Hallo!
Euhhhh Moon mijn hubje komt niet mee , die vindt dat maar niks die vrouwendingen! Dus ik ben met my myself and i! :eh:
Vind het echt superspannend morgen , inmiddels ben ik weer wat rustiger en ga ik haar bestoken met vragen!
We zien wel wanneer en of poging 4!
Moon wat een mooie buikā¦ik was er ontroerd vanā¦
Dames ik ga eens bankhangen en op tijd mijn bedje in!
Zodra ik morgen trug ben ga ik posten!
Liefs van mij
ha die ha
spooky ja ik krijg wel weer een intake gesprek,
maar aangezien mijn āervaringā hoop ik niet dat ik weer een maand hoef te wachten en dat ik gelijk kan beginnen omdat ik ook weer bijna ongie moet worden
ik zie het wel vrijdag moet er om half 11 zijn
mooie buik hey lekker laten showen die hap :inlove: als de beeb geboren is zul je hem nog gaan missen ik vond het heel raar dat er ineens geen beeb meer in mijn buik zat, maar wel heerlijk lag te slapen in zijn bedje
rhi voor jou is het nu ook heel spannend :thumbup: best moeilijk he die vd wachtweken ik duim nog steeds 2005 kan nog steeds jou jaar zijn
byjou hahaha zo zou mijn hubbie ook zijn :lol: :lol: met die vrouwendingen, dat geklets!!!niks voor mij. zou mijn hub zeggen hahahahahaha
Hey Meiden,
ben ik weer. Druk he met de vakantie, enne ik moet zeggen dat er heel veel geschreven wordt. Met mij gaat alles ok.
Moon meid wat een mooie buik! Die van mij komt eraan.
Rhi; Ohhh wat spannend die ww zeg. Ik duim hard voor je hoor, er moet nu weer een zwangere bijkomen hoor. Ik denk aan iedereen.
Chant; hoe was het bij de gyn? Ik hoop dat je voor de 4e poging gaat en dat er dan een goed resultaat uitkomt.
nou meiden. Ik hou jullie in de gaten! Ik kom weer vaker op kok want zo kan ik het niet meer bijhouden. :shock:
Meisjes zet hem op allemaal. ik duim me suf voor jullie.
Heel veel liefs en een dikke :-* van mij en Ukkepuk.
Doeggggggggg
hallo Allemaalā¦
Gesprek bij de gyn gehad , vanalles doorgesproken.Wat wij niet wisten was dat ze tussen alle behandelingen van ons door ook geevalueerd hebben over onze situatie.Er is niets vreemds met mij (gelukkig)
Eileiders verkleefd , geen vocht in de eileiders.
Alles gaat altijd prima , normale eicellen , goede bevruchting ,alleen de innesteling daar gaat t misā¦Er is niets dat geforceerd kan worden om die tot stand te brengen Tis een kwestie van geluk veel gelukā¦
Mijn baarmoeder is in orde en het kan zijn dat het gewoon niet lukt om wat voor reden dan ookā¦
In priincipe ga ik nu meteen weer beginnen als miijn ongi er is . 3 weken pil , deca en dan puregon .Als alles meezit ergens in oktober de punctie en tp.
We gaan ons er maar langzaam op voorbereiden dat we aan nr. 4 gaan beginnenā¦
Ik moet het allemaal nog even een plekje gevenā¦
liefs van mij
Chant, wat kan het toch raar zijn! Alles klopt, maar het wilt zich niet innestelenā¦ik hoop echt ontzettend dat deze laatste 4e poging gaat lukken!
Rhi, hoe is het met jouw? begint het al te kriebelen om te gaan testen?
Alweer bijna een week voorbijā¦gaat toch best snel? :liar:
Keep my fingers crossed
Kim, suc6 morgen met het gesprek
Nicje, ook voor jouw is er weer uitzicht op een nieuw beginā¦spannend.
Ik ben afgelopen nacht ongi gewordenā¦erg hevig moet ik zeggen en ben er ook nog eens stront verkouden bij, dus ik voel me vandaag niet echt toppie.
