IVF/ICSI deel 6 met lijst!

Hoi mensen,

Even een berichtje over Monique, die weer in het ziekenhuis ligt en waarschijnlijk zal worden ingeleid.

In eerste instantie zei men misschien morgen, maar aangezien we nog niets hebben vernomen, zal het wel maandag worden voor Monique wordt ingeleid.

Monique voelt zich verders weer goed, geen hoofdpijn meer en de bloeddruk was vanavond ook weer goed.

We zijn er dus in ieder geval helemaal klaar voor.

Han man van Monique (spooky)

Ze verwacht het rond 1 oktober staat er op het onderschrift.

Wel ietsjes eerder… Mag dat?

Moontje (Spooky) wordt vandaag dus ingeleid.

Morgen de kleine??? Afwachten maar weer.

Groetjes, Han.

spannend, duim duim duim wat zou het worden, oo Han houd ons op de hoogte ik ben zo nieuwgierig. Sterkte succes en een dikke knuf van mij voor jullie en de beeb. En natuurlijk mag het eerder dan 1 oktober als dat beter is.

Groeten Ester

Wat vervelend dat Moon weer moest worden opgenomen!!!Maar idd als dat het beste is voor haar en de kleine dan maar even doorbijten!!!En ik las dat ze vandaag werd ingeleid???Spannend :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Heel veel succes en ik denk aan jullie!!!

Liefs Urs :-

Heidi,en kun je het al een beetje bevatten??? :smiley:

Chantalle,hoe is het met het dat lekkere scheetje???

Urs :-

:smiley: Hallo!

Han en Moon Suc6 vandaag! wauwww het is zover…

hier gaat alles zijn gangetje (of niet) mijn ogen hangen op mijn schoenen…wegens heftig slaapgebrek! ach het geeft niet kleine ding!

Ze vindt alles nog eng en zoekt mams nog…

krijg in huis niets gedaan , maar ach wat geeft het!

leg haar af en toe in de bench ff rust!

Aphrodite , wat leuk ik begin de 5e met de deca , gaan we gelijk op!

gezellie!

liefs van mij (zal vandaag vaak kijken hier ! )

Ik word gewoon verlegen van alle aandacht.

Ff snel nog een berichtje er tegen aan dan maar.

Ze hebben Moon vanmiddag ingeleid met gel ter bevordering van de werking in de baarmoeder.

Op dat moment was er al 1cm ontsluiting.

Ze was zo duf als een konijn, had 's avonds 2 slaappillen gekregen, maar voelt zich verders goed, al is ze het ook zat.

Erg spannend dus, maar ik hoop jullie spoedig goed nieuws te brengen, al kan het ook nog 2 dagen duren.

Groeten, Han.

Moon,zet ,m op meid heel veel succes :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs Urs :-*

Hallo Han en Moon Heel veel succes !! spannend hoor…

Byjou : ik vind het erg fijn dat jij de 5e begint met de decap. Ben benieuwd of we een beetje gelijk op blijven gaan.

Heb jij een puppy in huis? Ik lees steeds dat het zo’n schatje is maar ik

heb geen foto gezien ofzo…ik ben natuurlijk ook nog niet zo lang bij dit forum…het is dus absoluut geen desinteresse hoor als ik de verhalen en de namen nog niet helemaal kan onthouden.

Heidi: toen ik mijn man jouw verhaal vertelde zei hij: dat geeft weer hoop he? En zo is het echt hoor…kijk het liefst wordt iedereen zelf ook zwanger…maar als je echt moedeloos wordt en je hoort een positief verhaal dan wordt je daar blij van.

iedereen een fijn weekend.

liefs afro

Hoi meiden,

Moon en Han, heel veel succes de komende paar dagen!! Hoe gaat het met jullie nu?

Byjou, hoe gaat het met het pupje?

Aphrodite, vooral al die positieve verhalen blijven lezen! En moed en hoop houden!! Zet 'm op!!

Hier gaat alles goe, ik ben met vlagen iet of wat misselijk. Mijn broeken zitten nu al te strak?! Is dat niet erg vroeg. Ik ga vanmiddag shoppen met een vriendin en meteen maar een zwangerschapsbroek kopen :lol:

Hoe dichterbij de dag voor de echo komt, hoe banger het wordt. Dat is zo ongelooflijk spannend! Ik ben eigenlijk heel erg bang dat het toch niet goed zit. Ik heb over mijn zwangerschap best een goed gevoel, maar toch. Ik voel vooral links af en toe een steekje, het zit ook in mijn linker baarmoeder, maar dan ga ik twijfelen. Zou het misschien een bbz zijn? En als het maar geen mola zwangerschap is. Je kunt jezelf zo gek maken! Ik denk dat ik veel geruster ben als ik de echo heb gehad en alles goed is, het is nu nog zo pril.

