IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Hoi,

Tan, bedankt voor je reactie! Ik zit nu in de laatste dag van wachtweek 1 (ten minste als ik uit moet gaan van de terugplaatsing als eerste dag, of moet ik uitgaan van de punctie?). Ik heb ongesteldheidkrampen, zo van morgen wordt ik ogsteld maar dat zou best vroeg zijn dan of niet?

Ben beetje confuus. maar de tjd zal het leren :?

Wel grappig Tans van die fles wijn. Ik heb nu ook zo’n idee van to hell met geen glaasje wijn kunnen drinken, het maakt toch niet meer uit. Dus dat gevoel herken ik zeker :lol: :lol:

Chantal wachtdag 3 voor jou wachtdag 7 voor mij. Spannend. Ik heb ook echt ups en downs. Soms staan de tranen me echt nader dan het lachen en moet ik ze snel wegslikken op straat, in de winkel of op mijn werk. Thuis laat ik ze lekker gaan.

Rhiannon, alles onder controle?

:thumbup: Tot toi allemaal

Ha ha ik mis nogal wat letters in mijn verhaaltje van net zie ik! Oeps :lol:

Sorry Tans, ik weet dat er een s-je achter moet.

:smiley: Hoi Kaatje!

Die krampen zou de innesteling kunnen zijn…maar weet je ik ben best positief maar op mijn lichaam vertrouw ik allang niet meer!

Ik heb nog steeds rechts en links af en toe wat krampen maar dat is te doen…

Er wordt vanuit gegaan dat als je twee weken na de punctie nog geen rode :evil: hebt je dan wel een test mag doen!

Ik w8 het rustig (ahummmm :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: )

af! Heb me vanalles nieuw voor de paarden gekocht en verheug me erop als ik weer kan gaan rijden… 8)

Verder heb ik veel geshopt deze week , maar ach wat maakt het uit!

Ben best moe en moet vaak plassen maar dat komt allemaal door de progestan!

Ik ga er weer vandoor !

Liefs van mij :smiley:

Hallooooooooo,

Bedankt voor de felicitaties en de kaarten :slight_smile: ! Mooie leeftijd 'hé 25 jaar!

Ik ben gisteren ENORM verwend, het was echt heel gezellig! Het is wel errug laat geworden, heb maar 4 uurtjes geslapen. Moet kunnen voor 1 keertje! Ik voel mij wel een wrak hoor :oops: .

Kaatje, dit kan inderdaad een teken zijn van innesteling, maar ik durf het niet te zeggen, wil je geen valse hoop geven. Toch maar rustig afwachten! En zeker niet teveel aan denken.

Dat doet Chantalle ook rustig afwachten :angel: :angel: :angel: :liar: :liar: :liar: :liar: :angel: :angel: :angel:

Ohh,ehhhh Chantal, je had mij nog ge-smst! Was druk met (b)feesten!

Over de kwaliteit, joh, dat weet ik echt niet meer, volgens mij hadden ze bij de terugplaatsing gezegd dat het goede kwaliteit waren. Volgens mij zegt het niet zoveel, het gaat erom dat ze zich gaan nestelen!

Bij mijn zus ook de 3e IVF waren de kwaliteit behoorlijk slecht, toch zijn er hier 3 kindjes uit geboren! Ze zijn inmiddels nu bijna 11 jaar! 3 kanjers van jongens.

Rhi, alles oké? Nog lekker aan het spuiten?

Ik ga weer ff bank hangen, van feesten kan je ook moe worden hé!

Liefs,

Moon

Moon fijn dat je een leuk feest hebt gehad! Je laatste verjaardag met jullie tweeën :mrgreen:

Kaat nietsss zegt wat, PMS, zwanger het lijkt allemaal op elkaar. Belachelijk van moeder natuur. Als geintje hebben we hier wel eens gemeld dat we allemaal een lampje in onze navel zouden moeten hebben…rood voor zwanger (geen alcohol etc meer ;)) en groen voor niet zwanger…maar helaas moeten we met zijn allen wachten tot die testen wat aangeven. Sterkte met je laatste wachtweek!

Chan dag 3 alweer! Goed dat je jezelf zo lekker bezig weet te houden. Morgen ben je al over de helft van de eerste week! Toi, toi, toi!

Kim een heel fijn weekend, ondanks de tegenslagen hoop ik dat jullie er toch samen van kunnen genieten. Even weer met zijn tweetjes! Veel plezier!

