullie als een verse start; zodra je lichaam weer ‘op orde is’ en je jezelf weer sterker in je schoenen voelt staan begint het nieuwe jaar.

Stapje voor stapje; ik moet nu ook nog niet denken aan een punctie, als mijn ergste nachtmerrie weer uitkomt komt het niet eens tot een punctie. Bij jou staat je lichaam op plek 1 nu en zie het positieve; bij ieder bezoek aan de arts voel je je beter, mag er weer een streepje bij op de kalender, kom je dichter bij je einddoel. Het doel is waar je je energie uit haalt, en onderweg gebruik je dat om sterker te worden. En je weet dat je het kunt, want alles wat je dit jaar te weten bent gekomen heb je ook verwerkt en daar werk je nog aan!

Moon; echt schitterende foto’s!! Echt toppie! Daar gaan we hier ook allemaal voor! :mrgreen:

Chan; een elftal!! 8) Wij gaan ook weer voor de elf! Vorige keer maar 10 van overgehouden dus dit keer gaan we voor de volle elf!

En oh wat herkenbaar hahaha die mannetjes toch ook. De mijne had die bigsmile al toen hij het hoorde aan de telefoon en daarom wist ik ook dat we 100% bevruchting hadden, die smile is er de hele wachtweken niet meer afgegaan! Ik hoop dat ie bij je mannetje en jou ook na de wachtweken er is en alleen maar groter wordt!!

Wij gaan ff gauw de stad in wat gebak voor vanavond regelen voor zijn 35e jaar en daarna op zoek naar een kado. Gisteren in alle rust samen gevierd door lekker te eten bij de Griek. Ben nu al blij dt we zondag kunnen uitslapen :oops:

Wow Chantal echt fantastisch alle 11 bevrucht, jeetje zeg echt goed.

Gaaf as. maandag de terugplaatsing! :smiley:

Ik kreeg vanochtend een brief van het ziekenhuis dat er van de overige vier bevruchte eicellen geen worden ingevroeren. Ondanks de terugplaatsing toch even jammer.

Maar ik maak me nu wel heel erg druk. Ik voel nog helemaal niets! :? :?

Het voelt alsof het gewoon weer niet raak is. :cry: Pfff wat is dit zwaar.

Ben tuurlijk heel erg blij hoor dat ik uberhaupt een terugplaatsing heb gehad, maar ik voel me zo verward en stressie :doh:

Bij de innesteling moet je toch krampjes voelen? :?: :?:

groetjes Kaatje

Moon geweldig de echo’s!

Wat kun je de kleine al goed zien.

Echt super leuk.

groetjes Kaatje

:smiley: `Kaatje …

Ik weet hoe moeilijk het is maar je hoeft ook niets te voelen nog…

Probeer afleiding te vinden en positief te denken!

Het is het zwaarste deel van de behandeling en je zult al je energie nodig hebben om afleiding te vinden maar er is niets meer wat je kunt doen…

Een innesteling hoef je niet altijd te voelen!

Je moet nog even dus hou vol schrijf het van je af! Maak een wandeling , ga wat leuks doen!

Echt je moet positief blijven en wachten tot die ellendige ww voorbij zijn!

Ik zie er ook tegenop maar ik moet van mezelf positief blijven!

:smiley:

Sus6 liefs van mij :smiley:

Dank je Chantal, had ik echt even nodig. Ondanks alle leuke dingen die ik gepland heb vallen er toch af en toe gaatjes. Maar je hebt gelijk, positief blijven. Ga ik doen. :slight_smile:

Nu fijn uiteten en ik drink lekker een glaasje wijn mee!

