Hallo alweer :lol:
Ik kan dan wel de 6 of 7 e .Wel wil ik even vragen hoe laat want voor mij is het toch 2.5 uur rijden.
kaatje het is al mijn 3de ivf en 4de tp.(1x cryo’s)
Tans wel doen he die foto’s Leuk! :inlove: ~
Hoor het wel!
Liefs van mij
Ik ben 3 t/m 7 augustus in Parijs dus ik zal er niet bij zijn!
Afscheidskadootje van mijn mans oude werk begint 1 sept ergens anders!
Groet Tans
Meiden,
Helaas kan het alleen op 21 aug. of 28 augustus ivm dat Han vrij is!
De andere weekenden moet hij werken, ik kan helaas geen bbq aansteken! hahahahaha Krijgen wij brand van! En ik moet een hulp hebben in de keuken, met mijn dikke buik waggel ik alleen, kan ik niet veel meer doen!
Liefs,
Moon
Hallo meiden,
Chant en Kaatje…wat wordt het spannend zeg! Houd de moed erin hoor. Je weet het nooit totdat het bewezen is!! ik blijf voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Rhi hoe is het bij jouw gegaan vandaag? ben benieuwd.
Ik ben vandaag begonnen met primulut en vanaf 3 aug ga ik lucrin spuiten en nog weer wat later Gonal erbij. Ergens eind augustus is de punctie etc. …Het is begonnen! :!: :eh: :?
Ik heb wel een beetje dubbel gevoel. Aan de ene kant blij dat we mogen beginnen, maar aan de andere kant beetje somber omdat het op deze manier moet, met contracten ondertekenen, plannen en de onzekerheid van hoe we dit gaan ervaren… :think:
We laten het maar op ons afkomen…en zien hoe het gaat lopen :idea:
Groetjes Rennic
hallo Allemaal!
Ik zou het liefst 21 augustus komen maar weet natuurlijkniet hoe de rest ervoor staat.
rennic Spannend! Dat spuiten stelt echt niks voor! Geniet nog maar van de "vrije weken"voor je het weet zit je ook in de spannende ww!
Ik heb echt alles doorelkaar hier , beetje van de ongi (hoop t niet ) en beetje van de progestan of zwanger!
:inlove:
Rhi had jij vandaag de FM? Laat gauw iets weten! Spannend!
:thumbup:
Liefs van mij
Hoi dames!
Rennic je bent begonnen!!! Toppie en dat dubbele gevoel is echt helemaal bekend. Aan de ene kant blij dat de kans er is aan de andere kant jammer dat het via IVF moet gaan. Maar de blijdschap over de mogelijkheid overheerst hier nog even. Vooral als ik er midden in zit en als een poging mislukt is het even extra wrang.
Maar eerst; op naar 3 augustus!
Chan en Kaatje jullie gaan achter elkaar testen en ow wat duim ik voor wat vette plussen!! Succes!!
Moon; weekend van de 21 of 27e ik gooi het hier vanavond in de groep en dan laat ik het je weten! En hulp in de keuken heb je genoeg hoor als we er zijn! Dat komt wel goed!
Maandag echo gehad maar ze waren nog te klein om te meten en te tellen dat bewaart ze voor morgen. Nu werd ik vanmorgen wakker met een hele dikke wang dus ik vrees dat ik iets ontstoken heb. Ook dat voelt erg dubbel het voelt vervelend (tja zeer is anders maar leuk is het niet) maar aan de andere kant hoop ik dat ik een antibiotica kuurtje krijg…waarom?? Nou in Amerika is er een studie geweest naar vrouwen met hydrosalpinx (vocht in de eileiders) zoals ikzelf heb en daar kwam uit dat antibiotica positief kan werken op het innestelen… Jullie snappen vast dat ik dus wat meer hoop op een mooie afloop van deze poging krijg hierdoor. Elke punctie krijg ik in het ziekenhuis een kuurtje per infuus voor we gaan aanprikken maar er volgt geen vervolgrecept voor thuis. Het is ook alleen maar bedoeld als preventief ivm het evt door moeten prikken van mijn eileiders om bij de eitjes te komen. En niet zoals volgens de studie in Amerika om het innestelen te bevorderen.
