IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Hey lieve Meiden,

Het wordt weer spannend.

Rhi; ik duim heel hard voor je hoor, hoop dat je snel je TOPEMMY terug krijgt. na al dat slechte nieuws hier op de site kan ik wel weer wat goed nieuws gebruiken.

Rennic; Jij bent ook al lekker op weg! ga zo door meid. Ik hoop voor je dat de 1e keer scheepsrecht is.

Kim; Wanneer word het voor jou weer spannend?

Chant; Meid ik hoop dat je lekker naar Frankrijk gaat en dat je lekker weer tot rust kunt komen, en dat je nadenkt over je 4e poging. Ik denk veel aan je.

Moontje; hoe gaat het met jou? Is het nog vol te houden? Dit weer is wel uitermate geschikt voor jou nu he.

Nou meiden, de 2e week van de vakantie van hubbie zit er ook alweer bijna op. Dit is het eerste jaar dat we thuis in het koude kikkerlandje blijven en ja hoor, het weer zit niet mee. bah bah. Dit noemen ze dan zomervakantie pffff. Hopelijk laat het zonnentje zich wat meer zien de komende weken.

Nou meiden ik denk aan iedereen en mijn duimen draaien op volle toeren. Zet hem op allemaal. Dikke :-* Angela en Ukkie!

Rhi,

Wij hebben ook besloten om in iedergeval de 1e keer 1 emmy terug te plaatsen. Ook in Arnhem geven ze dat advies mee. Ook heb ik gehoord dat het percentage slagingskans bij meerdere terugplaatsen niet heel hoog is.

Hoe laat mag je vandaag voor de terugplaatsing? Ben reuze benieuwd :!:

Hoeveelste keer is dit ook weer voor jouw?

Suc6 ik :thumbup: :thumbup: voor je dat er een SUPER emmy tussen zit!

Tja Angela…dit is niet echt leuk weer he! Heb je niet de neiging om alsnog het vliegtuig te pakken?

Maar ik geloof dat de vooruitzichten voor volgende week beter zijn :eh: :roll: Eerst zien en dan geloven :wink:

Chant hoe gaat het met je? Hopelijk ben je weer iets positiever over een 4e poging…sterkte en een hele fijne vakantie.

Kaatje hoe is het met jouw? Ook jij een fijne vakantie.

Hallo meiden,

Rhi, geweldig! In ieder geval wordt er 1 goeie emmie terug geplaatst! Dan gaan wij weer KEIHARD :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik vind het zo jammer dat het bij Chan en Kaatje niet aangeslagen is, gelukkig hebben jullie nog een kans! Gewoon benutten!

Rhi, wij gaan er gewoon vanuit dat deze poging wel aanslaat, omdat er helaas geen zwangeren meer bij gekomen zijn! En 2005 zou ons jaar worden!

Ang, hoe voel jij je nu? Enneh…al een buikje zichtbaar? Foto’s foto’s willen wij zien!

Rennic, meid, veel succes, het begin is er voor jou! Wij gaan voor jou duimen dat er een goede oogst komt!

Jongens, ik mis Urs :frowning: ! Heeft zij zolang vakantie? Urs…waar ben je nou?

Nou, ff een update van mij; ik ben iig zoooooooo blij dat het weer lekker afgekoeld is (sorry Ang :shifty: ). Maar het warme weer is echt niet te doen voor een hoogzwangere.

Ik moet nog 10 weken, dat is nog maar even! Ik ben echt ongelooflijk dik!

Mijn buik begint echt in de weg te zitten (moeilijk bukken, je bed uitkomen etc etc…) Maar goed, je krijgt er wel iets moois voor terug! :inlove:

Ik ga ff stadje in voor rolgordijnen (babykamer) te kopen.

See you later!

Liefs,

Moon

:smiley: Hallo!

Eindelijk van die stomme rode :evil: af! Dat ze nu maar een week of 6 wegblijven!

Alles gaat zijn gangetje hier …we hebben het er best moeilijk mee gehad en nog wel…De kans op een eigen kindje wordt nu wel heel klein!

Rhi Ik ga :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat frummeltje in da house blijft!!!

Kaatje wanneer ga jij weer starten? Mijn ervaring is dat mijn menstruatie wat later op gang komt en dan 3 weken de pil en dan deca en de rest is bekend!

Maar goed eerst volgende week gesprek met gyn!

Moon hihihi dat kan ik me nog goed herrinneren na de bavalling kon ik ineens mijn eigen tenen weer zien! :lol:

Ach meid nog 10 weken dan heb je je wonder in je handen!

