Byjou: Ja! Leuke foto…wat een scheetje…
Ik ben verliefd!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
liefs Afro
Na een hectisch weekend is de rust enigzins teruggekeerd.
Een weekend begonnen met weeen en uiteindelijk afgelopen met teleurstelling op teleurstelling.
Eigenlijk gewoon k… en achter de feiten aan rennen dus.
Zo ik ben het kwijt.
Monique heeft vandaag dan uiteindelijk haar berusting ook terug kunnen vinden, al duurde dat tot ver in de middag.
Na een goed gesprek met de verloskundige werd haar ook wel duidelijk dat de gekozen strategie van even wachten nu het beste is.
Maar we waren zo dichtbij de ontknoping, weeen die maar bleven komen, een toen nog gelukkige grimas op het gezicht van Monique, bij iedere pinlijke wee, dus niet zo verwonderlijk dat we in een hele diepe dip zaten.
Het ging even niet lekker nee en dat was aan alles te merken., zowel bij Monique als ook bij mij, het had gewoon even tijd nodig voor we dat knopje om konden zetten.
De reden dat ze nu de natuur geen handje meer willen helpen, is dat de baby nog steeds goed functioneert en dat Monique d’r bloeddruk op een normaal niveau is gebleven.
Ja, ze blijven alleen maar aan het fysieke en het functionerende gedeelte denken, het psychische wordt angstvallig overgeslagen.
De verloskundige heeft ons rustig uitgelegd wat allemaal zou kunnen plaatsvinden en waarom er even pas op de plaats werd gemaakt, zoals ik boven reeds schreef. Ze deed dat enorm goed, want we hadden echt geen enkele onbeantwoorde vraag meer voor haar. Ook het onbegrip was tijdelijk weggenomen, tijdelijk ja… want het gaat echt snel weer borrelen en malen door je hoofd.
Monique noemde het dan ook doodbloeiertjes, waar je uiteindelijk niets aan hebt omdat ze toch niets doen. Ze verweet het mij ook meermaals deze week, zinnen als: houdt vol, doorbijten etc. kon ik dan ook beter maar niet meer laten vallen. En laten we eerlijk zijn, je hebt er inderdaad niets aan.
Woensdag gaan ze Monique weer inwendig onderzoeken en horen we pas wat er verder weer wordt gedaan. In ieder geval mag ze weer 3 keer per dag een half uurtje in het ziekenhuis ronddwalen.
Tot zo ver maar weer en tot spoedig horens,
Han.
Han ik wens jou en Moon heel veel sterkte toe. Blij te horen dat het in ieder geval goed gaat met de baby. Ik begrijp dat het allemaal tegen valt maar als de kleine er straks is verdwijnt dat allemaal naar de achtergrond. Maar ja, makkelijk praten, jullie moeten er nu doorheen.
Nogmaals Sterkte hoor!!
groetjes
Afro
Han en Moon wat vervelend allemaal…maar bedenk dat het waarschijnlijk ergens goed voor is! De natuur zal hier een bedoeling mee hebben! En natuurlijk wil je je kindje in je armen hebben! Maar gezien jullie inspanningen en de afgelopen 9 maanden kunnen jullie dit ook wel aan! Geniet gewoon nog ff van jullie zwangerschap en moeder natuur laat zich niet dwingen!
Knuffel aan Moon en suc6 voor jullie beiden! :mrgreen:
liefs van mij
Moon en Han,heel vervelend dat het zo gaat!!!Maar probeer er iid toch nog een beetje van te genieten want voor je het weet is de kleine er al hoor!!!Heel veel sterkte en succes!!!
Urs :-*
Han en Moon
spannend zeg, kan me wel voorstellen dat jullie bijna niet meer kunnen wachten maar denk maar zo, hoelanger hij/zij blijft zitten des te beter het voor de baby is heb, ik wel eens gehoord!!!
Zelf zou ik hem/haar ook graag zo snel mogelijk vasthouden hoor, dus ik begrijp julli volkomen maar ja bij mij duurt het nog wel even!!!
Moon , veel succes
Groetjes Tans
Hey Meiden,
Ben ik weer!
Ik lees het goede nieuws dat heidi zwanger is! Gefeliciteerd.
Chant; jij ook nogmaals gefeliciteerd met je mopje; SAMMIE.
