IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Hey Meiden,

Rennic; Gek he! Hoe snel je gewend raakt aan dat spuiten? Ik heb ook heel vaak in toiletten van eetgelegenheden en dergl gespoten. Zelfs een keertje in een rijdende auto. :shock: Suc6 maandagochtend met je 2e FM.

Je zegt nergens last van te hebben so far, meid ik hoop dat dat zo blijft! Ik heb dat gedurende mijn behandelingen ook niet gehad. Fijn hoor!

Rhi; je krijgt al in week 7 een echo JOEHOE, wanneer om precies te zijn? De weken vliegen voorbij. JE vroeg of ik nog een gesprek had gehad op mijn werk? Nee ik begin maandag weer voor halve dagen. Ik heb er weer zin in.

Chant; Ik las dat julllie je langzaam weer aan het opladen zijn voor de 4e poging. Nou meid zet hem op hoor, en volgens mij kunnen natuurlijke vitamine preperaten wel met elkaar. Maar zoek het even heel goed uit. Ik hoop dat jullie bonuskansje jullie HET geluk van de wereld bezorgd. Ik blijf mijn duimen inzetten.

Urs; Welkom terug in dit koude kikkerlandje! Zo te lezen hebben jullie het lekker naar je zin gehad. Wij hebben je hier gemist hoor, dus zijn blij dat je weer terug bent. Ik kan zondag ook niet komen, maar na de bevalling van moontje kom je toch wel?

Annie; 26 sept over op insuline meid ik hoop zo dat je dan je suiker stabiel krijgt en dat jullie je weer volop kunnen richten op jullie grote wens ook ik heb my fingers crossed.

Es; Welkom terug meid, ook voor jou een warm welkom in dit koude kikkerlandje. 28 aug gaan jullie beginnen met de 1e poging nou het blijft spannend hier op kok. Ik ga ook voor jou duimen.

Nou meisjes, met mij gaat alles lekker zijn gangetje mag niet klagen ga richting de 17 weken, pfff voor we het weten hebben wij ook een klein wondertje van onszelf in onze armen. Nou raar joh. Maar wel heel gaaf. 12 oktober hebben we een 3d-4d echo spannend. We willen niet weten wat het wordt hebben we ons voorgenomen. Dus lippen stijf op elkaar. We wachten nog wel even. Maar ik weet wel dat de verleiding heel groot zal zijn hihi :inlove:

Nou jullie zijn weer op de hoogte. Zet hem op allemaal en tot snel, want het is me opgevallen dat er niet zoveel meer geschreven wordt het is even rustig. Nou fijn weekend allemaal…

Hoi dames!

Urs die vakanties zijn ook altijd te kort :smiley: Wij gaan pas de 15e maar ik denk nu al dat het weer veels te snel voorbij is hahaha.

Rennic heel veel succes met de volgende FM en gauw melden of er wat moois groeit!! :thumbup:

Annie; ik ga zo hard duimen!! Wat zou het mooi zijn als het allemaal sneller op peil is met de insuline!! :thumbup: :pray:

En na de geboorte van de Uk van Moon en Han gaan we dubbel feesten! Allemaal samen!

Es, jullie ook starten!! Joepie!! Wat spannend en ook wel een opluchting! Fijn dat het zo snel al kon al dat afwachten is zo frustie. Hoop dat je het mooie weer hebt meegenomen en dat jullie lekker energie hebben opgedaan! Aan deze kant duimen we ons knetter dat er gauw meer zwangeren gaan volgen!! :pray: :thumbup:

Joh ik wist toch dat jullie lekker in de zon lagen! :wink: Dus terugsmsen is ook veels te prijzig vanaf daar hihi. Moet je trouwens ook gelijk al weer werken of heb je nog wat daagjes vrij?

Ang; we mogen ons 7 september melden. En volgende week woensdag komt moeders voor moeders al. Dus dan gaan we piesen in potjes! Ik hoop zo dat ik er heel lang voor kan meeplassen! Hoe meer ik terug kan geven hoe beter! Ik ga me elke dag helemaal klem drinken zodat er zoveel mogelijk flessen vol komen!

Hallo dames,

Zo, weekend is alweer voorbij! Wat vliegt de tijd toch :frowning: !

