jeetje heidi wat een rot nieuws weer het zit je ook niet mee
ik kan niks anders doen dan extra hard voor je duimen en hopen dat het nog wel goed zit
ik zelf heb vanmorgen een uitgangsecho gehad ze kon al wel zien dat ik al wat eitjes begin aan te maken?!@#$%^&(dat kan toch pas na de gonalf)
ik heb het niet gevraagt want ik was zo beduusd dat ze mij iets vertelde waar ik zo ongelovelijk bang voor was, mijn eierstokken liggen erg diep en ook nog een erg hoog :wall: :wall: waardoor de punctie alleen nog maar meer pijn gaat doen
ik hoopte zo dat ze wat gezakt waren, ik vroeg nog aan haar liggen ze nog zo diep???ja zij ze ze liggen idd niet waar ik ze wil hebben
echt waar de grond zakte onder mijn voeten weg en het leek alsof ik in een diep gat viel
en ik heb vannacht nog wel gedrromd dat de punctie geen pijn deed, nu na dit nieuws ben ik er alleen maar banger voor geworden en ik weet ook niet meer waar ik nu aan toe ben tja aan heel veel pijn zelfs de echo’s doen mij nog pijn omdat ze zo verweg liggen
de week is nog nooit zo snel gegaan met spuiten terwijl de vorige keer toen ik niet wist waar ik aan begonnen was het eeuwen duurde over twee weken heb ik weer een echo dan gaan ze kijken of de eitjes groot genoeg zijn
ik zij al tegen mijn hubbie sla mij maar neer als ik daar op die bank lig tijden de punctie hij lachte wel maar gaf me ook gelijk een dikke knuffel hij zit er ook heel erg mee dat ik er zo bang voor ben maar ja wat kan hij eraan doen toch ook niks ik kan hem geen verwijten gaan maken omdat het aan hem ligt, dat zou oneerlijk zijn
1 kwartier moet het gaan duren, ik denk dat dit de ergste minuten zijn uit mijn hele leven
Welkom thuis Rhiannon hebben jullie het leuk gehad op vakantie???
Spreken elkaar snel.
Zou Moon al bevallen zijn???
Ha Helena en anderen,
Nee, deze jongedame zit nog gewoon op de bank met BIB (beeb in buik)!
Morgen ga ik weer naar de gyn voor controle en gesprek.
Er zijn ook geen voortekenen dat ik spontaan ga bevallen deze nacht .
Nog bedankt voor je berichtje in onze gastenboek, erg lief van jou!
Hoe is het met jou verder?
Rhi, welkom terug!!! Ik heb jou ook errug gemist hoor!
Heb je genoten saampjes met Daan van jullie vakantie? Buiten je tandartsbezoeken daar.
Ik ben meerdere malen in het ziekenhuis opgenomen geweest vanwege mijn (te hoge) bloeddruk. Alles gaat nu goed, met medicijnen blijft de bloeddruk nu gelukkig stabiel.
Jullie horen het nog hoe het afgelopen is bij de gyn!
Liefs,
Moon
rennic suc6 morgen met de punctie!
Rhi welkom thuis ! Er zijn al onderwerpen voor je geopend hier op kok , zo erg missen we je! Kun je nagaan
Kim! Kom op verzamel al je kracht en moed en ga ervoor! Het zal zeker pijn doen , maar wat is nu een kwartier als je strax een geweldig beebje in je armen hebt?Denk aan iets leuks als je daar ligt , aan je kleine ventje bv.
Probeer het positief te benaderen dat helpt echt!!!
Moon hou vol meid! Wie weet krijg je nog gelijk 1 oktober… :lol: :inlove:
De laatste loodjes meid! Die wegen het zwaarst!
Heidi voor jou nog een dikke knuf!
Shouka hoe staat het er bij jou voor eigenlijk?
Liefs van mij
Zooo ben ik weer even. Ik las net wat verder terug het vervelende nieuws van Angs schoon-opa. Sterkte daarmee meid!
