Ben ook niet helemaal wakker …sorry Rennic moet natuurlijk Kaatje zijn!
Ik hou het ook niet meer bij hier aaachhhhh. :mrgreen:
hallo dames,
annie is weer terug!!!
ik loop wel veel achter dus vergeef mij me te late vragen etc.
moon al wat in zicht?de laatste loodjes meid.
ang ik heb gehoord dat er een familielid van je is overleden gecondoleert voor jou en je man.
chan ik ben jaloers wat een leuke pup en boxer!!!
rhi leuke vakantie gehad?
hoe is het met de rest?
sorry hoor heb vluchtig door alles heen gelezen maar ik kom hopelijk zo weer bij.
met mij gaat alles goed.ik ben ondertussen over op insuline en ben bezig met het opnieuw de goede dosis te vinden.
de tweede spuit die ik zette(de 1ste ochtend spuit) werd gelijk al een blauwe plek :oops:
nu hopen snel de goede dosis te vinden en dat ik in dec echt groen licht krijg.
voor de rest heb ik jullie gemist dus zal vaak weer komen neuzen als ik er op kan komen en niet zoals vanmiddag niet.
nou tot lees!!!
groetjes annie
Hey Annie !
Welkom Back! Gezellig dat je er weer bent!
Moon hoe is het met jou en de beeb en Hubbie natuurlijk?
Rhi morgen weer aan t werk?
Fijne zondag allemaal!
Liefs van mij :inlove:
Goedemorgen allemaal,
Nou, het wordt hoogstwaarschijnlijk geen zondagskindje vandaag! Bij ons nog helemaal geen tekenen van weeën of wat anders. Gewoon weer afwachten!
Annie, meid welkom terug. En dan meteen met “goed” nieuws: insuline spuiten, das wel een stukje vooruitgang! Nu nog de juiste dosering uit zien te vinden zodat je helemaal groen licht krijgt.
Chant, hoe gaat het met zindelijk worden van Sammie, het is en blijft een poepie hoor samen met de boxer! Wat een leuke, lieve foto was dat! Mijn hartje smelt ervan :inlove: :inlove: .
Heidi, hoe is het nou met jou? Heb je de uitslag al definitief? Of krijg je die morgen?
Ik blijf nog steeds :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
Rhi, alle was al gedaan? Je kat opgehaald? Hoe reageerde hij toen je je kat kwam halen?
Veel liefs,
Moon
Hoi dames!
ben weer aan het wennen aan de MSN het KOK-en etc. Gaat wel snel als je achterloopt hihi.
Kaatje succes met afwachten wanneer wordt je gebeld voor de TP? Ik duim hier flink voor een mooie emmie!
Moon nog niet? Sjips zeg ja als je ergens op wacht lijken de dagen veel langer. En je mannetje had ik al gemaild nav zijn superwerkje van het op de hoogte houden van ons allemaal. Wat een bikkel heb je getroffen :inlove:
Chan, nog een paar daagjes voor je weer begint! En nee ik heb deze week nog ‘vakantie’ met wat afspraken tussendoor. Maandag naar de gyn dus. En dins komt Annie ff theeleuten ook gezellig!
Annie toppie die insuline is de eerste (grote) stap voorwaarts. En hopelijk gaat het instellen ook redelijk snel lukken. Spreek je dinsdag nog wel even kun je ook even de foto’s kijken!
Heidi, heel erg veel succes morgen en oh wat hoop ik dat het goed nieuws mag worden! Hier wordt :thumbup:
De was is natuurlijk nog niet klaar want die stomme tent is nog niet droog nu het weer hier niet droog is helaas. Maar goed dat zal ook wel komen gelukkig hebben we alletwee nog vrij dus we hebben nog even.
Verder zijn we (of beter gezegt Daan) bezig met de vakantie foto’s, alles is al kaal op CD gebrand voor pa en ma om mee te knutselen en te bekijken maar de volgorde klopt dus niet en tja mannen en techniek die spelen wel vrolijk. Ondertussen maakt hij tijdens zijn vrije tijd flink gebruik van de DVD speler want hij heeft Hornblower op DVD staan en is ze nu allemaal achterelkaar aan het kijken! :silenced: ondertussen surf ik op KOK en internet en geniet ervan dat ons Tijgertje weer heerlijk thuis is. Hij had niet echt veel interesse toen we hem kwamen halen was wel wat nieuwsgierig maar heeft het blijkbaar perfect naar zijn zin gehad! Heeft zelfs een ontsnappingspoging gedaan maar toen meneer weer honger kreeg wist hij de weg naar hun huis ook wel weer te vinden hahaha. Dus vanaf toen mocht meneer ook weer buiten spelen. Hij heeft alleen gepresteerd om de eerste week daar tot 3 keer toe zijn nagels in de bank te zetten dus de verzekering mag ook nog aan de slag. Zal deels ook wel zijn doordat hij wat ziekjes was toen hij daar kwam en niet goed in zijn vel zat want thuis doet hij dat dus niet. *denkt aan de reclame met die hond en Dat doet ie anders noooooit :shifty:
Even gauw een foto van de vakantie van de zee. Zijn nog steeds aan het uitzoeken enzo maar deze was wel erg leuk. Moet ze ook nog eerst resizen en op bucket gooien dus we hebben nog wel wat te doen.