Maar ach,moet jullie ff pesten, nog 2 ochtendjes werken en dan heb ik 4 maanden VRIJ!!! Jippieeeeeeeeeeeeeee…

Nou ja vrij?? Na de bevalling zal het wel anders zijn, gebroken nachten, hopen op een rustige beeb (geen huilbeeb please please please)

Wij krijgen vrijdag weer een echo, ditmaal om te kunnen bekijken hoe de ligging is, beeb moet nu met hoofdje naar beneden en hoe groot ons beeb is. De VK kan het nl niet voelen! Wilt toch zekerheid, of beeb goed ligt.

Meiden ff een vraag:Als jullie willen weten wanneer en hoe ons kindje gaat heten, moeten jullie het adres aan mij doorgeven (voor een geboortekaartje). Stuur mij maar een pbtje! Ik ga goed om met de privacy! Werk tenslotte op PZ.

Urs…meid, BBQ ging niet door, te weinig mensen. Nu hebben wij afgesproken dat jullie allemaal komen wanneer ik bevallen ben! Ik reken dan ook op jou!

Rhi, ben zooooo blij voor jullie, dat heb ik al zoveel malen gezegd! Ik blijf het zeggen! Fijn hoor, 7 september al een echo! Wel meteen plaatsen hé!

En daarna met vakantie heerlijk voor jullie!

Chan, hoe is het nu met jullie? Ik ben echt blij dat jullie de kans nog aangrijpen! Ik leef echt met jullie mee!

Ang, wanneer jullie jullie 3/4 D-echo laten maken, hoop ik dat wij ondertusen ons beebje hebben :inlove: ! Het is zo mooi, zo’n 3/4D-echo!

Es, meid, nog even en het is ook zover voor jullie! Ik volg jullie hoor!

Zo ook voor Rennic, al een volleerd spuiter :lol: ! Dat went gauw hé!

Ik hoop voor jullie dat er goede en veel follikels zijn!

Vrouw Holle, hoe is het met jou? Ben je alweer bezig, of zit je nog steeds in de wacht?

Alle anderen, heel veel sterkte, ik blijf jullie allen volgen hoor! Er moeten

meer zwangeren komen hoor!

Nou toedeloe!!!

Liefs,

Moon

hallo,

weer even een kort berichtje, met die regelmatige uren zit ik niet meer zoveel rustig achter de pc.

ja dat was voor mij een meevaller dat de bbq niet door ging hebben we nieuwe kansen, want nu wist ik door onze vakantie pas veel te laat wanneer het zou zijn.

Veel leuker als er straks een beeb bij is om te bewonderen.

Nou Moon dat is aftellen geblazen nog 1 ochtend en dan welverdiend wachten op alles wat komen gaat.

Ja ja die Rhi lekker zwanger om jaloers op te worden maar van harte gegund hoor geeft ons die nog niet zwanger zijn moed om door te gaan.

Hier alles zijn gangetje eerste dag werken zit er weer op en dat viel niet mee heb nu 2 moeie voeten grinnnn.

Ja Moon ik weet dat je ons in de gaten houd lief hoor.

Nou tot lees

Es

Sooow even weer schrijven!

Moon, wordt er niet jaloers van hoor zo lang vrij! Geniet maar lekker van de laatste loodjes en daar heb je vast je vrije uurtjes nog wel voor nodig! Ik zal je straks wel even een PB sturen met adres!

Ang; Hoe is het werken gegaan??

Es; Nog even en dan is het de 28e! Jippie! Zoo spannend en ik hoop zo dat het gelijk de eerste keer allemaal goed gaat! :thumbup: draaien!

Chan; als je geen vocht in je eileiders hebt zitten dan heeft antibiotica maar weinig zin. Het is nl alleen nuttig om het te gebruiken wanneer er vocht in je baarmoeder kan komen uit je eileiders waardoor het embryootje niet kan innestellen. Daarbuiten zou ik het nut ervan niet zien eigenlijk, maar misschien kan je gyn je daar wel meer over uitleggen? Denk dat de beste zet de Vitamine E is samen met de TKC enzo.

Rennic; dat spuiten went zo ongelofelijk snel zeg. Ik kon dat eerst niet snappen maar na een weekje zat ik alweer helemaal in het ritme. Hoop dat het zo goed blijft gaan en dat er straks mooie follikels groeien!

Hier gaat alles ook nog goed, merk aan alles dat we zwanger zijn, wat kwaaltjes betreft niets te weinig, misselijkheid neemt toe elke dag en ook de duizeligheid. Wel fijn an sich want heb geen venstertje in mijn buik :wink:

Het is nu echt afwachten tot we de echo hebben en de tijd kruipt echt voorbij.