Hier een beetje veel last van een opgeblazen buik gevoel. Hopelijk een goed teken en zijn het de eitjes die flink groeien. Niet te flink natuurlijk want dat moeten we ook weer niet hebben.

Nog 1 nachtje slapen en dan weten we hoe het ervoor staat. Heb de tweede pen van de Gonal maar alvast uit de koelkast gehaald want de eerste is alweer op. :shock: Heb ook nog maar 1 doosje Deca liggen dus dat wordt weer receptjes schrijven denk ik.

He Meisjes,

Wat is er weer veel gebeurt!

Moon fijn om te horen dat je flink hebt ge(b)Feest. Hoort er allemaal bij he. En dat op je 25ste verjaardag! :wink:

Chant en Kaatje; Meiden wat leef ik met jullie mee. Mijn :thumbup: draaien echt in turbostand. Er moeten nu zeker weer wat zwangeren bijkomen hoor. Anders blijf ik de laatste op de lijst dat wil ik natuulijk niet hebben. Jullie moeten me gewoon volgen.

Rhi; jij nu eerste je FM enzo. En dan ook de stap richting ww.

Poeh wat is het spannend. :pray: :pray: :pray:

Tans; Waar blijven je buikfoto’s? Ik ga ze maken als ik op de 13 weken zit, zal ik jullie eens flink laten schrikken :shock: hihi

Nou meiden. Zet hem op allemaal.

Dikke :-* Angela

:smiley: Hallo allemaal!

Fijn dat je zo’n leuke verjaardag had Moon! Is altijd fijn om verwend te worden! 8)

Rhi nog even afwachten he? Maar let maar op nu gaat het snel , Als Kaatje en ik ervan af zijn mag jij beginnen met de ww… :thumbup:

Hebben we alle tijd om voor jou te duimen!

Ang , ben benieuwd naar de foto’s , je buikje (of is het al bui :clap: )

We zullen het zien!

Hier bij mij gaat het zijn gangetje , heb veel te doen dus af en toe denk ik eraan en soms helemaal niet!

Het is best havy…zweef weer tussen wel en niet.Denk nu al dat ik wat ongemakken van de ongi voel (heb dat wel meestal zo een week ervoor)

We w8en het maar rustig :liar: :liar: :angel: :angel: af!

Dames fijn weekend allemaal!

Liefs van mij

Ik ook ik ook Chantal! ik vind het ook heeeeeeel heavy :? en heb ook het idee van wat ongesteldheidsmakken. Voel dat meestal ook een week van te voren wel aankomen. Maar we moeten positief blijven! het is nog niet over totdat het tegendeel is bewezen :thumbup: :slight_smile:

he meiden,

Ik ben ook weer in het land, heb heerlijke vakantie achter de rug!

En wat is er weer veel gebeurd en geschreven!

Kaatje en Chant…suc6 met de wachtweken…ik :thumbup: en :pray: voor jullie!!!

Rhi, voor jouw vandaag ook een spannende dag toch? :!: (Als ik tenminste alles goed heb gelezen)

Voor de andere meiden…ook suc6 en ik duim voor jullie.

Wij hebben komende maandag medicatie les.( :?: :!: ).ik weet niet zo goed wat er gaat gebeuren, maar ik moet wel alle medicijnen meenemen. Pfff dat is me een tas vol zeg :!: Ik zit dan op dag 14 van mijn cylus. Ben eeeerg benieuwd hoe mijn programma eruit gaat zien! :shifty: :shifty: :shifty:

We zijn er in ieder geval klaar voor. (zover dat kan natuurlijk)

Groetjes Rennic

:smiley: hey Rennic! Suc6 dan met de cursus maandag…stelt echt niks voor.Ik deed de souit s’ochtends bij de krant…Je wordt er snel handig in!

Ben benieuwd of je de lange of korte procedure gaat volgen , ik denk de korte. :lol: good luck!

Kaatje , gelukkig ben niet de enige die dat gevoel heeft! Maar ja net wat je zegt , tot het tegendeel bewezen is…Heb jij ook last van je(…)(…)

ik anders wel , jemig zeg…

:angel:

Maar alla alles voor het goede doel he?

Wanneer ga jij testen? Ik probeer het echt zo lang mogelijk uit te stellen!