Geniet maar van de laatste weken ! Lekker nog nachtrust hahahah

Wij vertrekken morgen en komen maandag trug!

Liefs van mij

Hai dames!

is toch altijd weer een opluchting dat we er weer 1 terug hebben. Pfff wat zal ik slapen straks. Frummeltje was zescellig en van goeie kwaliteit vandaar dat we er 1tje terug hebben. De rest konden ze al aan zien dat deze helaas niet zo mooi waren dat ze de vriezer in mochten. Maar hopelijk is dat ook niet nodig. Heb al flink zere (.)(.) van de progestan dus die doet zijn werk wel goed. Bedankt voor al jullie duimen want het grootste stuk hebben we weer gehad!

Rennic; dit is onze tweede volledige poging incl punctie en TP en al met al 3 gehad maar de eerste was overstimulatie en is dus afgebroken. Het verschil in slagingspercentage is idd weinig maar iets van 3 procent. Hopelijk hebben jullie er straks ook een toppertje (of meerdere) tussen zitten voor de TP! Spuit ze nog even!

Ang; ja wat een weer! Zonde, hopelijk idd volgende week beter het werd wel voorspeld. Als het iig ook maar droog is dan kun je nog wat doen. Geniet maar van zijn thuiszijn :wink:

Urs!! Waar ben je?? We moeten nog afspreken bij Moon voor de BBQ!

Moon, lekker he voor jullie dit weer! Dan laten we maar zeggen dat het deel aan de andere kant van de rivieren zonnig mag worden. :smiley:

Rolgordijntje gevonden?

Ik duik mijn bedje weer even in want slapen is ook nodig. En na de TP hebben we heerlijk samen geluncht bij een heel leuk restaurantje. Een giga uitsmijter gehad dus mijn buikje zit echt heeeel erg vol. Ook nog bij zusje gekeken naar hun nieuwe huisje. Dus inspanning genoeg gehad :smiley: En tussendoor gewerkt :wink:

Nou Rhi, ik zal heeeeel hard voor je duimen dat deze uk blijft zitten :!: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

En nu maar de 2 weken door zien te komen :mrgreen:

:-* Rennic

Hoihoi

Wat gebeurt hier veel… heb een heleboel bij te lezen. :shock: Ben 1 1/2 week op vak geweest en er staat alweer zoveel bij…

Woensdag heb ik de eerste Lucrin spuit gehad. Over een maandje de volgende, daarna nog een en 10 oktober controle bij gyn. Hopelijk met goed nieuws dat die klte cyste weg of iig gekrompen is, want wat doet dat ding me pijn zeg… :cry:

Maar goed… Ik zal me proberen te mengen in jullie verhalen, maar ik vind het best moeilijk om zo ‘in te breken’ :shifty:

Ken jullie nog niet zo goed en weet ook niet jullie achtergronden, dus ik ga me in jullie verdiepen :wink:

Liefs Nicje :-

heeee lieve Rhiannon,

ben druk aan het duimen meis !!!

hoi,

Wat zijn er veel verschillende behandelingen tergelijkertijd bezig, de enen moet starten den ander wacht en de volgende hebben net een teleurstellende behandeling achter de rug en anderen zijn weer in blijde verwachting en zo zie je maar hoe het leven in elkaar steekt en ondertussen blijven we zoveel mogelijk elkaar helpen en steunen hoe moeilijk dat soms ook is.

Rhi ik duim heel hard voor je maar dat wist je al.

Chan hoe is het nu met jou?

En tja waar is Urs ik weet het niet zie haar momenteel niet veel op het forum.

Moon gelukkig is het voor jou wat koeler maar voor wij die vakantie hebben is dit niks hoor.

Alle anderen die ik niet genoemd heb veel succes met waarmee je bezig bent.

Vanuit hier een korte up/date we zitten te wachten op de brief van het ZH dat we mogen starten als ik de red devils krijg en dat is als het goed is aankomende week en dan 19 dagen later mag de eerste spuit erin.

Maar eerst gaan we as zondag voor 12 dagen naar Kos even energie en kracht verzamelen om de ivf behandeling aan te kunnen 8)

dus vanuit Kos blijven we duimen en de buren houden voor ons de brief van het ZH in de gaten zodat we direct kunnen bellen om te vragen of we mee kunnen in augustus.

Andere mededeling is dat ik net onder als zwanger worden wat langer duurteen kopje lees over vertel hier je verhaal daar kan je je verhaal kwijt waardoor anderen in het kort terug kunnen lezen hoe en wat, dit lijkt mij wel wat jullie ook :thumbup: Ik ga daar zo kort wat neer zetten.

