Dank je Maja! Ik zag het al jij ook voor april! Wat spannend en leuk dat we in dezelfde maand zijn uitgeteld!
Ik mag al op 7 september voor de eerste echo heb net gebeld en ze vonden het helemaal niet erg dat ik eerder getest had :oops:
Hij was ook overduidelijk positief dus we hebben ook vanuit het fertiliteitsteam de eerste voorzichtige felicitaties binnen Gauw even mannetje bellen en dan pak ik de bus!! Heb helemaal geen zin om te gaan werken maar ik zal me erdoorheen moeten worstelen vandaag
Hopelijk kan mijn mannetje me op komen halen reizen we iig lekker samen naar huis. Hoe je toch door zoiets als zwanger zijn weer een beetje extra die verliefde vlindertjes in je buik kunt krijgen :inlove:
Waaaaah! Nou dan ontzettend GEFELICITEERD :inlove:
Ik blijf voor je duimen dat het allemaal goed blijft gaan :thumbup: :!:
Ik hoop dat ik je mag gaan volgenā¦komende vrijdag 1e fm. Het wordt nu wel weer spannenderā¦
:-* rennic
Rhi Gefeliciteerd!!! Fantastisch meid!!!
Nu lekker genieten he !!!
Groet Tans
Hallo Allemaal !
wat geweldig he Rhi!
Even iets andersā¦
Ik heb besloten om niet op de bbq te komen om de eenvoudige reden dat ik het niet aan kan om zoveel zwangeren om me heen te zien.
Ben sinds gister onder behandeling bij een psychologe omdat ik het er ontzettend moeilijk mee hebā¦
Ik hoop dat jullie het begrijpen en wellicht dat ik jullie een andere keer ga zienā¦
Ik heb er thuis en gister met de psychologe over gesproken , niemand kan mij zeggen wat te doen maar ik moet er niet depri vandaan komenā¦
Ik hoop echt dat jullie het begrijpenā¦
Het is zelfs zo erg ā¦dat ik even niet meer kan werkenā¦
Moet t echt even een plekje geven . pas dan ben ik er weer klaar voorā¦
liefs van mij
Chantalle,
Ik vond het al zo dapper van je als je toch nog zou komen! Ik heb hier alle begrip voor! Het is heel goed dat je aan jezelf denkt, het is niet niks, je gunt het ons allemaal. Maar je wilt zelf ook heeeeeeeel graag de gelukkige zijn (willen wij ook voor jou)!
Meid, er komt een andere dag en ook voor jou komt er een dag dat wij JOU mogen feliciteren!
Wij zullen echt aan je denken, jij bent degene die er klaar voor moet zijn en je moet zelf een plekje geven.
Heel veel sterkte en hopelijk blijf je nog wel op de KOK! Maar als je dat ook te moeilijk gaat vinden, JIJ ALLEEN bent het belangrijkste! Ik heb er begrip voor!
Veel liefs,
Moon
p.s.: je mag mij altijd mailen, msn-en als je het te moeilijk gaat vinden of alleen al als je wilt praten! Ik zal er altijd voor je zijn.
Moon dat is zoooo liefā¦dat doet me echt goed! tnx!
Ik blijf zeker op KOK komen , want wat ik niet wil lezen sla ik over he!
En als jou kind geboren is dan kom ik zeker!
neemt niet weg dat ik het jullie heel erg gun ! En ook echt blij voor jullie ben!!!
Liefs Ch.
Lieve Chant,
Zoals ik gisteren al zei ik begrijp het helemaal. Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik je erg zal missen bij de BBQ. Maar denk aan jezelf meid. :-*
Liefs Angela
Oh meiden,
Ik heb niet echt goed nieuwd m.b,t de BBQ. Het zusje van mijn vriend vertrekt 1 september voor een half jr naar AustraliĆĀ« en die houd zondag de 21e een afscheidsfeestje!Mijn vriend komt er net mee, ben enthousiast aan het vertellen dat ik een BBQ heb zondag met jullie en hij zegt we hebben dan al een feestje. Hmmm waarom net op deze dag? :doh: Dit betekend dus dat ik niet kan komen op jullie BBQ!