Heel veel succes maandag! :thumbup:

groetjes Kaatje

Hoi Meiden,

Moon; Meid wat een gave echo. Ik vind ze zooooo mooi he die 3d geweldig gewoon, ik begrijp dat jullie helemaal in love zijn. :inlove:

Chant: Jaaa ik zei het al gewoonweg geweldig dat het hele 11-tal bevrucht is. Maandag de tp nou ik blijf duimen . HERE YOU GO GIRL> :thumbup:

Kaatje; Spannend he die ww Meid ik blijf voor je duimen dat het allemaal ged gaat komen, je kunt er niks van zeggen. Ikzelf heb 3 tp gehad, en ik moet zeggen dat het spannend blijft tot het bittere eind van de test. Zoals Chant ook al zei, probeer positief te denken, en afleiding te zoeken ook al weet ik ook wel dat dat niet makkelijk is. Nou mijn duimertjes draaien ook voor jou hoor. :thumbup:

Rhi: van harte met je 35-jarig mannetje hoor. Klinkt als een gezellig weekendje en dat uitslapen een gezellige afsluiter. :!:

Met mij alles weer ok. gaat met de dag beter. Nou meiden zet hem op. Ik blijf voor een ieder van jullie duimen. xx Angela :mrgreen:

dames,

ik zeg hier bij voor ongeveer anderhalve maand gedag.

morgen is internet er uit en we hopen het in september weet terug te hebben.

ik probeer via rhiannon of even bij andere te mogen kijken en zo wat van me te horen,maar helaas zal dat niet erg vaak gebeuren.

dus dames ik hoop als ik tergu kom veel positieve berichten te lezen.

rhi gefeliciteerd met daan en laat jij het me weten wat de meeting betreft en ik kom wel weer is aan bij je.

groetjes annie

Hallo meiden,

Lieve Annie,

Veel sterkte met “afkicken” van de computer, dat zal niet meevallen zolang zonder computer!

Ik wil je ook nog sterkte en succes wensen met de behandelingen wat je moet ondergaan!

Chantalle, veel succes met de TP! En dan de wachtweken! Het gaat voorbij dat weet je, het blijft de ellendigste weken. Ook omdat je geen signalen krijgt! Maar we gaan er met zijn allen ervoor!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kaatje, gaat het nog met je? Het is moeilijk, maar hier moe(s)ten wij allemaal door heen, die wachtweken! Van de innesteling heb ik dezelfde pijnen gehad als bij ongesteldheid. Ik dacht daarom dat ik weer ongesteld werd. Ik heb trouwens geen lichte bloeding gehad door de innesteling!

Rhi, gefeliciteerd met je Daan! Maak er een leuk weekend van! En jij volgt he met de behandelingen! Ik verwacht jullie wel zo snel mogelijk bij de BBQ!

Angela, de 12 weken is bijna gepasseerd! Dan mag je weer een echo, en is de kans op een miskraam vele malen kleiner geworden! Meid, je wordt ook MAMA!!! :dance: :dance:

Ik moet zeggen, de tijd vliegt echt voorbij!

Veel liefs,

Moon

:smiley: Hallo allemaal!

Nog 1 nachtje slapen en dan komen de emmys trug…kan me zo goed voorstellen hoe je jevoelt Kaatje…Ik zal dat net zo hebben.

Maar het hoort erbij en nu weet ik (inmiddels ) dat 2 weken echt zo voorbij zijn!

Heb deze keer meer last van mijn buik gehad dan andere keren…zal wel omdat ik er toch best veel had!

Rhi gefeli. met je mannetje! Hiep hiep hoera!!!

Moon wanneer ga je met zw.schaps verlof?

