Hoi Kaatje
Nee ik moet 3 keer per dag progestan tabletten vaginaal opsteken , wist dat niet v d pregnyl.
Ik ga er inderdaad maar vanuit dat het normaal is dat ik geen ingevroren emmies heb.
Wanneer ga jij testen?
liefs van mij
Hoi Chantal,
Raar he dat de een tabletten krijgt en de ander pregnylinjecties. Ik moest afgelopen donderdag een pregnyl injectie nemen, gisteren en as. donderdag en that’s it. Ik ben wel benieuwd waarom dat eigenlijk verschillend wordt voorgeschreven. Ik denk dat ik zo eind volgende week ga testen als het dan nog nodig is. Hope so
en geen ingevroren emmies is heel normaal!
Kaatje ik probeer het vol te houden tot volgende week zaterdag…ben
benieuwd of dat gaat lukken…
Moet gewoon… ben best rustig maar denk er best veel aan.
Kan ook niet anders tis ook allemaal niet niks.
Mijn dochter zei dat Ze er deze keer een goed gevoel over had.
Lets hope soooo :thumbup:
liefs van mij :
Hallo meiden,
Chantal en Kaatje, ik wens jullie heel veel sterkte tijdens de wachtweken!
Ik zal veel aan jullie denken en voor jullie duimen!
Kaatje, ik moest ook progestan gebruiken 3 x 2 tabletten vaginaal inbrengen, dit was voor de innesteling te bevorderen. Van de pregnylprik heb ik alleen gekregen voor de punctie.
Chant, zoals ik je al via de sms heb gezegd, mijn eitjes waren ook nooit goed om ingevroren te worden. Het zegt even niets over de kwaliteit van de bevruchte eitjes die teruggeplaatst zijn. Volgens mij waren die van mij 8-delig, maar dat durf ik niet meer te zeggen! Het is in ieder geval aangeslagen!
Meiden, kom op en blijf positief!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs,
Moon
Hi dames!
Kaatje en Chan gefeli met de TP! Ik hoop zooo dat het gelukt is! Hoe meer zwangeren hoe beter!
Bij mij was er de vorige keer 1 8-cellige en weinig fragmentatie dus ze vonden de emmie goed! Ook niets in de vriezer want de rest wigerde verder te delen dan 6 cellig. Maar hopelijk deze keer wat meer keuzen voor de TP door de Vit E.
Ik zit nog elke avond braaf aan de spuit. 2 blauwe plekken aan elke kant 1 maar nog genoeg ruimte om de spuiten te zetten gelukkig 8) Ik denk niet dat ik vrijdag al hoor wanneer de punctie is hoor. Vermoed minstens zondag nog een keer terug en dan een datum. Ik vermaak me wel, want deze hele eerste week is echt alles op het werk nog nieuw. Wel een fijn idee dat ik de wachtweken niet letterlijk op de bank hoef door te brengen.
heey hallo
zow hey er zitten al heel wat dames in de wacht weken
ik duim heeeeeel hard voor jullie hoor
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
ik weet even niks te schrijven hoor want ik sta ff stil kwa behandelingen betreft 22 aug dan mag ik weer maar dat had ik geloof ik al gezecht
maar ik vergeet jullie echt niet hoor
ik kom heel vaak gewoon eventjes kijken maar ze3g dan niks omdat ik toch niet weet waar ik over moet kletsen :oops: :oops: :oops:
nou ik ga maar weer
doeeeeeiiiii
Spannend Kim! Gelukkig zijn we al over de helft van juli! Op naar de 22e augustus voor jullie.
Kreeg jij trouwens te horen wat de kwaliteit van jullie emmies was voor de TP??
Ik mag bv voor de TP bellen naar mijn eigen gyn die dan voor ons navraagt bij het lab in Nijmegen. Jij had ook 2 ziekenhuizen? Enschede en Zwolle toch of heb ik dat verkeerd onthouden?
hallo meiden,
Daar ben ik ook weer even, maar heb niet veel te vertellen, ben ook zo,n beetje aan het aftellen maar zit niet in de wachtweken.