Ik ga nu naar huis en vanavond nog een potje tennissenā¦doe mee met een toernooiā¦beetje spijt van geloof ik, maar ja, kan nu niet meer terug. Ach misschien is het ook wel ff lekker.
Doeeeegggg
Rennic
Ha meiden
Ben weer online, we waren een lang weekend naar Parijs en we zijn erg druk met het verbouwen van onze badkamer!!
Duim wel voor je hoor Rhi!!!
Mijn buik is giga aan het groeien probeerde net een foto te plaatsen maar het wil nog niet lukkenā¦
Helaaas kan ik niet bij de bbq aan wezig zijn vanwege een andere bbqā¦
Groetjes Tans
Hallo Allemaal!
En Rhi ? Al test drang gehad? Ben benieuwd! De 1ste week zit er al opā¦gaat toch best hard he? Nog maar een week en dan heb je zekerheid!
Moon mooie buikfotoās zegā¦dat is echt niet meer lang he? gaat toch best snel achteraf gezien he? Wanneer ga je met zwangerschapsverlof?
Ang wanneer zien we jou buikfotoās? Vakantie weer bijna voorbij?
Wanneer ga jij aan t werk?
Verheug me op de bbq gezellie!
Wie komt er allemaal eigenlijk en wie met aanhang?
Hier bij ons gaat alles zijn gangetje en eerlijk gezegd vind ik het heel erg eng om aan de laatste en 4e poging te beginnenā¦al met al zijn we al weer een jaar aan t ivffenā¦Toch best lang he?
En dan een jaar verder en mischien wordt onze wens wel niet vervuldā¦
We moeten het afwachtenā¦
Ga eens kijken of ik een haptonoom vindt hier in de buurt .Schijnt ook goed te zijn mbt hulp bij zwangerschapā¦
baat het niet schaadt het niet zeg ik dan maar weer.
Heb me voorgenomen om de vitamine e en tarwekiemcapsules gewoon te blijven nemen.Het kan geen kwaadā¦
Maar voorlopig hoeven we nog even niets en genieten we van onze rust!
Dames fijn weekend!
Liefs van mij
nou ik ben vanmorgen bij de gyn geweest
en kan niet direct beginnen er zijn teveel mensen op het moment met een icsi behandeling
ik moet wel zondag aan de pil :shock: :shock: :shock:
tot 21-09-05 dan moet ik beginnen met decapeptyl
uitgang echo weet ik zo niet
05-10-05 starten met gonal f/ puregon/ menopur ???(krijg ik nog tehoren) en doorgaan met deca
eerste follikelmeting wordt 14-10-05
dus we gaan bijna de zelfde periode in als met lucas
als het weer lukt in 1 keer dan zijn ze kort na elkaar jarig
dus maar eerst weer aan de pil
Hallo Allemaal ,
Kim het zou best kunnen dat we dan gelijk opgaan.
Rhi hoe is t? Al getest? Of heb je je nog in kunnen houden met al die testen?
Ik heb al het nieuwe recept in huis , maar haal het pas als ik mijn ongi heb , dan duurt het zeker nog 3 a 4 wekenā¦
Ik ben blij dat er nog even tussen zitā¦het benauwd me enorm moet ik eerlijk zeggenā¦Ik heb echt geen idee wat ik er nog van verwachten moetā¦
Ik zal er wellicht anders tegenaan kijken dan de vorige kerenā¦
Laten we maar bidden en hopen das alles wat ik nog kan doenā¦
Fijn weekend allemaal !
Liefs van mij
Hai allemaal!
Ik heb me dus lekker op mijn werk gestort. Werk de afgelopen weken 32 uur tot aan mijn vakantie ws. Nou kan niet anders zeggen dan heerlijk!
Hier wordt het ook weer spannend voor velen! Ik duim voor iedereen dat er gestart mag worden en dat het behandelen allemaal volgens het boekje gaat!