Zodra we die hebben gehad is er meer duidelijk en dan kom ik hem hier plaatsen!

hier was ik weer

ik lees dat alles goed gaat hier :D :D en ik wordt alleen maar zenuwachtiger voor de 1e behandeling, de tijd lijkt niet voorbij te gaan en toch moet ik over 4 weken ofzo weer beginnen met spuiten
oja ik had ook nog een vraag :?: :?: hoelang moest je ongeveer spuiten tot dat je de punctie kreeg :?: :?: ik weet het eigenlijk niet zo goed meer volgens mij was het iets van 3 weken??? ik heb 14-10-05 pas de eerste follikelmeting dus dat is nog een hele dikke 6 weken :wall: en de rest.
ik wou dat het achter de rug was en dat ik wakker kon worden op het moment dat ik smorgens heeeeel vroeg op het toilet zit om te testen :D
maar ja ik denk dat ik niet de enige ben,
veel mensen vinden dat ik niet zo moet "zeuren" omdat we al een kleine hebben mogen krijgen, en dat we er dan tenminste nog 1 hebben als de behandeling eventueel mocht mislukken
en vaak genoeg zijn het mensen met meerdere kinderen
dan denk ik soms wel eens stiekum...mmmm ging jij maar eens in mijn schoenen staan
ze hebben zelfs al 1 keer tegen me gezecht van je moet deze behandeling aan iemand geven die nog geen kinderen heeft jij hebt er toch al 1
soms kan ik er echt niet meer tegen (zoals nu) en dan zit het me heel hoog, en twijfel ik of de mensen nou gelijk hebben of ik zelf
ach het zullen de hormonen wel zijn
nou ik zal ophouden met praten over mij :wink:

rhi :ik las dat je heel misselijk bent hopen dat je snel een beetje gewend raakt dat je niet meer hoeft te spuiten echt afkicken he:D :D :D (dit is wel een grapje hoor hahahahaha)
neeh maar ik hoop wel dat je er niet zoveel last van houd en dat je er lekker van mag genieten

@kimmetje23 wrote:

hier was ik weer

ik wou dat het achter de rug was en dat ik wakker kon worden op het moment dat ik smorgens heeeeel vroeg op het toilet zit om te testen :D
maar ja ik denk dat ik niet de enige ben,
veel mensen vinden dat ik niet zo moet "zeuren" omdat we al een kleine hebben mogen krijgen, en dat we er dan tenminste nog 1 hebben als de behandeling eventueel mocht mislukken
en vaak genoeg zijn het mensen met meerdere kinderen
dan denk ik soms wel eens stiekum...mmmm ging jij maar eens in mijn schoenen staan
ze hebben zelfs al 1 keer tegen me gezecht van je moet deze behandeling aan iemand geven die nog geen kinderen heeft jij hebt er toch al 1
soms kan ik er echt niet meer tegen (zoals nu) en dan zit het me heel hoog, en twijfel ik of de mensen nou gelijk hebben of ik zelf
ach het zullen de hormonen wel zijn
nou ik zal ophouden met praten over mij :wink:

Sorry dat ik inbreek hier, ik las je schrijven , ik heb het even dikgemaakt, want dat zulk uitspraken kan ik gewoon zo mij boos om maken,
waar bemoeien mensen zich mee,zwetsers zijn het hoor.

Ja jij hebt een knulletje een heel mooi knulletje, maar die wens nog een kindje te willen is echt niet uiit de lucht gegrepen hoor, die is er wel degelijk door een gevoel tot stand gekomen,

laat mensen maar denken en praten en ga jij door (jullie allen)met de wens te vervullen . Jullie ventje en hopelijk jullie andere kindje zullen later trots wezen op hun ouders en blij toe dat hij er een broertje zusje bij hebt "gekregen". Houdt die gedachte maar vast uiteindelijk doe je het voor hem jezelf en je partner!

Groetjes bianca81. (sorry dat ik even zo in breek,ik hoop iig wel dat hetjullie allen gaat lukken, hoe dan ook!)

Hey Meisjes,

Ben ik weer! Ja het werken is wel te doen. Maar echt wel genoeg hoor nu halve dagen. Wil niet klagen maar het is wel wennen weer.

Hier alles ok. 17 weekjes al. hmm heerlijk. Maandag weer een echo dan zien we ons beebje weer. Kan niet wachten. :smiley:

Rhi; Jij al richting de 5 weekjes fijn hoor. Als je eenmaal de echo hebt gehad dan vliegt de tijd voorbij.

Kim; Niet aan jezelf gaan twijfelen meis, je moet doen wat jou gevoel je ingeeft. En niet naar andere mensen luisteren, die weten niet wat het is allemaal.