Ik hoop dat we snel weer een minimeet hebben want ik ben nu toch wel reuze nieuwsgierig geworden. Sorry dames. Ik had ook graag julie willen zien.
Heel veel liefs Angela
Helaas Angela, wat jammer nou! Ik had mij echt op verheugd. Maar ik begrijp het wel, het is net een lullige situatie!
Misschien dat ik dan de afspraak cancel, er zijn nu gewoon te weinig mensen. Een leuk idee zou zijn wanneer ik bevallen ben en dat jullie dan langs komen?
Ik hoor wel wat jullie hiervan vinden.
Liefs,
Moon
You have mail Moon!
Jammer dames maar soms gaan andere dingen voor en zeker als je goed aan jezelf denkt hoor Chan!
Je weet het net als Moon staat het aanbod om altijd te mailen, smsen, bellen whatever, anytime!
En ik ga nog voor je zoeken op internet! Dat zie je wel per mail verschijnen!
Ang maak er desondanks (het ons missen) een gezellig afscheidsfeestje van! Een half jaar vertrekken is niet niets zeg pfff.
Rennic spannend de eerste FM! Hoe gaat het met het prikken??
Hey Moon ik stem voor hoor, maar ja ik kan natuurlijk ook niet komen a.a. zondag. Maar ik kijk ernaar uit!
Ja Rhi; We zullen er een leuk feestje van maken, inderdaad een half jaar pffff nou ik moet er niet aan denken. :shock:
Hoe gaat het met je? Gaat ie een beetje lekker? Hope So.
Nou doei weer. xx Angela
Rhiannon: GEFELICITEERD :inlove: :-* wat goed om te lezen dat je zwanger bent!!!
Ik ga duimen dat alles goed zal gaan. Geniet ervan!!!
Voor de andere meidenā¦ik duim vor jullie!!! :-*
liefs
Rhi hoe gaat het nu met je? Alles ok?!
Je vroeg of het prikken goed gaatā¦ja, eigenlijk valt me dat 100% mee!
Gisteren zelfs in een eetcafe op het toilet gedaanā¦gaat echt prima.
Ook heb ik eigenlijk nergens last van gelukkig :dance: So far so good.
Dadelijk maar weer eens naar de sportschool, wel jammer met dit mooie weer maar ja, ik heb het mezelf voorgenomen, dus gaan!
Morgen maar eens kijken of er al wat groeitā¦
Meiden geniet van het heerlijke weer!!
:-* Rennic
Dank je Neeltje! We hopen het ook, gelukkig dat we al met week 7 een echo krijgen dat scheelt wel in de stress.
Rennic wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met prikken! En dan ook nog druk met sporten! Wauw! Hopelijk groeit er morgen een mooi aantal follikels! Hier gaat het ook goed, ik merk langzaamaan dat er wat gaande is in mijn buik. Heb de hele dag het gevoel dat ik moe ben, maar dat zal deels ook wel door de progestan komen! Verder gaat het allemaal prima! Hoe meer kwaaltjes hoe gelukkiger ik wordt!
Ang hoe zit het nu met jou? Nog een gesprek gehad op je werk?
Chan hoe is het met je! Ik ben me gek aan het zoeken naar dat proefschrift wat ik indertijd had gevonden op het netā¦kan het niet vinden. Maar ik doe mijn best! Misschien is er wel ergens iets vergelijkbaars waar je wat aan hebt!
Hallo Allemaal!
Rhi je hebt nog even om het uit te zoeken zou alleen willen weten op welk tijdstip ik dat dan zou moeten doen.
Heb nu weer wat nieuws ontdekt , baat het niet schaadt het nietā¦
Heb al 3 dagen last van hoofdpijn gek wordt ik ervan , zal wel spanningshoofdpijn zijn denk ik.
Verder gaat alles zijn gangetje , we kijken weer langzaam vooruit ā¦
en stellen ons toch min of meer in op adoptie.