dank jullie wel voor het hartelijke welkom.
ik ben zelf ook blij weer terug te zijn.
nog even moon.
rhi mij zie je dinsdag en ik ben benieuwd naar de foto’s.
kaatje al wat gehoord?
ik lees het wel weer.
groetjes annie
Hoi Annie,welkom terug hier :thumbup: Hoe is het met jou???
Heidi,ik hoop echt dat je vandaag toch goed nieuws krijgt!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Moon,hoe is het vandaag???Het is nu 3 october en ik zei nog dat dat een hele mooie dag was voor de kleine om er uit te komen :lol: want ik ben vandaag jarig dus kleine van Moon en Han KOM NOU HET IS TIJD OM ERUIT TE KOMEN
Chan,wat een scheetje is het toch :inlove: :inlove: :inlove:
Liefs Urs :-*
Hey Urs! Gefeliciteerd! Hoeraaaa :thumbup: :dance:
Moon , morgen is ook een goede dag want dan is het DIERENDAG!
Hier weinig te melden…nog 2 dagen en dan gaat de 1ste deca erin…Spannend!
Ga zo alle medicijnen in huis halen :mrgreen:
Met Sammie gaat het heel erg goed gelukkig!
liefs van mij
Rhi,wat een schitterende foto zeg!!!
Urs :-*
Hey gefeliciteerd Urs!! :mrgreen: Hoop dat je flink verwend wordt door je mannen vandaag maar dat zal vast wel goedkomen hihi. En tja die zee is ongelofelijk kunnen niet anders dan mooie foto’s worden. Hopelijk krijgen we er vandaag nog meer klaar om te posten.
Verder even kort een update van het gynbezoekje vanmorgen. Het hoofd van de afdeling heeft overleg gehad met Nijmegen en daar is uiteindelijk toch uitgekomen dat verwijderen van mijn eileiders toch de beste optie is. Het kan in NL helaas niet echt onderbouwd worden aangezien er een te kleine groep vrouwen is met hetzelfde ‘probleem’ om er een goeie proefgroep mee te maken. Maar wanneer ik voor mezelf naga dat die dingen alleen maar voor complicaties zorgen door al het vocht dan zeg ik ook van haal ze er maar uit. Zie wel een beetje op tegen de operatie, en dan niet vanwege de narcose oid maar meer vanwege het feit dat het zo’n rommeltje is in mijn buik. Normaal zou nl clips plaatsen ook een optie zijn maar dat is bij mij nav de eerste kijkoperatie en het verslag daarvan al ongeveer uitgesloten. Het wordt dus ook niet een operatie door een ‘kijkgaatje’ maar echt een buikoperatie. Dat schijnt toch altijd zwaarder te zijn al kan ik me dat niet meer goed herinneren. Er is iig meer infectie risico en het betekend ook dat het niet poliklinisch kan maar dat ik een paar dagen moet blijven. Nu ja alles om de kansen bij de laatste poging zo hoog mogelijk te krijgen nietwaar?
Een wachtlijst is niet veel over te zeggen, kan alles worden tussen de 3-9 weken. En 20 oktober hebben we de intake bij de anesthaesist.
Nu zit ik zelf te denken om maar eens te vragen of ik daarvoor aan de anticonceptie mag. Puur eigenlijk uit ‘verwenderigheid’ want als mijn cyclus nu op de standaard 30 dagen blijft kan ik rond de Kerst weer fijn gaan slepen met de Always en mijn sjieke kleren voor het diner. En stiekem vind ik dat ik wel eens iets voor mezelf mag regelen. Even lekker egoistisch doen en niet te hoeven bloeden tijdens die feestmaand die weer een jaar zonder kids afsluit en zo lekker jezelf met de neus op de feiten drukt. Tel daar dan nog een fijne ongi bij op, ik wil graag even bedanken daarvoor als het kan. Nu ja daar ga ik nog voor bellen iig om te vragen of dat mag. Vooruit genoeg over mezelf gemiept ik ben wel benieuwd of Kaatje al meer weet…
En Heidi jij mocht vandaag ook naar de gyn…hoe is het gegaan?? Ik hoop nog steeds op goed nieuws voor jullie!!