Moon; Heerlijk jij kunt bijna gaan genieten van je verlof lekker joh de laatste loodjes zet hem op meid.

Chan; hoe gaat ie met je? Ik hoop dat het al een stuk beter gaat. Ik denk aan je :-*

Es; Voor jou is het ook bijna zover. Voor je het weet ben je al aan het spuiten, ik heb 1 tip beleef het stap voor stap.

Nou meiden, ga verder. Dikke kus Ang en de beeb :dance:

Kim probeer het idd maar langs je heen te laten gaan. Het zijn vaak mensen die wel hun wensen op dat vlak hebben ‘gekregen’ en hun gezin al compleet hebben. Alleen al dat ze zeggen geef die behandeling maar weg geeft al aan dat ze niet weten waarover ze praten!

Jullie hebben idd geluk dat Lucas er nu is, maar dat betekend echt niet dat er geen tweede kindje meer mag komen! Wat denken ze wel niet!

Geen van degenen die IVF of ICSI doen zeuren over pijntjes en kwaaltjes etc sterker nog ik weet van mezelf dat ik echt superblij was dat de mogelijkheid er uberhaupt is en als ik moest spuiten oid dan verborg ik dat het liefste en leefde door als ieder ander.

Maar degenen die nooit een behandeling hebben meegemaakt (vind ik tenminste) mogen ook geen oordeel bv hebben over hoe zwaar het wel of niet is. Zeker niet als ze denken dat je het er ‘even’ tussendoor doet.

Oef Ang kan het me voorstellen. Je zit toch weer ineens in een heel ander ritme! Ga ervoor en wie weet gaat het over een weekje al wat makkelijker!

Hoi Meiden,

Angela jeetje joh alweer 17 weken lekker hoor gaat alles goed???

Kim,mensen kunnen zulke stomme dingen zeggen daar heb ik helaas ook veel ervaring mee!!! :thumbdown: Maar niemand kan jou gevoel bepalen!!!Wij hadden ook al een zoon en wilde graag nog een kindje en hebben deze ook gekregen via ivf na een heleboel ellende!!!En ook raakte wij "vrienden"kwijt omdat veel mensen er echt niks van begrijpen wat je doormaakt(zie mijn verhaal bij de vlinderpraat)Sterkte hoor meid en kop op!!!

Moon,lijkt me leuk hoor kunnen we gelijk je wondertje aanschouwen!!!

Chantal,meid hoe is het met jou???

Rhi,ik las dat je misselijk was balen is dat zeg!!!Het hoort er wel bij natuurlijk maar het is niet prettig ik hoop dat je je gauw beter voelt hoor en dat je een hele fijne zwangerschap mag hebben!!!

Shouka,spannend ik :pray: en :thumbup: voor jullie hoor!!!

Rennic,ook voor jou :thumbup: en :pray: ik hoor heel veel succes!!!

Liefs Urs :-*

Zo moon, bijna alweer met verlof…wat gaat dat snel zeg!

Geniet er lekker van!

Rhi, hopelijk ben je niet te lang en te hevig misselijk. Is niet leuk, maar je voelt wel dat je zwanger bent :dance:

Kim, laat je niet gek maken hoor…wat andere denken is niet belangrijk!

Mensen met zulke uitspraken weten echt niet waar ze het over hebben :doh:

Es, jij mag ook bijna beginnen…spannend weer!

Nou, bij mij wordt het nu echt spannend…gisteren FM gehad en het zag er goed uit. 5 grotere links en z´n 4 kleinere rechts…Vrijdag de puntie :!: :smiley: en dan maandag of dinsdag de terugplaatsing! :inlove:

Ik begin nu wel de kriebels te krijgen…

:-* Nic

:smiley: Hallo Allemaal!

Kim trek het je niet aan wat mensen zeggen …vaak weten ze niet eens hoe diep jouw gevoel zit ! Dus meid ga er lekker voor en of je er nu 1 2 of 3 hebt het is jullie keus en niet die van anderen!

Moon lekker zw.schaps verlof heerlijk! Lekker je voorbereiden op de komst van jullie kindje! En genieten van de lange nachten!

Ach dat is allemaal tijdelijk! Ik kon altijd erg genieten van mijn nachtelijke uurtjes met mijn dochter ! Dat went snel en als je eens moe bent en kijkt naar t wonder in de wieg dan ben je het zo weer vergeten!

Rennic , wat spannend zeg! Ik ga heel hard voor je duimen!