Nou als ik hier niet meer kom voor zondag iedereen heel veel succes en tot na Kos

Liefs van mij

Ben ik weer pas schandelijk laat online. FF gauw achter de PC boven gekropen om bij te lezen voor ik mijn bedje induik.

Welkom Nicje, en val rustig binnen! Is altijd open huis hier en iedereen is net zo welkom! Ik ben wel een beetje op de hoogte van jullie verhaal en wil je sterkte wensen met wachten tot oktober. De tijd kruipt altijd voorbij als je ergens op wacht (pfff zegt er 1 die net begonnen is aan de wachtweken :silenced: ) maar hopelijk komt er dan goed nieuws!

Hed, welcome back! Jammer van de digi camera maar ook dat zal wel weer goedkomen! Ben benieuwd naar de smeerfoto’s van Jan in de regen en met de aapjes :smiley:

Es; oeh wat heerlijk dat vooruitzicht van zon strand en lekker smikkelen! Met je favoriete mannetje alleen maar genieten! En bij thuiskomst hoop ik dat je een mooie brief in de bus vindt! Heel veel plezier alvast mocht je nog komen lezen!

Ang, hoe is het met je? Houd je het nog een beetje uit met dit weer? Pfff zit niet echt mee op dat vlak, maar ik hoop dat je kunt genieten van het feit dat je vrij bent!

Hier gaat het nog wel met wachten, tja zit net op dag 2… Voel wel van alles in mijn buik. Of het goed is of slecht is weet ik niet, maar het is wel anders dan de vorige keer. Telkens kleine krampjes aan de linkerkant, misschien mijn eierstok die weer normale proporties gaat aannemen of zo. En tja de progestan is ook lekker, zere boobs van hier tot gunder gelukkig kan ik er nog om slapen al zegt mannetje dat ik wel veel onrustiger slaap. En hij denkt natuurlijk nu al dat het raak is hahaha. Ik laat mijn ‘oordeel’ nog maar in het midden.

Nu eerst mijn Tijgje knuffelen en dan slapen, want we zijn net terug van een gezellig etentje met vrienden bij de Chinees. Heerlijk gegeten en we wilden ze trakteren, werd ons mede gedeeld dat hij voor een belangrijk examen is geslaagd! :thumbup: :mrgreen: en hij trakteert! Hadden we dat geweten dan hadden we een blommetje gehaald!

Nu ja ze houden het tegoed!

Trusten allemaal!

Oeh ik ben alweer twee dagen verder…nog maar 10 daagjes tot we officieel mogen testen van het ziekenhuis…

Heb wel al testen via internet besteld maar weet nog steeds niet of ik ze wel ga gebruiken. De vorige dus 5 dagen overtijd door de progestan en negatieve testen waardoor ik wel wist dat het niet gelukt was. Misschien dat ik het dus ditmaal wel red om te wachten tot de 18e.

Het is hier echt knetterrustig zeg, iedereen met vakantie?

Rennic hoe gaat het met jou??

Amidala; jij hebt ook al een tijdje niet getypt, hoe gaat het met jullie?

Ik voel iig nog helemaal nietssss en ga dus ook maar nergens vanuit. Moet wel zeggen dat ik er ditmaal wat rustiger onder ben dan de vorige ronde. Toen had ik de testen al rond de punctie in huis, en ben al gaan testen op 8 dagen na de punctie om te kijken wanneer de pregnyl is uitgewerkt. Daarom weet ik nu ook al dat het geen zin heeft om eerder dan 10 dagen daarna te gaan testen alles daarvoor is van de pregnyl. Dus over 6 dagen zou ik de eerste keer kunnen testen… :silenced:

Hallo meiden,

Rhi, hoe is het met je in de wachtweken? Ik hoop dat je nog wel positief blijft na 2 negatieve uitslagen van Chantalle en Kaatje! Ik hoop echt dat jij wel goed nieuws gaat brengen. Wanneer mag je precies testen?

Chantalle, meis…wanneer heb je een gesprek met de gyn? Dan kunnen jullie weer op een rijtje zetten en wellicht hopen op een geslaagde IVF!

Kaatje, hoe is het met jou?

Al de anderen nog even wachten, het is gauw over met de vakantie! Dus weer meer spreekuren.

Met mij gaat het gelukkig nog steeds perfect! Wel errug dik, zal mijn man vragen of hij vanavond een foto wil plaatsen.

Waarvoor ik nu een berichtje plaatst; BARBEKNOEI BIJ MIJ THUIS;

ik wil het houden op zondag 21 augustus. Ik wil toch wel weten hoeveel mensen ik kan verwachten, dit ivm de hoeveelheid eten en drinken inslaan.

