IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Hey Moon: Wat een prachtige buik! 5-10-2005 is trouwens wel een leuke datum he? Nou ja iedere dag is natuurlijk fantastisch

Shouka: Gefeliciteerd met je neefje!!! Altijd leuk zo’n hummel in de familie erbij.

Byjou: Mijn 1e deca geprikt vanavond , verwacht zo rond zondag mijn :twisted: :twisted: dat zou dan c.dag 26 zijn. Ik ben al in mijn agenda aan het tellen wanneer de punctie of tp ongeveer zouden moeten zijn. Maar dat kan ik natuurlijk helemaal niet weten, maar toch kijken he??

zucht… In ieder geval wordt de Gonal dosis verhoogt omdat ik vorige keer 8 eitjes had. Dat moeten er meer worden.

Wanneer verwacht jij de :evil: :evil: :evil: ?

Natuurlijk begrijp ik dat je tegen het hele gebeuren opziet en dat het zeker qua spanning ondragelijk kan zijn. Hou je taai hoor!!!

Urs: Leuk dat je zoveel aandacht aan ons schenkt terwijl je zelf deze stadia allang gepasseerd bent!!! Top hoor!!!

Lots of Love

AFRO :inlove: :inlove:

Moon b en erg benieuwd naar je foto maar zie hem niet? :oops: :oops:

Zelf heb ik gisteren ook weer foto’s gemaakt zal ze binnenkort laten zien,

groetjes Tans

@Tans wrote:
Moon b en erg benieuwd naar je foto maar zie hem niet? :oops: :oops:

Goedemorgen dames,

Tans, had je je wel ingelogd? Dan zie je pas foto's. Hij staat op de vorige pagina! Ik ben echt benieuwd naar jouw buik hoor. Dat moet inmiddels ook flink gegroeid zijn?

Vanmiddag weer naar de gyn, Beeb mag er wel uit van mij....maar ja, blijkbaar heeft beeb het voor het zeggen. Ben benieuwd of er nog akties komen. Zal wel niet :( . Gewoon doorlopen tot 40 weken??

Aphro, hoe ging het prikken? Viel het mee? Ik weet niet of jij een korte of een lange behandeling hebt? Ik moest beginnen met deca, de 3e dag kwam puregon erbij en dit voor ca. 2 weken lang, met steeds een echo voor de groei te bekijken, rond dag 14 á 16 kreeg ik de sein om pregnyl te spuiten. Daarna na 37?? uur de punctie. Ik had dus de korte! Gek eigenlijk, maar ben het bijna vergeten! Het resultaat is nu wel mijn buik!

Liefs,
Moon

Wow Moon wat een fantastische buik. Ik wens je alvast toi toi toi met de bevalling wat dat gaat echt niet meer lang duren. :slight_smile:

Ben er nu zelf ook achter dat ik eerst moet inloggen om een foto te kunnen zien!! Ha ha dat heeft even geduurd :lol:

groetjes Kaatje

:smiley: Dag dames!

Vanmorgen de 1ste deca gezet , ging weer als vanzelf!

Moon mischien moet je de beeb de voordelen vertellen als hij/zij eruit komt.Gewoon even naar beneden komen :eh: en huppa uit mama’s buik!

Kan pappa eindelijk knuffelen !

Apro heb jij de korte of lange ivf behandeling? Ik de lange dus ben nog even bezig!

Kaatje jij alweer op de goede weg van de ww!

Hoe is het met je?

Ga lekker naar mijn paardjes!

Liefs van mij :smiley:

!!!JAJAJA heb de foto’s gezien schitterende buik!!! Veel succes met de pogingen meiden enne Moon ik hoop dat de bevalling straks goed verloopt :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!

Groet Tans

Hoi Meiden,

Apro :oops: :oops: :oops: Ik word er verlegen van :lol: Maar ik weet zelf nog zo goed hoe het was en had totaal niks aan andere mensen simpelweg omdat niemand in de mm zat,en juist daarom doet het mij ook goed om jullie aan te moedigen en mee te lezen!!!

Kim,wat een verhaal zeg :shock: denk je lekker een avondje te gaan stappen :shock:

Tans,alles goed???

Moooooon waar blijft de kleine nou???Ik ben zooooooooo nieuwsgierig :smiley: :smiley: :smiley:

Chan,ook weer bij de prikkers???Heel veel succes hoor meis :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Heidi,meid het gaat ook echt allemaal niet zoals het moet he???Wat een spannende tijd voor jullie zeg heel veel succes en ook sterkte !!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Urs :-*

Hallo meiden,

Alles nog rustig moon? Een hele mooie buik heb je :smiley: :!:

Heidi…wat vervelend allemaal zeg…ben je nu wel of niet zwanger?

Sterkte met deze killing onzekerheid :-

Kaatje…2 ukjes teruggeplaatst. Een hele goede score ook!

ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: voor een goede afoop!!!

Rhi, wat vervelend allemaal zeg! Zo’n buikoperatie is niet niks. Maar zo te lezen heb je er vrede mee. Suc6!

Chant en Afro…weer aan de spuit…suc6 allebei :-

Wij zijn maandag naar de gyn geweest. Het wachten is op de :evil: en dan mag ik bellen. Het nieuwe schema wordt dan opgestuurd. Ze had het nu over Dec/jan…oef ff tegevaller, want eerst zijden ze okt/nov. :eh:

Nou ja…wachten maar weer. Het zal wel allemaal anders gaan nu…vast geen cycles van 28 dagen :wink: :oops:

Meiden…ik denk aan jullie :-*

Rennic

vandaag heb ik de eerste gonalf gehad, was wel ff wennen hoor ik moest natuurlijk gelijk "op lokatie"prikken want we hadden een feestje van mijn schoonfam

sta je daar op toilet te prikken hahaha echt net een verslaafde

ik heb voor een dag of 11 wat te spuiten dus ik denk dat de punctie ook wel tegen die datum aan zit te komen

Hoi meiden,

Moon, wat een prachtige buik! Kun je het nog een beetje volhouden?