Toch weer heel bijzonder! Suc6!

Rhi , vervelend die misselijkheid maar het hoort erbij! En heb inderdaad even nagevraagd maar antibiotica helpt niet als je geen vocht hebt inderdaad…

dus ik hou het bij vit.E tk olie .

Meer kan ik toch niet meer doen…

Ang. jij schiet ook al op he? leuk hoor ! En ja dat werken zal niet meevallen in het begin he? Even wennen weer!

Es , voor jou is het dan ook bijna zover!

Ik ga heel hard voor je duimen!

Zoals het nu bij mij uitziet’; zodra mijn ongi er is mag ik bellen , starten met de pil en dan zou in week 41 de punctie zijn…

Zie er als een berg tegenop en zou het eigenlijk willen uitstellen maar ja mijn klok tikt echt al op bijna 1 minuut over 12 dus op advies gaan we dan nu toch weer echt beginnen.

Heb er meer moeite mee dan alle vorige keren , kan zomaar in huilen uitbartsten om niets…pffffffffffffff

Maar goed laten we hopen dat poging 4 het gaat worden!

Meer als wat ik al deed kan ik niet doen !

Oh ja , afgelopen zaterdag is onze konijn overleden zo zielig…

was nog maar 3…

Alles waar te voor staat is niet goed dus we houden alles bij het oude!

Moet gaan werken heb er echt zin in :liar: :liar: :liar: :liar:

liefs van mij

:smiley:

Hai dames!

Wat wordt het hier weer spannend!

Rennic vrijdag al de punctie!! Logisch dat het kriebelt! :smiley: Maar het klinkt als een mooie score! Zo al 9 follikels en wie weet zitten er nog wat verstopt! Vrijdag dus flink duimen hier en de kaarsjes aan!

Chan je doet er echt alles aan wat mogelijk is!! En die spanning moet er ook ergens uit. Dus huilbuien laten komen want als je er niet aan toegeeft komt het er ook wel een keer uit! En schrijf het hier ook maar van je af! Daar zijn we voor en een uitlaatklep is zo belangrijk. :-*

Dan ook nog je konijntje wat er nu niet meer is, vreselijk het zijn ook zulke knuffels. Sterkte daarmee!

Urs! Hoe gaat het met je!? We gaan echt met zijn allen straks kraamschudden bij Moon! :smiley: Lijkt me zo leuk iedereen eindelijk te ontmoeten!

De misselijkheid neemt wel af als ik genoeg rust neem. Dus wat er ook gebeurd ik ga weer over op halve dagen werken! En als ze dat niet leuk vinden jammer dan! Deze kleine staat echt voorop en ik wil niets doen wat niet goed is ervoor. Verder vind ik alle kwaaltjes prima! Hoe meer hoe liever want dan weet ik dat er flink wat gaande is daarbinnen!

:oops: :oops: Ff inbreken voor kimmetje.

Wij Hebben ook al kids mogen krijgen.

en ook ik heb nog een kinderwens.

Maar begrijp presies wat jij bedoelt meid.!

Ook tegen mij zeggen ze wees blij dat je kinderen heb mogen krijgen.

Daar dank ik god ook voor.!!!

Maar mag je deen geen kinderwens meer hebben als je al 1 of 2kindjes heb.

Meid kan alleen maar zeggen volg je hart.!!!

En hoop voor jou dat jou wens uit mag komen meid.!!!

Ps ook wij gaan beginnen met ivf.

kusssssss beertje

Hoi meiden,

Na een lange tijd even een berichtje van mij.

Rhiannon, VAN HARTE GEFELICITEERD met je ZWANGERSCHAP!!!

Geniet ervan meid!!! :smiley:

Chantalle, heel veel sterkte en probeer ondanks alles toch een beetje hoop en moed te houden. Ik denk aan je!!! :wink:

Rennic, succes met de punctie en terugplaatsing, ik duim voor je. :thumbup:

Alle andere meiden ook heel veel succes!!!

Ik ben nu bezig met de 1e ivf. Ik moet morgen voor een 2e follikel echo en dan horen we wanneer de punctie plaatst gaat vinden. Hoe dichter bij het komt, des te spanneder het wordt. Maar als ik al die positieve verhalen lees, krijg ik steeds meer hoop.