Laat het mij op tijd even weten en kunnen wij een definitieve afspraak maken!

Veel liefs,

Moon

Rhi, de 3e dag alweer…kom je ze nog een beetje door? Ik duim heeeeeeel hard voor je dat uk blijft waar die zit :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Over een paar weken zit ik in deze sitiuatie…nog een beetje moeilijk voor te stellen hoor.

Ik ben in afwachting van mijn ongi…zou morgen moeten komen, maar ik heb nog geen voortekenen. Het prikken gaat best…de ene dag voel ik er niks van en de andere dag wel en gaat het bloeden…raar vind ik dat, dat het zo per dag verschilt.

Moon, dus het gaat goed met je? Ben benieuwd naar je nieuwe buikfoto´s!

Afgelopen zondag weer een babietje in mijn armen gehad van net 1 dag oud!! :smiley: Echt weer zo´n schatje. Mijn beste vriendin is bevallen van haar 2e zoon Julian :inlove: Heerlijk gevoel hoor en we hadden er allebei gelukkig geen moeite mee :silenced: Nou ja, wel een heel klein beetje natuurlijk…maar het goede gevoel overheerste :slight_smile:

Ik ga maar weer eens aan het werk…Heb erg veel zin :liar:

gr Rennic

:smiley: Hallo

Rennic spannend voor jou! Geniet maar van de zorgeloze weken!

Moon wat mij betreft is de 21e prima .Ik zou het wel fijn vinden om het zo vroeg mogelijk in de middag te doen. Omdat ik toch 2.5 uur moet rijden.

Angela hoe is het met jou? Foto’s willen we zien!

Shouka wanneer ga jij starten?

Rhi alweer een dag erbij! Heb je de testen al in huis?

Annie hoe is het met jou en wanneer krijg je weer internet?

Wie komt eigenlijk allemaal naar de bbq de 21e?

Ik ga koken!

Donderdag gesprek met de gyn ik hou jullie op de hoogte!

Liefs van mij

Hoi dames!

Rennic; raar he dat het zo per dag anders is. Maar klinkt wel heel bekend hoor. Deze ronde was ik echt bont en blauw hihi. Gelukkig doet het niet zo pijn als een blauwe plek op je been. Je ongi kan wel een beetje uitgesteld zijn hoor door het spuiten. Dus kijk er niet raar van op als het een dag of wat langer op zich laat wachten. Hopelijk duurt het niet te lang zodat je weer een stapje verder kunt! En gefeliciteerd met je toch wel wat tanteschap! Heerlijk zo’n hummeltje erbij! En helemaal fijn dat idd het geluksgevoel overheerst! Hopelijk mag je haar snel opvolgen en ook zwanger raken!

Chan; heb je fijn geslapen vannacht? :angel: Ik slaap echt als een os elke nacht en dat zal wel komen door de Progestan. Nu ja scheelt wel want als ik slecht slaap wordt ik heel sjaggie :silenced:

Ik heb even getjekt en mijn testen zijn onderweg!!! Spannend! Ik ben benieuwd hoe lang ik me kan inhouden als ze eenmaal binnen zijn. De 11e zou ik in principe kunnen testen als het goed is zonder dat de Pregnyl nog invloed heeft. Nu ja de 12e in de ochtend dus dan…

Moon ik ben ook van de partij!! Deden we nu ook weer met of zonder aanhang?

Hallo!

Rhi alweer bijna een week verder! Jippie!

Ang waar zit jij?

Enne ja Rhi ik heb heerlijk geslapen :oops:

Hier gaat alles zijn gangetje behalve dat ik een ziek paard heb.

Ze heeft een hoefzweer en kon echt niet lopen.

Was best zielig om te zien!

Zeg maar gerust heeeeel zielig!

Ik zou het liever zelf hebben!

Morgen hebben we het gesprek met de gyn en ik moet eerlijk zeggen ik vind het ontzettend spannend…

We weten nog niet of we poging 4 nog wel willen het lijkt allemaal zo makkelijk maar na de 3e keer (eigenlijk 4de) wordt het verhaal toch ff anders.

Ik weet echt niet of ik dat nog eens trek…

Al die keren de teleurstelling…

ik hou jullie op de hoogte!

Liefs van mij ( moet gaan strijken enorm veel zin in :liar: )

hier was ik weer

ik heb net nog ff met de gyn gebeld

en ik mag vrijdag al komen in plaats van de 22e

:dance: :dance: :dance: :dance:

hopen dat ik nog met deze ronde mee mag doen, ik moet eind vd week weer ongie worden dus :pray: :pray: :pray: :pray: hopen dat het lukt

ben nu alweer poepie zenuwachtich

jullie horen vrijdag meer van me

kuzzies

Hoihoi

Wat spannend hier !!