Iedereen succes!!

Liefs Heidi :-*

Moon en Han,

Heel veel succes!!! en dat er maar een gezond beebje mag komen!!!

Ik duim mee voor jullie :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Groetjes

Mira

Wipers-01-june.gif

:smiley: Hallo allemaal!

Ff een berichtje van Han en Moon ! De Ween zijn begonnen en Moon wil graag een zondagskind! hahahaha.Wellicht zal de beeb vannacht en anders morgen worden geboren! Spannend! zodra ik iets meer weet laat ik het weten!

:thumbup: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

liefs van mij

:smiley: hallo allemaal!

Nog steeds geen nieuws van Han en Moon , wellicht is ze nog bezig of houden ze het lekker nog even voor zichzelf! En gelijk hebben ze!

fijne zondag allemaal!

oh ja ff update van Sammie , vannacht de 1ste keer "doorgeslapen"geen gejank ,of wat dan ook…zo schetig .Als ze moet plassen rent ze naar buiten in de tuin doet plasje en komt naar binnen…zo schetig!

dag dag

liefs van mij :smiley:

Goedemiddag dames,

Hier een berichtje van moon zelf: Ik ben voor een dagje vrij gelaten uit het ziekenhuis. Moet mij vanavond weer melden tussen 8 en 9 uur.

Helaas zijn de weeën gestopt, zondag doet ze niets. Ze willen maandag weer verder gaan!

Het wordt in ieder geval een gebed zonder end op deze manier !

Morgen gaan wij dus “vrolijk” verder met inleiden! Hopelijk kan ik aan het eind van de week wel met onze beeb knuffelen.

Chantal, het gaat goed met Sammie!! Geweldig hoor!

Bedankt voor jullie meeleven!

Liefs,

Moon

Welkom thuis Moon en probeer maar te genieten van deze dag, mocht ik je niet meer spreken, succes morgen.

gr. Es

Hoi meiden,

Moon en Han: Heel veel succes!!!

De twijfels slaan hier weer toe. :? Ik voel me op het moment helemaal niet zwanger. De vlagen met misselijkheid zijn op het moment ver te zoeken. Ik heb nog een test gedaan. Het streepje van de digitale cb test is zelfs lichter dan een week geleden en ook lichter dan het controle streepje. De predictor geeft nu wel een mooie rose stip. Ik ben zo bang dat het gestopt is met groeien.

Iedereen veel succes!!

Liefs Heidi :-*

Moon,heel veel succes meid zet ,m op :thumbup:

Heidi,wat vervelend dat je je zo onzeker voelt!!!Het is wel heel begrijpelijk hoor ik herken dat ook heel goed!!!Maar kop op hoor meis,en als je het echt niet vertrouwd kun je toch je ha,de gyn of het ivfteam bellen?Heel veel succes :thumbup:

Chan,hoe is het met de kleine puppy???

Urs :-*

:smiley: Moon suc6 vandaag!

Heidi wat vervelend allemaal en ik kan het me zo goed voorstellen!

Die onzekerheid zal pas over gaan als je de echo hebt gehad!

Maar als de predictor het aangeeft dan zal het wel goed zitten…bel anders ff met je huisarts of met je ivf afd.

suc6!

Hier gaat alles zijn gangetje , pupje groeit nu al! Het is zo leuk!

Net of we een beeb hebben! :inlove: :inlove:

fijne dag allemaal!

liefs van mij

Hallo ik ben nu op mijn werk en ik wilde even kijken of de beeb van Moon er al is. Maar nog niets… Jullie houden het wel spannend zeg!!!

Heel veel Succes Allebei!!! :lol: :lol:

Heidi: Ik kan me zo goed voorstellen dat je onzeker bent. Maar na de echo weet je het zeker meid, je predictor is toch positief…? Kom op …

het gaat vaker goed dan fout hoor!

Byjou: Veel plezier met sammie. Lijkt met zo lief zo,n

kleine pup in huis…

Liefs Afro…

2e IVF poging 2e kind

:inlove: :inlove: komt ze nog een keer ( heb van iemand van KOK geleerd hoe ik een foto makkelijk kan verkleinen! Lief he?

komt Sammie dan…Is alweer een paar dagen geleden. :inlove: :inlove: