Jeetje Heidi het blijft jou ook niet bespaard. Dat dat zou kunnen eigenlijk bij IVF een bbz. De embryootjes zijn dan toch al in de baarmoeder geplaatst? Ik vind het echt zwaar vervelened voor je. Wat een pech. Heel veel sterkte!
Rhiannon, vervelend van de operatie die je waarschijnlijk gaat krijgen. Maar gelukkig heb je je eileiders niet nodig voor IVF.
Zou Moon aan het bevallen zijn?
Chantal sterkte he met je deca. Fijn dat jullie al ver in de adoptieprocedure zijn. Zou niet fijn zijn als je nog lang moet wachten. Maar wat is eigenlijk ver in de procedure? Maar ik duim super voor deze IVF poging hoor!
Ik heb zelf afgelopen vrijdag weer een punctie gehad, mijn tweede. Was wat vervelender deze keer maar nog goed te doen. Deze gynecoloog was wat lomper met zijn naald! :x Had volgens mij wat haast! Maar goed uiteindelijk wel 11 eitjes weggehaald. Vrijdag, zaterdag en zondag heb ik veel buikpijn gehad. Opgeblazen gevoel, weinig naar het toilet echt niet gaaf. En dan nog dat verhaal met die progesteron tabletjes! Dat ze daar een normale bijsluiter bij stoppen! Dank nog voor jullie reacties dat was erg fijn. Ik voelde me alleen afgelopen weekend niet top dus heb verder niet veel gemaild. Gisterenochtend was de buikpijn gelukkig weer wat minder. En we kregen een fijn telefoontje, 9 van de eitjes waren bevrucht. Gisterenochtend heb ik 2 embryootjes teruggeplaats gekregen. Super, ben erg blij. En nu die hele zware wachtweken! :?
groetjes Kaatje
Kaatje,meid heel veel sterkte in de wachtweken hier word waanzinnig voor je geduimd :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Aprodite en Chantal heel veel succes!!!Ook voor jullie word er hier geduimd :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Moon,hoe is het met jou en het beebje???
Heidi,tjee meid wat ellendig allemaal sterkte!!!
Annie,hoe is het nu met jou,wanneer mag jij beginnen???
Angela,meis hoe is het met jou en beeb???
En ook Tans,hoe gaat het???Ik lees niet meer zoveel van jou hier???Het gaat toch wel goed???
Alle andere meiden die ik ben vergeten nu, ik denk en duim ook voor jullie hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Urs :-*
Heidi; zat het aan je eierstok? Niet vergeten dat je ook een punctie achter de rug hebt hoor! Er kan door het follikel heen geprikt zijn waardoor er wat bloed in komt en dat kan dus ook stollen. Maar wat had ik gehoopt dat jullie wat mooiers te zien hadden gekregen gisteren. Ik kan je wel 100 x typen niet teveel te stressen maar ik heb in ong zo’n situatie gezeten dus weet ik dat je het toch wel doet. Maar denk wel goed om jezelf en je mannetje want de impact is zo groot en jullie hebben al genoeg troubles gehad. Kan je weinig tips geven voor je relatie maar weet wel dat dat altijd op plek 1 komt en jullie er samen door moeten. Ik hoop dat dat lukt en het je niet verder uit elkaar drijft ipv dichter bij elkaar brengt. Als er wat is weet je hier ons te vinden en je kunt altijd een PB of mail sturen of zelfs MSNen.
Kaatje succes met de wachtweken en dat de emmies maar een fijn plekje vinden!
Dank jullie wel allemaal voor jullie reakties. Ik begin er wat aan te wennen dat ze eruit gaan. Klinkt vast achterlijk maar soms dacht ik toch wat hoop te hebben dat wanneer ze er niet uit zouden gaan en we veel geluk zouden hebben en ooit een IVF kindje zouden krijgen er daarna meer hoop zou zijn op een ‘natuurlijk’ gemaakt kindje. Toch weer een stukje afscheid nemen en weer een stukje hoop loslaten en weer erbij krijgen omdat ik zelf denk dat de kans wat beter is als ze eruit zijn om met de IVF zwanger te worden. Tjees wat warrig maar zo voelt het wel.
Thnx iig! :-*
Moon is nog niet aan het bevallen ze schreef net nog in de Huiskamer Maar morgen is een mooie dag om te bevallen zeg ik…
8)
Hallo dames ,
Rhi het is inderdaad iets wat je los moet laten maar neemt niet weg dat het vervelend is !Maar wel de beste optie!
Annie leut ze vanmiddag bij Rhi!
Heidi wat vervelend allemaal zeg…pfffff
Maar hopen dat het geen bbz is!
Aprodite , we gaan dus gelijk op ,hoe lang moet jij spuiten?