Iedere bahandeling wordt ik iets wijzer! :doh: :doh:

Liefs van mij :hand:

Hoi dames,

eindelijk weer thuis vandaag pfff. Ging vanmorgen goed, de gyn was trots op me dat ik zo goed mijn eierstok wist te vinden aan de rechterkant 8)

en aan beide kanten zagen we mooie activiteit!! Alle lampjes op groen dus en maandag weer een FM. Ze verwacht nav de vorige poging dat we elkaar daarna woensdag nog weer even zien en dan de spuit zetten voor de punctie op vrijdag :mrgreen: :mrgreen:

Je zou bijna denken dat ik zin had aan de punctie hahaha.

Kaatje en Chan dames echt niet opgeven tot het tegendeel is bewezen idd. Er wordt flink geduimt hier!

Rennic; spannend die eerste keer prikken. Zal je gelijk verklappen dat dat ook gelijk het meest spannende is alle keren daarna worden echt routine. Gaat je zeker weten lukken! Succes alvast en ben benieuwd hoe het is gegaan. Die tas vol klinkt ook bekend trouwens en als je dan ook nog kijkt wat de waarde ervan is dan zou je het haast in een kluis stoppen ipv in de koelkast! :shock: :silenced: .

Thnx allemaal voor de berichtjes terug van vandaag!

:smiley: Hallo Allemaal!

Lekker weekend he , alhoewel als je vakantie hebt je dat :idea: niet hebt!

Rhi , het einde komt in zicht !Volgende week om deze tijd heb je de punctie 8ter je! En weet je hoeveel eitjes je hebt!

Hier gaat het op en af! Ik zorg maar weer voor een druk weekend .en dan op naar vrijdag. Gister zei ik nog heel stoer dat ik zou wachten met testen tot maandag ,maar dat geloof ik zelf ook niet :liar: :angel: .hahahaha

Vrijdag of zaterdag ga ik testen , eerder heeft geen zin .Mischien is het dan al niet meer nodig en heeft de natuur weer bruut mijn droom afgepakt!

k ga het jullie weer wensen , ga eens mijn zaterdagdingetejes doen!

liefs van mij 8)

Ben ik gauw weer even…

kan het me amper voorstellen dat ik volgende week om deze tijd weer klaar ben met de punctie…en daarna kunnen we er niets meer aan veranderen! Dan is alles aan de natuur. Frusti.

Ach ik zie wel, ik ga proberen me net als de vorige keer, blanco in de punctie te storten en daarna me op mijn werk te storten en flink wat boeken in te slaan, veel op MSN en alles wat me maar bezig houdt…

We gaan lekker even wat boodschappen doen in Duitsland, lekkere dingetjes halen enzo dus pas laat weer online denk ik als we daar ook een hapje eten…tot dan en fijne dag allemaal!

:smiley: Hallo allemaal!

Alweer zondag en de laatste week vakantie aangebroken! En laatste ww!

Op dit moment voel ik niets , dus het is nog spannend! Weet ook niet wat te denken dat gaat op en af!

Nu denk ik hierna nog 1 keer en anders gaan we definitief voor Adoptie daar zijn we nu ook al in gevorderd! Alles heeft zijn redenen zo ook dit denk ik…

De pijn aan mijn(…)(…)lijkt even verdwenen , hoezo gek worden van iets?

Je moet toch wel erg sterk in je schoenen staan wil je je hier niets van aantrekken en laat ik dat nu even allemaal kwijt zijn! :smiley:

We zullen zien wat moeder Natuur met me in petto heeft!

Kaatje hoe is het bij jou? Wanneer mag jij testen , toch wel eerder dan mij he?

Rhi , heb je al geoefend? Ik ga je overhoren deze week hoor!

Moon het schiet nu echt op he?

Ang , jij gat ook langzaam naar de helft!

Dames fijne zondag!

Liefs van mij

HEy MEiden,

Jeetje wat spannend allemaal.

Rhi; Meid je gaat richting de punctie zet hem op he. In hoever dat gaat. Mijn duimen draaien in ieder geval heel hard.

Chant en Kaatje; Het is ook heel heavy allemaal meiden, probeer de moed niet te verliezen en wat je ook voelt het kan nog alle kanten op. Dus mijn duimpjes hebben jullie. :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Rennic; spannend zeg die spuitles, het valt allemaal reuze mee en dat zal jij ook wel zeggen. Doe je best je kunt het.