En ja testdrang he, vreselijk maar was goed voorbereid door fluttesten te kopen. Dus ik kan testen tot ik een ons weeg. Heb dus vanmorgen een prutstest gedaan en daar kwam een heel vaag streepje op. Nu zou het van de Pregnyl kunnen zijn dus ik kan er nog niets uit afleiden, pas als het volgende week duidelijker wordt qua streep vind ik dat het iets zegt.
Ik voel dus niets wat niet door de hormonen kan komen en kan daar ook echt nix uit afleiden. Alleen de dorst die ik de hele dag heb komt me niet bekend voor van de vorige keer. Kan niets meer dan afwachten en me bezig houden, met werk, huishouden en zoeken naar een nieuw bankstel.
hoi dames,
helaas nog geen internet zelf maar als alles mee zit vanaf eind september weer.
zal blij zijn als het weer zover is,
moon:mooie buik meid en ik kom hoor de 21ste neem geen man mee en een bijdrage zal ook wel lukken.
rhi:hoe is tie met jou?ben me suf aan het duimen voor jou en de andere al lees ik helaas wat mindere berichten he bah.
bel jij mij aub een keer over de bbq bij moon( :oops: btg op)?
de rest van de dames heel veel sterkte en suc6 en geniet van de zwangerschap voor de zwangere onder ons.
met mij gaat alles zijn gangetje.
suikers zijn nog te hoog maar ga aanstaande dinsdag toch proberen om op de insuline te kunnen komen omdat het dan beter regelbaar is.
maar ja alles hangt van de internist af.
ik denk zelf dit jaar geen start meer voor kids ( )maar ja willen jullie wel duimen voor mij voor vlug weer internet???
ik hoop nu veel eerder weer is te kunnen komen kijken.
ik doe iig mijn best!!!
groetjes annie
Hoihoi
Annie hopelijk krijg je de boel goed voor elkaar deze keer. Zou toch prettig zijn om het stabiel te krijgen. Igg duim ik heel hard voor jullie dat het toch stiekum dit jaar wel mag lukken
Rhi ik heb ook altijd een berg goedkope testen in huis, zodat ik veeeel te vroeg kan testen en het niet zonde van het geld is. (als ie voor de zoveelste keer weer nega is :eh: )
Succes deze week nog!! Duim voor jullie !!!
Byjou je hoort het steeds vaker dat vrouwen naar een haptonoom of een ostheopaat gaan. Misschien is het iets voor je, misschien alleen al om je rustiger te voelen, want het lijkt me ook wel dat je deze keer anders zult ervaren.
Tegenstrijdig he Kim, aan de pil moeten. Hopelijk kunnen jullie snel aan de slag, want wachten is nooit leukā¦
Ik heb zelf ook weer wat nieuws, heb een brief gekregen van het ziekenhuis.
We staan op de wachtlijst voor IVF. Er staat bij: Er zal gebruik gemaakt worden van een GnRH-agonist (is dat Lucrin???), gonadotropine (is dat Gonal waar jullie het over hebben???) en HCG (die snap ik )
Ze hebben als indicatie gegeven dat er een wachtlijst is van 2 a 3 maanden. Komt goed uit, want dan ben ik hopelijk net klaar met de Lucrin
Ik ga genieten van mijn laatste weekend dagjeā¦
Liefs Nicje :-*
Haaai Annie!! Leuk weer een stukje van je te lezen! Ik bel je dinsdagavond even kan ik gelijk horen hoe het is gegaan! Ik duim heel veel en hoop dat je dan over mag op de insuline :thumbup:
Nicje misschien heb je net als mij ook wel wat aan deze http://www.geneesmiddelenrepertorium.nl/133_gonal_95001017.html site? Staat echt heeeel veel over Gonal en Lucrin op. Ik weet niet of jij/je gyn al weet van het bestaan van de Gonal pen? Dat was echt de beste tip die ik indertijd heb gevonden op het net en heb er ook gelijk bij de eerste (voor mij wel vergoedde poging) ronde naar gevraagt. En heb het gekregen want het is echt supermakkelijk spuiten daarmee. Alleen als je de eerste ronde zelf zou moeten betalen of meebetalen is het uit kostenoverweging wat om te kijken naar het prijsverschil tussen pen en ampullen. Zou super zijn als het rustig genoeg is in je buik om te mogen starten! Ik duim daar ook flink voor mee! :thumbup:
Chan; lekker zoeken naar iets waar jij je pretiig bij voelt. Ik had dat met acupunctuur. Na de behandelingen sliep ik altijd als een os. Wie weet is haptonomie wel het juiste voor jou. Zat er trouwens aan te denken om evt te carpoolen de 21e⦠Halen wij Annie op uit Apeldoorn, spreken we met jou bv bij ons thuis af en stap je over in onze Polo omdat wij helemaal geen dieselkosten hebben⦠Laat maar weten of het je wat lijkt!