Kim het gaat je lukken hoor! Hoe vervelend ze er ook voorliggen het kan zelfs op het laatste moment nog veranderen! Mijn eileider zat ook vervelend en moest door alle vocht eig zelfs eerst ‘leeggeprikt’ worden en hij was gewoon al leeg toen we begonnen! Wondertjes zijn de wereld echt nog niet uit dus houd je daaraan vast meid en echt zeker weten dat het je gaat lukken! Je bent sterker dan jezelf denkt!
Rennic, puntie!! Spannend hoor! Veel succes morgen vandaag eigenlijk, ik hoop dat je wat hebt kunnen slapen!
Hoi meiden,
Moon, zet 'm op he de laatste loodjes!!
Rhiannon, fijne vakantie gehad?
Kimmetje, succes alvast met de punctie!!!
Chan, hoe gaat het met Sammie?
Hier zijn gister flink wat tranen en woorden gevallen. Zo klote zoals het nu allemaal gegaan is. Eerst niet, toen wel en nu zeer waarschijnlijk niet. Ik ga om 11 uur bellen voor de bloeduitslag.
De emmies die ze teruggeplaatst hebben waren 2 en 5 cellig (niet erg geweldig goed), zouden zij misschien meer tijd nodig hebben om zover te komen? Ik moet mezelf niet teveel hoop gaan geven, maar elk kansje op hoop wil ik graag grijpen.
Misschien houd ik mezelf alleen maar weer voor de gek. Ik weet nu wel heel zeker, ik vertrouw mijn lichaam voor geen meter meer.
Mijn mannetje is ontzettend verdrietig, toen ik 2 weken geleden ongi werd, had hij het de 1e dag erg moeilijk, maar daarna zoiets van we gaan er weer voor en volgende keer beter. Maar deze klap is te groot voor hem, hij zit er echt helemaal doorheen. Hij wil waarschijnlijk maandag ook niet mee voor de echo. Hij wil niet nog een keer naar een lege baarmoeder kijken.
Succes iedereen!
Liefs Heidi :-*
Hoi meiden,
Het hcg is doorgestegen naar 620. ( vorige week 265) niet echt geweldig dus. De vpk gaf aan dat het kan betekenen dat ik eventueel bloedverlies kan gaan krijgen. We wachten maar weer af.
Liefs Heidi
Han en Moon…wil beebje al buiten spelen?? Echt ik weet helemaal zeker dat de kleine nog in onze vakantie geboren gaat worden!!
Chan en Aphro jullie gaan gelijk op dat is wel fijn altijd prettiger om samen te prikken etc. Heel veel succes! Meer zwangeren is altijd fijn!
Heidi, wat een onzekerheid zeg maar dat het doorstijgt is wel fijn en hopelijk is het ook een teken dat de kleine een doorzettertje is wat wil blijven! Ik blijf duimen voor jullie want een lege baarmoeder is niet iets wat je straks wilt zien. Ik hoop dat er daar straks ook wat moois te zien is voor jullie.
Es, blauwe plekken al? Ik hoop van niet. En spreek je gauw op de MSN oid! We hebben nog vakantie eens kijken wanneer Daan lekker lasagne wil maken
Hier nog even rust, voorlaatste dag van onze vakantie ben ik weer ongesteld geworden. Weer een teken dat mijn lichaam beter is in ‘opruimen’ dan zwanger zijn. En maandag dus een gesprek met de gyn, eens wat dingen voorleggen en kijken hoe en wat nu. Geen idee wanneer we de volgende poging kunnen starten en hoe en wat en evt wat daarna. Willen we nog wel een evt vierde poging, willen we nog meer prikken en puncties etc of willen we een heel andere weg bewandelen zonder kids en hoe dan? Nu ja meer vragen weer dan antwoorden.
hahahaha geen enkele blauwe plek te vinden hier hoor.
Heidi ik weet niet wat ik moet zeggen, maar kan me vorstellen dat deze onzekerheid en onduidelijkheid moordend is, wens jullie veel sterkte en kracht samen om deze dagen door te komen.