Hey Rhi , dat is in ieder geval iets wat er aan gedaan wordt…
In mijn geval zou dat niets uitmaken volgens de gyn…
Moet overmorgen alweer beginnen met de deca…zie er best tegenop…
vraag me af of ik al die vitamines enzo weer zal gaan slikken…
Heb geen idee eigenlijk , maar ja van de andere kant ,baat het niet ,schaadt het niet!
Het is onze laatste poging…maar inmiddels zijn we al op de helft van de adoptiecursus en komt er nu eindelijk schot in!
Moon zit beeb nog lekker warm?
Heidi hoe is het na vanmorgen…
Ang ,voor jou begint het ook op te schieten he?
Kaatje wanneer heb je de TP?
liefs van mij
urs gefeliciteerd met je verjaardag.laat je maar lekker verwennen door de mannen.
met mij gaat het aardig.suikers nog wat te hoog.ik word woensdag gebeld en ws weer opnieuw verhoogd maar we zullen zien.
ang alles goed meid?
moon al wat verandering of heeft de kleine het nog steeds warm genoeg bij je?
pppppppfffffffff rhi jij krijgt ook weer heel wat voor de kiezen zeg.
kaatje al wat gehoord?
heidi moest ook vandaag naar de gyn?
chan als ik het goed lees gaan jullie ook een kindje adopteren of alleen als de laatste poging ook mislukt?
groetje annie
jeeee wat een verhaal rhi !!!
maar als dat beter is, dan is dat zo.
nu maar afwachten dus wanneer je aan de beurt bent :-*
Hallo !
We willen adoptie als deze laatste poging mislukt…
Maar gelukkig hebben we ons wel heel vroeg laten inschrijven dus vandaar dat we nu al zo ver zijn.
Heeft ook voordelen.
We kunnen op ieder moment stoppen als we dat willen!
Moon hoe is het???
Tis echt nog maar een paar dagen he?
Spannend!!!
Hallo meiden,
Rhi, Blijft jou niets bespaard hé qua medische molen! En idd misschien is het beter als de eierstokken weg worden gehaald, je hebt het niet nodig bij de IVF-procedure. Als het alleen maar vocht/cyste oplevert bij de behandeling, is het een verstandige besluit van de artsen.
Je mag in dit geval ook aan jezelf denken en egoistisch zijn, gewoon doen toch! Dus gewoon vragen om die anti-conceptie.
Chantalle, Het is echt spannend hoor, Beeb ligt nog lekker in mijn buik, morgen MAG het er NIET UIT! :snooty: :naughty: Niet op dierendag!
Op dierendag laat je toch geen kindjes geboren worden, arm kind. Het wordt alleen maar mee gepest op school of in de straat!
Maar inderdaad het is officieel nog 7 dagen! Dan ben ik 40 weken! Hopelijk gebeurt het nog deze week dat Beeb eruit wilt komen.
Ik blijf wel onder strenge controle, maandag, woensdag en vrijdag naar de gyn. Volgens mij laten zij mij niet echt over tijd lopen hoor!
Tjee, overmorgen al aan de deca? Dus junken!! Meid, vitaminen is nooit weg dat weet je! Misschien Gravitamon? Of sowieso Foliumzuur!
Angela–>je bent niet meer zoveel op de toppic! Hoe gaat het met jou? Heb je nog mooie buikfoto’s voor ons?
Ik zal vragen aan Han of hij foto’s wilt maken, nu het nog kan! Foto’s van 39 weken (officieel morgen).
Annie–> het is altijd ff zoeken hoeveel dosering jij nodig hebt voor je suiker! Mijn vriendin heeft dit ook gehad, nu heeft zij een pomp!
Fijn dat je weer terug bent, je bent echt lang “weg” geweest!
Heidi–> vertel es, hoe is het met jou? Heb je vandaag slecht nieuws gehoord? Je moest toch vandaag weer voor de echo? Ik hoop zo voor jullie dat het toch wel goed gepakt heeft!
Kaatje–> net zoals de anderen ben ik vreselijk nieuwsgierig!
Es–> valt het wachten nog mee? In oktober mochten jullie toch ook voor gesprek?
Nou, meiden ik ga weer bank hangen!
Veel liefs,
Moon
Jemig rhi,
wat een ellende toch steeds,maar zoals mijn voorgangers al zeiden voor ivf heb je ze niet nodig.Ik hoop echt dat er nu eens betere tijden voor je aan gaan breken meis!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Heidi,hoe is het gegaan???