En oooo wat ben ik verliefd geworden op die mooie foto’s van de baby van spooky moon.
En byjou ik zal voor je duimen en angela wat fijn dat je bijna aan de 12 weken zit en alle anderen veel succes.
Rhiannon die blauwe plekken trekken vanzelf weer weg en je doet het voor een goed doel zullen we maar zeggen.
es
Heeeeeeeeeeeeee meiden
Ben net terug van vakantie en moest voor mijn slaapje nog even kijken hoe het met jullie allemaal gaat!!
Kaat en Byjou spannend , ik duim :thumbup: :thumbup: :thumbup: ontzettend voor jullie heb zelfs op vakantie nog even voor jullie geduimd!!!
Kim , meid veel sterkte wat vreselijk voor jullie!!!
Rhi en de andere succes met het spuiten !!!
Heb trouwens voor mijn vakantie nog buikfoto’s gemaakt zal ze er nog op zetten maar mijn buikje is nu echt aan het groeien hoor!! Donderdag naar de verloskundige en dan horen we het hartje weer JIPPie!! Gelukkig gaat alles prima!!!
O ik hoop zo dat er heeeel veeel meiden er bij komen , want ik gun het jullie ook allemaal!!!
Goeiemorgen allemaal!
Jee wat wordt een mens lui van vakantie gaaaaaaaaaaaaaaaaap
Vandaag wd 1, ik ben wat rustiger gelukkig maar schiet wel vaak door mijn hoofd! Zal wel loslopen
Even volhouden , en anders heb ik nog 1 keer voor de boeg!
Vandaag is t gelukkig niet zo warm! Ga ik eens shoppen :thumbup: (Vakantie kost best veel geld eigenlijk hoe komp t :liar: )
Ik weet van niks hahahah!
Ang! Vandaag 12 weken ! Joepie!
Moon nog 1 nachtje en dan ben je weer jarig! 25 werd je he :roll:
Rhi nog steeds leuk op je werk? Vrijdag mag je weer echo!
Tans welkom back op kok hopelijk had je een fijne vakantie!
liefs van mij 8)
Hoi Tans,
Fijne vakantie gehad? Kun je nog ‘even’ vertellen hoe het met jou allemaal is gegaan met de IVF? Ben benieuwd naar jouw eerste week ervaringen! Ben blij voor je dat het allemaal goed gaat. :thumbup:
Rhiannon, voor jou gaat het nu ook weer dicht bij komen. Ik kan me de blauwe plekken ook zo goed voorstellen. Dat prikken op zich gaat goed, maar het is op een gegeven moment echt zoeken naar een fijn niet-blauw plekkie!
tot wedermails!
He Kimmie,
Wat een leuk berichie heb ik net gelezen :lol: . Spannend of niet We zullen voor je duimen… Ik las dat je 22 augustus weer naar de gynaecoloog heen moet, ohw wat spannend
Wij moeten vrijdag voor de uitslag naar de gyn, we zijn heeeeeel benieuwd en errug zenuwachtig :eh:
Je hoort het wel wat er uit is gekomen…
Doe een dikke knuf aan Lucas… ennuh wil um rustig een daggie ophalen hahaha
Groetjes Suus
hee suus
nog 3 daagjes en dan weet je het ik duim echt voor jullie dat het allemaal goed gaat komen!