Morgen ga ik er weer zoān lekker cheap testje tegenaan gooien. Eens kijken wat die zegt. Vanmorgen heb ik er 1 verknaltā¦geen idee hoe dat me nu weer gelukt is :silenced: Hij liep niet door en toen heb ik geprobeerd hem uit elkaar te slopen om te kijken of het daarna wel doorliep. Dat ging wel een beetje en zag ook wel een licht tweede rose streepje maar ja betrouwbaar is dan anders nietwaar⦠Zit nu op 10 dagen na de TP en morgen dus op 11. Geloof dat Moon ook op dag 11 al een positest had?! Dit weekend nog geen andere test gekocht maar wel al op internet een CB besteld. Scheelt toch iets van 2 euro op de winkel. Dus morgen na mijn werk (de hele dag van 8.30 tot 17.00 :shifty: ) tik ik weer meer! Hopelijk doet die test het wel goed hahaha.
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ,
Annie, leuk om weer iets van je te lezen. Alleen nog steeds bezig met het balanseren van de suiker hĆĀ©! Vervelend hoor. Ik hoop voor je dat je aan de spuit of beter nog de pomp mag. Mijn vriendin heeft eerst ook steeds gespoten, nu heeft ze een insulinepomp. Dit is echt ideaal hoor. Veel minder āonderhoudā d.w.z. veel minder prikken.
Gezellig dat je ook komt op de 21e!
Angela, waar blijft je foto nou? ennehā¦kom jij ook gezellie bbq? Ik reken er wel op hoor! Mannen mogen ook mee als ze willen (is wel zo gezellig voor Han) En achā¦bijdrage is niet echt nodig hoor als het een klein clubje blijft. Ik tel er nu Annie, Chantalle, Rhi + man! Ik reken ook op Angela? Ben ik verder niemand vergeten? Urs zie ik niet meer op de KOK? Mochter er nog meer meiden willen komen, jullie zijn van harte welkom!
Rhi, ik heb inderdaad op dag 11 positief getest, was toch iets te vroeg volgens het ziekenhuis (kan ook positief zijn door de hormonen), maar op dag 13 ook nog eens getest. Ja dan moet je er vanuit gaan dat het positief is.
Nicje, ik heb geen flauw idee wat dat allemaal betekent! Misschien heb je wat aan de link die Rhi heeft gestuurd. Wat dat betreft is Rhi de PROFESSOR onder ons !
Zo,ik ga ff verder koekeloeren op de KOK, heb net (zittend) een berg strijkgoed weg gewerkt. Ben bezig alles kleertjes te wassen en de commode en klerenkast op de baby-kamer in te ruimen. Het wordt erg gezellig.
Toedeloeā¦
Liefs,
Moon
Hey Moon! Lekker he dat tuttelen met alle ieniemienie spulletjes
Geniet ervan het is toch al geen weertje om buiten rond te hopsen hihi.