Ang…12 weken bijna …wauwwww dat gaat hard he?

ik hou jullie morgen op de hoogte :smiley:

Liefs van mij :stuck_out_tongue:

Goedemorgen meiden,

Chantalle, vanaf vandaag ga je 2 weken in de wacht pffffffffffffttttt…veel succes met de TP vandaag! Ga vanaf vandaag alleen maar leuke dingen doen meid! Je weet hoe het is, met name de laatste week is het wel belangrijk. Ik blijf aan je denken en hopen dat deze poging ook geslaagd is voor jou!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Zo een heleboel wees gegroetjes, als dit niet helpt :roll:

Wanneer ik met zwangerschapsverlof ga: poeh…dat duurt nog ff hoor hahahahaha pas eind augustus! Om precies te zijn; 26 augustus is mijn laatste werkdag. Dan kom ik in januari weer terug :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gisteren had ik wel ff de schrik, ik was naar de toilet en bij het afvegen zag ik helderrood bloed op het wc-papiertje! Nooit gehad, ook niet eens een innestelingbloeding gehad. Ik heb meteen de vk gebeld, zolang ik geen krampen of pijn in mijn buik heb, hoef ik mij geen zorgen te maken. Er is waarschijnlijk een adertje gesprongen? Deze week hou ik het zelf streng in de gaten! Het zal je toch gebeuren zeg, dat het nu nog mis gaat!

Ik voel gelukkig nog bewegingen, ik heb gisteren nog met de doptone (bellytalk) geluisterd naar het hartje! pffftttt…het doet het nog!

Kaatje, jouw 1e week achter de rug?

doeiiiiiiiiiiiiiii

liefs,

Moon

:smiley: Hallo Allemaal ,

Kom met gemengde gevoelens trug uit het zh…

Had 11 eitjes en ook bevrucht , 2 vandaag trug :dance:

Maar helaas niet 1 goed genoeg om in te vriezen…

Mag van de week nog eens bellen hoe de kwaliteit van deze waren!

We wachten het maar af he? Officieel mag ik 1 augustus een test in zh doen…denk dat ik hem thuis al eerder doe.

Moon hoeveel cellige had jij? Ik heb nu 2 acht cellige trug.

Moon wel ff schrikken he? Maar weet dat bloedverlies niets hoeft te zeggen…

Goed in de gaten houden !

Ang hoe is het met je???

Rhi jij vrijdag weer echo en dan datum voor punctie mischien!

Kaatje hoe is het?

Heb (nu al) hetzelfde gevoel wat jij had , gewoon omdat ik bang ben dat het weer mis is…

Maar ook ik moet POSITIEF denken!

Ga me echt veel andere dingen doen!

:smiley:

Liefs van mij

Hey Meisjes,

Wat is het weer spannend hier zeg! Die ww ook pfffff.

Chant en Kaatje positief blijven denken. :thumbup: :thumbup: :thumbup: Het is alemaal makkelijker gezegd dan gedaan maar meiden probeer de moed erin te houden.

Moon al bijna is het augustus en dan heb je verlof ooo leuke dingen doen en de laatste loodjes JOEHOE :inlove:

Met mij alles ok weer. Ja morgen ben ik 12 weken. Gaat hard he ben wel blij dat ik die mijlpijl heb gehaald. Achteraf is het zo snel gegaan.

Annie meid tot in ergens september ofzo, wie weet wel eerder bij de meeting. Suc6 met alles.

Liefs Angela :-*

Hoi Chantal,

Super zeg dat de twee emmies nu ook in jouw buit zitten! :thumbup:

Jammer van ook dat er bij juo geen zijn ingevroren. Maar dat schijnt echt heel normaal te zijn. Het is eerder uitzonderlijk als dat wel kan en dan nog overleeft de helft het ontdooiproces het maar. Dus op zich is dat helemaal niet raar.

Ik heb niet gevraagd naar hoeveel delige emmies ik had. Ben ik wel nieuwsgierig naar. Ze zeiden steeds dat ze goed waren en goed is 7- a 8-delig volgens mij?

Spuit jij ook pregnyl ter ondersteuning? Ik mag dus donderdag 28 juli testen mits nog nodig, als ik van jou berekening uitga. Daar hebben ze in het ziekenhuis niets over gezegd. Lijkt me ook wel logisch of we krijgen onze NOD of…

Geniet nog maar van die twee kleintjes vandaag, want het is echt wel bijzonder :slight_smile:

groetjes Kaatje