we zijn vrijdag niet in nederland he stuur anders maar ff een sms anders wordt het zo duur bellen
rhi ik heb telefoon uit zwolle gekregen smiddags dag voor de tp en de dag zelf
maar toen met lucas had ik maandags de punctie en woensdag belden ze mij op hoeveel er bevrucht waren er waren toen 12 eitjes
6 konden er bevrucht worden en twee waren er terug geplaatst (vrijdags) en 2 hebben ze er kunnen ontdooien en die andere 2 zijn afgestorven
dus van die 12 was er maar 1 goed maar aarvoor heb ik nu een heeeel mooi mannetje in de box zitten te spelen
een kleine 4 weken en dan is het allemaal alweer een jaar geleden dan wordt hij namelijk 1 :lol: :lol:
het is nu alweer bijna twee jaar geleden dat ik ben begonnen aan ivf/icsi
en nu gaan we er weer helemaal voor
als alles gaat zoals het hoort dan kunnen we 6 sept beginnen want dan moet ik weer ongie worden en dan zal ik rond mijn hubbie zijn verjaardag de punctie hebben 25 sept
het zal mij allemaal benieuwen
of de natuur zijn werk nog doet voor die tijd
en dat ik inplaats van die bekende hoofdprijs in de loterij win, spontaan zwanger kan worden maar dat zal er wel niet inzitten
nou ik ga weer ben vandaag ontzetten druk want wegaan donderdag nacht een weekendje weg
see ya
Hallo Allemaal!
Vandaag wd 2…vannacht gedroomd dat de :evil: duivels er waren …pfff schrok me dood …
Maar goed dromen zijn bedrog he?
Het is weer stil hier! Moon lang zal ze leven!!!Hieperdepiep hoera!
Alweer uhummmm 25 :liar:
Fijne verjaardag!
RHi druk? met werk enzo zeker !
Hoe voel je je al last van je linker en rechterkant?
iedereen suc6!
Liefs van mij 8)
Hai dames,
Moon!!! Super van harte gefeliciteerd!!! :-*
Tans; welkom trug in dit kikkerlandje! Hoop dat jullie je heerlijk hebben vermaakt en niet te grote berg wasgoed mee terug hebben genomen hhihi :shifty:
oeh samen in de wachtweken Kaatje en Chan. En ja Chan dromen is om je angsten te verwerken, betekend niet dat je ineens helderziend bent geworden gelukkig!
Kim; spannend! En wat een mooie timing voor de komende poging. Hopelijk weer eenzelfde mooi resultaat!
Hier gaat alles zijn gangetje ik voel soms kleine plopjes in mijn buik, maar het kunnen ook mijn darmen zijn hoor want de Deca doet rare dingen met alles. Ik ga dus ook nergens vanuit (al denk ik stiekem dat het hopelijk erg goed uitkomt dat ik voor dinsdag al vrijgeplant ben… ) en zie ik vrijdag wel wat we gemaakt hebben…
Verder vermaak ik me uitsteekbaar met het werk. Het went allemaal, gaat elke dag makkelijker en soepeler. En natuurlijk leidt het wel allemaal af… :silenced:
Hey Meiden,
Ffe snel een berichtje van mij.
MOON: van harte gefeliciteerd meis.
Geniet van je verjaardag. Doeii xxxx Angela
Hé Kimmie,
Nou alvast veel plezier het weekend , en idd dan stuur ik je wel ff een sms van hoe het is gegaan… :thumbup: :thumbup:
Groetjes Suus
Moon,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Moon gefeliciteerd, zo meteen voor de tweede keer naar de verloskundige!!!
Kaat, mijn eerste wachtweek voelde ik niets speciaals , halfverwege de tweede wachtweek kreeg ik giga buikpijn en rugpijn dacht dus dat het mislukt zou zijn dus maandags een lekkere fles wijn opengetrokken! :sick:
Woensdag zou ik ongesteld moeten worden maar dat werd ik dus gelukkig niet :dance: :dance: !!
Mijn eerste ivf was dus succesvol, ik hoop dat dit ook voor jou geldt!!
Byjou voor jou duim ik natuurlijk ook giga!!!
Rhi, ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt zodat we ook voor jou kunnen gaan duimen!!!
Groet Tans
hallo Allemaal !
W d 3!!! En gezellig druk …twee weken is zo voorbij !
kaatje hoe is t?
Hou je het nog een beetje vol?
Bij mij gaat het op en af!
Nog een dikke week en dan zijn we er vanaf!
En dan hopen we op een dikke plus!
liefs van mij