Shouka, gefeliciteerd met je neefje!!

Rennic, hopelijk komen die :twisted: snel! Ik ben officieel zwanger, maar op de echo’s was niets te zien, dus vermoeden ze een bbz.

Urs, bedankt voor je aanhoudende aanmoedigingen!!!

Tans, fijn dat alles goed gaat.

Byjou, Aphrodite en Kimmetje, succes met de spuitjes!!

Kaatje, weer een dagje van de ww voorbij! :thumbup:

Rhiannon, hoe is het met je, al een beetje bijgekomen van het nieuws van afgelopen week?

Annie, hoe gaat het met je?

Hier is alles hetzelfde. Een beetje zenuwachtig voor de echo van morgen. Ik heb nu vaker het gevoel van misselijkheid, dit komt dan even snel te voorschijn en verdwijnt bijna net zo snel. Ook een opgezette buik, ik dacht kan mijn oude spijkerbroek wel weer aan, mooi niet dus. Ik moet ook vaker plassen en er kwam vanavond zelfs een soort van melk uit mijn tepels (nadat ik erin kneep weliswaar) En dat allemaal door dat hcg en zeer waarschijnlijk allemaal voor niks. Ik hoop stiekem nog steeds dat er toch iets in mijn baarmoeder zit, maar misschien is het beter om dat niet te doen. We zouden volgende week eigenlijk een weekje naar Rome gaan, maar of het doorgaat laten we afhangen van morgen. Zodra ik morgen iets weet, laat ik het horen.

Succes allemaal.

Liefs Heidi :-*

Heidi…ik ga heeeeeel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat je toch zwanger bent :!: :wink: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik denk aan je morgen :-*

pppppfffffffff heidi jou is het ook maar niet gegunt zeg.ik hoop met je mee dat het op de echo van morgen wel wat te zien is en geen bbz is.

met mij gaat het steeds beter de suikers worden steeds lager dus binnen de normen dat het zijn moet en ik begin me daardoor weer wat fitter te voelen nog wel niet 100% maar dat komt nog wel.

probeer weer meer te gaan lopen en morgen ga ik weer na 2 weken zwemmen dus wie weet gaat het zometeen echt veel beter dat ik ook mijn huishouden aan kan en sneller weer groen licht krijgt als dat ik nu denk.we zullen zien.

moon al last van kriebeltjes enzo?

groetjes annie

Even een kort berichtje.

Hopelijk kan ik vandaag even een nieuwe topic aanmaken voor het IVF gebeuren!

Moon ik hoop dat je aan het bevallen bent!! :smiley: En ja wij plagen jou ook natuurlijk hihi.

Heidi meid vandaag ben je weer bij de gyn! Ik duim hier nog steeds!

Chan en Afro alletwee begonnen en Kaatje in de ww! Spannend allemaal!

Annie hopelijk gaan alle dingen die je op de planning hebt staan goed en als er wat is weet je me te vinden!

Ik vergeet vast heeel veel mensen maar heb even wat dingen te regelen met werk etc.

Vanmiddag ga ik aan het knutselen lekker afleiding!! :smiley:

:smiley: Hallo!

Vanmorgen bijna de deca vergeten…maar op tijd nog bed8!

Moon je bent vast aan het bevallen! Laten we het hopen… :smiley:

Heidi vandaag weet je het definitief …Laat je ons iets weten ?

ben druk met een berg strijk…heb daar echt helemaal geen zin in!

Maar wat moet dat moet he!

Liefs van mij 8)

Hallootjes,

Ben nog helemaal niet aan het bevallen! :frowning: . Het duurt allemaal wel lang hoor! Ik geef mijzelf tot 10-10, dan ben ik uitgerekend. Ik hoop dat ik niet overtijd ga lopen.

Chant…Deca bijna vergeten? Foei :naughty: Ach, je moet er ff inkomen, je bent zo weer in het ritme!

Sammie al wat streken uitgehaald? :angel: :angel: .

Ga jij maar lekker verder strijken, wat jammer nou dat ik niets meer mag doen :liar: :liar: :slight_smile: .

Meiden, zodra ik bezig ben met weeën of bevallen, krijgen jullie vanzelf zo snel mogelijk bericht.

Heidi, al wat gehoord? Ik :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: nog steeds voor jullie!

Kaatje, gaat het nog met je in de WW? Volhouden hoor meid!

Kimmetje ook sterkte met spuiten! Spannend hoor…

Ook voor Aphrodite…veel sterkte!

Toedeloe!

Liefs,

Moon

Dank je Moon.

Die ‘vreselijke ww’ zijn weer begonnen. Ben natuurlijk blij dat er twee mooie embryo’s zijn teruggeplaatst maar pfff het valt me weer erg zwaar.

Wat een spanning. Ik val s’avonds gewoon uitgeput in bed, niet van mijn lichamelijk inspanning maar gewoon geestelijke uitputting. En als ik slaap dan kan ik er in ieder geval even niet mee bezig zijn, tenzij ik er natuurlijk weer over droom. :? Ik zou best graag een winterslaap doen van twee weken!

Heidi sterkte vandaag in het zkh. En Rennic ik hoop voor je dat je nog wel kan starten in okt/nov ipv dec/jan. Zijn er wachtlijsten in jouw zkh?

groetjes Kaatje

Dames we gaan hier verder…