IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Hey Ang wat was je nog laat op KOK!

Nou ik denk dat het hier wel goed zit!! :inlove: :inlove: :inlove:

Vanmorgen om half 6 moest ik al plassen…en er kwam zowaar een tweede streepje!! :shock:

Mannetje was echt nog amper wakker en begon iets te brabbelen over kamertje leeghalen…hahaha.

Echt superstrak is het streepje natuurlijk nog niet maar wel duidelijk. Vanmiddag haal ik me een CB en als ook die aangeeft dat het zo is dan wil ik het wel geloven. Denk dat vandaag een beetje in een waas voorbij zal gaan. Werken? Was dat?

En Ang!! Wat een supermooie foto! En dat met je mobieltje!! :mrgreen:

Morrege,

Tjee Ang, wat een mooie buikfoto! :inlove: :inlove: Mag je echt trots op zijn hihihihi. Ik vind het echt te gek voor je. Enneh…SUPER dat jullie komen! Na zolang met elkaar gebept te hebben op de KOK mag wel eens een ontmoeting plaats vinden onder een genot van bbq :drool: . By the way Chantalle en Annie drinken jullie alcohol of de mannen? Daar kan ik dan rekening mee houden. Zo ja, wat drinken jullie?

Rhi, jij gaat zodra de winkels open zijn, direct een CB halen! Nu ben ik toch wel heel benieuwd, dit zou echt te gek zijn. Stuur je eventueel een smsje? Ben vanmorgen aan het werk en daarna gaan wij naar de camping op bezoek bij de buurtjes! Meid, ik ben haast nog zenuwachtiger dan jij!

Jij weet het wel spannend te maken hoor.

Veel liefs,

Moon

Hihi Moon ik moet ook eerst werken hoor. Ik heb de ochtendpies in een potje zitten en als ik tegen 6 uur vanavond thuis ben dan kan ik pas de CB ertegenaan gooien. Maar een sms heb je dan ook!!

Jeah Jippie Jahee!

Er komt nog een forumbabytje bij!

Rhi en Daan; VAN HARTE GEFELICITEERD!

Ik geloof het meteen, ik geloofde het gisteren al, een streep is een streep. Oh wat gaaf en dan nu de andere dames in een speer erachteraan. Ohh ik ben zo blij voor jullie. En inderdaad deze dag zal als een waas voorij gaan, en zo moeilijk te geloven he. Ik kon het ook niet geloven hoor, test na test was positief. En heb er lang naar gekeken. Maar het is echt waar. JA RHI HET IS ECHT WAAR! :inlove: :inlove:

I’m so happy.

Liefs Angela

RHI VAN HARTE GEFELICITEERD

ik ben zoooooo blij voor je

zelfs ik ben in de wolken van je zwangerschap

2005 toch nog jou jaar geworden

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

dikke kus kim

Wow Rhiannon wat geweldig! :dance: :clap: :lol: :stuck_out_tongue:

Echt super gefeliciteerd.

Wat een goed nieuws vandaag!

Blijf ons wel steunen hier he?

Ik ben terug van een heerlijk weekje vakantie. Ik ben helemaal klaar voor de volgende poging. Chantal wanneer ga jij weer beginnen?

groetjes Kaatje

:smiley: Hey Rhi ben echt superblij voor jullie!!!

heel erg gefeliciteerd en een dikke kus op je buikje!

Kaatje ik begin weer zodra ik mijn ongi heb , maar dat zal nog wel even duren denk ik.En dan weer 3 weken pil en 2 weken deca , uitgangsecho en dan nog 2 weken deca en puregon.

Ik verheug me nergens meer op ik zie het wel.

Heb vandaag iets gelezen over monnikspepper (of zoiets) ga het morgen eens navragen wat dat nu precies is .

Rhi echt super , ben al de hele dag ontzettend blij :inlove: :inlove: voor jou/jullie

liefs van mij

lieverd, heeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeli

en daan natuurlijk ook he hahah

Hoi meiden,

Na mijn vakantie kom ik hier weer even kijken en wat lees ik???Rhi ZWANGER YES YES YES!!!Geweldig meid!!!

Ik heb nog niet alles gelezen hier maar dat ga ik morgen zeker doen ik ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!!!Maar Rhi wat een geweldig nieuws meid,dat is een hele gave binnenkomer zo :dance: :dance: :dance:

Liefs Urs :-*

Rhi hoe is het gegaan met de 2de test???

Liefs Nicje :-*

rhi is zwanger

jippieeeeeeeeeeeeeeeee :dance:

mogen er velen volgen !!!

GEFELICITEERD MEID!!!

Ga heel veel voor jullie duimen :pray: het gaat gewoon goed!!! :-

Liefs Nicje :-

Dank jullie wel dames voor alle felicitaties! De tweede test werd ietsje later dan gepland…kwam pas rond half elf thuis. Maar ondanks dat gaf de CB toch een tweede streepje!! :dance: :dance:

Morgenvroeg nog een doen met verse en dan eens kijken of het al duidelijker wordt! Dan ga ik ook maar vast het ziekenhuis bellen want ik ben morgenvroeg vrij. Eens kijken hoe het daar straks aantoe gaat en wat er op de planning staat.

Jullie hebben allemaal superduimen!!

En Urs welcome back!

hij begon wel au te doen hoor, die duim van mij :wink:

Hihihi duimduim en smsduim :shifty: sowwy… maar het heeft wel heel goed geholpen… :wink:

ff inbreken…

:dance: :dance: :dance: :dance:

rhi en daan gefeliciteerdt.!!!

Meiden super.!!!

Ben onwijs blij voor jullie.!

Ik hoop dat jullie een fijne zwangerschap krijgen.

kusssssssssss beertje. :slight_smile:

Urs, meid…welkom terug :slight_smile:

Ik heb je wel gemist hoor, je was wel heeeeeeeeeeeel erg lang met vakantie! Hebben jullie een lekkere vakantie gehad? Waar zijn jullie geweest? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor! :liar:

Wat ik je wil vragen; 21 augustus gaan we BBQ houden bij mij, jij bent ook van harte welkom!! Kan je en heb je zin om te komen?

Veel liefs,

Moon

Rhi, wat spannend!!!

Is het nu echt helemaal positief :?: :!: :smiley: :thumbup: :clap:

Dit zou echt SUPER zijn!!!

Gr Rennic :-*

Hahaha ja hij is echt superpositief! En dat zelfs voor eigenlijk 2 dagen te vroeg gestest! Ik hoop dus idd dat dat een goed teken is!

En dat ik soms wat lichtjes misselijk en duizelig ben maakt wel dat ik er een goed gevoel bij heb! :smiley:

Nu maar hopen dat het snel 3 weken verder is en we mogen komen voor een echo!

Urs jahaaa kom ook! Gezellig!!

Hier ook nog even inbreken hoor…

Rhiannon… ik vind het helemaal geweldig :inlove: :inlove: . Van harte gefeliciteerd ook voor je hub. Ik ga heel hard duimen dat het allemaal goed mag gaan en dat we allebei gezellig in april een kleintje zullen hebben.

Ben zoooo blij voor je!!

Alle andere IVF meiden, ik duim heel hard voor jullie door!