Joh op dag 11 kan het haast niet meer van de hormonen (Pregnyl) zijn dat heb ik de vorige keer al getest en ook deze keer zag ik op dag 9 na de TP al geen streepje en dus was de Pregnyl al uitgewerkt. Dus als ik morgen een tweede streepje zie dan bel ik eerst mijn werk dat het wat later wordt en daarna het ziekenhuis om daar te gaan gillen 8)
Mijn mannetje gaat ook mee! Het lijkt hem wel gezellig en hij is altijd wel in voor zulke dingen. Boeit hem nix dat het vooral vrouwen zijn. :mrgreen: Kan Han hem ook de website laten zien en hoe hij dat doet enzo.
he meiden,
Rhi;Meid wat spannend zeg! Ik hoop zo op een positieve test moet goedkomen hoor. Ik duim me werkelijkwaar suf hoor.
Moon: Wanneer is die BBQ precies?Ik moet ffe kijken hoe het zit met het vervoer, als ik dan al lange afstanden auto kan rijden. Maar ik denk van wel. Reken maar op mij. Enne dan kom ik wel alleen. Moon wat gaaf dan kunnen we de babykamer ook lekker bekijken.
Chant; wellicht kom je langs Brabant?? Dan kun je vanuit mij met mij verder rijden?? Dat is net zo gezellig toch?
nou ik reken op nog een zwangere. Die foto komt nog, zoals ik al zei is mijn camerakabel kwijt dus ik kan de foto niet op het internet zetten. Ik ga het proberen met mijn telefoon en dan naar mijn computer maar ik denk dat dan de kwaliteit niet heel goed is, omdat mijn telefoon een camera heeft van 1.3 megapixels. maar dat geeft dan niks, dan hebben jullie een idee. Ik doe mijn best dus hij komt eraan. Morgen ben ik 16 weken precies dus dan komt de foto echtwaar :shock:
Nou meiden hoor jullie weer.
RHI MEID ZET HEM OP> IK ACCEPTEER GEEN NEG> :-* tot tiks liefs Angela en Ukkepuk
Ha Ang,
BBQ is gepland op 21 augustus, het maakt mij niet zoveel uit hoelaat jullie komen, vanaf 13.00 uur? Meid, gezellie! Spreek dan wat af met Rhi en Chantalle, wellicht kunnen jullie met elkaar mee rijden? Daar bemoei ik mij verder niet mee .
Ach, dan zien wij je buik wel op de bbq! maak ik meteen een zootje fotoās van jou en van je buik! Leuk voor later!
Ooooohhhh Rhi, dat zou dus te gek zijn als je met heel goed nieuws komt! :inlove: Ik blijf nog steeds duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Zoā¦nog 2 weekjes werken (halve dagen) en dan heb ik eindelijk verlof!
Ben ik wel aan toe. Ik ga nu naar een verjaardag voor een paar uurtjes.
Liefs,
Moon
hey dames!
Ang : ik kan je wel ophalen geef me je adres maar via een pbtje of mijn email.
Heb toch een Tom Tom navigator , rijden we van daar uit naar Moon.
Gezellie! En kan ik eindelijk je buikje zien!
Rhi het wordt iedere dag wat spannender!
Moon toppie nog 2 weken en dan ga je pas weer als de kleine uk er isā¦
Volgende week neem ik de schilderijtjes mee .
Fijne avond allemaal!
Liefs van mij
Hey Moon;
Is goed! Ik spreek wat af met Chant. Wellicht komt die toch langs mij,21 augustus. ik ben van de partij hoor. Ik wil jullie nu allemaal weleens zien. Ik kom alleen. Lekker zeg dat je nu nog maar 2 weekjes hoeft te werken, wat gaat het allemaal hard he. Voor je het weet heb je de kleine uk in je armen.
Ik heb een foto met mijn telefoon gemaakt en probeer hem er nu op te zetten maar denk niet dat het lukt. Ik doe mijn best. Chant ik sms je morgen. Dan kunnen we het plannen.
Ik ga nog ffe wat proberen met de foto en dan duik in mijn mandje in.
tot tiks xxx Ang
JEAH het is gelukt en dat in 1 keertje!
Maak jullie borst maar nat, morgen komt er een goeie. hihihhi
WELTRUSTEN.