Moon is er al een beeb ik heb echt het idee dat ik alleen maar op baby nieuws aan het wachten ben mijn zusje is namelijk morgen uitgerekend en oooo wat is deze aanstaande tante nieuwsgierig pfffffffffffff en wat wil ze graag die baby in haar armen en hart sluiten.
nou doegies voor ik emotioneel wordt (zijn vast de bijwerkingen)
Hallo allemaal…
Heidi ik kan het me zoooo goed voorstellen allemaal! Het is ook niet niks zeg!
Rennic , hoe is het met je?
Kim heb jij nog nieuws?
Shouka , wat een emoties he zo gedurende de behandeling…
Ik begin donderdag…zie er dit keer als een berg tegenop…We durven nergens meer op te hopen…
Ang , hoe is het met jou en je mannetje?
Rhi , je zal wel omkomen in de was of niet? :roll:
Om iedereen wat op te vrolijken (of mischien moet je er wel van huilen…)
hier een leuke foto van Sammie!en Balou!
liefs van mij
en foto van Sammie en Sjeng…
Ben echt helemaal weg van Sammie! En ze is zoooo lief! :inlove:
Owwww wat een lieffies Chan! Die met Balou is erg leuk! Mevr beschermd haar speeltje tegen de scherpe tandjes van Sammie hihihi.
Kan niet genoeg van zulke fotos zien! Geniet ervan.
Es lekker hoor niets blauw! Hoelang moet je nog?? Zal niet echt veel spuiten meer zijn toch?
Stik gelukkig niet meer in de was want eerst moet de tent een beetje drogen. Maar we hebben nog een rondje of 3 te gaan schat ik nu zo in. Ach ja dat is het nadeeltje van een vakantie. De foto’s zijn we nog mee bezig maar ws lukt het wel om er morgen wat uit te zoeken voor hier. Mannetje heeft een paar heeeel mooien gemaakt! :mrgreen:
Heidi wanneer weten jullie weer meer? Of zijn er geen verdere afspraken gemaakt met je ziekenhuis? Ik duim me iig wezenloos voor je net als voor Han en Moon en de kleine.
Ang hoe gaat het met je mannetje vooral? En trek je het wel? Ook aan jezelf en de beeb denken meis.
goeiemorgen allemaal,
Heb even een vraagje over progestan, zit hier beetje te flippen achter mijn pc.
Op de verpakking staat dat je ze gewoon mag innemen en op de bijsluiter (via de mond) maar mijn arts zei dat ik ze intravaginaal moet gebruiken? Lekker handig? Heb ik nu wel de goede medicijnen meegekregen? Ik kan op zaterdag nergens terecht met mijn vragen hierover. Het zijn witte bolletjes. Kennen jullie die ook?
Heb gisteren weer punctie gehad moet vandaag dus beginnen met progestan. Kimmetje mijn ervaring met een punctie is dat de verdoving die je krijgt echt heel goed werkt. Ik krijg een infuus en daar zetten ze twee keer een spuit in. Je raakt in een geweldige ontspannende roes en dat helpt heeel erg goed tegen de pijn. Vast ook bij jou. :thumbup:
groetjes Kaatje
Hoi Kaatje,
Ik moest 2 pilletjes tegelijk vaginaal inbrengen! Ik geloof 3 x 2daags!
Kan je niet bellen naar het ziekenhuis of dergelijke? Volgens mij moet dat bij jou ook hoor…het is nl ter bevordering van de innesteling!
Enneh…succes hé…hopen dat het aanslaat!
Kimmetje, volgens mij heb ik mijn ervaring al verteld, de 1e keer kreeg ik soort van morfine, werd ik hoogstens high van. De 2e en 3e x heb ik gekozen voor een roes (hier ga je dan slapen), maar je spieren blijven wel in beweging. Bij een volledige narcose zijn je spieren geheel slap!
Oohh…Chant…wil je niet zoveel foto’s plaatsen? Ik word er echt jaloers op!!! Wat schattig allemaal! Ik ga Sammie echt es weg halen bij je!
Ang, hoe is het nu met jou en je hubbie…nog steeds vrolijk zwanger zijn?