Rhi, hou je het nog vol?

En Byjou moeten jullie morgen ook al beslissen? Neem aan dat je alle tijd mag nemen die je nodig hebt?? Sterkte met de beslissing… :wink:

Rennic heb jij jouw stress nog onder controle…??

Kim hoop voor je dat het nu al mag gebeuren…!!!

Ik ken jullie achtergronden nog niet zo goed, dus ik neem aan dat het juist goed is dat de ongi’s wegblijven… :think: Oh ik kan natuurlijk vooraan in het lijstje zien hoe en wat…ga ik ff doen… :oops:

Ik heb vandaag de uitslagen van de gyn gekregen. Al die onderzoekjes hebben we in Helmond ook al laten doen, maar de gyn in Nijmegen wilde ook graag alles zelf even onderzoeken.

Bloed van ons allebei was goed, zwemmers van hubbie gelukkig ook goed. Hij heeft de papieren bij het hoofd van de afdeling IVF gelegd voor handtekening en als de spuiten goed werken, mogen we (waarschijnlijk in oktober/november )al beginnen…MAAR dat is wel afhankelijk of de cyste kleiner geworden is.

Ieeeee wel eng hoor…het wordt zo concreet…

Liefs Nicje :-*

Hallo meiden,

Goh Nicje, dat wordt inderdaad erg spannend voor je! Voor ons wordt de maand oktober ook spannend, er komt dan immers een kleine uit mijn buik. :slight_smile: .

Ik heb weer wat foto’s, zal ze zo plaatsen.

Kimmetje, meid wat een meevaller, vrijdag al! Inderdaad te hopen dat je met deze ronde mee mag doen. Krijg je een intake-gesprek?

Chantalle, ik wens je voor morgen succes en sterkte bij de gyn. Ik hoop dat je toch nog voor de 4e poging gaat! Niet geschoten is altijd mis, het zou zo zonde zijn als je niet alle kansen grijpt. Ik begrijp het aan de andere kant ook dat het geestelijk erg zwaar voor je is. Maar…diep in mijn hart zeg ik dat het MOET lukken! Je hebt immers een dochter, dus zwanger worden kan wel bij jou! Nogmaals ik hoop dat je een heel verhelderend gesprek hebt.

Rhi, gaat het nog met je? :? Hoe is het met de spanning? Zit er al een week op?

Nog ff over de bbq, mannen mogen ook best mee, alleen het moet dan niet een te groot groepje worden hoor…ik moet het ook kunnen betalen.

Of jullie mogen een bijdrage leveren :lol: Het is voor Han dan ook gezellig dat er mannen mee zijn. Ik wacht eerst af hoeveel er komen.

Wie weet waar Urs nou uithangt? Is ze de hele vakantie op de camping of zo? Ik zie haar nergens op de KOK! Dan hebben we Annie ook nog, die moeten wij ook nog berichten (Rhi, jij hebt haar nummer toch?) Mag je haar inlichten over de bbq!

En dan nu…de foto’s;

Whaaa spannend Kim!! Wat zou het fijn zijn als je gelijk kunt starten! Ik duim ervoor!

Nicje, echt die cyste moet haast wel de benen hebben genomen met die Lucrin. Ik hoop het voor je mee! Want gelijk starten is wel lekker. Je cyclus ligt dan iig al flink plat.

Moon; lijkt me leuk en geen punt hoor! We kunnen wel een bijdrage regelen. Kijk maar even en maak maar een schatting bv van wat de kosten ongeveer worden en dan ff mailtje maken met rekeningnummer etc dan komt dat zeker goed!

Oktober wordt hier zeker spannend met alle starters en jij met bevallen. De eerste IVF beeb! :mrgreen:

Chan! Oeh wat ga ik duimen donderdag! Maak er een goed gesprek van en geef ook aan dat jij de baas bent hoor. Laat je niet onder druk zetten door hem om gelijk door te gaan. Als jij er bv een beter gevoel bij hebt om nog eerst onder het mes te gaan of andere onderzoeken wilt hebben. Ga ervoor! Al twijfel ik er niet echt aan dat je dat wel zal lukken :wink:

Ik zit dus nog steeds te wachten, dag 9 na de punctie en dag 6 na de TP. Nog een dag of wat en dan begin ik denk ik maar eens met wat testjes ertegenaan te gooien… zodra ik ermee begin dan kom ik de resultaten wel even posten. Mijn gevoel kan ik toch niet van op aan, mijn lijf natuurlijk nog minder dus ik moet het echt van de testen hebben.