Het hangt weer aan elkaar van afwachten as usual. Ik hoop alleen wel dat we morgen eindelijk eens mogen tellen en meten want dan weet ik wat meer over hoeveel eitjes we mogen verwachten.
Denk dat ik vandaag ook veel in bed lig want ik ben hondsmoe en mijn wang werkt ook niet mee dus een boekje (nieuwste Harry Potter! :mrgreen: ) en rustig aan doen en dan rond vier uur mag ik me melden bij de vervangende huisarts want mijn eigen is met vakantie. Heb ik eens wat en dan is hij er niet…ik zie die man nooit :eh: Ow en dan is het nog maar afwachten of hij weet welke antibiotica (mocht hij die voor willen schrijven) samen met Augmentin kan want daar moeten we vast ook rekening mee houden…als ik het maar niet vergeet terwijl ik daar ben hihi.
Hallo !
He bah Rhi wat vervelend en een dikke wang en ook nog steeds geen telling! Vandaag hopen we beter!!!
laat maar snel iets weten!
Kaatje hoe is het met je? Nog 1 dag en jij mag testen! Spannend!
Hier bij mij lijken de symptomen van de rode duivels wel heel erg op te komen!
Wel nog pijnlijke (…)(…) maar dat is natuurlijk van de progesteron!
Heb me voorgenomen om tot zondag af te wachten met testen! Ga mezelf eerder niet gek maken…het heeft geen zin!
Wordt er echt een beetje tureluurs van en hoop dan ook dat moeder natuur gauw zijn werk zal doen!
Liefs van mij
Hoi,
Spannend Rhiannon morgen als ze gaan meten! En sterkte vanmiddag bij de huisarts.
Bij mij nog steeds niets loos. Heb nog steeds sterk het gevoel dat de duivels gaan komen. Heb geen last meer van mij (…)(…) :? en dat zegt bij mij meestal wel genoeg. Ik ga voorlopig nog niet testen. Ik wachten tot vrijdag of zaterdag, mocht het nog nodig zijn dan. Ondertussen proberen te genieten van allerlei leuke dingen. Maar als de duivels dan toch komen dan maar liever zo snel mogelijk!
en inderdaad beetje hopen nog op moeder natuur.
groetjes Kaatje
spannend weer rhiannon !
ik :thumbup: dat er morgen geteld kan worden !!!
hallo allemaal,
Pff moest ik me daar veel bij lezen. Nou Byjou en Kaatje nog even volhouden en ik blijf duimen voor jullie.
Ik moet nog 3 dagen werken en dan tot 22 augustus vakantie dus ook mij zou de bbq beter uitkomen eind augustus maar goed daar moeten jullie je vooral niet door laten beinvloeden je zal altijd houden dat er mensen niet kunnen.
Rhi wat balen zeg dat je een dikke wang hebt hopelijk is het iets wat snel overgaat en ook voor jou draaien mijn duimen hard hoor dat je maar mooie eicellen mag aanmaken en ze straks samen met de eicellen hele goeie en sterke embriootjes mogen worden
nou doegies ik ga weer
Hallo Allemaal!
Rhi Vandaag hopelijk een telling! Moon jij schiet al echt op he???
Zo spannend!
Ang jij bent zeker lekker vakantie aan t vieren samen met je hubbie!
Kaatje hoe ie het ??? Ben je nog in de stress?
Ik weet niet meer zo goed wat te voelen , maar de symptomen van de aankomende ongi zijn duidelijk aanwezig!
Ik ga dan ook niet testen , als ik het maandag nog niet ben dan heb ik zowiezo de test in het zh!
Ga mezelf niet meer gek maken door te testen!
Gelukkig hebben we hierna nog een keer!
Laat moeder natuur dan maar haar werk doen weet ik tenminste waar ik aan toe ben!