Liefs,
Moon
Kaatje; wat je arts zegt klopt helemaal hoor! Deze pilletjes worden voor meerdere toepassingen gebruikt en de gebruiksaanwijzing/bijsluiter is niet gemaakt voor de IVF toepassing. Als het goed is heb je van je gyn een foldertje gekregen ivm je behandeling en als het klopt staat daar ook wat in over progestangebruik.
3 x daags 2 stuks vaginaal inbrengen zodat het voornamelijk door je baarmoeder(slijm) wordt opgenomen en zo min mogelijk bijwerkingen heeft.
Succes en wat was de opbrengst van je punctie? Alles meegevallen?
Moohoon doe nu eens bevallen :mrgreen: we willen zooo graag (bijna net zo graag als jullie) die kleine bewonderen. Zorgt je mannetje voor genoeg afleiding? Het is de eerste vandaag zeg wat is dat snel gegaan, en wat zou het fijn zijn als er vandaag een verjaardag wordt gemaakt. Ik duim nog even door.
hee moon ik weet nog wel hoor dat je mij jou ervaring hebt verteld
maar bij ons in het zh doen ze dat gewoon niet ik heb wel gevraagd maar ze zeggen gewoon keihard neee
ik krijg gewoon een roesje net als de vorige keer alleen met de hoogste dosis (en daar heb ik echt niet van geslapen, ja na die tijd pas)
ohja ik had nog wel ff een vraagje
ik zat hier gister met mijn nicht en we hadden het zo over die gonalf
ik heb daar maar 4 doosjes voor gekregen en dat is genoeg voor 8 dagen prikken das toch nooit genoeg???
kaatje: bij mij was dat ook zo de vorige keer paar keer per dag vaginaal inbrengen, de aphotheek keek er zelfs raar van op want die wist dat ook niet die las ook dat je het moest innemen maar de gyn had uitdrukkelijk gezecht tegen mij dat ik ze gewoon vaginaal moest inbrengen
ik ben trouwens ook benieuwd naar je punctie en je “oogst” hoeveel eitjes hebben ze eruitgehaald??
Ha meiden,
Heidi wat een vreselijke onzekerheid!!! Wat moet je er nu toch van denken? Hopelijk kan je man toch de kracht vinden om maandag met je mee te gaan, want samen sta je sterker…en wie weet…is het wel positief??? Heel veel sterkte!
Rhi, lekkere vakantie gehad? Suc6 met je beslissing over een 4e poging ja of nee. Kan me voorstellen dat dit erg moeilijk is. :think:
kaatje, hoe ging de punctie gisteren? (de meiden waren in de war en hebben jouw en mij verwisseld :doh: ha ha) Wat de Progestan betreft die moet je inderdaad hoog vaginaal inbrengen. Het verbaasde mij de vorige keer ook dat er op de bijsluiter iets anders op staat :eh: .
Heb je 2 emmies terug gekregen? Ik ga een kaarsje voor je branden en heel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Chant echt ontzettend lieve foto’s …zo te zien wordt Sammie al helemaal geaccepteerd! :inlove:
Moon…het is vandaag 1 oktober. :shifty: …nog nieuws?
Wij gaan maandag weer naar de gyn voor een gesprek en nieuw schema.
Het rare is dat ik volgens mij geen eisprong heb gehad dit keer. heb niks gevoeld en mijn temp ging van 36.5…36.7…en vanmorgen 36.9. Ik zit nu al op dag 19 :think:
Verder beetje gevoelige borsten en…ben in vrij korte tijd 1,5 kilo aangekomen. En dat is best raar, want normaal ben ik toch redelijk stabiel. Het zal wel door de hormonen komen van de 1e ivf poging…
:?:
Allemaal suc6 verders en een heel fijn weekend!
:-* renic
Ach Kaatje…ik ben nog niet heleemaal wakker geloof ik :doh: :doh:
Je hebt de punctie gehad…en niet de TP dus ik ga voor je duimen dat er een paar hele goeie zijn!!!
Hoeveel eitjes had je?
gr Nic
Hallo allemaal!
Rennic progestan gewoon 3 keer 2 capsules vaginaal inbrengen !Zo heb ik het ook altijd moeten doen!
Moon hier nog een hele lieve foto…aach…
liefs van mij en een fijn weekend!