En wanneer heb jij de 1ste echo?
IK weet dat ik blij moet zijn met iedere poging maar geloof me na 4 keer geen posi test zinkt de moed je in de schoenen…
Moon ik vind 6 oktober wel een mooie datum om te bevallen :inlove:
Kaatje ! Wat een goede oogst zeg! Is er nog iets ingevroren of helemaal niet?(niet dat dat wat uitmaakt!) IK ga heel erg voor je :thumbup:
Die 2 weken zijn echt zooooo voorbij!
Liefs van mij
Chan thnx hoor. Ik weet ook dat het het beste is. Er zijn mensen met veeel meer verstand ervan dagen mee zoet geweest voor ze hiertoe kwamen hoor, dus daar stel ik mijn vertrouwen in! En ja voor jou is het ook geen optie weet ik, je hebt er geen vocht inzitten dus ze zitten ook niet ‘in de weg’ voor je en dan is niet opereren beter hoor.
En tja ‘blij’ zijn met een poging…beetje dubbel nietwaar? Fijn dat het kan, maar niet tof dat het zo moet en zeker na 4 keer resultaatloos is het zwaarder dan bij een eerste poging waar je haast uit elkaar klapt van de hoop.
Maar hoe raar het ook mag klinken en hoe makkelijk ik ook praten heb, er is hoop en er is een kans dat het nu wel lukt! En hier wordt zo hard geduimd dat de rook eraf gaat komen! En je kunt hier altijd komen schrijven en mailen enzo. En als het kan en je hebt er behoefte aan, helpen we waar het kan. :-*
Hoi meiden,
Kaatje, succes in de ww. Ik :thumbup: en voor je.
Ik heb net gebeld voor de uitslag. het hcg was nu 1444, afgelopen donderdag was het 699 (dacht dat het 620 was, maar het was dus nog iets hoger) Het is dus verdubbeld. De vpk zei dat dit paste bij een goede zwangerschap en ze wilde me al bijna feliciteren. ze wist het hele verhaal niet. de echo van donderdag maar weer afwachten.
Liefs Heidi :-*
He Bah Heidi…
Ik leef met je mee…
Liefs van mij
Hallo meiden,
Heidi, dit geeft toch echt hoop voor jullie en ons allemaal! Wij blijven heel erg :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie! Wat een spanning zeg pfffffff…Enfin donderdag maar afwachten!
Kaatje, heel veel succes en sterkte in de WW! De 1e week gaat het best wel snel, zorg iig dat je in de 2e week heel veel afleiding hebt. Negeer ook de lichamelijke kwalen. Het lichaam kan je behoorlijk in de maling nemen.
Ook voor jou en je hubbie gaan wij flink :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
:thumbup: :thumbup:
Enneh…progestan VAGINAAL inbrengen hé
Chantalle, ik vind iedere dag een mooie dag om te bevallen, behalve vandaag als je begrijpt wat ik bedoel hihihihihi
Gaat het met Sammie en de andere beesten nog steeds goed? Je wilt Sammie nog steeds niet kwijt? Dan kan ik mijn Han ff lief aan kijken! Misschien dat hij zwicht voor mijn (smekend, bedelende) gezichtje :inlove:
Enneh…ik begrijp ook dat je de 4e poging echt heel eng vindt, probeer daar niet teveel aan te denken. Het kan ook goed gaan!
Annie, let maar wel op de troep van Rhi, kan je daarover lekker roddelen op de KOK :mrgreen: :mrgreen: ! hahahahahahahaha
Nou genoeg gestookt hierzo…
Doeiiiiiiiiii
Liefs,
Moon
Moon,
Gaat ie nog? Ik blijf gewoon door duimen en tenen hoorrrr…
:thumbup: :thumbup:
Liefs
Mira
Ik heb het opgezocht op internet. normaal heb je 1% kans op een bbz en met ivf 3 %. Dus je loopt iets meer risico, maar die kans is nog steeds erg klein.
liefs heidi
Heidi wat blijft het spannend zeg, ik kan me zooo voorstellen dat je zwaar heen en weer geslingert wordt tussen hoop en vrees. Nog twee lange dagen wachten voor je weer voor een echo mag tot dan blijven we duimen en als het daarna nog nodig is gaan we ook door!
Moohoon!! Hey jij moet je alleen nog maar concentreren op de laatste daagjes rust hoor niet stoken! 8) Schandelijk hahaha. Ik zou bijna gaan duimen dat die kleine vandaag geboren gaat worden hihihi.
Mira nog minder dan 10 dagen voor jullie zeg. Spannend en hopelijk een mooie telling straks!! Kom zeker even op jullie draadje spieken dan! :thumbup:
Hey Moon , nee hoor Sammie blijft! Ze komt wel eens logeren!