Hier hebben de mannen vanmorgen voor me gezongen en ik heb van mijn mannetje een bos rozen gekregen :inlove: Verder nog een luchtje en badgel en een stijltang voor mijn haar,Donney heeft een hele mooie ketting gemaakt op school :inlove: dus ik ben zeker flink verwend!!!
Urs :-*
Byjou:
Zie je er zo tegen op meid? Kom op…morgen zet ik ook de spuit weer
in mijn vetrol…je zal zien deze maand is zo weer voorbij…het zal zeker
weer spannend worden…maar wees blij dat we dit mogen en kunnen doen.
Ik zal in ieder geval aan je denken.
Heidi: Ik ben steeds aan het kijken of er al bericht van je is. Ik leef erg met je mee.
Urs: Het duurt niet lang meer 3 oktober maar ik wens je een fijne verjaardag.
Rhi: wat een toestand zeg…gelukkig maakt het voor zwanger worden
dmv IVF inderdaad niet uit…
Moon: Sterkte met de laatste loodjes…
En iedereen die ik nu niet genoemd heb: ik lees bijna dagelijks al jullie berichtjes en
ik wens iedereen echt het geluk toe uit de grond van mijn hart.
veel liefs AFRO
hoi chan,
ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat de laatste poging toch aan slaat.als dat niet zo is en na een periode van verwerking is het ntl wel voordelig dat je niet de hele weg van de adobtiegebeuren hoeft te belopen.dus wat dat betreft heb je het heel slim aangepakt.
ik zelf zou niet weten of ik de abdoptiegebeuren in zal gaan als blijkt dat ik van mijzelf geen kinderen kan krijgen.ik weet nl niet of ik mijn vriend mee krijg als eerste en ze zeggen dat het best wel zwaar en intensief is met wat ze allemaal van je willen weten.je moet erg sterk in je schoenen staan is mij verteld en dat is bij mij nog wel is het probleem heb ik de laatste paar maanden gemerkt ik de gesprekken bij amarum(de eetkliniek).maar ik vind het knap van jou dat jij toch die weg aan het bewandelen bent en miss ook helemaal gaat doen.
al hoop ik ntl (miss egoistisch) wel dat de laatste poging aanslaat.
moon mijn vriend zijn nichtje en mijn ex zijn vandaag jarig en hun hebben er niet zoveeel problemen mee hoor.het is denk ik hoe je er mee om gaat.maar als jij dat niet wil hoop ik voor je dat hij/zij blijft zitten waar hij/ze zit.nog even de laatste loodjes.ow en wat het spuiten betreft soms is het wel gevoeliger en dan krijg ik ook een druppeltje bloed als ik de naald eruit gehaald heb miss dat ik dan een haarvaatje geraakt heb of zo en ja de goede dosering vinden heeft tijd nodig en suikers is al iets wat steeds veranderd.maar het komt absoluut wel goed.
ang waar ben je?nu ben ik terug en sie ik jou niet meer.ik hoop dat je weer vlug terug komt.
rhi ik snap iets niet maar dat vraag ik je vanmiddag wel.
nou ik weet weer even niets en ik moet me gaan douche en nog wat dingen voor ik vanmiddag weg kan.
groetjes annie
Hoi meiden,
Urs, nog gefeliciteerd!! Leuke dag gehad?
Rhi, wat een verhaal weer! Heel veel succes!! Ik denk aan je!
Moon, Hoe gaat het bij jou? Kun je het nog volhouden? Nog even en dan heb je die prachtige beeb in je armen!
Byjou, ik duim voor je tijdens deze laatste poging!
Gister weer naar de gyn geweest. Er was nog steeds niets te zien. Behalve een cyste aan de linkerkant van 0,5 cm. En rechts een holte vocht met een stolsel erin. (het leek wel erg op een beebje in een heel vroeg stadium al zeg ik het zelf, heb het niet durven te zeggen) Waar dat alles precies zit weet ik niet, ben het vergeten te vragen.
Ik heb opnieuw bloed moeten laten prikken om te kijken of mijn hcg weer gestegen is. Zo ja, dan vermoeden ze een bbz. Mijn slijmvlies was nog steeds dik. Donderdag weer een echo, vandaag uitslag van het bloed.
Dat het dan fout moet gaan oke, daar leren we op een gegeven moment mee leven maar niet op deze manier. Zo kun we ons er niet overheen zetten en positief en vol goede moed naar de volgende ronde gaan.
Zodra ik iets hoor, laat ik het jullie weten.
Succes allemaal
Liefs Heidi :-*