Moon en Han ik wens jullie heel veel sterkte en suc6 met de bevalling. Hopelijk komt het allemaal heel snel op gang. :-
Nou ik heb voor de 2e keer de screeningsecho gehad, alles wat ze konden zien zag er goed uit. Ik moet 7 oktober weer terug voor de echo omdat ze 2 dingen niet konden beoordelen, dit is in verband met de ligging van het kindje. Het lag heerlijk op de rug maar die moesten ze nog bekijken. En het vooraanzicht moet bekeken worden. Dus blijven duimen dat alles ok is met onze kleine spruit.
Nou meiden zet hem op.
Liefs Angela :-
Han en Moon sterkte met het wachten ik snap dat als je er zo dicht bij de ontknoping bent geweest dat je even moet slikken en Han praat hier maar van je af hoor als dat oplucht dat doet iedereen.
Ik denk aan jullie.
Angela wat fijn dat de screeningsecho weer ok was gefeliciteerd.
Groeten Es
hee hallo
hier was ik weer een keer
ik las dat moon nog niet is bevallen. ik vind dat ze tegenwoordig veeel te lang wachten met inleiden, en dan doen ze het en dan laten ze het maar weer afwachten tot het spontaan begint
een vriendin van mij is vorige week met 10 uur lang weeen nog met een spoed keizersnede bevallen omdat achteraf gezien het kind het zo zwaar had echt onbegrijpelijk, maar goed moon en han luister vooral goed naar jullie eigen gevoel das toch vaak (achteraf gezien) je instinkt…
byjou hoe gaat het nu met je hondje slaapt ie al een beetje door??echt een hgeeeeeeel mooi beestje ik wil er ook wel weer 1 maar ik heb al 2 labradors hahaha 3 is een beetje veel
wel leuk om te weten misschien maar onze vrienden hebben er 3 en samen gaan we 1 keer per jaar naar vlieland toe om daar onze vakantie te vieren dan zijn we met 5 labradors 2 zwart 2 blond en 1 bruine echt heeeeel gaaf zal kijken of ik een foto’tje meekan sturen
ik heb morgen de eerste echo (uitgangsecho) ooohh vind het nu al spannend hahaha
en misschien hebben we ons huis verkocht maar dat is nog even afwachten want ze hebben een bouwtechnische keuring laten uitvoeren en daar krijgen ze vrijdag pas het rapport van en ze bellen maandag pas met de makelaar ppppffff dat duurt allemaal nog zo lang, ik hoop wel dat we december gerust naar ons nieuwe huisje kunnen gaan en dat deze woning wel verkocht wordt voordietijd maar ja we wachten wel eerst maandag af en misschien hebben we wel geluk
Wat een geweldige foto zeg!IZiet er erg gezellig uit!
Ang , wat fijn dat het goed gaat met jullie spruit!
Kim jij begint nu ook echt!
Vandaag over een week begin ik met de deca…17 okt.eerste echo…snel weer he?
dames ik ga paardrijden!
suc6 allemaal en liefs van mij
Han en Moon,
Iedere keer kijk ik vol spanning hier of er al een beebje is! Maar hij-zij houdt jullie (en ons) wel in spanning. Veel te lekker en gezellig nog daarbinnen.
Kim, wat een geweldige foto! Wij gaan ieder jaar in de herfstvakantie naar Denemarken en daar lopen ook altijd heel veel honden. Wij zeggen dan altijd tegen elkaar…je zou eigenlijk een hond moeten kunnen lenen voor zo’n weekje! Die honden hebben zo’n plezier!!! Echt super.
Zelf zouden wij ook graag een bruine labrador willen, maar ons werk laat dat op dit moment niet toe…maar ooit komt er wel een denk ik :think: . Succes verder weer met je nieuwe poging :thumbup:
Oh Chant…ook voor jouw komt het weer heel snel dichtbij…gelukkig heb je een lekkere knuffel als afleiding :inlove:
Ang, fijn dat alles goed gaat en Tans bij jouw ook! Voor jullie het weten zijn jullie net zo ver als Moon…
Heidi, hoe gaat het nu bij jouw? Nog steeds twijfels? Morgen heb je de echo nietwaar? Ik denk aan je :thumbup: :thumbup:
Liefs Rennic
Hoi Moon en Han,
Ik wilde ook ff zeggen dat ik constant deze topic in de gaten houd…
ik ben zo benieuwd hoe het met jullie is…
Sterkte nog!!!