Dag dag
Liefs van mij
hoi allemaal
Nee nog geen nieuws vanuit hier. Ik had gisteren erge rugpijn. De duivels zullen er vandaag wel aan gaan komen. Ik test pas as. weekend mocht het nodig zijn. Ik heb geen afspraak met het ziekenhuis gemaakt, dat ik daar zou mogen komen testen eventueel. Ik wacht nog (on)geduldig even af. pfffff wat is dit zwaarrrrrrr :? :lol: :?
:roll:
:eh:
Ik hoop dat je maandag mag gaan testen Chantal in het ziekenhuis! :thumbup:
Rhiannon en Rennic hoe gaat het met jullie?
gr. Kaatje
He meiden,
Jeetje wat moet ik veel bijlezen. Er word erg veel geschreven.
Rhi; Wanneer is je punctie? Ik blijf duimen, hoop dat er eindelijk en telling plaatst kan vinden.
Kaatje en Chant; Meiden zet hem op, ik duim heel hard voor jullie en jullie volgen mij snel let maar op mijn woorden.
Ik ga gauw douchen moet op controle bij de bedr. arts.
Kom heel snel weer langs. xx
Angela
Kaat en Byjou Ik duim duimduim…
Rhi ook spannend , nog even volhouden en dan mag jij de wachtrij in!!
Het lijkt me trouwens wel vervelend om vakantie te hebben en in de wachtweken , een beetje afleiding lijkt me toch wel prettig!
nou meiden succes!!!
groet tans
Hoi dames
ff gauw een update nog geen punctie vrijdag, dat wordt ws maandag!
En mijn wang wordt dikker lijkt het (zegt mijn vriend ook) en dus ga ik vanmiddag weer naar de huisarts!
Duik nu ff bedje weer in om bij te slapen na een brakke nacht.
Zo na een middagdutje ietsje meer uitgerust en heb een kuurtje gekregen tegen mijn wang. Nu is het afwachten of het aanslaat.
Goeiemorgen allemaal,
Nog steeds geen duivels in aantocht hier. Superrr spannend. Ik probeer nog steeds nuchter te blijven van ze komen nog wel. Je lichaam heeft het zwaar gehad met de hormonen dat duurt nu wat langer voordat het doorzet. :? Maar het wordt steeds moeilijker om niet stiekem toch een beetje te gaan hopen en dan is de teleurstelling straks weer des te groterrrrr.
Morgen mag ik officieel een test doen. Ik moet dan werken dus ik denk dat als het nog nodig is ik het zaterdag ga doen.
Rhiannon heb je vandaag nog een FM? Chantal hoe gaat het met jou?
Ik hoop dat vandaag heeeeeeeeeel snel voorbij gaat en dat de duiveltjes wegblijven duimen jullie mee?
groetjes Kaatje
Hallo!
Bij mij voorspeld het niet veel goeds…had vanmorgen al wat druppels bloed … :sick: Baal als een stekker…
Zo begint het bij mij altijd!
En Kaatje bij jou lijkt het er toch wel op he!
Spannend!
Ik ga even een baaldag houden vandaag…
Liefs van mij
Hoi Chantal,
Jeetje zeg wat een domper, wie weet is het een innesteling? Zou toch heel goed kunnen rond deze tijd? Maar even afwachten dus of het door gaat zetten? :?: Ik reken ook nog nergens op hoor. Kga er vanuit dat de boel bij mij wat later op gang komt. Het is en blijven zware dagen. Ik leef met je mee.
Hey kaatje ,
Innesteling is bij volgend mij allanf geweest …het is zo verwarrend !
Die kl…te progestan ook! grrrrrrrrrr
:evil: Heb er echt zoooo genoeg van…Bah! Mischien doe ik na deze niet eens meer de 4de keer…Ik weet niet of ik dat nog eens kan opbrengen!
Ik ga naar mijn paarden heb ik afleiding!
Ik hou jullie op de hoogte , ga ook niet meer testen.
liefs van mij