Nou meiden het is weer zondag! Wat gaat de tijd toch hard jeetje. Ik ga lekker een dvdtje kijken, mannetje ligt nog in bed want die is vannacht gaan palingen :mrgreen: Niks gevangen natuurlijk :mrgreen:

Nou meiden fijne zondag doei doei :-* Angela

Hallo allemaal,

Eindelijk is he weer een beetje lekker weer. Lekker warm, zodat we weer naar buiten kunnen! Heerlijk! Maar volgens mij is het van korte duur.

Rhi, spannend! Ik duim voor je dat er heel wat goede eitjes zijn! :thumbup:

Chant en Kaatje…ik voel bijna jullie spanning!!! Het is inderdaad echt vervelend wat voor een mixed signalen je lichaam afgeeft! Het kan inderdaad alle kanten op en helaas zijn jullie aangewezen op moeder natuur…Ik hoop zo voor jullie dat het :thumbup: is :!:

Ang, zijn zit al over de 12 weken…heb je het iedereen nu verteld? Dat lijkt me echt fantastich!

Ik vind het nu allemaal wel weer heel spannend worden. Ik weet niet wat ons morgen te wachten staat en de komende tijd…Gaat het morgen al echt beginnen of moet ik wachten tot de eerst volgende menstruatie.

Nou ja…morgen weet ik meer en dan zal ik het jullie zeker vertellen!

Mijn hubbie en ik gaan nu ff lekker tennissen, kijken of we het niet verleerd zijn na 3 weken luieren :smiley:

Fijne zondag iedereen.

:-* Rennic

:smiley: Goedemorgen allemaal!

Rhi spannend vandaag! Ben beneiuwd of er geteld kan worden!

Rennic vandaag weet ook jij hoe je moet gaan "junken’!

Kaatje hoe is het?

Hier slaat de twijfel toe …Weet het allemaal niet zo goed meer :roll:

Heb gister echt enorm pijnlijke(…)(…) gehad , en ook weer symptomen die ik normaal heb als ik ongi wordt…

:evil: :twisted: Je zou er haast gek van worden!

Kaatje jij gaat me voor en ik duim voor je! :thumbup:

Het is echt superspannend!

:doh:

Liefs van mij

Hoi Chantal,

Ik heb ook erg veel last gehad van mijn (:)(:). maar dat is nu ook weer over. Meestal is dat een teken dat mijn ongi door gaat komen. Dus om eerlijk te zeggen zit de moed ergens heel diep onder in mijn schoenen. Ik mag as. woensdag testen. Maar hopelijk ga ik dat halen :o

Ik heb best rot dagen achter de rug gehad, maar vandaag gaat het best wel weer. We hebben het helaas niet in de hand.

Chantal is dit je tweede IVF?

Rennic succes met prikken. Moet je de eerste twee weken een neus spray gebruiken of ook al prikken? Met een prikpen?

Rhiannon hoe gaat het met jou? Heb je al een FM gehad?

groetjes Kaatje

Goedemorgen meiden,

Nog ff volhouden hoor! Ik ben nog steeds heel erg aan het duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kaatje, nog 3 dagen dan mag je testen!!! JIPPIE… en Chantalle, van jou verwachten wij ook een super PLUS! op je test.

Het einde is iig in zicht! Zoals het ernaar uitziet, zal de BBQ 6 of 7 augustus worden. Ik reken op jullie hoor! Wanneer het weekend niet mogelijk is, mag het ook een 13 of 14 augustus…mmmm ff wachten (ff kijken of mijn mannetje moet werken) ships…net die 2 weekenden moet hij werken, dus zal het 20/27 aug. worden! Ik hoor graag van jullie of jullie kunnen.

Rennic, succes vandaag!

Liefs,

Moon

Heeeeeeeee Kaatje en Chan de moed niet opgeven hoor!!! :naughty: :naughty:

Denk maar even aan mijn ervaring ik dacht ook dat het mislukt was dus open die wijnfles en twee dagen later nog steeds niet ongesteld dus …ja de rest kennen jullie dus volgens mij is het heeeeeeeeeeel normaal dat je begint te twijfelen en balen enz…

Ik duim nog even voor jullie en Rhi vandaag weer een fm hopelijk gaat alles goed en kunnen we vrijdag voor jou gaan duimen!! :thumbup:

Spannend hoor ik kom elke dag even kijken!!!

O,ja mijn buikfoto’s , ik zal mijn man nog even vragen en volgende week zijn de foto’f alweer 4 weken geleden dus tijd voor nieuwe!!!

Maar mijn buikje groeit goed hoor !! :-*

Groetjes Tans