Enne niet zo stoken he :lol:
Jij moet je concentreren op je bevalling!
Rhi is Annie al geweest? Was t gezellig?
Ik ga eens koken!
Hondjes uitlaten . en dan naar de paardjes die hebben ook dierendag!
liefs van mij
hahaha er is in ieder geval 1 iemand bevallen op deze heugelijke dag.
Mijn zusje heeft een zoon gekregen en ik ga zo heel snel naar het ziekenhuis dus later meer info hij heet Niels.
Doei
Chan was gezelli!
Es euh wacht Tante Es en je mannetje van harte gefeliciteerd met jullie neefje Niels! Heel veel plezier in het ziekenhuis en kom maar op met die mooie foto’s straks!! :mrgreen:
Wij gaan denk ik ook maar eens wat te eten regelen…heb wel een beetje honger gekregen geloof ik…weet alleen nog niet wat het wordt. Iets makkelijks denk ik hihi.
het was weer is gezellie daar.
en moon jij moet je concentreren op je baby en niet op de troep van een ander.maar om je gerust te stellen het viel reuze mee met de troep.rhi kan een beetje overdrijven,maar ja ze heeft mijn troep nog niet gezien. :oops: :oops: :lol: :lol:
rhi weet je al wat je gaat eten??? de sla bleek dus bedorven te zijn dus dat is hier niet door gegaan :sick:
groetjes annie
nog een leuke dierendag gewenst voor zo lang het nog duurt.
Oeps, ik krijg vandaag wel op mijn Kl…te :oops: , alleen omdat ik een beetje aan het stoken ben :shifty: .
Tja, volgens mij ga je dat krijgen wanneer je op het laatste endje loopt, ga je een ander maar plagen. :liar: :mrgreen:
Bij deze beloof ik plechtig dat ik vanaf morgen weer volledig ga concentreren op beeb.
Es, gefeliciteerd met Niels! 4 oktober? Zal hij daar geen last van krijgen?
Mira, bedankt voor je duimen en tenen hihihihi! Ik ga mijn best doen, ik wil ook een beeb in mijn armen .
Zodra er wat nieuws is, wordt het gemeldt op de KOK door Han.
Ik stuur in ieder geval een aantal smsjes zodat er direct een melding op de KOK komt.
Meiden, ik ga mijn leven beteren hihihihi en see you later!
Liefs,
Moon
heey hallow allemaal
hier was ik weer een keer
ik zag dat moon nog steeds niet is bevallen ggggrrrr ik ben zo benieuwd naar de beeb
elke dag kijk ik wel ff hihihihi
shouka heeeeel veeeel gefeliciteerd met de kleine van je zus :inlove: :inlove: :inlove:
en kaatje heeeel veeel succes in de wacht weken.
ik heb me zaterdag ook weer een bak gehad
we gingen naar een prive feestje van een vriend van ons en we zouden eerst niet gaan omdat we eigenlijk niet zo heel veel zin hadden maar uiteindelijk hadden we afgesproken dat dit ons laatste avondje was voor ons samen (uitgaan dan he) dus gingen we toch
en het was echt heeeeeel gezellie TOT DAT… de mobiele eenheid 2 busjes, een arrestatie team en een politie recherge team ons feest abrubt kwam vergallen, ze kwamen zo binnen stormen en meppen dat ze deden die gekken het leek er niet meer op
er waren hooguit een keer 80 a 90 mensen en er zijn er gewoon 40 opgepakt
ik moest tegen de muur alsof ik een crimineel was die wel 7 moorden op me naam had staan
ze waren net bezig om de tie rips om me polsen te doen toen me maat zei dat wij bij de organisatie hoorden
ECHT ZOOOO BELACHELIJK
en wat blijkt ze deden dit omdat ze vonden dat het een illegaal feest was van voetbal supporters
echt zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!!!
Hee meiden
Alles goed hier hoor, ben alleen nog wel druk op mijn werk vandaar dat ik wel meelees maar zelf weinig post. Moon nog even…
Heidi ben ook erg benieuwd hoe het nu met jou gaat aflopen.
weer een aantal dames in de wachtrij, nou ik duim voor jullie hoor. Mijn buikje groeit goed!!!
Groetjes Tans
Hallo allemaal,
Tans, wat leuk dat je nog ff post hiero…Voor mij is het inderdaad nog fftjes…pffffffffftttt
Tjee Kim, dat is inderdaad schrikken zeg als je gewoon aan het feesten bent en ineens een inval komt! Zou je haast spontaan weeen krijgen!
Ik wil nog ff een buikfoto van mij plaatsen! Niet schrikken hé!
wwaaauuw wat een mooie buik moon
hopen dat de inhoud een beetje snel komt