Liefs Heidi

hoi,

Kim trek je alsjeblieft niets aan van al die mensen die dat tegen je zeggen, dat slaat allemaal nergens op. Zij hebben ws niet meegemaakt wat jij allemaal al hebt meegemaakt en tegen mensen die op de "normale"manier zwanger kunnen worden zeggen wij toch ook niet van jij hebt er al genoeg geef maar aan mij??? Dus volg je hart en je gevoel en ga ervoor.

Bianca en Beertje van mij mogen jullie altijd inbreken hoor.

Hier zijn we aan het aftellen tot aan eerste spuit, maar ook ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van kimmetje hoe lang het duurd tot aan punctie na je eerste spuit.

Bedankt iedereen die al zo hard aan het duimen is en meeleeft. Ik duim ook heel hard voor jullie.

Byjou houd de moed erin meid en laat de tranen maar komen dat is alleen maar logisch en hoord erbij als je steeds zo´n verlies te verwerken krijgt. Ook bij mij zitten de tranen soms nog hoog en ik hoop en bid dat een teleurstelling me bespaart blijft en hoop dat ik kracht heb om dit proces aan te kunnen. Nu houd ik me er maar aan vast dat dat zo is.

Gr Es

Heidi wat fijn om te lezen dat het bij jullie ook voorspoedig gaat! Ook al bijna een punctie in zicht wat spannend op naar mooie follikels!

En lang leve de dementie ik heb even in mijn agenda gekeken hoe lang we ditmaal hadden zitten tussen de eerste spuit Decapeptyl en de punctie. Iets meer dan een maand! Op 28 juni zijn we gaan spuiten en op 1 augustus hadden we de punctie. Maar het wisselt wel want het hangt dus allemaal af van hoe snel de follikels op de goeie grootte zijn.

Dames succes met de spuitjes!!

He Heidi, gaan we weer gelijk op…spannend he! :!:

Ik ben 3 aug begonnen met spuiten van Lucrin en 13 aug met Gonal en 26 aug de punctie. Maar ik heb verders ook niks bijzonders zoals verklevingen etc.

ik ga gauw aan het werk, wordt een druk dagje…

Fijne dag allemaal :-*

HEY TANXXX ALLEMAAL VOOR DIE LIEVE BERICHTJES

ben er nu wel weer wat anders tegen aan gaan kijken en we gaan er gewoon voor de volle 100% voor

ik moest vanmiddag naar hetr uwv toe ivm mijn ziekte wet door de BI

en ik mag nu stoppen met mijn fisio (die ik nog steeds 2 keer in de week heb)

alweer anderhalf jaar :frowning: :frowning: ik moet wel naar mijn ha toe om te kijken wat nu het beste is voor mij

en jaja ik krijg een omscholing, omdat ik altijd in de horeca heb gewerkt en dat werk dus niet meer kan doen

ik ben er wel blij mee eindelijk kan ik weer eens wat gaan doen en mezelf nuttig maken voor de maatschappij

ik las ook dat er overmorgen een punctie “gepland” is en ik wou je hier bij succes wensen en dat er heele mooie follikels uit mogen komen

doegggggg

hey meisjes!

Rennic; Heel veel suc6 morgen en ik zal aan je denken, zet hem op he:-

Rhi; Meid hoe gaat het? Was het allemaal gelukt met MvM? Kun je ook gaan plasssen in de kannen. lekker luchje ook trouwens op nuchtere maag hihi :shock:

Chant; Ik hoop dat het al wat beter met je gaat, je gaat door een moeilijke tijd heen meid, laat die tranen de vrije loop, het moet er toch uit. En inderdaad je doet alles wat je kunt doen, ik blijf voor je duimen. :thumbup: :pray:

Moon; Meid hoe bevalt je zwangershapsverlof? Want dat is nu wel ingegaan he. Spannend, de laatste loodjes. :dance:

Heidi; Jij ook suc6 ik hoop dat de punctie snel achter de rug is en dat je dan aan de vlgde fase mag beginnen de ww. Zet hem op ook ik duim voor je.

Urs; Je moet erbij zijn he als moon bevallen is. Ben zo benieuwd naar iedereen. :smiley:

Es; jij bent nu ook aan het aftellen, gata snel hoor, voor je het weet is het weer voorbij.

:thumbup: :thumbup:

Kim; Zet hem op meid, en inderdaad goed dat je er voor de volle 100% voor gaat.

Er zijn meiden geweets die wilde weten hoelang je moet spuiten?

Ik weet wel dat dat bij iedereen anders is. Ik heb 22 dagen gespoten in totaal. Dit geld voor mijn laatste poging die andere weet ik niet meer.

Zet hem op allemaal meiden. Denk aan jullie.

:-
Angela