Liefs
Mira
Meiden,
Helaas heeft beeb het veels te fijn in mama’s buik! Morgen weer controle bij de gyn, word nu wel goed in de gaten gehouden. Daarna heb ik weer een gesprek met de gyn. Vooralsnog willen ze niet tegen de natuur gaan.
Han en ik zijn het nu ook zat hoor, ik wil nu gewoon genieten van onze beeb. Het mag in principe geboren worden. Maar ja afwachten wat de gyn zegt morgen!
Bedankt voor jullie steun!! Het doet ons echt heel goed hoor!
Veel liefs,
Moon
Hallo!
TIs inderdaad vervelend , maar ik kan je verzekeren dat er genoeg redenen zijn om het kindje via de natuurlijke weg te laten komen.Maar de medische achtergronden zal ik je besparen…Door mijn werk volg ik af en toe een lezing en zo was er ook eens 1 over dit onderwerp…
Het is voor het kindje het allerbeste als het uitzichzelf komt ! Ach en wat maakt het eigenlijk nog uit …Geniet van de rust s’nachts! Hahahah
Zolang het nog kan! En wellicht wordt je snel varrast door je spruit!
Hier gaat alles zijn gangetje , Sammie groeit als kool !
Liefs van mij
Hoi meiden,
Het is hier niet goed, vanmorgen op de echo was er niets te zien. Geen vruchtzakje, niks Mijn baarmoederslijmvlies is nog wel dik. Ik heb opnieuw bloed moeten laten prikken om te kijken of mijn hcg toch door gestegen is en maandag weer een nieuwe echo. Ik heb vanaf gisteravond weer beetjes bloedverlies, oud bloed. Op de echo zag de gyn vocht in mijn buikholte, ze kon niet zeker zeggen ofdat dat bloed was. We gaan er maar vanuit dat het fout zit. De gyn zei dat het evt wel zou kunnen passen bij een late innesteling afhankelijk van de bloeduitslagen.
Liefs Heidi
Heidi,
Tjee meid, wat enorm balen zeg!!
!
Ik heb er geen woorden voor, sterkte met het verwerken van dit verdriet.
Je was wel zo dichtbij!
Knuf,
Moon
He verdorie…Heidi wat een hoop onzekerheid…weer wachten…
sterkte .
Liefs van mij
Jeetje zeg Heidi wat verschikkelijk. Het kan nog steeds wel een zwangerschap zijn begrijp ik uit je mailtje he? Ik duim nog steeds voor je hoor, wat een onzekerheid.
Chantal hoe is het met je pub? Ik heb geen foto gezien. Staat die ergens in de mailtjes?
Moon zet hem op he! Ik hoop dat je jullie kindje snel in je armen kunt houden en dat de bevalling voorspoedig gaat. Toi toi toi!
Ik heb morgenvroeg mijn tweede punctie. Afgelopen woensdag bleek tijdens een controle-echo dat ik behoorlijk veel eitjes aan het maken ben, wel iets van 15 of zo. Schrok ik wel een beetje van. Ik mocht gisterenavond dus ook geen twee maar één ampul pregnyl zetten omdat ik anders na de punctie meer last zou kunnen krijgen, van overstimulatie of zo??? Daar was de gyn beetje vaag over en ik heb op dat moment niet doorgevraagd. Hopelijk gaat het morgen allemaal goed. Rennic, leuk naar Denemarken binnenkort. Wij hebben na onze tweede IVF ook een vakantie in de planning. Dat vond ik na de eerste keer ook een erg fijn vooruitzicht, even met z’n tweetjes er tussenuit en het gebeuren een plekje geven.
Volgens mij kan ik iedereen op dit moment wel een dikke knuffel gebruiken. Sterkte allemaal.
groetjes Kaatje
Ik heb hem gevonden Chantal de foto! Wat een schatje, scheetje, moppie!!!
groetjes Kaatje
Heeeeel kort berichtje; Moon en Han ik duim me gek!! Laat die kleine maar lekker gauw geboren worden!
Heidi meis wat een gedoe! Ik leef zo met je mee! Vreselijk!
Chan wat een popje is het! EN ik zie een andere naam! Sammie is het dus geworden! Het is en blijft een schatje!
Moet nog zoveel doen maar wilde eerst hier even kijken. Morgen of wie weet vanavond tijd om verder bij te lezen!
Heb jullie zooo gemist allemaal! :-*