De 4e poging is een xtra kans zo zien we dat maar.
Vroeg me eigenlijk af hoeveel natuurlijkem preperaten je naast elkaar mag slikken?
Van medicijnen weet ik dat wel maar dat?
Zou het een het ander niet verstoren?
Heb nu monnikspeper ontdekt schijnt goed te zijn voor het gele lichaampje in de eicel en dat helpt weer bij de innesteling.
daarnaast heb ik nog de tk olie tabletten en eventueel vitamine e.
ach ja de laatste poging wil ik echt alles maar dan ook alles proberen!
Dus als jullie nog tips hebben :idea:
ik ga aan het huishouden!
En Rennic suc6!
Liefs van mij
:twisted: :roll: :shock: :? :?: :think: :wall: :doh: :silenced: :sick: :snooty: :arrow: :twisted: huh huh huh 3 keer geopost wauwwww ik ben goed he :inlove:
ach ja dan vergeten jullie het ook niet he? Weet echt niet hoe het kanā¦hij deed niets dus heb een paar keer op het send knopje gedruktā¦how ever ik blijf lekker BLOND!
dag dag
ha meiden,
vandaag een fm gehad. Auw, hij was redelijk ruw met dat ding⦠:mrgreen: Maar er was nog niet veel loosā¦Gonal nu iets opgevoerd en maandagochtend terugkomen.
Chant,
Ik weet niet zo goed of het elkaar stoort, ik ben nu bij een klassiek homeopaat en zij zegt echt goede resultaten te boeken met stellen die een kinderwens hebben. Het is wel zo dat ik alleen `haarĆĀ“medicatie mag gebruiken om een beter resultaat te krijgen. Alhoewel ze nu ook niet weet hoe het gaat lopen met alle hormonen in mijn lichaam :think:
Het kan in ieder geval niet schaden denk ik.
Rhi, oh wat is het spannend bij jouwā¦keep my fingers crossed :thumbup:
ik ga weer aan het werkā¦nog een paar uurtjes en dan lekker weekend!
:-*
He He ik heb eindelijk even tijd om alles door te lezen!!!
Meiden hoe is het met iedereen hier???
Rennic ook begonnen las ik ???Spannend hoor!!! :thumbup:
Moon ik ben naar frankrijk geweest naar Charente maritime de Atlantische kust en het was er heeerlijk we wilden echt niet naar huis :thumbdown: maar ja aan alle leuke dingen komt een eind dus nu weer op naar de orde van de dag en dat is ook wel weer lekker hoor!!!Hoe gaat het met junior???En helaas ik kan niet komen zondag,ik las dat ik ook was uitgenodigd maar helaas volgende keer beter!!!
Jullie allemaal heel veel plezier voor een zondag!!!
En verder alle meiden die bezig zijn nu met de behandeling heel veel succes :thumbup: :thumbup: :thumbup:
De meiden die nu zwanger zijn geniet ervan :thumbup:
En de meiden die net een teleurstelling achter de rug hebben heel veel sterkte :-* :-* :-
Liefs Urs :-
hallo dames,
klinkt al weer beter hier.
jammer van de bbq maar we hyadden ook gezegd nu iedereen erbij he.
rhi ik duim nog volop hoor.
ik zelf heb nu verhoogde dosis tabletten en 26 sept over op insuline!!!
dan nog een paar weekjes en dan toch nog(fingers crosed)in 2005 weer van start!!
yes yes!
iedereen heel veel suc6 en plezierig weekend.
groetjes annie
Hallo allemaal, daar ben ik weer na 12 dagen KOS en meer dan 36 graden ben lekker bruin en uitgerust. Krijg ik me daar een sms je van Rhi dat ze 2 streepjes heeft en ikke kan niet terug sms om haar te feliciteren brrr maar bij deze hoor.
Nou ook wij mogen 28 augustus de eerste spuit erin gaan zetten. Er was plek dus we mogen starten.
Nu komt er bezoek dus ik ga koffie zetten en kom laters terug om op alle verhalen te reageren
Knuf Es